Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Zonder wrijving geen glans![]()
![]()
Happiness seems to be loneliness
And loneliness killed my world
My bed was shaking. I can't get to sleep
He is a liar. The demon is a liar. He will lie to confuse us.![]()
sepoHappiness seems to be loneliness
![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Dat doet je held.quote:Happiness seems to be loneliness
Dat komt nog wel, we moeten het spannend houdenquote:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
mijn ubuntu crashte
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Rot toch op.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Sfeerverpestend.Happiness seems to be loneliness
nee deze is vrij instabielquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Echt he.Happiness seems to be loneliness
of naja.. mijn gnome shell crashte en ja dan kan ik met een ander terminalscherm en kill wel weer opnieuw opstarten.. maar tis echt sneller om m uit en aan te doenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op donderdag 29 april 2021 23:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, we moeten het spannend houdennu al?
![]()
![]()
ja windows is ook tyfustraagquote:Op donderdag 29 april 2021 23:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan komt dat vaak door een brakke (display)driver?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op donderdag 29 april 2021 23:05 schreef jerney het volgende:
[..]
Tis niet alsof ik het niet aan zag komen
Doe es niet zo passief agressief joh![]()
Je moest eens weten![]()
Maar aanbid die god maar lekker
Ik heb speciaal voor jou een TT change aangevraagd. Lievvvv hequote:Op donderdag 29 april 2021 23:05 schreef jerney het volgende:
[..]
Tis niet alsof ik het niet aan zag komen
Doe es niet zo passief agressief joh
Zonder wrijving geen glans![]()
Herkenbaar.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:05 schreef Maanvis het volgende:
of naja.. mijn gnome shell crashte en ja dan kan ik met een ander terminalscherm en kill wel weer opnieuw opstarten.. maar tis echt sneller om m uit en aan te doenWhen in fear, say 'yes dear'![]()
Ik aanbid geen enkele god.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:06 schreef Nogood het volgende:
[..]![]()
Je moest eens weten![]()
Maar aanbid die god maar lekker![]()
![]()
Ik ga maar![]()
Voor er weer een ban volgt
Bwahquote:Op donderdag 29 april 2021 23:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jou een TT change aangevraagd. Lievvvv he![]()
![]()
Ga toch gewoon weg met je zieke gedoe.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jou een TT change aangevraagd. Lievvvv heActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Succes.quote:Happiness seems to be loneliness
ik hoop mijn onboard laptop videokaart dmv een bios update te kunnen fixen,,, kan me niet voorstellen dat ie kapot is want hij doet het nogquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Je doet nu net alsof je geen modpowers hebtquote:Op donderdag 29 april 2021 23:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik heb ook niet zoveel met bier. Verdomme.![]()
![]()
Je geeft een rondje want de printer doet het weer?quote:Op donderdag 29 april 2021 23:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik hoop mijn onboard laptop videokaart dmv een bios update te kunnen fixen,,, kan me niet voorstellen dat ie kapot is want hij doet het nogZonder wrijving geen glans![]()
ik vertrouw het niet, jij wilt gewoon dat ik zo onder de indruk ben van Jerney's maangod TT dat we samen in ons liefdesnestje gaan foefelen.. vervolgens pak jij de punkten hier.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jou een TT change aangevraagd. Lievvvv heTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Don't feed the trollquote:Op donderdag 29 april 2021 23:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof je geen modpowers hebtHappiness seems to be loneliness
quote:Op donderdag 29 april 2021 23:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof je geen modpowers hebt
ik ben er ook nogquote:Op donderdag 29 april 2021 23:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vertrouw het niet, jij wilt gewoon dat ik zo onder de indruk ben van Jerney's maangod TT dat we samen in ons liefdesnestje gaan foefelen.. vervolgens pak jij de punkten hier.
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk![]()
Doei
Het zijn lastige dingen, videokaart kwesties onder linux. Je hebt alleen on-board? Geen nvidia kaart erin zitten?quote:Op donderdag 29 april 2021 23:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik hoop mijn onboard laptop videokaart dmv een bios update te kunnen fixen,,, kan me niet voorstellen dat ie kapot is want hij doet het nogWhen in fear, say 'yes dear'![]()
Dat is een keuze.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vertrouw het niet, jij wilt gewoon dat ik zo onder de indruk ben van Jerney's maangod TT dat we samen in ons liefdesnestje gaan foefelen.. vervolgens pak jij de punkten hier.Zonder wrijving geen glans![]()
Mod troll ook nog.
Te gek voor woorden eigenlijk
Hij misbruikt zijn mod-rechten in elk geval niet.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof je geen modpowers hebt
When in fear, say 'yes dear'![]()
Te gek!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Op FOK kan alles blijkbaar
quote:Op donderdag 29 april 2021 23:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vertrouw het niet, jij wilt gewoon dat ik zo onder de indruk ben van Jerney's maangod TT dat we samen in ons liefdesnestje gaan foefelen.. vervolgens pak jij de punkten hier.
Je zei foefelen![]()
![]()
Nopequote:Happiness seems to be loneliness
Nee dat zou een beetje flauw zijn.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij misbruikt zijn mod-rechten in elk geval niet.Zonder wrijving geen glans![]()
Vandaag jaquote:Op donderdag 29 april 2021 23:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij misbruikt zijn mod-rechten in elk geval niet.![]()
![]()
Nee niet.quote:
Geen reet aan.Happiness seems to be loneliness
@Nogood waarom haat je haags zo? Ik bedoel, hij plaatst dit keer geen haagsgod TT dus ook al heb ik in haagsgod DTS topiques een schurfthekel aan hem, dit topique gaat over bier en is op zich wel leuk toch? En hij is alleen maar een antivaccer die zijn kinderen mishandelt door ze in een vliegtuig vast te binden, maar dat maakt het toch nog geen slecht persoon? Volgens mij heeft ie nog nooit een kitten gekwetst?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
we maken er gewoon een feestje vanquote:![]()
![]()
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Elke dag weer foefelenquote:
Een gedicht over Maanvis
Wil je mijn mening hebben?quote:Op donderdag 29 april 2021 23:12 schreef Maanvis het volgende:
@:nogood waarom haat je haags zo? Ik bedoel, hij plaatst dit keer geen haagsgod TT dus ook al heb ik in haagsgod DTS topiques een schurfthekel aan hem, dit topique gaat over bier en is op zich wel leuk toch? En hij is alleen maar een antivaccer die zijn kinderen mishandelt door ze in een vliegtuig vast te binden, maar dat maakt het toch nog geen slecht persoon? Volgens mij heeft ie nog nooit een kitten gekwetst?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
![]()
zebra is ook nog wakkerTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Natuurlijk!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Bij kittens trek ik idd wel de grensquote:Op donderdag 29 april 2021 23:12 schreef Maanvis het volgende:
@:nogood waarom haat je haags zo? Ik bedoel, hij plaatst dit keer geen haagsgod TT dus ook al heb ik in haagsgod DTS topiques een schurfthekel aan hem, dit topique gaat over bier en is op zich wel leuk toch? En hij is alleen maar een antivaccer die zijn kinderen mishandelt door ze in een vliegtuig vast te binden, maar dat maakt het toch nog geen slecht persoon? Volgens mij heeft ie nog nooit een kitten gekwetst?![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 april 2021 23:12 schreef Maanvis het volgende:
@:nogood waarom haat je haags zo? Ik bedoel, hij plaatst dit keer geen haagsgod TT dus ook al heb ik in haagsgod DTS topiques een schurfthekel aan hem, dit topique gaat over bier en is op zich wel leuk toch? En hij is alleen maar een antivaccer die zijn kinderen mishandelt door ze in een vliegtuig vast te binden, maar dat maakt het toch nog geen slecht persoon? Volgens mij heeft ie nog nooit een kitten gekwetst?![]()
Narcist enzo...maar ik mag daar niks meer over zeggen.Happiness seems to be loneliness
Ik zie bijna alleen maar vrouwen hier. TOPFEEST!!!!quote:Op donderdag 29 april 2021 23:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
we maken er gewoon een feestje van![]()
die van hufteren is ook wel een typetje hoorquote:Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Zie hem genieten...Happiness seems to be loneliness
Bah.
Slaap wel iedereen
Kittensquote:Op donderdag 29 april 2021 23:14 schreef jerney het volgende:
[..]
Bij kittens trek ik idd wel de grens![]()
![]()
Paul is zelfs een stuk volwassener.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Jammer.quote:Happiness seems to be loneliness
altijd weer die narcissen!quote:Op donderdag 29 april 2021 23:14 schreef Nogood het volgende:
[..]![]()
Narcist enzo...maar ik mag daar niks meer over zeggen.
nou dit kee toch niet ? Hij heeft het alleen over bier niet over haagsgod.
Elke haagsgod TT rapporteer ik namelijk
Een gedicht over Maanvis
Sorry?quote:Op donderdag 29 april 2021 23:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Zouden we ook aan z’n vrouw moeten vragen!Happiness seems to be loneliness
Eensquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
ja leuk, vergrootglas dit dat...quote:Op donderdag 29 april 2021 23:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Zouden we ook aan z’n vrouw moeten vragen!Zonder wrijving geen glans![]()
haar kapsel lijkt op zo'n trollenkapselquote:Op donderdag 29 april 2021 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
die van hufteren is ook wel een typetje hoorTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ik vind haar maar raarquote:Op donderdag 29 april 2021 23:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
haar kapsel lijkt op zo'n trollenkapselAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
is dat jouw volledige mening?quote:Op donderdag 29 april 2021 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Paul is zelfs een stuk volwassener.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja ga maar lekker door met die onzin..quote:Op donderdag 29 april 2021 23:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
altijd weer die narcissen!
nou dit kee toch niet ? Hij heeft het alleen over bier niet over haagsgod.
Elke haagsgod TT rapporteer ik namelijk
quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nu echt weg .Happiness seems to be loneliness
welterusten, jij vaste PI manquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
hoezo heeft miss simons het over seksueel geintimideerd zijnquote:Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
LolHappiness seems to be loneliness
phew. Good savequote:Op donderdag 29 april 2021 23:17 schreef jerney het volgende:
[..]
Jij neemt nog vaker afscheid dan StraatverlichtingIk bedoel @:Straatverlichting
Toch truste
Een gedicht over Maanvis
ja daar weet ik niks van, ik heb geen bpoc toeslagenverhoren gelezenquote:Op donderdag 29 april 2021 23:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoezo heeft miss simons het over seksueel geintimideerd zijnTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Doesliefquote:Op donderdag 29 april 2021 23:10 schreef Nogood het volgende:
Mod troll ook nog.
Te gek voor woorden eigenlijk
F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op donderdag 29 april 2021 23:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja daar weet ik niks van, ik heb geen bpoc toeslagenverhoren gelezen![]()
![]()
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Het valt me nog mee hoe vol die Kamer nog is in het debat, zo laat op de avond.When in fear, say 'yes dear'![]()
Ja kak zit ik nu ineens weer darkraver te luisteren
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
nee zo laat is het nog nie.. maar als je er echt om 5 uur uit moetquote:Op donderdag 29 april 2021 23:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Oefff zo laat al? Dan moest ik ook maar eens gaan slapen.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
vind het nu vrij mild allemaalquote:Op donderdag 29 april 2021 23:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Het valt me nog mee hoe vol die Kamer nog is in het debat, zo laat op de avond.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
En Lunaquote:Op donderdag 29 april 2021 23:19 schreef Rafeiro het volgende:
Ja kak zit ik nu ineens weer darkraver te luisteren
Nee die tijd is sinds thuiswerken wel voorbij gelukkig.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee zo laat is het nog nie.. maar als je er echt om 5 uur uit moetZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 29 april 2021 23:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee die tijd is sinds thuiswerken wel voorbij gelukkig.![]()
![]()
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
wie gaat je slaan.. ik kom voor je op.. laat ze maar komenquote:Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Klopt, het weggevallen zijn van de reistijd scheelt toch een heel stuk.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee die tijd is sinds thuiswerken wel voorbij gelukkig.When in fear, say 'yes dear'![]()
Doe even relaxed graag.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:19 schreef murp het volgende:
[..]
Doe is normaal anders flikker ik je in de kliko.
Gr Murp en nog een fijne avondActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Behoorlijk ja. Maar toch mis ik het wel.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt, het weggevallen zijn van de reistijd scheelt toch een heel stuk.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 29 april 2021 23:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Maar toch mis ik het wel.
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Het reizen? Of het op kantoor zijn?quote:Op donderdag 29 april 2021 23:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Maar toch mis ik het wel.When in fear, say 'yes dear'![]()
Wel goed dat ik de headset opgezet had, dit zouden de buren niet fijn vinden anders
Scheit aan de burenquote:Op donderdag 29 april 2021 23:22 schreef Rafeiro het volgende:
Wel goed dat ik de headset opgezet had, dit zouden de buren niet fijn vinden anders![]()
![]()
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Beiden.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het reizen? Of het op kantoor zijn?
Het reizen omdat ik in de ochtend vroeg naar @dud0r zwaaide
Ik heb oordopjes inquote:Op donderdag 29 april 2021 23:22 schreef Rafeiro het volgende:
Wel goed dat ik de headset opgezet had, dit zouden de buren niet fijn vinden anders
quote:Op donderdag 29 april 2021 23:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie gaat je slaan.. ik kom voor je op.. laat ze maar komen
* jerney voelt zich geborgen![]()
![]()
Geen idee ik heb het iig nagevraagd bij Sylvana op Twitter, en meteen de BPOC politieverhoren over seksuele intimidatie geplugd bij haarquote:Op donderdag 29 april 2021 23:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoezo heeft miss simons het over seksueel geintimideerd zijn
Een gedicht over Maanvis
lichtelijk agressief door het debat wat weer niet opschietquote:Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Jij doet dat ook.quote:
ik ga nu twitter checkenquote:Op donderdag 29 april 2021 23:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen idee ik heb het iig nagevraagd bij Sylvana op Twitter, en meteen de BPOC politieverhoren over seksuele intimidatie geplugd bij haar
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
die zijn erger dan lichamelijkequote:
Een gedicht over Maanvis
Het duurt allemaal wel lang ja. Heel veel gepraat.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
lichtelijk agressief door het debat wat weer niet opschietWhen in fear, say 'yes dear'![]()
Nee, daar heb ik geen last van hoor. Meer van wat anders. Dat emmertje wat een beetje overloopt vandaag en dan kan er zomaar hier net iets de druppel zijn..quote:Op donderdag 29 april 2021 23:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Nu alle modjes op scherp staan, bedoel je?![]()
![]()
Zoiets kijken is ook zelfkwellingquote:Op donderdag 29 april 2021 23:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
lichtelijk agressief door het debat wat weer niet opschiet![]()
![]()
Dan moedig ik heel stoer Greysbones wel aan op afstand natuurlijk.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Moet je wel eerst z'n stok in je neus krijgen. Lekker slapenquote:Op donderdag 29 april 2021 23:25 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Hey kerel, ik ga tukken. Dromen over vliegreizen enzo.![]()
quote:Op donderdag 29 april 2021 23:25 schreef Rafeiro het volgende:
Dan moedig ik heel stoer Greysbones wel aan op afstand natuurlijk.![]()
![]()
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Oh jee! Kan ik je verblijden met een virtuele knuffel?quote:Op donderdag 29 april 2021 23:25 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik geen last van hoor. Meer van wat anders. Dat emmertje wat een beetje overloopt vandaag en dan kan er zomaar hier net iets de druppel zijn..![]()
![]()
WTFquote:Op donderdag 29 april 2021 23:19 schreef murp het volgende:
[..]
Doe is normaal anders flikker ik je in de kliko.
Gr Murp en nog een fijne avond
ellenlang en niet to the pointquote:Op donderdag 29 april 2021 23:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het duurt allemaal wel lang ja. Heel veel gepraat.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
SylvanA reageert gewoon op tweetsquote:
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Beter in je neus dan in je hol denk ik dan maar.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:26 schreef engine het volgende:
[..]
Moet je wel eerst z'n stok in je neus krijgen. Lekker slapen![]()
Einde 1e termijn, 5 minuten schorsing. Hoe lang gaat dit debat vanavond nog door dan?When in fear, say 'yes dear'![]()
@Maanvis zei het al, tegen de tijd dat @Dotteke opstaat is de finishquote:Op donderdag 29 april 2021 23:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Einde 1e termijn, 5 minuten schorsing. Hoe lang gaat dit debat vanavond nog door dan?Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 29 april 2021 23:28 schreef Haags het volgende:
[..]
@:maanvis zei het al, tegen de tijd dat @:dotteke opstaat is de finish
Jezus ik ben al weg....
Dat mag altijd. Maar niks ernstigs hoor. Gewoon even wat opgekropte frustraties. Straks is het weer over. Even lekker afreageren hier.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh jee! Kan ik je verblijden met een virtuele knuffel?![]()
![]()
Fijn dat ze even schorsen, want ik moet me toch nodig zeiken!quote:Op donderdag 29 april 2021 23:28 schreef Haags het volgende:
[..]
@:maanvis zei het al, tegen de tijd dat @:dotteke opstaat is de finishTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ohhh gelukkig!quote:Op donderdag 29 april 2021 23:29 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat mag altijd. Maar niks ernstigs hoor. Gewoon even wat opgekropte frustraties. Straks is het weer over. Even lekker afreageren hier.
Toch![]()
![]()
zeg dat je niet hoeft te gaan schatquote:Lekker iedereen BOLKEN!quote:Op donderdag 29 april 2021 23:29 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat mag altijd. Maar niks ernstigs hoor. Gewoon even wat opgekropte frustraties. Straks is het weer over. Even lekker afreageren hier.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja, ook daar zijn ze allemaal even pissen en koffie halen...quote:Op donderdag 29 april 2021 23:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Fijn dat ze even schorsen, want ik moet me toch nodig zeiken!When in fear, say 'yes dear'![]()
vorige keer was het half 4 .. ik was opquote:Op donderdag 29 april 2021 23:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Einde 1e termijn, 5 minuten schorsing. Hoe lang gaat dit debat vanavond nog door dan?Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
bolkquote:Op donderdag 29 april 2021 23:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zeg dat je niet hoeft te gaan schat
[..]
Lekker iedereen BOLKEN!![]()
quote:Op donderdag 29 april 2021 23:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
vorige keer was het half 4 .. ik was op![]()
Jij was op, maar zij ook, met een volle dag dat geklets. En dan moeten ze nog oververmoeid midden in de nacht naar huis rijden ook.When in fear, say 'yes dear'![]()
de helft heeft chauffeur en mark gaat op de fietsquote:Op donderdag 29 april 2021 23:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Jij was op, maar zij ook, met een volle dag dat geklets. En dan moeten ze nog oververmoeid naar huis rijden ook.![]()
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
welke discussiequote:Op donderdag 29 april 2021 23:33 schreef Rafeiro het volgende:
Discussie niet gevolgd verder trouwens.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Vind ik ook zo overdreven, een eigen chauffeur hebben.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
de helft heeft chauffeur en mark gaat op de fiets
Weet ik veel, heb niet terug gelezen. Maar Murp was boos ofzo.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Een gedicht over Maanvis
Met de iets minder knipperende UI als in het verleden
Just kidding he @murp murpie!!! je kunt toch wel tegen een grapje
Een gedicht over Maanvis
jij krijgt klapjes van Murph straksquote:Op donderdag 29 april 2021 23:36 schreef Maanvis het volgende:
Just kidding he @:murp murpie!!! je kunt toch wel tegen een grapje![]()
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Ja @murp! Niet @Maanvis in de kliko gooien!quote:Op donderdag 29 april 2021 23:36 schreef Maanvis het volgende:
![]()
Fijne vakantie!quote:Op donderdag 29 april 2021 23:36 schreef Maanvis het volgende:
![]()
![]()
Denk dat ik morgen de samenvatting wel lees, nu Darkraver en Luna.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Das nogood als ik gebanned word...quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Jaaquote:Op donderdag 29 april 2021 23:37 schreef Rafeiro het volgende:
Denk dat ik morgen de samenvatting wel lees, nu Darkraver en Luna.Goede muziek
quote:Op donderdag 29 april 2021 23:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Das nogood als ik gebanned word...
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Wel echt toe aan wat leuks trouwens, maar echt nog niet op een terrasje
![]()
![]()
![]()
aaah kaag doet goochelen met Nederlandse uitdrukkingen
de manier waarop ze praat ... rubbs me the wrong wayAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Ik snap niet goed waar ze het over heeft. Lastig te volgen.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:40 schreef greysbones het volgende:
aaah kaag doet goochelen met Nederlandse uitdrukkingen
de manier waarop ze praat ... rubbs me the wrong wayWhen in fear, say 'yes dear'![]()
weet je al meer?quote:Op donderdag 29 april 2021 23:40 schreef Rafeiro het volgende:
Wel echt toe aan wat leuks trouwens, maar echt nog niet op een terrasjeTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:
dat dus.. ze maakt haar verhaal zo onduidelijk mogelijk.. en ze legt de klemtoon heel raar op het eind van het woordquote:Op donderdag 29 april 2021 23:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik snap niet goed waar ze het over heeft. Lastig te volgen.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
tinus wil gewoon extra geld voor cokequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ga je ons nu sjaloers maken?quote:Op donderdag 29 april 2021 23:42 schreef jerney het volgende:
Aaaaaahhh ik heb iets keiliefs van @:LTVDKAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Oh mijn uitslag was negatief, als in geen corona.quote:You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Mooiquote:Op donderdag 29 april 2021 23:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh mijn uitslag was negatief, als in geen corona.Maar ik bedoelde eigenlijk over je moeder enzo?
Een gedicht over Maanvis
Wat dan?quote:Op donderdag 29 april 2021 23:42 schreef jerney het volgende:
Aaaaaahhh ik heb iets keiliefs van @:LTVDK![]()
![]()
Morgen, ja nog steeds morgen weer wat mogelijke info.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
MooiMaar ik bedoelde eigenlijk over je moeder enzo?
@jerney is de spanning aan het opbouwenquote:Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
quote:Op donderdag 29 april 2021 23:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen![]()
Ik had om een note gevraagd, want de laatste was alweer uit 2004 ofzo![]()
![]()
![]()
we want detailsAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Okee hopen dat je dan mee r uitsluitsel hebt. Sorry voor dat ik je hier aan herinnerquote:Op donderdag 29 april 2021 23:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Morgen, ja nog steeds morgen weer wat mogelijke info.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Je zag Azarkan verbaasd op haar antwoord aan de interruptiemicrofoon...When in fear, say 'yes dear'![]()
Ik wil wat op je noteren hoorquote:Op donderdag 29 april 2021 23:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen![]()
Ik had om een note gevraagd, want de laatste was alweer uit 2004 ofzo
Lief inderdaad. Ik heb ook nog geen positieve note.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen![]()
Ik had om een note gevraagd, want de laatste was alweer uit 2004 ofzo![]()
![]()
![]()
ik ben even afgeleidTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ok nu moeten jullie het me even uitleggenquote:Op donderdag 29 april 2021 23:49 schreef shiitake het volgende:
[..]
Lief inderdaad. Ik heb ook nog geen positieve note.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Heel flauw "zevenenvertig en een half" of iets in die geest, zodat niemand inclusief mijzef het snapt
ik geloof dat er nog niet 1 vraag daadwerkelijk beantwoord isquote:Op donderdag 29 april 2021 23:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Alweer een ontwijkend antwoord van Kaag. Geweldig.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Ja dat was dus ook mijn klacht richting hemquote:Op donderdag 29 april 2021 23:49 schreef shiitake het volgende:
[..]
Lief inderdaad. Ik heb ook nog geen positieve note.
Alleen modjes die mij gigantisch irritant vonden![]()
![]()
Azarkan heeft aan het eind van het debat een baard
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
quote:Op donderdag 29 april 2021 23:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Voor een echte stomme je voorhoofd![]()
![]()
Ja. Het is ook apart.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:52 schreef greysbones het volgende:
Azarkan heeft aan het eind van het debat een baardWhen in fear, say 'yes dear'![]()
Dat is toch ook gewoon waarvoor ze getraind zijn?quote:Op donderdag 29 april 2021 23:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof dat er nog niet 1 vraag daadwerkelijk beantwoord is![]()
![]()
dit was mijn note #100 !quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:47 schreef Maanvis het volgende:
keihard in d'r kont neuken.
Edit: note nr. 100
Een gedicht over Maanvis
![]()
quote:Op donderdag 29 april 2021 23:52 schreef greysbones het volgende:
Azarkan heeft aan het eind van het debat een baard![]()
![]()
echt hoor elke keer als hij bij de microfoon komt is ie een stukje gegroeidquote:Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Ja kak nu wil ik toch gaan kijken, straks hebben we een geit in de 2e kamer.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Nu is Klaverquote:Op vrijdag 30 april 2021 00:01 schreef Rafeiro het volgende:
Ja kak nu wil ik toch gaan kijken, straks hebben we een geit in de 2e kamer.When in fear, say 'yes dear'![]()
Koningin
@SigridKaag
Legt haar Nederlandse uitdrukking uit ( hier scheiden onze wegen) in het engels…. in de hoop dat de domme 2ekamerleden het Engels niet beheren en brengt dus een totaal andere vertaling. Het zal wel steenkool Arabisch zijn geweest...#notulendebat #notulengateAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Ik zit droog.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
het mag van mijn in de 2de kamer in vak K nu dakpannen regenenquote:Op vrijdag 30 april 2021 00:04 schreef Rafeiro het volgende:
Beter moties dan dankpannen, die doen pijn.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
ik misschien wel.. maar het is het denk ik niet waardquote:Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Nee, niet voor het live volgen.quote:Op vrijdag 30 april 2021 00:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik misschien wel.. maar het is het denk ik niet waardWhen in fear, say 'yes dear'![]()
het zal toch wel weer blijven zo als het wasquote:Op vrijdag 30 april 2021 00:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, niet voor het live volgen.
al die moties die eigenlijk nergens over gaanAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Inderdaad ja.quote:Op vrijdag 30 april 2021 00:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zal toch wel weer blijven zo als het was
al die moties die eigenlijk nergens over gaanWhen in fear, say 'yes dear'![]()
onze regering is een dikke Faalquote:Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
ik hoop wel dat ze de stemming niet uitstellen tot morgen en dat je dan voor niks op gebleven bentquote:Op vrijdag 30 april 2021 00:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik misschien wel.. maar het is het denk ik niet waardTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
die helemaal niets zullen toevoegenquote:Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Dropje heeft ook laten zien dat hij maar weer een marionet isAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
quote:Op vrijdag 30 april 2021 00:14 schreef chufi het volgende:
Kan dat voortaan niet per email of zo ... eMoties![]()
![]()
![]()
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
plus de moties worden echt op speedtempo voorgelezenquote:Op vrijdag 30 april 2021 00:15 schreef chufi het volgende:
Dan heb je het gelijk uitgetikt, al die vage omschrijvingen , kommas, punten en accentenAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
dat ja .. je zult dit maar allemaal moeten notuleren ... of gaat het daar nu over ?quote:Op vrijdag 30 april 2021 00:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
plus de moties worden echt op speedtempo voorgelezen![]()
over hoeveel moties mogen ze zo gaan stemmen?Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Porseleinen troon bolkUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit![]()
de motie dienen ze van tevoren al in bij de voorzitter als ik het goed hebquote:Op vrijdag 30 april 2021 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
dat ja .. je zult dit maar allemaal moeten notuleren ... of gaat het daar nu over ?Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
hoi en doei.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat komt omdat ze maar een beperkte spreektijd hebben.quote:Op vrijdag 30 april 2021 00:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
plus de moties worden echt op speedtempo voorgelezenWhen in fear, say 'yes dear'![]()
dat ze nog nooit betere procedures hebben bedacht voor dit.. ze praten echt 9 uur over dezelfde vragen die niet beantwoord worden en vervolgens wordt de boel overladen met motiesquote:Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Klopt. En/of naderhand schriftelijk ingeleverd.quote:Op vrijdag 30 april 2021 00:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
de motie dienen ze van tevoren al in bij de voorzitter als ik het goed hebWhen in fear, say 'yes dear'![]()
ja preciesquote:Op vrijdag 30 april 2021 00:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. En/of naderhand schriftelijk ingeleverd.
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
@engine heb je de maze ook gehaald?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
FrikandelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja kak zelfs ik zou niet met zo'n piek over straat durven.You sound reasonable...Time to up my medication.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: