Da's een vroeg feestje in de darkroomquote:Op vrijdag 30 april 2021 15:44 schreef Nattekat het volgende:
Morgen om 9:42 weer een stok mijn keel in
ik ziet het al, coronaaaquote:
Geen 2 smartphones hebben.quote:Op vrijdag 30 april 2021 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wacht op een telefoontje maar moet ook een telefoontje plegen
*KUCH*quote:
ik wacht op een plasje maar ik moet ook een plasje plegenquote:Op vrijdag 30 april 2021 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wacht op een telefoontje maar moet ook een telefoontje plegen
Stokje zo klein dun dingetjequote:Op vrijdag 30 april 2021 15:44 schreef Nattekat het volgende:
Morgen om 9:42 weer een stok mijn keel in
Jij zult er wel 10 hebben die allemaal naar elkaar doorgeschakeld zijnquote:
Of hij bedoeld de stok van een van zijn matenquote:
Wat denk je wel niet van mij?quote:Op vrijdag 30 april 2021 15:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij zult er wel 10 hebben die allemaal naar elkaar doorgeschakeld zijn
Jawel, eentje prive, eentje werk. Maar allebei gaat over werkquote:
Deep throat.quote:Op vrijdag 30 april 2021 15:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of hij bedoeld de stok van een van zijn maten
Golden shower besteld?quote:Op vrijdag 30 april 2021 15:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik wacht op een plasje maar ik moet ook een plasje plegen
Die zijn inderdaad een heel stuk groter dan zo corona stokjequote:Op vrijdag 30 april 2021 15:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of hij bedoeld de stok van een van zijn maten
Hoe weet jij datquote:Op vrijdag 30 april 2021 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad een heel stuk groter dan zo corona stokje
dat je een babbelbox hebtquote:
Het zaad van je maat in je naad kan geen kwaadquote:
Golden Powerr!quote:
Ik heb wel een eens foto''s gezien van de mannelijke stok en van de corona stokquote:
Zijn maten kunnen ook extreme micro penissen hebbenquote:Op vrijdag 30 april 2021 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb wel een eens foto''s gezien van de mannelijke stok en van de corona stok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |