Ja dat je al die oude deelnemers moet bevrijdenquote:Op zaterdag 1 mei 2021 19:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En ook al die verwijzingen naar oude IJslandse deelnames vind ik leuk
IJsland is twee keer tweede geweest, zou vorig jaar gewonnen hebben en nu is de nieuwigheid er wel van af. Helaas.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 19:19 schreef molloot200 het volgende:
Eigenlijk moet Daði moreel gewoon ESF 2021 winnenHij doet het steeds zo leuk ook en het blijft gewoon een goede act. Jammer van het mindere liedje maar hij zal echt wel hoog scoren bij de televote
Op zich zijn wij natuurlijk ook gewoon fans die het nummer van vorig jaar kennen; het grote gros heeft het nooit gehoordquote:Op zaterdag 1 mei 2021 19:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
IJsland is twee keer tweede geweest, zou vorig jaar gewonnen hebben en nu is de nieuwigheid er wel van af. Helaas.
Ja, men kent hem al langer nu natuurlijk. Al zal ook veel tv-publiek geen idee hebben. Daardoor zou hij nog weleens een outsider kunnen zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 19:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
IJsland is twee keer tweede geweest, zou vorig jaar gewonnen hebben en nu is de nieuwigheid er wel van af. Helaas.
Lekker veel weerquote:Op zaterdag 1 mei 2021 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
Voor de liefhebber: straks ook nog EIC 2018 op OutTV
Haha jaquote:
Ohwaleukquote:Op zaterdag 1 mei 2021 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja![]()
EIC ga ik denk niet kijken, want overlapt met teveel, maar dat was wel echt tof hoorDe eerste keer dat we er met een grote groep van hier heen gingen
Oh had BEAU ook al een itemquote:Op zaterdag 1 mei 2021 19:46 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ohwaleuk
Ik ga denk ik even BEAU terugkijken, even zien of Richard Groenendijk nog wat zinnigs heeft gezegd gisteravond.
Ga ik nu even kijkenquote:Op zaterdag 1 mei 2021 19:46 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ohwaleuk
Ik ga denk ik even BEAU terugkijken, even zien of Richard Groenendijk nog wat zinnigs heeft gezegd gisteravond.
Dat stigmatiserende begin weer gewoonquote:Op zaterdag 1 mei 2021 19:51 schreef koffieleuk het volgende:
Het item begint op 28:00, als jullie het via RTL XL terugkijken
We worden weer 80 jaar ouderquote:Op zaterdag 1 mei 2021 19:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het is gewoon ESF Super Maand vanaf vandaag
Zijn man is delegation host van Kroatiëquote:Op zaterdag 1 mei 2021 19:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat stigmatiserende begin weer gewoon
Jaa superleukquote:Op zaterdag 1 mei 2021 19:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zijn man is delegation host van Kroatië
Jaa klopt, best een prima interview!quote:Op zaterdag 1 mei 2021 19:59 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Jaa superleuk
Sowieso is hij wel lekker enthousiast.
Ja en ik vind ook dat hij best prima commentaar kan leveren en zichzelf kan onderbouwen; viel me bij Op Zoek naar Maria ook al opquote:Op zaterdag 1 mei 2021 19:59 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Jaa superleuk
Sowieso is hij wel lekker enthousiast.
Het is nooit te vroeg voor Mattquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |