Ze lijkt wel te genieten van het kamerlidje spelenquote:Op donderdag 29 april 2021 15:54 schreef VoMy het volgende:
Kerrolain praat totale onzinvan A tot Z bullshit.
Gewoon wat 'waarheden' uit je duim kunnen zuigen achter het katheder, je zou voor minder.quote:Op donderdag 29 april 2021 15:56 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ze lijkt wel te genieten van het kamerlidje spelen
Wanneer mag je volgens jou spreken over moeilijkheden?quote:Op donderdag 29 april 2021 16:00 schreef Weltschmerz het volgende:
School met jazz dance voorziening niet afgemaakt, toch toegelaten op prestigieuze dansopleiding, met neus in de boter gevallen bij TMF, ene na het andere presentatricebaantje zonder bijzonder veel talent of bewkaamheid. Moeilijkheden overwonnen? Ze is zo geprivilegeerd als wat.
Ik vind niet dat zij mag pretenderen het moeilijk gehad te hebben in maatschappelijke zin, en al zeker niet vanwege haar kleur en dat is wat ze doet. Zij is bij uitstek een voorbeeld van iemand die in Nederland alle kansen en herkansingen heeft gekregen. Persoonlijke moeilijkheden bijvoorbeeld doordat ze ondanks de ruime keuze de verkeerde mannen heeft uitgekozen zijn politiek niet relevant.quote:Op donderdag 29 april 2021 16:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wanneer mag je volgens jou spreken over moeilijkheden?
Haar achterban vindt het prachtig hoe ze de gevestigde macht aanpakt!quote:Op donderdag 29 april 2021 15:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
Gewoon wat 'waarheden' uit je duim kunnen zuigen achter het katheder, je zou voor minder.
De PH-waarde is wel erg laag in deze post.quote:Op donderdag 29 april 2021 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind niet dat zij mag pretenderen het moeilijk gehad te hebben in maatschappelijke zin, en al zeker niet vanwege haar kleur en dat is wat ze doet. Zij is bij uitstek een voorbeeld van iemand die in Nederland alle kansen en herkansingen heeft gekregen. Persoonlijke moeilijkheden bijvoorbeeld doordat ze ondanks de ruime keuze de verkeerde mannen heeft uitgekozen zijn politiek niet relevant.
Ik ben ook geen fan van het zaaien van racistische tweedracht als voornaamste partijpunt, maar als zij het voor mensen van kleur wil opnemen kan ze dat ook doen zonder valselijk slachtofferschap te claimen.quote:Op donderdag 29 april 2021 16:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De PH-waarde is wel erg laag in deze post.
2 wedstrijden en 1 voorwaardelijk dus hij mist ADO en Ajax.quote:
Waarom loop je dan al jaren achter een nazistische racistenclub aanquote:Op donderdag 29 april 2021 16:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van het zaaien van racistische tweedracht als voornaamste partijpunt, maar als zij het voor mensen van kleur wil opnemen kan ze dat ook doen zonder valselijk slachtofferschap te claimen.
Alle ballen op Rutte.quote:Op donderdag 29 april 2021 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
2 wedstrijden en 1 voorwaardelijk dus hij mist ADO en Ajax.
Misschien ben jij bij uitstek een voorbeeld van iemand die de sfeer in Nederland creëert waarbinnen haar ervaring is dat ze er minder bij hoort en minder goede kansen krijgtquote:Op donderdag 29 april 2021 16:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van het zaaien van racistische tweedracht als voornaamste partijpunt, maar als zij het voor mensen van kleur wil opnemen kan ze dat ook doen zonder valselijk slachtofferschap te claimen.
Het was toch ook niet de verwachting dat Rutte het vandaag moeilijk zou krijgen?quote:Op donderdag 29 april 2021 17:16 schreef Subw00fer het volgende:
Rutte is nu al de grote overwinnaar van het debat. PvdA en GL willen verder met de formatie. Dat lijkt mij nu wel duidelijk. Hij moet nog wel een debatje aangaan met de onnuttige politicus Wilders die wel kan schreeuwen maar niks voor elkaar krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |