Behoorlijk ja. Maar toch mis ik het wel.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt, het weggevallen zijn van de reistijd scheelt toch een heel stuk.
quote:Op donderdag 29 april 2021 23:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Maar toch mis ik het wel.
Het reizen? Of het op kantoor zijn?quote:Op donderdag 29 april 2021 23:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Maar toch mis ik het wel.
Scheit aan de burenquote:Op donderdag 29 april 2021 23:22 schreef Rafeiro het volgende:
Wel goed dat ik de headset opgezet had, dit zouden de buren niet fijn vinden anders
Beiden.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het reizen? Of het op kantoor zijn?
Ik heb oordopjes inquote:Op donderdag 29 april 2021 23:22 schreef Rafeiro het volgende:
Wel goed dat ik de headset opgezet had, dit zouden de buren niet fijn vinden anders
quote:Op donderdag 29 april 2021 23:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie gaat je slaan.. ik kom voor je op.. laat ze maar komen
Geen idee ik heb het iig nagevraagd bij Sylvana op Twitter, en meteen de BPOC politieverhoren over seksuele intimidatie geplugd bij haarquote:Op donderdag 29 april 2021 23:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoezo heeft miss simons het over seksueel geintimideerd zijn
lichtelijk agressief door het debat wat weer niet opschietquote:
Jij doet dat ook.quote:
ik ga nu twitter checkenquote:Op donderdag 29 april 2021 23:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen idee ik heb het iig nagevraagd bij Sylvana op Twitter, en meteen de BPOC politieverhoren over seksuele intimidatie geplugd bij haar
die zijn erger dan lichamelijkequote:
Het duurt allemaal wel lang ja. Heel veel gepraat.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
lichtelijk agressief door het debat wat weer niet opschiet
Nee, daar heb ik geen last van hoor. Meer van wat anders. Dat emmertje wat een beetje overloopt vandaag en dan kan er zomaar hier net iets de druppel zijn..quote:Op donderdag 29 april 2021 23:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Nu alle modjes op scherp staan, bedoel je?
Zoiets kijken is ook zelfkwellingquote:Op donderdag 29 april 2021 23:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
lichtelijk agressief door het debat wat weer niet opschiet
Moet je wel eerst z'n stok in je neus krijgen. Lekker slapenquote:Op donderdag 29 april 2021 23:25 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Hey kerel, ik ga tukken. Dromen over vliegreizen enzo.
quote:Op donderdag 29 april 2021 23:25 schreef Rafeiro het volgende:
Dan moedig ik heel stoer Greysbones wel aan op afstand natuurlijk.
Oh jee! Kan ik je verblijden met een virtuele knuffel?quote:Op donderdag 29 april 2021 23:25 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik geen last van hoor. Meer van wat anders. Dat emmertje wat een beetje overloopt vandaag en dan kan er zomaar hier net iets de druppel zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |