abonnement Unibet Coolblue
pi_199224591

Veronica Inside is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op Veronica wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:30. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Veronica Inside staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Toto & John de Mol.

Hoofdrolspelers



Figuranten




Voorzitter van de fanclub en erelid van het topic



Onderdelen
Toto
De Toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee. Tegenwoordig doen ook van der Gijp en Genee mee om geld in te zamelen voor de afgebrande kantine van een amateurclub uit de provincie of nieuwe palen bij de lokale palendansvereniging.

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo goed mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Wat heeft die man een stem, en wat is die band goed. Geen wonder dat hij een nummer één hit gehad heeft in Turkije en in de flop2000 stond met Rollerkooster. Soms staat er in plaats van Danny één of andere ouwelullenband een kuntrie- of bloesnummer van zes minuten te spelen met dank aan ome Johan.

Het programma van Fox Sports
Iedere week staat er een verslaggever van Fox Sports (voorheen Eredivisie Live) klaar om te vertellen wat er op het programma staat. Zelfs als de lamme tegen de blinde speelt is de verslaggever verplicht om de wedstrijd aan te duiden met de term: "de topper". Daarna zien we een snel gemonteerd filmpje met muziek (woo oh oh ohh) en knotsgekke beelden van het afgelopen voetbalweekend. Om 19.00 uur ziet u Jan Boskamp op Joke Bruijs, exclusief op Fox Sports.

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.
Het 1000ste topic, een mijlpaal voor ons VI Hooligans
Derksen & ..., topic voor het tv-programma waarin Johan voetbalpursenelleties interviewt.
Uitzending Uitgesteld, mocht u de aflevering gemist hebben.

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Veronica Inside (ooit bekend als Voetbal Inside, Voetbal International en Voetbal Insite), maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Aad de Mos, Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Joost van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Mattijs 'Graydonmannetje' Manders, Manolevje, Royston Drenthe, Demen Bülbül, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter, Diego Maradona, Huub Stevens, Berdien de barmeid, de Kantineheld (Tibbe!), Knipping & van Duren, Thijs Slegers, Krabby, Simon Zwartkruis, Peter Wekking, Stef de Bont, Taco van der V., Tom Egbers, Emilio Schelvecchio, Sierd de Vos, Zanger Rinus, Dickie Advocaat, Tommie Beugelsdijk, de vermakelijke hork, Koos Tompé, Barney, Michael van Gerwen, Joop Munsterman, John van Lottum, John Williams, Sylvana Simons, Arie Boomsma, Ruud Terzijde, Jelle Brandt Cortius, Bo van Spilbeeck, Casper van Eijck, de Gamma dug-out, Amstel bier, Hugo Borst, DJ Jan, het Soundboard van Genee, Roelof Luinge, Henk de Haan, Prem, Tijl Beckand, Maurice de Hont, de Witte Chinees, Simon Zijlemans, Joep van NAC tv, Aletha Leidelmeijer, Fresia, de stagiair achter de knopjes, de floormanager, de Voetbal Inside app, Peter Rudolf de Vries, Dennis Schouten, R. Wiebel, Niko Bellic uit New York, Directeurtje, Barbara Barend, Toine from Pepperstreets, Jean-Marie Pfaff, Steve McClaren, Andy van der Meijde, Michel van Egmond, Recep Tayyip Erdoğan, Fernando Ricksen, Sir Alex Ferguson, Koert Westerman, Mario Been, Louis van Gaal, ´eljko Petrović, French Corner, Bert van Marwijk, Cor Pot, Sjaak Swart, Frans Bauer, Hans van Breukelen, Rudi Dil, Eva Braun, George Baker, Man bijt Hond, Lellebel, Jandino, Humberto Tan, Bart Nolles, de UEFA Europa League, Gerard Joling, Patricia Paay, Kees Jansma, Jack van Gelder, Koning Toto, Sjeik Telmachientje, Harry Vermeegen, Jaap Stam, Marco van Basten, Celine, de sidekicks van Genee, Jan Mulder, Ronald Koeman, Ronald Waterreus, Mark van Bommel, Jan van Halst, Frank en Ronald de Boer, Willy en René van de Kerkhof, Ron Jans, Chris Woerts, Hans Kraay sr., Johan Cruijff, Jules Deelder, RTL7, Akwasi en Bavaria.









Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_199224599
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 21:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Johan en zn hondverhalen _O_
  vrijdag 30 april 2021 @ 21:42:06 #3
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_199224603
Johan _O-
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 21:42:06 #4
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199224604
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 april 2021 21:38 schreef KingRoland het volgende:

[..]

stukje pot @:zipportal

tevens geen Aziaat dus kan ik hier vrij weinig mee.

Feedback: post meer aziaten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
pi_199224609
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 21:36 schreef Coco het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al stond mijn vriendin en kinderen ernaast te janken, ik zou ze allemaal doen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_199224610
Kapperszaken...
Zonnebankzaken...
pi_199224613
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 21:42 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Al stond mijn vriendin en kinderen ernaast te janken, ik zou ze allemaal doen.
wow
pi_199224614
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_199224618
Soko Sokooo
pi_199224624
@KingRoland

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 21:43:01 #11
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199224627
What can change the nature of a man?
pi_199224631
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 21:42 schreef Oriente het volgende:

[..]

wow
Voor de duidelijkheid, de vrouwen op de foto's

Oh, en ook mijn vriendin natuurlijk.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 21:43:11 #13
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199224633
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 21:42 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Al stond mijn vriendin en kinderen ernaast te janken, ik zou ze allemaal doen.
jeetje
What can change the nature of a man?
  vrijdag 30 april 2021 @ 21:44:05 #14
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_199224652
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 21:42 schreef Coco het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heerlijk maat kijk eens aan!

like gegeven
  Forum Admin vrijdag 30 april 2021 @ 21:44:21 #15
35723 crew  GGMM
pi_199224659
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 30 april 2021 @ 21:44:25 #16
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_199224661
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 21:42 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

@:kingroland
bohh
  vrijdag 30 april 2021 @ 21:44:35 #17
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_199224663
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 21:42 schreef Oriente het volgende:
@:Kingroland

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtf
  vrijdag 30 april 2021 @ 21:44:36 #18
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199224665
Even bellen met suriname nu :+ _O-
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 21:51:59 #19
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199224798
bedeen
What can change the nature of a man?
pi_199224833
Wim wordt weer ongemakkelijk.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_199224983
Wim zegt de laatste tijd echt helemaal NIETS meer in VI. terwijl die op CL avonden wel spraakzaam is. Apart.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 30 april 2021 @ 22:03:46 #22
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199225036
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 22:00 schreef RipCity het volgende:
Wim zegt de laatste tijd echt helemaal NIETS meer in VI. terwijl die op CL avonden wel spraakzaam is. Apart.
Hij is er een beetje moe van geworden :+
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 22:04:22 #23
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199225048
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 april 2021 22:03 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Hij is er een beetje moe van geworden :+
xD
What can change the nature of a man?
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 23:24:43 #24
249559 crew  Lavenderr
pi_199226695
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 april 2021 22:03 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Hij is er een beetje moe van geworden :+
De mond wordt hem ook altijd gesnoerd door Rene en Johan. Ze laten hem niet uitpraten. Dan geef je het op op een gegeven moment.
  vrijdag 30 april 2021 @ 23:45:05 #25
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_199226973
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 april 2021 22:03 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Hij is er een beetje moe van geworden :+
Iemand moet voor Wim gewoon een heerlijke matras kopen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 mei 2021 @ 09:38:47 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_199229398
Niks gemist zo terug te lezen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 1 mei 2021 @ 11:34:11 #27
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199230663
Jeroen van der Boom onthult grote naam in Hoge Bomen

Het tweede seizoen van Hoge Bomen, de muzikale talkshow van Jeroen van der Boom, was een groot succes.

De zanger en presentator onthult in een interview met Pim Sedee dat er een derde seizoen komt. :D :|W

https://www.telegraaf.nl/(...)e-naam-in-hoge-bomen

Nog meer leuke liedjes dus |:) _O-
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 mei 2021 @ 11:48:27 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_199230811
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 11:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jeroen van der Boom onthult grote naam in Hoge Bomen

Het tweede seizoen van Hoge Bomen, de muzikale talkshow van Jeroen van der Boom, was een groot succes.

De zanger en presentator onthult in een interview met Pim Sedee dat er een derde seizoen komt. :D :|W

https://www.telegraaf.nl/(...)e-naam-in-hoge-bomen

Nog meer leuke liedjes dus |:) _O-
:{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 2 mei 2021 @ 14:32:18 #30
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199247046
Uitslag ADO Den Haag - Feyenoord

In de strijd tegen degradatie heeft ADO Den Haag prima zaken gedaan. De hekkensluiter won vanmiddag de thuiswedstrijd tegen Feyenoord met 3-2.

Iemand is erg blij met zijn toto voorspelling :P
En Boskamp maandag :% _O-
  zondag 2 mei 2021 @ 15:53:34 #31
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199248470
Ja Dick dat komt door jou
  zondag 2 mei 2021 @ 16:19:07 #33
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199248609
Dick Advocaat sluit na blamage voortijdig vertrek bij Feyenoord niet uit

De blamage van Feyenoord op bezoek bij ADO Den Haag is hard aangekomen in Rotterdam. Zo sluit trainer Dick Advocaat een voortijdig vertrek niet meer uit. ,,Ik ben eindverantwoordelijk. Ik zag vanmiddag een elftal waar totaal geen geloof in zit. Het was geen eens een elftal. Geen voetbal, geen beleving, geen strijd", liep Advocaat leeg voor de camera's van ESPN.

,,Ik vraag me af: waar komt dat door? Komt dat door mij? Als dat zo is, dan is dat de oplossing gemakkelijk... Kijk, ze moeten een besluit nemen voor Feyenoord. Dat verdient iedereen die keihard werkt bij de club. Maar als ik dit elftal zie, met spelers die topsalarissen verdienen, dan schaam ik me daarvoor", vervolgde de trainer van Feyenoord.

,,Als zij niet kunnen opbrengen wat ze moeten opbrengen, hebben we echt een groot probleem. Als ik het elftal niet meer beter kan krijgen, en ze niet meer in mij geloven, dan is de keuze niet zo moeilijk. Als ik vanuit de spelersgroep het gevoel krijg, dat ik daar niet de juiste man voor ben, dan moet ik zelf de keuze maken.”

https://www.ad.nl/nederla(...)d-niet-uit~ad7914ab/

Dickie dus weg :?
  Trouwste user 2022 zondag 2 mei 2021 @ 16:24:18 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_199248721
Heerlijke berichten. Boskamp janken en Advocaat weg. _O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 2 mei 2021 @ 16:57:25 #35
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199249275
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 16:24 schreef tong80 het volgende:
Heerlijke berichten. Boskamp janken en Advocaat weg. _O_

:T
En iemand veel geld verdient in de toto :P
  Trouwste user 2022 zondag 2 mei 2021 @ 16:59:42 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_199249339
quote:
6s.gif Op zondag 2 mei 2021 16:57 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

En iemand veel geld verdient in de toto :P
Plus Michiel van Egmond.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_199259190
twitter
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 3 mei 2021 @ 13:22:11 #38
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199260606
De Jonge: Ajax had meer verantwoordelijkheid moeten nemen :r

Demissionair zorgminister Hugo de Jonge vindt dat Ajax meer „maatschappelijke verantwoordelijkheid” had moeten nemen door de spelers niet het landskampioenschap te laten vieren met duizenden supporters bij de Johan Cruijff ArenA. De fans trokken zich daarbij weinig meer aan van de coronamaatregelen.

De Jonge erkent dat hij als Rotterdammer „sowieso met heel weinig vrolijkheid” kijkt naar kampioensfeestjes van Ajax. „Maar nu helemaal”, zegt hij. „Ik denk dat het goed is om ons te realiseren dat we ons nog een hele tijd aan de regels hebben te houden. We moeten echt nog even gedisciplineerd zijn.”

De kritiek van Ajax dat het beter was geweest supporters toe te laten in het stadion tijdens de kampioenswedstrijd tegen FC Emmen, legt De Jonge naast zich neer. „Dat is geen rechtvaardiging om dan maar de regels los te laten en er buiten een feest van te maken.”

https://www.telegraaf.nl/(...)ijkheid-moeten-nemen

En dat uit de mond van een demissionaire minister die duizenden doden op zijn geweten heeft door zijn falende Corona beleid, en daarvoor weigert verantwoordlijk te zijn :(
Gelukkig vergeet hij ook even zijn falende collega Halsema met haar terrassenverbod wat dus niet werkte
Hugo weer lekker bezig van zich af te schoppen het is om te :')
pi_199262561
quote:
6s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
De Jonge: Ajax had meer verantwoordelijkheid moeten nemen :r

Demissionair zorgminister Hugo de Jonge vindt dat Ajax meer „maatschappelijke verantwoordelijkheid” had moeten nemen door de spelers niet het landskampioenschap te laten vieren met duizenden supporters bij de Johan Cruijff ArenA. De fans trokken zich daarbij weinig meer aan van de coronamaatregelen.

De Jonge erkent dat hij als Rotterdammer „sowieso met heel weinig vrolijkheid” kijkt naar kampioensfeestjes van Ajax. „Maar nu helemaal”, zegt hij. „Ik denk dat het goed is om ons te realiseren dat we ons nog een hele tijd aan de regels hebben te houden. We moeten echt nog even gedisciplineerd zijn.”

De kritiek van Ajax dat het beter was geweest supporters toe te laten in het stadion tijdens de kampioenswedstrijd tegen FC Emmen, legt De Jonge naast zich neer. „Dat is geen rechtvaardiging om dan maar de regels los te laten en er buiten een feest van te maken.”

https://www.telegraaf.nl/(...)ijkheid-moeten-nemen

En dat uit de mond van een demissionaire minister die duizenden doden op zijn geweten heeft door zijn falende Corona beleid, en daarvoor weigert verantwoordlijk te zijn :(
Gelukkig vergeet hij ook even zijn falende collega Halsema met haar terrassenverbod wat dus niet werkte
Hugo weer lekker bezig van zich af te schoppen het is om te :')
twitter

Die kop lijkt verdacht veel op:



:D :D :D :D :D :D |:) |:) |:) |:) |:) :? :? :? :? :? :? :7 :7 :7 :7 :7 :7
pi_199262769
quote:
6s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
De Jonge: Ajax had meer verantwoordelijkheid moeten nemen :r

Demissionair zorgminister Hugo de Jonge vindt dat Ajax meer „maatschappelijke verantwoordelijkheid” had moeten nemen door de spelers niet het landskampioenschap te laten vieren met duizenden supporters bij de Johan Cruijff ArenA. De fans trokken zich daarbij weinig meer aan van de coronamaatregelen.

De Jonge erkent dat hij als Rotterdammer „sowieso met heel weinig vrolijkheid” kijkt naar kampioensfeestjes van Ajax. „Maar nu helemaal”, zegt hij. „Ik denk dat het goed is om ons te realiseren dat we ons nog een hele tijd aan de regels hebben te houden. We moeten echt nog even gedisciplineerd zijn.”

De kritiek van Ajax dat het beter was geweest supporters toe te laten in het stadion tijdens de kampioenswedstrijd tegen FC Emmen, legt De Jonge naast zich neer. „Dat is geen rechtvaardiging om dan maar de regels los te laten en er buiten een feest van te maken.”

https://www.telegraaf.nl/(...)ijkheid-moeten-nemen

En dat uit de mond van een demissionaire minister die duizenden doden op zijn geweten heeft door zijn falende Corona beleid, en daarvoor weigert verantwoordlijk te zijn :(
Gelukkig vergeet hij ook even zijn falende collega Halsema met haar terrassenverbod wat dus niet werkte
Hugo weer lekker bezig van zich af te schoppen het is om te :')
Duizenden doden? Heb je daar statistieken van? Wel benieuwd naar.

Omgekeerd zou je net zo makkelijk kunnen stellen dat dit beleid vele duizenden levens heeft gered (zie bijv. Italië en Brazilië waar het heel anders ging).
pi_199263026
quote:
6s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
De Jonge: Ajax had meer verantwoordelijkheid moeten nemen :r

Demissionair zorgminister Hugo de Jonge vindt dat Ajax meer „maatschappelijke verantwoordelijkheid” had moeten nemen door de spelers niet het landskampioenschap te laten vieren met duizenden supporters bij de Johan Cruijff ArenA. De fans trokken zich daarbij weinig meer aan van de coronamaatregelen.

De Jonge erkent dat hij als Rotterdammer „sowieso met heel weinig vrolijkheid” kijkt naar kampioensfeestjes van Ajax. „Maar nu helemaal”, zegt hij. „Ik denk dat het goed is om ons te realiseren dat we ons nog een hele tijd aan de regels hebben te houden. We moeten echt nog even gedisciplineerd zijn.”

De kritiek van Ajax dat het beter was geweest supporters toe te laten in het stadion tijdens de kampioenswedstrijd tegen FC Emmen, legt De Jonge naast zich neer. „Dat is geen rechtvaardiging om dan maar de regels los te laten en er buiten een feest van te maken.”

https://www.telegraaf.nl/(...)ijkheid-moeten-nemen

En dat uit de mond van een demissionaire minister die duizenden doden op zijn geweten heeft door zijn falende Corona beleid, en daarvoor weigert verantwoordlijk te zijn :(
Gelukkig vergeet hij ook even zijn falende collega Halsema met haar terrassenverbod wat dus niet werkte
Hugo weer lekker bezig van zich af te schoppen het is om te :')
Het twee tijdelijk stopzetten van het Astra Zenica-vaccineren is wel aan Hugo de Jonge te wijten. Maar als die achterstand nu inmiddels weer is bijgehaald, dan valt Hugo de Jonge geen coronadoden te verwijten.

Hooguit dat hij onzekerheid in de samenleving heeft gecreëerd, waardoor straks te weinig mensen bereid zullen gaan zijn om zich te laten vaccineren.
  maandag 3 mei 2021 @ 17:08:24 #42
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199263629
Amsterdamse driehoek nu ook onder vuur :D

https://www.telegraaf.nl/(...)en-dit-laten-we-gaan

Halsema staat er weer lekker op :')
  maandag 3 mei 2021 @ 17:27:27 #43
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199263851
Partijen willen uitleg van burgemeester over spontane huldiging Ajax

Verschillende politieke partijen in de gemeenteraad willen dat burgemeester Halsema gaat uitleggen hoe het allemaal precies is gegaan rondom de spontane huldiging na het kampioenschap van Ajax. Er kwamen naar schatting zo'n 12.000 supporters op af. Er werd geen afstand gehouden, maar de politie greep niet in. De ChristenUnie wil bijvoorbeeld weten waarom er gisteren geen noodverordening in het gebied rondom de Johan Cruijff Arena gold.

En dit terwijl er het afgelopen coronajaar op andere plekken in de stad wel werd ingegrepen door politie en ME. Bijvoorbeeld bij de 'koffiedrinkers' op een aantal zondagen dit jaar op het Museumplein.

Laten gebeuren
De gemeente liet zondag al weten niet te hebben ingegrepen om "ongeregeldheden en escalatie van geweld te voorkomen". Agenten bleven op afstand. "De driehoek heeft het even aangekeken en het laten gebeuren", zei een woordvoerder van de gemeente gisteren. De driehoek vroeg Ajax op een gegeven moment wel om de spontane huldiging te beëindigen.

Vanwege de kampioenswedstrijd waren er veel busjes van de Mobiele Eenheid in de stad aanwezig. Op het Leidseplein gold een noodverordening, waardoor er gefouilleerd mocht worden en er geen alcohol gedronken mocht worden.

Oproep
Op de Johan Cruijff Boulevard gold zo'n noodverordening niet. De gemeente liet wel weten dat de politie "extra alert" was op andere plekken dan het Leidseplein. Ook riep de gemeente rond 15.50 uur op om niet meer naar de Johan Cruijff Boulevard te komen. Nadat de spelers vertrokken ging ook de helft van de aanwezige supporters weg.

Spontane actie
De 'huldiging' van Ajax op het parkeerdek van de Johan Cruijff ArenA was een spontane actie. Dat laat een woordvoerder van de club weten. "Er is voortdurend contact geweest met de zogeheten driehoek van gemeente, politie en het Openbaar Ministerie", reageert hij. "Ook over de verwachting dat fans zich buiten zouden verzamelen. Maar dat de spelers van het veld kwamen en meteen rechtdoor naar het parkeerdek liepen, was een spontane actie."

"We kijken zeker naar onze verantwoordelijkheid. Maar gezien de enorme hoeveelheid fans die zich buiten hadden verzameld, was dit waarschijnlijk wel beter dan de spelers verplichten binnen te blijven en de supporters buiten te negeren."

Waarom geen noodverordening Arena-gebied?
De Amsterdamse VVD laat op Twitter weten de burgemeester te gaan vragen welke afwegingen er gemaakt zijn door Halsema en waarom.

De ChristenUnie heeft samen met het CDA al verschillende vragen ingediend. Onder meer vragen de partijen zich af waarom er geen noodverordening gold voor het Arena-gebied en ze willen weten of er signalen waren dat zulke grote groepen naar de Johan Cruijff Arena zouden komen en of er met die wetenschap iets gedaan is om dat te voorkomen wat er gisteren is gebeurd.

Veldslag voorkomen?
Erk Flentge van de SP tegen AT5: "Deze supporters vierden feest, maar daarmee brachten ze ook zichzelf en anderen in gevaar. Wat gister gebeurde was niet goed. Niet voor de zorgverleners die zo onder druk staan, niet voor de mensen die noodgedwongen thuis wachten op betere tijden, niet voor ondernemers, voor de meeste mensen niet. Maar een veldslag organiseren tussen politie en supporters zou ook geen goed antwoord zijn geweest. Er is maar één antwoord dat echt helpt in deze bizarre tijden: veel en veel sneller vaccineren." Ook de SP wil graag uitleg van de burgemeester.

Diederik Boomsma van het CDA: "Het is goed dat ze het Leidseplein niet hebben afgebroken, maar wat is er gedaan om dit te voorkomen? Toch altijd pijnlijke beelden voor mensen die zich wel aan de regels houden. En: wat is er nou van te voren door de gemeente afgestemd met Ajax?"

https://www.nhnieuws.nl/n(...)ntane-huldiging-ajax

Ik pak de popcorn en bereid me voor op een overdosis prietpraat van Femke :r
  maandag 3 mei 2021 @ 17:45:42 #44
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199264060
-offtopic geneuzel-

[ Bericht 58% gewijzigd door onlogisch op 03-05-2021 18:12:20 ]
pi_199266218
quote:
6s.gif Op maandag 3 mei 2021 17:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
-offtopic geneuzel-
koekoek
pi_199266221
Shots fired.
pi_199266227
Dat duurde niet lang.
  maandag 3 mei 2021 @ 20:32:15 #48
429367 DKUp
ON TOUR
pi_199266233
Piejair
SOONY
pi_199266240
Lekker muziekje

  maandag 3 mei 2021 @ 20:33:09 #50
429367 DKUp
ON TOUR
pi_199266250
Gelukkig niet The Clarks _O_
SOONY
pi_199266254
VAN HOTDOGGED.
pi_199266256
San Andreas-vibes
pi_199266257
ChrisGOD Polkadots JAAAA
pi_199266260
Chrisaids
pi_199266270
Zal Pi-Air ten sprake komen? :P
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_199266271
Gadver CHRIS :(
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_199266274
ChrisGOAT.
  maandag 3 mei 2021 @ 20:34:47 #58
429367 DKUp
ON TOUR
pi_199266282
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:34 schreef FireFox1 het volgende:
Zal Pi-Air ten sprake komen? :P
Johan noemde hem in de intro al een achterbakse klootzak :D
SOONY
pi_199266295
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:34 schreef DKUp het volgende:

[..]

Johan noemde hem in de intro al een achterbakse klootzak :D
Oh, die had ik even gemist :D
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_199266297
Ik bak de borrelnootjes voor de Pi-Air bash.
pi_199266343
Vroeger kwamen er nog wel eens stoeptegels uit :{
  maandag 3 mei 2021 @ 20:39:44 #62
429367 DKUp
ON TOUR
pi_199266374
Walgelijke vertoning dit
SOONY
pi_199266376
Oh nee, feestende mensen in de buitenlucht.
  FOK!fotograaf maandag 3 mei 2021 @ 20:40:06 #64
842 Zorro
Z
pi_199266382
De arrogantie ten top
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_199266384
Waterkanon NU!
pi_199266407
Je kunt je ook afvragen of Covidpatienten altijd voorrang moeten krijgen op hartoperaties.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_199266411
Slokdarmkanker van het roken zeker |:)
pi_199266416
Als van der Sar had gezegd "Kappen met deze shit" dan was het wel opgehouden.
pi_199266421
Ajax _O_
pi_199266424
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik bak de borrelnootjes voor de Pi-Air bash.
Waarom bak jij borrelnootjes?
pi_199266425
Wat een klapmongool :')
pi_199266429
Ten Hag volgt het niet meer
  FOK!fotograaf maandag 3 mei 2021 @ 20:43:02 #73
842 Zorro
Z
pi_199266432
Ik denk dat ten Hag op FvD stemt
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_199266433
Ajax wordt gefileerd.
pi_199266434
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je kunt je ook afvragen of Covidpatienten altijd voorrang moeten krijgen op hartoperaties.
Iemand die morgen/over een week dood gaat als je nu niks doet helpen ze altijd eerder dan iemand die over een paar maanden doodgaat als ze niks doen
pi_199266437
Als Erik Ten Hag 2 hersencellen minder had, scheet ie in de keuken
Het beste adres voor al uw primeurs!
  FOK!fotograaf maandag 3 mei 2021 @ 20:43:29 #77
842 Zorro
Z
pi_199266438
Och wat origineel :')
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_199266440
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:42 schreef Oriente het volgende:

[..]

Waarom bak jij borrelnootjes?
Dat is een typfoutje, ik bedoelde eigenlijk "pak" waar ik bak zei :)
pi_199266444
Is het deze keer een schaal zonder deuk?
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_199266446
pi_199266447
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:43 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Iemand die morgen/over een week dood gaat als je nu niks doet helpen ze altijd eerder dan iemand die over een paar maanden doodgaat als ze niks doen
Ja en dat is niet eerlijk.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_199266452
AUCH VON BREMEN
UND HAMBURG
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_199266455
Is dit een Lowie imitatie of zo?
pi_199266459
Beetje domme houding van Ten Hag, maar Johan is wel heel vroom in de Corona leer. Ook niet zo gek, want hij heeft totaal geen last van de maatregelen, behalve dan voor z’n theater tournee.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 3 mei 2021 @ 20:44:16 #86
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_199266460
En Louis had geen geld terwijl dat rare boertje veruit het meeste budget van NL heeft.
RED ONS HENNIEGOD
pi_199266462
pi_199266466
quote:
9s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
En Louis had geen geld terwijl dat rare boertje veruit het meeste budget van NL heeft.
Hey boer, boertje

boertje

heeeey
pi_199266467
quote:
6s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:43 schreef Zorro het volgende:
Ik denk dat ten Hag op FvD stemt
Ten Hag schrijft zijn eigen naam op een blanco stem.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 3 mei 2021 @ 20:45:39 #90
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_199266478
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:44 schreef Oriente het volgende:

[..]

Hey boer, boertje

boertje

heeeey
Hei-jeeee komt zo noar buuten , blijf van mijn auto aáf
RED ONS HENNIEGOD
pi_199266484
Sjaak voelt zich weer beter dan de andere fan.

Kale en Kokkie-goden zijn beter
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_199266491
Sjaak is een lieve man. Jammer dat hij voor Ajax is.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  maandag 3 mei 2021 @ 20:46:22 #93
429367 DKUp
ON TOUR
pi_199266498
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:46 schreef De_Kraam het volgende:
Sjaak is een lieve man. Jammer dat hij voor Ajax is.
Is Sjaak voor Ajax?
pi_199266517
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:46 schreef De_Kraam het volgende:
Sjaak is een lieve man. Jammer dat hij voor Ajax is.
hij heeft verstand van voetbal, niks kwalijk te nemen.
pi_199266545
Gudmonsson ja? :')
  Moderator maandag 3 mei 2021 @ 20:50:16 #97
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199266566
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
EUROPAS
What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 3 mei 2021 @ 20:51:17 #98
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199266585
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:47 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]

hij heeft verstand van voetbal, niks kwalijk te nemen.
Seniele oude man
What can change the nature of a man?
pi_199266591
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Is Sjaak voor Ajax?
Een klein beetje, maar daar merken we gelukkig niets van.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_199266631
Roma speelt met Kaasdorp dus die kunnen er ook niks van.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')