Ik heb het vermengd met pompoenpurree en dat ging goed. Daarna gewoon op brood gegeven. Nu net als Nolita even on hold vanwege eczeem, als de pindakaas daar op komt kunnen ze erg ziek worden.quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:40 schreef Smart_ass het volgende:
Wat is A. al groot zeg Sun!
Kwak, ook mooie foto’s weer. Fijn dat het slapen zo goed gaat ook.
Voor degenen die zijn begonnen met pindakaas, hoe hebben jullie dat gedaan? Ik las dat het ‘t beste is om het aan te bieden gemengd met/icm iets anders? Ik probeerde het op brood maar dat bleef natuurlijk tegen haar gehemelte aan plakken (duh). Mengen met banaan leek me ook handig maar daar houdt ze niet van. Ik heb het door een papje gemengd wat ze normaal graag eet maar dat wilde ze nu ook niet. Ik weet even niet zo goed hoe ik dat het handigste kan doen.
Ik snap de handjes weg niet zo goed, hij kan het brood toch gewoon zelf naar zijn mond brengen?quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Op gebied van pindakaas wijken we af van de Rapley intenties. Op brood, mondje open en handjes weg. Die snapt hij trouwens heel goed. Net als beentjes laag als we zijn luier verschonen. Mijn man leert hem dit soort dingen. Vet handig.
[..]
Yep, hier ook. A'tje ziet er ook uit als zo'n dondersteen die zich niet tegen laat houden
. Ik probeer er maar een spelletje van te maken. En sudocreme gaat wel redelijk makkelijk op een kruipend kind, kwestie van slim timen
.
@:Kwakz0r prachtige foto's! Mooie lach heeft Pep.
Wij hebben ook een lange baby, hij past grotendeels in 74 en qua truitjes nog in 68.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:48 schreef Nolita het volgende:
Smartass ik heb ook wel eens gelezen over ergens mee mengen, maar heb het bij beide kinderen alleen op brood gegeven. Bij L pas 3x ofzo, nu on hold ivm eczeem.
Je bevochtiger hou ik ook even in gedachten ja!
Kwakzor wat klinkt dat fijn en goed allemaal!
Tov de mijne zijn jullie baby’s allemaal nog klein! Ze zit nu in maat 74, maar ook kwa doen hoor. Vorige week was ze op de open klep van de vaatwasser geklommen en had zich opgetrokken aan de lade.![]()
Verschonen en het insmeren zijn drama want ze wringt zich in alle bochten. Ik heb een weekje vrij nu, maar moet er volgende week extra tijd voor uittrekken, anders zijn we nooit op tijd de deur uit. Ze is niet meer af te leiden met iets in haar handen, ze moet en zal zich omdraaien en op haar knieën of zittend verder rommelen.
Sinds vandaag heeft ze haar eigen schommel in de tuin en dat was dolle pret vanochtend. Ook nog een stukje gefietst samen. Genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
De vraag stellen is hem zelf beantwoordenquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:03 schreef Seven. het volgende:
Cuteness overload hier weer! Ik mis nog een paar leuke baby's (kom maar door PKM, Smart_ass, SQ, D.U.M.A.N. NicolasJoy en alle anderen)
quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem zelf beantwoorden
quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:15 schreef Seven. het volgende:
Colin heeft zich dit weekend uitstekend vermaakt met de wasmand.
[ afbeelding ]
En we gingen met het gezin op de foto. Deze moeten nog nabewerkt worden maar ik ben helemaalin m'n nopjes:Ha negeer mijn post maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een ontzettend leuke foto’s! Dat is wel een goed idee om mooie professionele foto’s te hebben
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn kleine meisje wordt al zo groot.![]()
Verder geen zinnige bijdrage anders dan![]()
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 08:32 schreef PKM het volgende:
Lange haartjes al!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn kleine meisje wordt al zo groot.![]()
![]()
@Seven je maakt zulke leuke foto's!
[ Bericht 5% gewijzigd door Sunshine1982 op 13-05-2021 08:45:09 ]
Omdat we lui zijn, teveel plakzooiquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:40 schreef Tink89 het volgende:
Leuke foto's! Mijn kinderen staan niet online, dus de mijne ga je niet tegenkomen.
En ik snap ook niet zo goed waarom je brood met pindakaas niet kunt rapleyen? Heb ik bij de oudste wel gedaan en was ik nu weer van plan.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 08:32 schreef PKM het volgende:
Zo'n guitig koppie heeft zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn kleine meisje wordt al zo groot.![]()
Resistance is futile.
Hij is bijna 8 maanden en ik heb er bijna 1400! #obsessedquote:Op donderdag 13 mei 2021 08:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Lange haartjes al!![]()
@:Seven je maakt zulke leuke foto's!
Ik doe met je mee denk ik, heb er al wel een paar honderdquote:Op donderdag 13 mei 2021 09:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij is bijna 8 maanden en ik heb er bijna 1400! #obsessed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door monsterd. op 14-05-2021 07:27:58 ]baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 09:53 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik doe met je mee denk ik, heb er al wel een paar honderd. Ik zit me af te vragen of ik een iPhone met grotere opslag moet kopen zelfs, want ik bewaar alle foto’s
![]()
Ik had gisteren voor het eerst een dookie over de wagenkap gehangen, moet je zijn verbazing zien
Awww, lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga de foto's een keer vanuit de bron verwijderen. Nog een weekje werken en dan heb ik daar 3 weken tijd voor.Resistance is futile.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:21 schreef Smart_ass het volgende:
Bubbles zuigt de laatste tijd trouwens veel op haar onderlip, meer baby’s die dit doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké okéquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:03 schreef Seven. het volgende:
Cuteness overload hier weer! Ik mis nog een paar leuke baby's (kom maar door PKM, Smart_ass, SQ, D.U.M.A.N. NicolasJoy en alle anderen)
Vooruit, hier nog wat rapley momenten:quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:03 schreef Seven. het volgende:
quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:00 schreef Aure het volgende:
Niks mis met een beetje doelloos tvkijkenik kan momenteel ook niet veel meer dan dat
![]()
Over 4 weken zit m'n verlof er alweer op trouwensklinkt alweer zo dichtbij
Jij bent toch pas net bevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeldzaam momentje van Otis slapend in de hangloose. Ik heb er van genoten
disclaimer
Jouw babyquote:Op donderdag 13 mei 2021 20:34 schreef SQ het volgende:
[..]
Vooruit, hier nog wat rapley momenten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |