abonnement Unibet Coolblue
pi_199202427
Ze gaan toch niet trouwen dus!



April 2018:André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar

André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.


André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 februari 2021:

Monique plaatst een foto van ezeltje Dré (ook wel bekend als An4), die zij en André hebben geadopteerd:



10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al snel komen er geruchten op gang dat André vreemd is gegaan met Sarah van Soelen:



SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.
Ondertussen op de Insta van Bridget:



De covers eerste week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap

De diverse instagrams:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Biografie Adreen;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door ootjekatootje op 29-04-2021 11:09:56 ]
pi_199202448
https://www.instagram.com/p/COPcX9vDcqI/?igshid=10c4t7gtb0umq

Ik schrok een beetje van deze foto, ik dacht zo die heeft een groot litteken op haar rug... maar blijkbaar is het een tattoo.
  donderdag 29 april 2021 @ 09:48:46 #3
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199202461
Ootje, wil jij de foto die ik had gepost van de 🍊baby in de op in de zwangerschap spoiler zetten? Was ik vergeten.

Kunnen we bijhouden of de hele fruitmand voorbij komt :+
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Spellchecker donderdag 29 april 2021 @ 09:49:42 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199202467
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 09:48 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.instagram.com/p/COPcX9vDcqI/?igshid=10c4t7gtb0umq

Ik schrok een beetje van deze foto, ik dacht zo die heeft een groot litteken op haar rug... maar blijkbaar is het een tattoo.
Een foto van de achterkant ja, aan de voorkant zou je veel te goed kunnen zien hoe koud het was _O-

Wat staat daar eigenlijk?
  Spellchecker donderdag 29 april 2021 @ 09:50:57 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199202506
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 09:48 schreef AgnesGru het volgende:
Ootje, wil jij de foto die ik had gepost van de 🍊baby in de op in de zwangerschap spoiler zetten? Was ik vergeten.

Kunnen we bijhouden of de hele fruitmand voorbij komt :+
Als me dat lukt, :@
pi_199202630
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 09:48 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.instagram.com/p/COPcX9vDcqI/?igshid=10c4t7gtb0umq

Ik schrok een beetje van deze foto, ik dacht zo die heeft een groot litteken op haar rug... maar blijkbaar is het een tattoo.
Het lijkt een nieuwe tattoo en iemand reageert met: Love it.

Zou het een Hazes tattoo zijn? :o

Ik denk van niet maar speculeer graag. :+
pi_199202662
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 10:09 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het lijkt een nieuwe tattoo en iemand reageert met: Love it.

Zou het een Hazes tattoo zijn? :o

Ik denk van niet maar speculeer graag. :+
Volgens mij zijn het hechtingen van een bodylift...
pi_199202679
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 10:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Volgens mij zijn het hechtingen van een bodylift...
Tijd voor een bril en een snuifje realiteitszin.
  Spellchecker donderdag 29 april 2021 @ 10:18:11 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199202711
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 10:09 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het lijkt een nieuwe tattoo en iemand reageert met: Love it.

Zou het een Hazes tattoo zijn? :o

Ik denk van niet maar speculeer graag. :+
Nog zo'n geplastificeerde: sharina mattes
pi_199203000
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 10:14 schreef mootie het volgende:

[..]

Tijd voor een bril en een snuifje realiteitszin.
Dat ziet er toch niet uit, of heb je er zelf ook zo een?
pi_199203021
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 10:18 schreef maily het volgende:

[..]

Nog zo'n geplastificeerde: sharina mattes
Die is wel lachen, die kan niet photoshoppen.
  Miss 200.000.000! donderdag 29 april 2021 @ 10:48:44 #13
367000 roos94
pi_199203050
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 10:18 schreef maily het volgende:

[..]

Nog zo'n geplastificeerde: sharina mattes
Deze wil wel heel graag Kim Kardashian zijn
  Spellchecker donderdag 29 april 2021 @ 10:51:09 #14
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199203098
Willeke werkt bij Astro TV?
  Spellchecker donderdag 29 april 2021 @ 10:56:40 #16
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199203223
https://www.story.nl/arti(...)rah-geeft-andre-rust
Story publiceert deze week exclusief de eerste foto van Rachel Hazes en haar nieuwe schoondochter Sarah van Soelen. Tegenover hoofdredacteur Guido den Aantrekker spreekt Rachel liefdevol over haar.

Op de foto met daarop Rachel en Sarah is te zien hoe ze het gezellig hebben tijdens een samenzijn thuis. Waar de weduwe Hazes met haar vorige schoondochter Monique Westenberg niet bepaald een klik had, is ze juist erg happy met de aanwezigheid van Sarah in haar leven en dat van haar zoon André.

Heel gelukkig samen
Aan Story-hoofdredacteur Guido den Aantrekker vertelt Rachel: ‘Sarah en André zijn heel gelukkig samen. Ik zie nu rust in André’s ogen.’ De warmte die Rachel voelt voor haar schoondochter lijkt wederzijds, want de twee hebben elkaar al meermaals ontmoet. De eerste keer was een paar weken terug, bij Rachel thuis in Mijdrecht.

:') :r :r :r
  Spellchecker donderdag 29 april 2021 @ 11:09:13 #18
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199203310
quote:
2s.gif Op donderdag 29 april 2021 11:02 schreef Straadthont het volgende:
https://www.story.nl/arti(...)rah-geeft-andre-rust
Story publiceert deze week exclusief de eerste foto van Rachel Hazes en haar nieuwe schoondochter Sarah van Soelen. Tegenover hoofdredacteur Guido den Aantrekker spreekt Rachel liefdevol over haar.

Op de foto met daarop Rachel en Sarah is te zien hoe ze het gezellig hebben tijdens een samenzijn thuis. Waar de weduwe Hazes met haar vorige schoondochter Monique Westenberg niet bepaald een klik had, is ze juist erg happy met de aanwezigheid van Sarah in haar leven en dat van haar zoon André.

Heel gelukkig samen
Aan Story-hoofdredacteur Guido den Aantrekker vertelt Rachel: ‘Sarah en André zijn heel gelukkig samen. Ik zie nu rust in André’s ogen.’ De warmte die Rachel voelt voor haar schoondochter lijkt wederzijds, want de twee hebben elkaar al meermaals ontmoet. De eerste keer was een paar weken terug, bij Rachel thuis in Mijdrecht.

:') :r :r :r
Geen "tof wijf"?
  donderdag 29 april 2021 @ 11:10:29 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199203324
Nieuwe schoondochter ook gewoon... tering
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 29 april 2021 @ 11:12:46 #20
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199203352
Terwijl André 7 april bij Beau min of meer heeft bevestigd dat hij een Sarah een setje zijn.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199203359
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 11:09 schreef maily het volgende:

[..]

Geen "tof wijf"?
Ze hebben elkaar al meerdere malen ontmoet... ze zijn zogenaamd toch pas twee weken een stel? :r
Wat hebben ze een haast, zou er dan toch een baby komen?
pi_199203400
Tijdens de overstapservice van Monique naar Bridget vonden Rach en André het zo tof dat Bridget haar eigen geld verdiende. Dat kan je van dit nieuwe neukertje niet zeggen, dus dan gooien we het maar op de rust in zijn ogen.
  donderdag 29 april 2021 @ 11:25:40 #23
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_199203525


Wie kan dit lezen?
  donderdag 29 april 2021 @ 11:26:26 #24
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_199203537
Het ziet er niet uit als een hele nieuwe tatoeage trouwens, voor zover ik kan beoordelen.
  Spellchecker donderdag 29 april 2021 @ 11:27:41 #25
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199203560
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 11:25 schreef herverwijderd het volgende:
[ afbeelding ]

Wie kan dit lezen?
....... be silenced my .......
pi_199203703
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 11:27 schreef maily het volgende:

[..]

....... be silenced my .......
Misschien is het een trampstamp van 1 van haar Pinterest borden:https://nl.pinterest.com/sarahvansoelen/t-a-t-t-o-o/
pi_199203781
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 11:25 schreef herverwijderd het volgende:
[ afbeelding ]

Wie kan dit lezen?
Laatste woorden 'my famous' denk ik...vrij onleesbaar
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_199203837
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 11:26 schreef herverwijderd het volgende:
Het ziet er niet uit als een hele nieuwe tatoeage trouwens, voor zover ik kan beoordelen.
De A die zogenaamd voor Andre zou staan ziet er ook oud, versleten en gedateerd uit. En waarom zou je zo'n flutletter neerzetten als je de rest van de pols aan het weglaseren bent? Of is Sarah ook van het impulsieve borderline-type?
Als de verhalen kloppen dat ze iemand bewust heeft overreden zou dat zomaar kunnen. Een maf mokkel is het sowieso.
pi_199203849
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 11:37 schreef Simone010 het volgende:

[..]

Misschien is het een trampstamp van 1 van haar Pinterest borden:https://nl.pinterest.com/sarahvansoelen/t-a-t-t-o-o/
Wat zijn die vrouwen op de afbeeldingen ongezond dun, :{
pi_199204007
quote:
2s.gif Op donderdag 29 april 2021 11:02 schreef Straadthont het volgende:
https://www.story.nl/arti(...)rah-geeft-andre-rust
Story publiceert deze week exclusief de eerste foto van Rachel Hazes en haar nieuwe schoondochter Sarah van Soelen. Tegenover hoofdredacteur Guido den Aantrekker spreekt Rachel liefdevol over haar.

Op de foto met daarop Rachel en Sarah is te zien hoe ze het gezellig hebben tijdens een samenzijn thuis. Waar de weduwe Hazes met haar vorige schoondochter Monique Westenberg niet bepaald een klik had, is ze juist erg happy met de aanwezigheid van Sarah in haar leven en dat van haar zoon André.

Heel gelukkig samen
Aan Story-hoofdredacteur Guido den Aantrekker vertelt Rachel: ‘Sarah en André zijn heel gelukkig samen. Ik zie nu rust in André’s ogen.’ De warmte die Rachel voelt voor haar schoondochter lijkt wederzijds, want de twee hebben elkaar al meermaals ontmoet. De eerste keer was een paar weken terug, bij Rachel thuis in Mijdrecht.

:') :r :r :r
Zo had ze ook met Imca Marina gezeten als die met Hazes was.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199204024
quote:
7s.gif Op donderdag 29 april 2021 11:47 schreef Straadthont het volgende:

[..]

De A die zogenaamd voor Andre zou staan ziet er ook oud, versleten en gedateerd uit. En waarom zou je zo'n flutletter neerzetten als je de rest van de pols aan het weglaseren bent? Of is Sarah ook van het impulsieve borderline-type?
Als de verhalen kloppen dat ze iemand bewust heeft overreden zou dat zomaar kunnen. Een maf mokkel is het sowieso.
Die versleten tattoo heeft precies weer, wie Saartje is.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199204062
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 11:10 schreef Leandra het volgende:
Nieuwe schoondochter ook gewoon... tering
Hoe die daar mee gooien. Na 1 week. :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199204084
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 11:25 schreef herverwijderd het volgende:
[ afbeelding ]

Wie kan dit lezen?
Wie dit leest is gek. :P
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199204123
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 11:57 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Zo had ze ook met Imca Marina gezeten als die met Hazes was.
Wat is er met 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Tiiiiiiiineke! gebeurd?
  Spellchecker donderdag 29 april 2021 @ 12:06:33 #35
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199204148
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 11:44 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Laatste woorden 'my famous' denk ik...vrij onleesbaar
Grouse?
pi_199204166
quote:
11s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:04 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Wat is er met 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Tiiiiiiiineke! gebeurd?
Daar kreeg hij geen liefde van . Is voorbij.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199204273
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Daar kreeg hij geen liefde van . Is voorbij.
;( Ze was vast en zeker veel te wild voor hem.
Hopen dat ie bij Imca zijn rust krijgt die hij verdient.

Over rust gesproken. Was het niet Saar die hem wild zou houden? Hoezo heeft hij nu dan de rust in zijn ogen? Wat een dom geblaat toch allemaal. :')
Soberso, een zelfverklaard volkszangertje rockster die rust zoekt... _O- :O :W
pi_199204479
quote:
10s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:14 schreef Straadthont het volgende:

[..]

;( Ze was vast en zeker veel te wild voor hem.
Hopen dat ie bij Imca zijn rust krijgt die hij verdient.

Over rust gesproken. Was het niet Saar die hem wild zou houden? Hoezo heeft hij nu dan de rust in zijn ogen? Wat een dom geblaat toch allemaal. :')
Soberso, een zelfverklaard volkszangertje rockster die rust zoekt... _O- :O :W
Raggel kunnen wij niet serieus nemen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199204480
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 11:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat zijn die vrouwen op de afbeeldingen ongezond dun, :{
Ja inderdaad! Te dun is ook niet mooi.
pi_199204492
quote:
7s.gif Op donderdag 29 april 2021 11:47 schreef Straadthont het volgende:

[..]

De A die zogenaamd voor Andre zou staan ziet er ook oud, versleten en gedateerd uit. En waarom zou je zo'n flutletter neerzetten als je de rest van de pols aan het weglaseren bent? Of is Sarah ook van het impulsieve borderline-type?
Als de verhalen kloppen dat ze iemand bewust heeft overreden zou dat zomaar kunnen. Een maf mokkel is het sowieso.
Ja...omdat die relatie tussen die twee al teruggaat tot Mo1.
pi_199204604
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:27 schreef Simone010 het volgende:

[..]

Ja...omdat die relatie tussen die twee al teruggaat tot Mo1.
Walchelijk!

Ik hoop dat Mo stiekem aan een Tell all boek bezig is die net 1 dag voor dat papieren gedrocht van de beroepsweduwe de wereld ingeslingerd wordt.
pi_199204931
Ik denk dit:
pi_199204960
Door alle tattoo's, uiterlijkheden, foto's, quotes en liefdesuitingen heen (of juist daardoor) zie ik eigenlijk gewoon 2 mensen met een extreem zwakke identiteit die heel veel prikkels en bevestiging van buitenaf nodig hebben.
pi_199204998
quote:
ANDRÉ HAZES EN SARAH VAN SOELEN OVER EERSTE VAKANTIE SAMEN: 'NU ECHT TIJD VOOR ELKAAR'
GELEZEN BIJ DE TANDARTS
28.04.2021 | 12:26 UUR | JORIEKE VAN NOORLOOS
André Hazes en Sarah van Soelen zijn onlangs naar Ibiza vertrokken voor een paar dagen zon. Aan weekblad ‘Privé’ vertelt het kersverse stel hoe hun eerste vakantie samen hen bevalt.

Over de huidige coronamaatregelen hebben ze het niet. Hazes: ‘We hadden echt zin in een paar dagen vakantie. Gewoon even niks doen, alleen de dingen die leuk zijn.’

SARAH VAN SOELEN

‘Toen een aantal vrienden van mij met dit plan kwam, was ik gelijk verkocht’, vertelt de zanger. ‘Het is zo’n geweldige groep mensen, waar we de hele dag mee lachen. Ik was deze maand al eerder op Ibiza voor een televisieprogramma. Maar nu met Sarah is dat natuurlijk helemaal gezellig. We hebben nu echt tijd voor elkaar.’

De twee zijn dus naar Ibiza gevlogen, een plek waar Sarah als kind al met haar ouders kwam, zo vertelt ze. ‘Maar het is helemaal leuk om hier nu met André te zijn. Dan kan ik hem mijn favoriete plekken op het eiland laten zien. We hebben het erg gezellig met elkaar en onze vrienden.’

De twee werden al gespot op hun vlucht naar Ibiza, waarvan influencer @fawrynotsawry de foto’s deelde.
https://www.linda.nl/nieu(...)e-ibiza-relatie-zon/

Man man man, ze doen net alsof ze al jaren geen vrije dag gehad hebben. Officieel zijn ze het drie weken samen.

Met zijn vrienden... _O-
pi_199205096
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

https://www.linda.nl/nieu(...)e-ibiza-relatie-zon/

Man man man, ze doen net alsof ze al jaren geen vrije dag gehad hebben. Officieel zijn ze het drie weken samen.

Met zijn vrienden... _O-
Maar de jaren ervoor had ie al helemaal weinig tijd voor haar natuurlijk. Omdat hij er nog een andere relatie (dienstbetrekking bij Mo) bij had. Dat gaat je niet in de koude kleren zitten, zelfs al wissel je 10 x per dag van setje.
pi_199205180
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 10:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat ziet er toch niet uit, of heb je er zelf ook zo een?
Wat een gekke conclusie.
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 13:14:08 #47
184769 crew  Deisyy
pi_199205324
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:27 schreef Simone010 het volgende:

[..]

Ja...omdat die relatie tussen die twee al teruggaat tot Mo1.
Had dat dan niet allang bekend geweest?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 29 april 2021 @ 13:20:02 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199205412
quote:
We hebben het erg gezellig met elkaar en onze vrienden
Heb ik nou iets gemist? Er waren toch alleen "vrienden" op die foto's die zelfs voor Monique nog te oud waren?

Hoezo zijn kerels van dik in de 50 en hun aanhang de "vrienden" van een stel van midden twintig?
Of hebben ze allemaal een neukertje gold digger die onder de 30 is?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199205508
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Heb ik nou iets gemist? Er waren toch alleen "vrienden" op die foto's die zelfs voor Monique nog te oud waren?

Hoezo zijn kerels van dik in de 50 en hun aanhang de "vrienden" van een stel van midden twintig?
Of hebben ze allemaal een neukertje gold digger die onder de 30 is?
Het begrip “vrienden” heeft denk ik voor André een andere betekenis dan voor de rest van Nederland.
  Spellchecker donderdag 29 april 2021 @ 13:46:47 #50
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199205855
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

https://www.linda.nl/nieu(...)e-ibiza-relatie-zon/

Man man man, ze doen net alsof ze al jaren geen vrije dag gehad hebben. Officieel zijn ze het drie weken samen.

Met zijn vrienden... _O-
Gezellig zo'n liefdesvakantie O+
pi_199206698
quote:
Edwin Smulders is ook een hielenlikker.

Wie is die ByRachel
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199206713
quote:
18s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:34 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Walchelijk!

Ik hoop dat Mo stiekem aan een Tell all boek bezig is die net 1 dag voor dat papieren gedrocht van de beroepsweduwe de wereld ingeslingerd wordt.
En dan alles uit de doeken doen over Raggel van Galen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199206884
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 14:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Edwin Smulders is ook een hielenlikker.

Wie is die ByRachel
Raquel, vriendin en stylist van Mo.
pi_199208256
Is Roggel haar schoondochter Bridget dan al helemaal vergeten?
pi_199208455
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:51 schreef -river- het volgende:
Is Roggel haar schoondochter Bridget dan al helemaal vergeten?
Ja joh, zo gaat dat met echte vrienden, die heb je zo en zo weer niet.
pi_199208913
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 17:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja joh, zo gaat dat met echte vrienden, die heb je zo en zo weer niet.
Dre heeft het niet van een vreemde.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199209739
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 17:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dre heeft het niet van een vreemde.
Ja dat is duidelijk.
pi_199210426
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het begrip “vrienden” heeft denk ik voor André een andere betekenis dan voor de rest van Nederland.
Net als het begrip 'vader' :+
pi_199210493
quote:
10s.gif Op donderdag 29 april 2021 19:33 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Net als het begrip 'vader' :+
En soulmate.
pi_199210609
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 19:37 schreef -river- het volgende:

[..]

En soulmate.
De liefde van mijn leven.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199213124
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 19:43 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

De liefde van mijn leven.
En "voor altijd"
pi_199214170
En Bonnie en Clyde….

Oh wacht, ik haal twee topics door elkaar, sorry.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_199214535
Is die al met zijn zoontje aan het kleien geweest?
Twinning = boring
pi_199214689
  vrijdag 30 april 2021 @ 00:21:13 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199214706
Hmmz.... https://www.instagram.com/p/CORC3wcB1az/

quote:
Kleine grote vriend
Van nu af aan ga jij mij minder zien
Het spijt me want jij hebt dit niet verdiend
Mijn kleine grote vriend

Kleine kampioen
Wees maar lief voor mama, geef d‘r nog een zoen
Er is niets wat zij er aan had kunnen doen
Ze gaf alles wat ze had
En ook ik deed echt mijn best
Maar soms is willen niet genoeg

Later
Later als je groot bent en we praten
Hoop ik maar dat jij me niet verlaten hebt
Om wat ik nu zeg
Ja later
‘t is meer dan ik op dit moment kan vragen
Maar ik hoop dat je ooit ziet waarom ik ben gegaan
Wat ik heb gedaan
Die ruzies, vriend
Ik wil ze niet voor jou
Dus ik ga nu weg omdat ik…

Kleine grote man
Er is niets dat ik nu tot je zeggen kan
Sorry wordt het ook niet beter van
Mijn kleine grote man

Mijn allerbeste vriend
Ik had ons leven samen echt anders gezien
Tranen van geluk, niet van verdriet
Misschien wilde ik te graag
Wat ik zelf niet heb gekend
En lukt het daarom dus juist niet

Later
Later als je groot bent en we praten
Hoop ik maar dat jij me niet verlaten hebt
Om wat ik nu zeg
Ja later
‘t is meer dan ik op dit moment mag vragen
Maar ik hoop dat je ooit ziet waarom ik ben gegaan
Wat ik heb gedaan
Die ruzies, vriend
Ik wil ze niet voor jou
Dus ik ga nu weg omdat ik van je hou
De eerste stappen in de breuk met An3?
Hoezo kan hij niet gewoon normaal 50/50 co-ouderschap hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 30 april 2021 @ 00:25:19 #67
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199214730
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 00:21 schreef Leandra het volgende:
Hmmz.... https://www.instagram.com/p/CORC3wcB1az/
[..]

De eerste stappen in de breuk met An3?
Hoezo kan hij niet gewoon normaal 50/50 co-ouderschap hebben?
Daar lijkt het wel op. Het lijkt wel of de geschiedenis zich gaat herhalen (Mo = Ellen, Sarah = Rachel).


Hij heeft het bericht ook in zijn stories geplaatst, het blijkt een nummer te zijn wat samen met de engnek van een Ewbank is gemaakt.


:X
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199214737
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 00:21 schreef Leandra het volgende:
Hmmz.... https://www.instagram.com/p/CORC3wcB1az/
[..]

De eerste stappen in de breuk met An3?
Hoezo kan hij niet gewoon normaal 50/50 co-ouderschap hebben?
Mooi liedje zal dit worden maar wat een waardeloze vader, kan iemand A2 zeggen dat het niet iedere dag sneeuwt en dat gescheiden ouders hun kinderen gewoon nog samen opvoeden?
  vrijdag 30 april 2021 @ 00:32:41 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199214760
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 00:27 schreef -river- het volgende:

[..]

Mooi liedje zal dit worden maar wat een waardeloze vader, kan iemand A2 zeggen dat het niet iedere dag sneeuwt en dat gescheiden ouders hun kinderen gewoon nog samen opvoeden?
Nou, dat dus.... het is godomme bijna een moderne versie van "Hee Monique, mag ik mammie even spreken" en "Pappie loop toch niet zo snel"....


Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 00:36:13 #70
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199214779
Ik vind dit echt ontluisterend :o
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Miss 200.000.000! vrijdag 30 april 2021 @ 00:36:46 #71
367000 roos94
pi_199214783
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 00:21 schreef Leandra het volgende:
Hmmz.... https://www.instagram.com/p/CORC3wcB1az/
[..]

De eerste stappen in de breuk met An3?
Hoezo kan hij niet gewoon normaal 50/50 co-ouderschap hebben?
Lekker gekwijl eronder van bners (C garnituur ) ook.

Sowieso Dynta brooks :')
Rolf Sanchez :')
Wesley Sneijder :')
  vrijdag 30 april 2021 @ 00:38:29 #72
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199214790
Sneijder denkt vast dat dit nummer voor hem geschreven is :+
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 30 april 2021 @ 00:39:46 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199214797
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 00:38 schreef AgnesGru het volgende:
Sneijder denkt vast dat dit nummer voor hem geschreven is :+
Waarom die niet wat meer voor zijn kinderen zorgt is me helemaal een raadsel, die doet verder toch niks.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 30 april 2021 @ 00:46:07 #74
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199214824
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 00:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarom die niet wat meer voor zijn kinderen zorgt is me helemaal een raadsel, die doet verder toch niks.
Wat wijn mede produceren en op de markt brengen is vast hard werken in zijn ogen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199214832
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 00:38 schreef AgnesGru het volgende:
Sneijder denkt vast dat dit nummer voor hem geschreven is :+
_O-
pi_199214920
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 23:51 schreef Inca het volgende:
Is die al met zijn zoontje aan het kleien geweest?
Misschien is ie op dit moment een nieuw zoontje aan het kleien. Een nieuw mijnallesie die niet later als ie peuter is graag met papa in de sneeuw speelt.
pi_199214949
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 00:25 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op. Het lijkt wel of de geschiedenis zich gaat herhalen (Mo = Ellen, Sarah = Rachel).


Hij heeft het bericht ook in zijn stories geplaatst, het blijkt een nummer te zijn wat samen met de engnek van een Ewbank is gemaakt.


:X

Zo wat een pleuris nummer.

Nee sorry André dit is geen kleine jongen.... :r

En dat dan uitbrengen een dag nadat die terugkomt met zijn nieuwe neukertje.
Niet eerst ff op bezoek bij zijn kind, nee direct aan het werk en hup nieuw nummer.
Wat slaat die de plank weer mis.

Echt een eikeltje.
pi_199214954
Serieus, Monique krijgt nog wat te stellen met haar ex... wat een eikel.
pi_199214978
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 01:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zo wat een pleuris nummer.

Nee sorry André dit is geen kleine jongen.... :r

En dat dan uitbrengen een dag nadat die terugkomt met zijn nieuwe neukertje.
Niet eerst ff op bezoek bij zijn kind, nee direct aan het werk en hup nieuw nummer.
Wat slaat die de plank weer mis.

Echt een eikeltje.
Hoe verzinnen ze het??
pi_199214991
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 01:32 schreef wizzer het volgende:

[..]

Hoe verzinnen ze het??
Wie zijn ze? Dit doet het eikeltje toch zelf? Ja ik noem hem vanaf nu eikeltje want meer is het niet.
pi_199215023
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 01:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wie zijn ze? Dit doet het eikeltje toch zelf? Ja ik noem hem vanaf nu eikeltje want meer is het niet.
Die Ewbank en Dreetje
pi_199215058
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 00:38 schreef AgnesGru het volgende:
Sneijder denkt vast dat dit nummer voor hem geschreven is :+
kleine jongen?
pi_199215068
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 01:32 schreef wizzer het volgende:

[..]

Hoe verzinnen ze het??
koningslied 7.0
pi_199215138
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 00:21 schreef Leandra het volgende:
Hmmz.... https://www.instagram.com/p/CORC3wcB1az/
[..]

De eerste stappen in de breuk met An3?
Hoezo kan hij niet gewoon normaal 50/50 co-ouderschap hebben?
Elke post liked saartje maar deze niet van Dre.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199215141
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 00:36 schreef roos94 het volgende:

[..]

Lekker gekwijl eronder van bners (C garnituur ) ook.

Sowieso Dynta brooks :')
Rolf Sanchez :')
Wesley Sneijder :')
Vooral die BNers die dan zo slijmen ook al mis ik Djarrr met zijn hartjes. :r
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199215143
Hazes heeft best wel aan populariteit ingeleverd. Hoopt hij hier mee fans terug te winnen? Gaat hij over de rug van zijn zoon het spelen. Hoezo zou hij kleine dre niet mogen zien tenzij kleine dre het zelf niet wilt.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199215205
Je zult maar John Iew-bank zijn en je geld verdienen met wanstaltige nummers maken voor uitgekotste vreemdgaande BN'ers. Gelukkig kan hij uit eigen ervaring putten.
  vrijdag 30 april 2021 @ 06:04:53 #88
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199215229
Naar de eregalerij vol ellende, dan maar:

KLB / Maak dan geen muziek...
pi_199215368
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 02:30 schreef Majoraan het volgende:

[..]

kleine jongen?
_O-
pi_199215374
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 00:36 schreef roos94 het volgende:

[..]

Lekker gekwijl eronder van bners (C garnituur ) ook.

Sowieso Dynta brooks :')
Rolf Sanchez :')
Wesley Sneijder :')
Altijd al een gruwelijke hekel gehad aan Dyantha, kan er niks aan doen :')
  vrijdag 30 april 2021 @ 07:34:54 #91
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199215431
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 07:20 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Altijd al een gruwelijke hekel gehad aan Dyantha, kan er niks aan doen :')
Hoe komt het?
pi_199215484
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 01:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Serieus, Monique krijgt nog wat te stellen met haar ex... wat een eikel.
Als ze slim is gaat ze heel heel snel weg uit dat huis. Hoeft ze ook geen dank je wel te zeggen
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  vrijdag 30 april 2021 @ 08:07:14 #93
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199215606
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 07:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Als ze slim is gaat ze heel heel snel weg uit dat huis. Hoeft ze ook geen dank je wel te zeggen
Yes, heel snel met Rox een boerderij kopen. Heb nu al zin in de reacties c_/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199215641
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 08:07 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Yes, heel snel met Rox een boerderij kopen. Heb nu al zin in de reacties c_/
Dat zou toch super zijn. _O_
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199215822
Wat een lage streek naar je eigen kind toe.
Hij is echt een van Galen en Hazes gebroed en waarschijnlijk is deze actie hem ook weer ingefluisterd door dat in de fik gevlogen matras. :r
Waarschijnlijk ook één van de weinige keren dat er iets van beweging komt in het zorgvuldig gestreken stringetje van zijn rubberen realdoll Sarah met d'r uitgestreken paupermuil. :r
#faalhazes [tenzij hij toch nog snel van plan is om bij de club van 27 [lol, hij wel] aan te sluiten. Ik zeg doen!]
pi_199215863
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 04:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Elke post liked saartje maar deze niet van Dre.
Het draait niet om haar, daarom liked ze niet.
pi_199215869
Dat hij hem minder ziet is zijn eigen keuze, ik geloof nooit dat Mo hem tegen zal houden zijn kind te zien.
pi_199215925
De reacties ook van al die slijmfans op YT. :') :r
  vrijdag 30 april 2021 @ 09:31:09 #99
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_199216215
Ik ga actief proberen dat nummer te ontwijken.
pi_199216241
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 04:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Elke post liked saartje maar deze niet van Dre.
Er staat inmiddels een reactie met hartje van Saartje
Forever yours, forever mine, forever ours...
  vrijdag 30 april 2021 @ 09:35:21 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199216261
Zouden ze dat nummer nu even in elkaar hebben geflanst of zou hij het nog op de kast hebben liggen van zijn periode met Bridget?
Toen was hij immers veel verder weg (Amsterdam) dan nu, hij zit nu bijna om de hoek, ze zouden elkaar met boodschappen doen gewoon tegen kunnen komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199216277
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 april 2021 08:58 schreef Straadthont het volgende:
De reacties ook van al die slijmfans op YT. :') :r
Om van te :r
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199216288
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 09:35 schreef Leandra het volgende:
Zouden ze dat nummer nu even in elkaar hebben geflanst of zou hij het nog op de kast hebben liggen van zijn periode met Bridget?
Toen was hij immers veel verder weg (Amsterdam) dan nu, hij zit nu bijna om de hoek, ze zouden elkaar met boodschappen doen gewoon tegen kunnen komen.
Hewbank staat er bekend om dat hij direct na een gebeurtenis een goed nummer in elkaar kan zetten zoals bv bij rampen enz.
pi_199216298
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 09:35 schreef Leandra het volgende:
Zouden ze dat nummer nu even in elkaar hebben geflanst of zou hij het nog op de kast hebben liggen van zijn periode met Bridget?
Toen was hij immers veel verder weg (Amsterdam) dan nu, hij zit nu bijna om de hoek, ze zouden elkaar met boodschappen doen gewoon tegen kunnen komen.
Om een deel van zijn fans terug te winnen. Hij is er een hoop kwijt geraakt.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  vrijdag 30 april 2021 @ 09:40:21 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199216309
Het is ook zo'n fucking zwaktebod, zo'n jaren 50 redenatie.... flikker toch op man, wees een vent, neem je verantwoordelijkheid en neem gewoon de zorg van je kind samen met je ex op je, 50/50 moet prima kunnen, en dan huurt hij maar een oppas in als hij moet optreden en Sarah te beroerd is om thuis te blijven bij het slapende kind.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199216310
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 09:38 schreef -river- het volgende:

[..]

Hewbank staat er bekend om dat hij direct na een gebeurtenis [b]een goed nummer [/b]in elkaar kan zetten zoals bv bij rampen enz.
ut was net op de radio
oorversmotsing.. verschrikkelijk!
  vrijdag 30 april 2021 @ 09:41:20 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199216321
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 09:38 schreef -river- het volgende:

[..]

Hewbank staat er bekend om dat hij direct na een gebeurtenis een goed nummer in elkaar kan zetten zoals bv bij rampen enz.
Dat betekent dat het dus gewoon van november 2019 kan zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199216327
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 09:39 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Om een deel van zijn fans terug te winnen. Hij is er een hoop kwijt geraakt.
Terecht.
pi_199216334
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 09:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat betekent dat het dus gewoon van november 2019 kan zijn.
Ja kan, of gisteren je weet het nooit bij die viezerikken.
pi_199216345
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 09:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:

[..]

ut was net op de radio
oorversmotsing.. verschrikkelijk!
De tekst is best goed, de zanger en deuntje is verschrikkelijk.
pi_199216390
Kleingeestige kut kabouter.

Ik ben het met Leandra eens. Kom op lekker in de co-ouderschap! Schouders eronder en samen zorg dragen voor het jong. Huppetee!
pi_199216450
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 09:39 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Om een deel van zijn fans terug te winnen. Hij is er een hoop kwijt geraakt.
Gewoon even jankend op de bank bij Linda zitten. Is het allemaal zo weer geregeld.
  vrijdag 30 april 2021 @ 10:01:55 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199216545
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 09:42 schreef -river- het volgende:

[..]

Ja kan, of gisteren je weet het nooit bij die viezerikken.
Het punt is dat hij met Bridget gelijk weer riep dat het voor altijd en eeuwig was, dus afstand nemen van zijn zoon zou daarin (gezien de afstand) veel logischer zijn.
Daarentegen had Bridget hem waarschijnlijk gelijk aan de kant geflikkerd met zo'n achterlijke jaren 50 tekst, want volgens mij heeft Bridget een prima 50/50 co-ouderschapsregeling met haar ex en heeft hij daar kunnen zien dat Showbusiness en co-ouderschap prima samengaan.

Ergo: hij wil gewoon niet, en het verbaast me niets als dat hem ingefluisterd is door Rachel, die schuift immers probleemloos de kinderen weg, die van een ander nog wat makkelijker dan haar eigen kinderen.
Ze zal An3 ook niet als een kleinkind zien, daar is helemaal geen band opgebouwd, waar ze over Fender nog wat narrig lijkt, gezien haar reactie naar Roxeanne.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 30 april 2021 @ 10:05:33 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199216582
Hij dwingt trouwens wel een ontmoeting tussen An3 en Sarah af op deze manier; als ze overal op de voorpagina van de bladen staan, hij haar vader al "schoonvader" noemt dan kan Monique niet lang meer volhouden dat hij hun zoon niet aan ieder neukertje van dienst hoeft voor te stellen, en dat het eerst wel wat serieuzer mag zijn, want hij doet nu iig al alsof het heel serieus is.

Het is goddomme gewoon een Samantha met geld, zelfde slechte gewoontes ook.
Ja, ik bedoel An2 maar Sarah zal er ook niet voor onderdoen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Miss 200.000.000! vrijdag 30 april 2021 @ 10:11:23 #116
367000 roos94
pi_199216652
Die lulhannes van een John Ewbank ook altijd erbij
pi_199216684
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 10:11 schreef roos94 het volgende:
Die lulhannes van een John Ewbank ook altijd erbij
A2 kan nog veel leren van hem want die Ewbank is echt een viezerik eerste klas.
pi_199216795
Wat een kutnummer :r Dit de wereld ingooien terwijl je lekker op Ibiza de bloemetjes buiten aan het zetten bent met een mokkel waarvoor je de moeder van je kind aan de kant hebt gezet. Schaamteloos.
pi_199216816
Heel in het begin zei hij toch dat hij goed contact had met Mo. Toen hij net bij haar weg was.
Geloofde er toen al geen snars van en nu nog steeds niet.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_199216835
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 10:13 schreef -river- het volgende:

[..]

A2 kan nog veel leren van hem want die Ewbank is echt een viezerik eerste klas.
Echt, zijn er roddels over hem?
pi_199216861
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 10:29 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Echt, zijn er roddels over hem?
-O-
  vrijdag 30 april 2021 @ 10:35:35 #122
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199216902
André heeft na de Pasen toch geen foto meer gedeeld van hem met zijn zoon?
Daarna is die naar Ibiza geweest, zij naar de Veluwe en hij vervolgens weer naar Ibiza...

Ik geloof niet dat hij hem nog gezien heeft.
  vrijdag 30 april 2021 @ 10:36:20 #123
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199216908
Hopelijk vertrekt Monique snel uit die vieze villa van hem, laat ze hem flink betalen en zoekt ze een echte vent.
pi_199216922
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 10:31 schreef -river- het volgende:

[..]

-O-
Ja ik weet daar niet zoveel van hoor, dus ben 1 en al oor. Hij hangt nu het perfecte leventje uit met die Kelly Weekers, maar op de 1 of andere manier geloof ik het niet echt.
pi_199216963
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 10:38 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Ja ik weet daar niet zoveel van hoor, dus ben 1 en al oor. Hij hangt nu het perfecte leventje uit met die Kelly Weekers, maar op de 1 of andere manier geloof ik het niet echt.
Dat zal je zelf even moeten opzoeken anders gaan we wel erg off topic.
pi_199216964
Als ik Mo was zou ik de naam veranderen naar de tweede naam die hij ook van zijn opa meekreeg. En als ze dan toch bezig is, ook dat hij zijn achternaam gaat dragen. Lijkt me veel beter voor dat kind.

Rox heeft Fender ook bewust de achternaam van Erik meegegeven ipv Hazes.https://www.rtlboulevard.(...)er-een-normale-jeugd
pi_199216999
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 april 2021 10:40 schreef Straadthont het volgende:
Als ik Mo was zou ik de naam veranderen naar de tweede naam die hij ook van zijn opa meekreeg. En als ze dan toch bezig is, ook dat hij zijn achternaam gaat dragen. Lijkt me veel beter voor dat kind.

Rox heeft Fender ook bewust de achternaam van Erik meegegeven ipv Hazes.https://www.rtlboulevard.(...)er-een-normale-jeugd
Nee, kind heeft recht op de achternaam van zijn vader en de naam te dragen die hij gewend is. Wel zei ik al eerder dat Mo weg moet uit zijn huis en in een eigen huis moet gaan wonen en dat zal zij financieel zeker moeten kunnen redden.
pi_199217029
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 10:40 schreef -river- het volgende:

[..]

Dat zal je zelf even moeten opzoeken anders gaan we wel erg off topic.
Misschien kunnen we weer een leuk verhaal fabriceren en dan nu over Mo en John.
  vrijdag 30 april 2021 @ 10:46:05 #129
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199217030
Briljante reactie op Facebook pagina van Boulevard:

quote:
Ik mis nog een couplet in dit liedje...
"Ik ga bij je weg en hoop dat je het snapt, dat ik 2 weken later in het bed van Sara ben gestapt"
"Later snap je het misschien wel beter, tussen de lakens bij sara is het nu veel heter"
"Kleine vriend, mijn eigen hachje redde ik eerder, ik had mooie doelen"
Door gelijk bij jou vandaan, te rennen naar papa van Soelen"
"Kleine vriend, over een paar jaar zing ik weer een nieuw lied, dan hangt bij Sara ook haar plastic en dat wil ik niet"
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199217044
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 10:46 schreef AgnesGru het volgende:
Briljante reactie op Facebook pagina van Boulevard:
[..]

_O_
pi_199217072
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 10:43 schreef -river- het volgende:

[..]

Nee, kind heeft recht op de achternaam van zijn vader en de naam te dragen die hij gewend is. Wel zei ik al eerder dat Mo weg moet uit zijn huis en in een eigen huis moet gaan wonen en dat zal zij financieel zeker moeten kunnen redden.
Ik vraag het me af. Ze moet het nu hebben van advertenties en dergelijke maar zal ze echt nog jaren verdienen aan haar status als zielig maar sterk verlaten vrouwtje?
Raggel doet het natuurlijk al jaren als weduwe, maar dat is wel van een andere orde.
Ik zie haar ook niet echt teruggaan naar een baantje als stewardess.
pi_199217095
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 10:05 schreef Leandra het volgende:
Hij dwingt trouwens wel een ontmoeting tussen An3 en Sarah af op deze manier; als ze overal op de voorpagina van de bladen staan, hij haar vader al "schoonvader" noemt dan kan Monique niet lang meer volhouden dat hij hun zoon niet aan ieder neukertje van dienst hoeft voor te stellen, en dat het eerst wel wat serieuzer mag zijn, want hij doet nu iig al alsof het heel serieus is.

Het is goddomme gewoon een Samantha met geld, zelfde slechte gewoontes ook.
Ja, ik bedoel An2 maar Sarah zal er ook niet voor onderdoen.
Zelfs bij een serieuze relatie vind ik het vrij normaal om eerst een jaar ofzo te wachten. Maar goed, bij André staat een jaar van ons gelijk aan een maand.
  vrijdag 30 april 2021 @ 10:54:25 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199217117
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 10:52 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Zelfs bij een serieuze relatie vind ik het vrij normaal om eerst een jaar ofzo te wachten. Maar goed, bij André staat een jaar van ons gelijk aan een maand.
Ja, maar dat kan dus niet als je doet wat hij nu flikt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199217118
Mo moet gewoon een boek gaan schrijven, dat verkoopt als een tierelier waarmee ze binnenloopt. En dan inderdaad een eigen woning kopen zodat ze echt nooit meer van Samant Hazes afhankelijk is.
  vrijdag 30 april 2021 @ 10:56:19 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199217138
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 10:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Heel in het begin zei hij toch dat hij goed contact had met Mo. Toen hij net bij haar weg was.
Geloofde er toen al geen snars van en nu nog steeds niet.
Nou, hij komt in deze tekst iig wel terug op het verwijt dat zij dit keer niet zo onschuldig was :')
Dat was echt zo bizar.... zeker met de kennis van nu. Want hij wist gewoon al dat hij weer vreemdgegaan was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199217150
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 10:50 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik vraag het me af. Ze moet het nu hebben van advertenties en dergelijke maar zal ze echt nog jaren verdienen aan haar status als zielig maar sterk verlaten vrouwtje?
Raggel doet het natuurlijk al jaren als weduwe, maar dat is wel van een andere orde.
Ik zie haar ook niet echt teruggaan naar een baantje als stewardess.
Ze zal sws iedere maand een flink bedrag krijgen voor A3 en ze heeft best veel snabbels die stiekem toch veel opbrengen.
  vrijdag 30 april 2021 @ 10:58:24 #137
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199217167
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 april 2021 10:54 schreef Straadthont het volgende:
Mo moet gewoon een boek gaan schrijven, dat verkoopt als een tierelier waarmee ze binnenloopt. En dan inderdaad een eigen woning kopen zodat ze echt nooit meer van Samant Hazes afhankelijk is.
Alleen om die reden zou ik het boek bijna kopen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 30 april 2021 @ 10:59:57 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199217190
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 10:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Hopelijk vertrekt Monique snel uit die vieze villa van hem, laat ze hem flink betalen en zoekt ze een echte vent.
Als hij toch niet bereid is 50/50 (of zelfs maar iets daar in de buurt) voor zijn kind te zorgen dan hoeft ze iig niet vanwege een co-ouderschap in de buurt te blijven wonen.

Maar ik denk dat ze het wel best vindt in die villa.... hopelijk worden daar gelijk goede afspraken over gemaakt, zodat ze er niet uit getreiterd kan worden als Rachel of Sarah vindt dat ze daar willen wonen (niet echt natuurlijk, maar vooral Monique uit die villa weg willen hebben zodat hij te gelde kan worden gemaakt).

Als hij echt fatsoen heeft dan zet hij die villa op naam van An3.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199217192
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 10:58 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Alleen om die reden zou ik het boek bijna kopen.
En later verfilmen, jaaaaa zullen we alvast acteurs uit gaan kiezen voor de rollen? Zo komen wij deze pandemie wel door *O* *O* *O*
pi_199217211
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 10:58 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Alleen om die reden zou ik het boek bijna kopen.
Ik zou hem zeker kopen, al is het als Ebook.[kost iets minder :') ] Gewoon om mee te helpen dat ze meer zou verkopen als dat leren gedrocht. ~O>
  vrijdag 30 april 2021 @ 11:04:43 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199217244
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 10:59 schreef -river- het volgende:

[..]

En later verfilmen, jaaaaa zullen we alvast acteurs uit gaan kiezen voor de rollen? Zo komen wij deze pandemie wel door *O* *O* *O*
Jammer dat het beneden haar niveau is want ik denk dat Carice een prima Rachel neer kan zetten.
Chantal Janzen als Monique.
Thor Braun als An2
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199217259
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jammer dat het beneden haar niveau is want ik denk dat Carice een prima Rachel neer kan zetten.
Chantal Janzen als Monique.
Thor Braun als An2
En een real doll als sarah.
pi_199217285
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 10:58 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Alleen om die reden zou ik het boek bijna kopen.
Of we maken er gewoon weer een kettingboek van O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 30 april 2021 @ 11:08:18 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199217291
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:07 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Of we maken er gewoon weer een kettingboek van O+
Nee, dan verdient ze er niet genoeg aan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199217351
We moeten ook nog een rol hebben voor in het gezicht gespuugde bridget en natuurlijk djarno en alle schoonvaders.
  vrijdag 30 april 2021 @ 11:17:34 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199217383
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:14 schreef -river- het volgende:
We moeten ook nog een rol hebben voor in het gezicht gespuugde bridget en natuurlijk djarno en alle schoonvaders.
Kan Bridget zichzelf niet gewoon spelen? :+
Die ene van de Ziggo reclame kan wel een kale schoonvader spelen.

Kees Boot bedoel ik, niet Géza Weisz :')

En die van de Telfortreclame als vader van Monique, die van "Van villa naar galerijflat".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199217416
Britt Dekker als Bridget *O* *O* *O*
pi_199217429
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kan Bridget zichzelf niet gewoon spelen? :+
Die ene van de Ziggo reclame kan wel een kale schoonvader spelen.

Kees Boot bedoel ik, niet Géza Weisz :')
Kees _O_
pi_199217477
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 07:34 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Hoe komt het?
Geen idee, ik ken het hele mens niet maar wanneer ik haar voorbij zie komen op tv krijg ik de kriebels. Mogelijk dat het te maken heeft met het feit dat ze zo'n kontenkruiper is. Dat ze (weer) dikke vriendinnen is met Amanda Balk zal ook niet helpen
pi_199217520
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 09:40 schreef Leandra het volgende:
Het is ook zo'n fucking zwaktebod, zo'n jaren 50 redenatie.... flikker toch op man, wees een vent, neem je verantwoordelijkheid en neem gewoon de zorg van je kind samen met je ex op je, 50/50 moet prima kunnen, en dan huurt hij maar een oppas in als hij moet optreden en Sarah te beroerd is om thuis te blijven bij het slapende kind.
Helemaal mee eens, maar bij Hazes is het alles of niets. Bij Monique kreeg hij veel de ruimte. Ik denk niet dat hij dat bij Saartje krijgt zal wel een jaloers ding zijn.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199217559
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 10:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, hij komt in deze tekst iig wel terug op het verwijt dat zij dit keer niet zo onschuldig was :')
Dat was echt zo bizar.... zeker met de kennis van nu. Want hij wist gewoon al dat hij weer vreemdgegaan was.
Ik vermoed dat dit al even gaande was. Saartje heeft hem voor het blok gezet tijdens de vakantie die hij had met Monique. Ik of zij. En die sukkel koos voor haar. Maar daar gaat hij echt spijt van krijgen. :Y
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199217576
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 09:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Gewoon even jankend op de bank bij Linda zitten. Is het allemaal zo weer geregeld.
_O- klopt deed Borsato ook.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199217589
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 10:13 schreef -river- het volgende:

[..]

A2 kan nog veel leren van hem want die Ewbank is echt een viezerik eerste klas.
Die is toch netjes getrouwd dacht ik ?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Miss 200.000.000! vrijdag 30 april 2021 @ 11:38:08 #154
367000 roos94
pi_199217592
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:37 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Die is toch netjes getrouwd dacht ik ?
Gaat met elk wijf vreemd.
pi_199217594
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:37 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Die is toch netjes getrouwd dacht ik ?
Eens een vreemdganger....
pi_199217598
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik vermoed dat dit al even gaande was. Saartje heeft hem voor het blok gezet tijdens de vakantie die hij had met Monique. Ik of zij. En die sukkel koos voor haar. Maar daar gaat hij echt spijt van krijgen. :Y
Waarom? Dat het met Mo niet werkte, lijkt me evident.
pi_199217602
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 april 2021 10:40 schreef Straadthont het volgende:
Als ik Mo was zou ik de naam veranderen naar de tweede naam die hij ook van zijn opa meekreeg. En als ze dan toch bezig is, ook dat hij zijn achternaam gaat dragen. Lijkt me veel beter voor dat kind.

Rox heeft Fender ook bewust de achternaam van Erik meegegeven ipv Hazes.https://www.rtlboulevard.(...)er-een-normale-jeugd
Heet kleine dre Hazes? Of Westenberg?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199217610
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 10:46 schreef AgnesGru het volgende:
Briljante reactie op Facebook pagina van Boulevard:
[..]

Wie haalt deze persoon dit topic binnen?
pi_199217620
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:39 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Waarom? Dat het met Mo niet werkte, lijkt me evident.
Omdat Saartje ook een bevlieging is. Hij past ook niet bij Monique maar Saartje is veel te jong en veel te jaloers op wat er om André heen hangt.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199217631
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:38 schreef roos94 het volgende:

[..]

Gaat met elk wijf vreemd.
:o dat wist ik niet.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199217670
Wat zou Monique hier van vinden en haar familie.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199217714
Roggel: Wat de mensen niet weten is dat Andréén ontzettend veel humor had.

Instart camcorder beelden: Andréén 83 keer in 5 minuten 'Hallo bloopers!' roepende

:')
pi_199217718
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:39 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Heet kleine dre Hazes? Of Westenberg?
Hazes.
  Spellchecker vrijdag 30 april 2021 @ 11:53:57 #164
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199217749
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:50 schreef JaneDoe het volgende:
Roggel: Wat de mensen niet weten is dat Andréén ontzettend veel humor had.

Instart camcorder beelden: Andréén 83 keer in 5 minuten 'Hallo bloopers!' roepende

:')
Ik kijk liever een half uur naar die Spaanse komiek met de slappe lach.
pi_199217774
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Spellchecker vrijdag 30 april 2021 @ 11:56:21 #166
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199217782
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 02:35 schreef Majoraan het volgende:

[..]

koningslied 7.0
Het afscheid dat je wist dat zou komen.
  Spellchecker vrijdag 30 april 2021 @ 11:57:59 #167
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199217796
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 april 2021 08:58 schreef Straadthont het volgende:
De reacties ook van al die slijmfans op YT. :') :r
Wij kunnen toch allemaal duimpjes naar beneden plaatsen?
pi_199217814
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:56 schreef maily het volgende:

[..]

Het afscheid dat je wist dat zou komen.
Ik heb geen minuut gedacht dat hij over de breuk en liedje zou gaan maken.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199217834
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  vrijdag 30 april 2021 @ 12:01:19 #170
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_199217836
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:53 schreef maily het volgende:

[..]

Ik kijk liever een half uur naar die Spaanse komiek met de slappe lach.
Die is gisteren of eergisteren overleden :'(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 30 april 2021 @ 12:01:32 #171
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199217838
quote:
quote:
Het is een merkwaardige familie, vindt Wilfred. Hij wijst ook op moeder Rachel Hazes, die woest de reactiemogelijkheid op haar Instagram-pagina heeft uitgeschakeld vanwege de vele negatieve reacties. En dat terwijl ze zelf natuurlijk de allergrootste trol is.
_O_
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Spellchecker vrijdag 30 april 2021 @ 12:03:07 #172
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199217856
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:01 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Die is gisteren of eergisteren overleden :'(
Weet ik, maar de filmpjes zijn er nog ^O^
pi_199217858
quote:
_O_ _O_ hij raakt overal uitgescheten
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  vrijdag 30 april 2021 @ 12:05:06 #174
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199217876
quote:
Rachel Hazes sluit reacties vanwege haters, blijft zelf wel gewoon trollen
Rachel Hazes heeft niet alleen een bord voor haar kop, maar een heel serviesset. Ze sluit vandaag woest de reactiemogelijkheid op haar Instagram-pagina, terwijl ze zelf veruit de grootste trol is.

Rachel is de mater familias van de ordinairste BN’er-familie van Nederland: de Hazesjes. Er is altijd wel minstens één lid van deze roemruchte familie aan het rellen in de media en als het stil is, dan pookt Rachel het vuurtje wel weer op. Zo kwam ze dit weekend nog compleet uit het niets met een nogal smerige aanval op haar eigen dochter Roxeanne.

Trollende Rachel
Terwijl Roxeanne gewoon even lekker leeghoofdig aan het instagrammen was en iemand feliciteerde met haar jarige hond, kwam Rachel als een soort hese Gargamel om de hoek kijken. Ze verweet haar eigen dochter in een publiek bericht op Instagram dat ze harteloos is omgegaan met haar eigen hond. “Schaam je!”, beet ze haar toe.

Lekker ordinair dus en Rachel kreeg dan ook heel Instagram over zich heen. Mensen vinden het onbegrijpelijk dat je je eigen dochter zo afvalt in de media, of je nou gebrouilleerd met elkaar bent of niet. Volgens showkenners ging het hier om een wraakactie, omdat Roxeanne geklaagd heeft over de Hazes-documentaire van AvroTros.

Rachel sluit de comments
Zelf mag Rachel wél lekker om zich heen blèren – zo riep ze Evert Santegoeds vorige maand ook nog op om haar derrière te likken – maar als ze zélf tegenwind krijgt, dan gaat ze volledig in de Gordon-rol. Ze is wóest over de reacties op sociale media en heeft besloten om de reactiemogelijkheid op haar Instagram-pagina uit te schakelen.

Rachel: “Lieve volgers, ik heb vandaag besloten om geen platform meer te bieden aan alle negatieve mensen die zomaar allerlei uitlatingen over mij doen die nog niet een fractie van de waarheid zijn. Ik distantieer mij van diegenen die mij totaal niet persoonlijk kennen en het nodig vinden om alleen maar nare negatieve reacties te plaatsen.”

Niet de eerste Hazes
Het is niet de eerste Hazes die de reactiemogelijkheid sluit. Het zal geen verrassing zijn: André zag zich daar eerder al toe genoodzaakt. Net als bij André laat ook Rachel alleen nog maar enkele lovende reacties toe. “❤️”, zegt Bridget Maasland over haar besluit om de reacties uit te zetten. En Rosanne Kluivert: “❤️”.

Rachel: “Het spijt me voor de mensen die wel normaal kunnen reageren, maar voorlopig is het even zo.”
https://www.mediacourant.(...)-wel-gewoon-trollen/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Spellchecker vrijdag 30 april 2021 @ 12:26:03 #175
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199218262
Weet je, ik kan me dus echt niet voorstellen dat een vader zijn kind verlaat.

Nooit.

Komt niet eens in me op.

Ik kan het niet geloven. :{

Maar goed dat "Later" geeft inderdaad wel iets anders dan een co-ouderschap aan.

[ Bericht 19% gewijzigd door Nostalgist op 30-04-2021 12:41:41 ]
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_199218294
Televaag zit gewoon ordinair dat kutlied te promoten. Was vast en zeker onderdeel van het snoepreisje met de fotograaf.
  Spellchecker vrijdag 30 april 2021 @ 12:40:16 #178
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199218350
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:36 schreef Straadthont het volgende:
Televaag zit gewoon ordinair dat kutlied te promoten. Was vast en zeker onderdeel van het snoepreisje met de fotograaf.
Heeft de fotograaf ook een kettinkje gekregen? Ik vraag dit voor een kleine jongen.
pi_199218359
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:26 schreef maily het volgende:
https://lm.facebook.com/l(...)ZM_wDHPUMuXm7CAvN35U

Die reacties hier ook _O_
(Even scrollen naar de FB-link)
pi_199218374
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:40 schreef maily het volgende:

[..]

Heeft de fotograaf ook een kettinkje gekregen? Ik vraag dit voor een kleine jongen.
Ditmaal een kopvodje met de letter A.
pi_199218378
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:33 schreef Nostalgist het volgende:
Weet je, ik kan me dus echt niet voorstellen dat een vader zijn kind verlaat.

Nooit.

Komt niet eens in me op.

Ik kan het niet geloven. Maar goed dat "Later" geeft inderdaad wel iets anders dan een co-ouderschap aan.
Ik denk dat er niet zoveel verandert qua frequentie. Met de lockdown zag hij zijn kind toevallig wel vaak maar daarvoor was het ook niet echt een heel aanwezige vader. Beetje shinen op foto's, kleien en goede sier maken.
  Spellchecker vrijdag 30 april 2021 @ 12:44:26 #182
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199218416
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:40 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik vond die van N.ona T.olol heel sterk.
Zit mobiel kan niet plaatsen.
pi_199218448
pi_199218466
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:36 schreef Straadthont het volgende:
Televaag zit gewoon ordinair dat kutlied te promoten. Was vast en zeker onderdeel van het snoepreisje met de fotograaf.
Heb jij hem al gedownload :P :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199218487
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:40 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199218495
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:44 schreef maily het volgende:

[..]

Ik vond die van N.ona T.olol heel sterk.
Zit mobiel kan niet plaatsen.
Waar zien jullie dit allemaal _O-
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker vrijdag 30 april 2021 @ 12:51:52 #187
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199218516
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Waar zien jullie dit allemaal _O-
Kijk even bij #100 ;)
pi_199218519
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:33 schreef Nostalgist het volgende:
Weet je, ik kan me dus echt niet voorstellen dat een vader zijn kind verlaat.

Nooit.

Komt niet eens in me op.

Ik kan het niet geloven. :{

Maar goed dat "Later" geeft inderdaad wel iets anders dan een co-ouderschap aan.
Hij moet toch iets om positief in het nieuws te komen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker vrijdag 30 april 2021 @ 12:52:23 #189
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199218527
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Hij moet toch iets om positief in het nieuws te komen.
Wat dan? 8)7
pi_199218539
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Heb jij hem al gedownload :P :D
Echt NO fucking way!!!!! Wil alleen de reacties lezen.
Ik probeer zoveel mogelijk te ontwijken dat Dree en Rochel ook maar een klik aan mij verdienen. Ik kijk daarom ook niet naar de docu van die ouwe alcoholist. :{w
pi_199218546
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 04:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Elke post liked saartje maar deze niet van Dre.
Nee..want Saartje heeft helemaal geen trek in de kleine Dre, dus ook niet in liedjes over de kleine Dre. De kleine Dre is zo goed als uit de serie geschreven.
pi_199218548
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 10:50 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik vraag het me af. Ze moet het nu hebben van advertenties en dergelijke maar zal ze echt nog jaren verdienen aan haar status als zielig maar sterk verlaten vrouwtje?
Raggel doet het natuurlijk al jaren als weduwe, maar dat is wel van een andere orde.
Ik zie haar ook niet echt teruggaan naar een baantje als stewardess.
Gisteren stond er op haar insta en bericht dat er binnenkort iets heel leuks komt. Iets met kleding.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199218557
quote:
Marga heeft een talent om realistische teksten te schrijven.
pi_199218564
Steeds als je denkt, dit kàn niet erger..kan het erger!
En nu die arrogante Ewbank er bij,samen zijn ze de overtreffende trap van vreemdgaan en arrogantie.
What's next? Ewbank die met Rachel het bed induikt en een duet opneemt met haar, geïnspireerd door Rubberen Robbie?
pi_199218582
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jammer dat het beneden haar niveau is want ik denk dat Carice een prima Rachel neer kan zetten.
Chantal Janzen als Monique.
Thor Braun als An2
Marijke Helwegen als Raggel :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker vrijdag 30 april 2021 @ 12:57:29 #196
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199218601
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Marijke Helwegen als Raggel :D
Arme Marijke, echt ... -O-
pi_199218603
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:53 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Echt NO fucking way!!!!! Wil alleen de reacties lezen.
Ik probeer zoveel mogelijk te ontwijken dat Dree en Rochel ook maar een klik aan mij verdienen. Ik kijk daarom ook niet naar de docu van die ouwe alcoholist. :{w
_O- _O_ ik kijk er ook niet naar. Vind die 2 vreselijk. :r
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199218613
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:57 schreef maily het volgende:

[..]

Arme Marijke, echt ... -O-
:@
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker vrijdag 30 april 2021 @ 12:59:06 #199
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199218624
Benieuwd wanneer het in de tv-kantine verschijnt.
pi_199218639
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:50 schreef JaneDoe het volgende:
Roggel: Wat de mensen niet weten is dat Andréén ontzettend veel humor had.

Instart camcorder beelden: Andréén 83 keer in 5 minuten 'Hallo bloopers!' roepende

:')
Is dat dezelfde piemel-humor als Dré heeft? Mastu-bear enzo? :')

Humor is erfelijk.
pi_199218646
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:52 schreef maily het volgende:

[..]

Wat dan? 8)7
Voor André is dit positief. Hij weet niet beter.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  vrijdag 30 april 2021 @ 13:24:49 #202
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199218916
En daar is de powertekst van Mo:

Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 30 april 2021 @ 13:27:53 #203
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_199218957
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:55 schreef wizzer het volgende:
Steeds als je denkt, dit kàn niet erger..kan het erger!
En nu die arrogante Ewbank er bij,samen zijn ze de overtreffende trap van vreemdgaan en arrogantie.
What's next? Ewbank die met Rachel het bed induikt en een duet opneemt met haar, geïnspireerd door Rubberen Robbie?
Ze kunnen gewoon ‘n beetje verziekt nemen
W
Z
E
  Spellchecker vrijdag 30 april 2021 @ 13:29:58 #204
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199218978
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 13:27 schreef rebel-angel het volgende:

[..]

Ze kunnen gewoon ‘n beetje verziekt nemen
Ergens vorig jaar in het Bridgettopic heeft @vencodark ? daar een mooie tekst op geschreven.
pi_199219019
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 13:29 schreef maily het volgende:

[..]

Ergens vorig jaar in het Bridgettopic heeft @:vencodark ? daar een mooie tekst op geschreven.
Wait, what?
Er daagt mij niets.
  vrijdag 30 april 2021 @ 13:41:48 #206
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199219089
Dat nieuwe liedje mist echt een couplet of twee over drank/drugs en seks die toch het allerbelangrijkst bleken.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_199219253
Als ik die docu kijk over andre op npo3 krijg ik toch weer wat meer sympathie voor Dreetje.

quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 13:24 schreef AgnesGru het volgende:
En daar is de powertekst van Mo:

[ afbeelding ]
Rumag :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 30 april 2021 @ 14:06:41 #208
495932 Sugarglider
My finest day is yet unknown
pi_199219327
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 13:24 schreef AgnesGru het volgende:
En daar is de powertekst van Mo:

[ afbeelding ]
Diep hoor, en dat op een kiwi
  Spellchecker vrijdag 30 april 2021 @ 14:16:23 #209
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199219450
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 13:33 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wait, what?
Er daagt mij niets.
Was het dan "ik zit hier op een lege kruk"?
Of ik glij hier van een lege kruk?
pi_199220169
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:40 schreef maily het volgende:

[..]

Heeft de fotograaf ook een kettinkje gekregen? Ik vraag dit voor een kleine jongen.
_O-
pi_199220187
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Marijke Helwegen als Raggel :D
_O_
pi_199221391
Alleen de tekst gelezen van dat lied en daar hou ik het maar bij.. :')

Mag voor het joch hopen dat het geen afscheidsliedje is omdat papa een botoxkutje belangrijker vindt maar het heeft er alle schijn van :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_199221813
Op twitter wordt hij ook uitgekotst... ^O^
  Spellchecker vrijdag 30 april 2021 @ 18:15:45 #214
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199221829
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:14 schreef soapie het volgende:
Op twitter wordt hij ook uitgekotst... ^O^
Dit topic is niks zonder screenshots O+
pi_199221851
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:15 schreef maily het volgende:

[..]

Dit topic is niks zonder screenshots O+
Het is trending, zegt genoeg! :P
  vrijdag 30 april 2021 @ 18:18:11 #216
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199221857
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:14 schreef soapie het volgende:
Op twitter wordt hij ook uitgekotst... ^O^
Dit staat er ook nog tussen:

twitter
pi_199221869
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 17:34 schreef TheVulture het volgende:
Alleen de tekst gelezen van dat lied en daar hou ik het maar bij.. :')
Het is idd weer een Hazes rijmwoordenboekje special

hmmmm, verlaten, verlaten... ah .. praten
pi_199221911
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:44 schreef maily het volgende:

[..]

Ik vond die van N.ona T.olol heel sterk.
Zit mobiel kan niet plaatsen.


Met een halve dag vertraging :D

Ik zit zelf trouwens ook mobiel, kan gewoon
pi_199221942
Dreetje is het type dat denkt dat ie heel goed voor zijn zoon zorgt omdat ze -vooralsnog- in ZIJN huis mogen zitten.
' Ik zal altijd zorgen dat het mijn kind aan niks ontbreekt' maar er ECHT voor hem zijn in voor en tegenspoed, dat nooit!

En ik denk ook dat Saar een ziekelijk jaloers psycho kreng is dat over lijken zal gaan als het moet. Alleen al die uitgestreken arrogante smoel van haar..bah bah. :{w
Nooit gedacht nog eens op de hand van Mo te zijn want dat vond ik toch ook zo'n sneu figuur, vooral na het terugnemen van dat hoerenjong.
Zo zie je maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
pi_199222008
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:24 schreef Straadthont het volgende:
Dreetje is het type dat denkt dat ie heel goed voor zijn zoon zorgt omdat ze -vooralsnog- in ZIJN huis mogen zitten.
' Ik zal altijd zorgen dat het mijn kind aan niks ontbreekt' maar er ECHT voor hem zijn in voor en tegenspoed, dat nooit!

En ik denk ook dat Saar een ziekelijk jaloers psycho kreng is dat over lijken zal gaan als het moet. Alleen al die uitgestreken arrogante smoel van haar..bah bah. :{w
Nooit gedacht nog eens op de hand van Mo te zijn want dat vond ik toch ook zo'n sneu figuur, vooral na het terugnemen van dat hoerenjong.
Zo zie je maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Dre vond het een paar maanden geleden nog zo moeilijk omdat zijn zoontje wilde dat hij zijn schoenen uit deed en moest thuis blijven. Ahhh wat schattig
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199222235
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:14 schreef soapie het volgende:
Op twitter wordt hij ook uitgekotst... ^O^
Twitter is echt zum smullen!

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_199222310
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Dre vond het een paar maanden geleden nog zo moeilijk omdat zijn zoontje wilde dat hij zijn schoenen uit deed en moest thuis blijven. Ahhh wat schattig
En nu wist hij niet hoe snel hij ze aan moest schieten om naar zijn schoonvader te verhuizen.
Akelige eikel is het.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199222323
Bij boulevard waren ze ook niet mild over André. Huilen om zijn kleine grote vriend blijf dan thuis en ga niet naar Ibiza.

Ze zeiden ook reputatie oppoetsen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199222335
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:24 schreef Straadthont het volgende:
Dreetje is het type dat denkt dat ie heel goed voor zijn zoon zorgt omdat ze -vooralsnog- in ZIJN huis mogen zitten.
' Ik zal altijd zorgen dat het mijn kind aan niks ontbreekt' maar er ECHT voor hem zijn in voor en tegenspoed, dat nooit!

En ik denk ook dat Saar een ziekelijk jaloers psycho kreng is dat over lijken zal gaan als het moet. Alleen al die uitgestreken arrogante smoel van haar..bah bah. :{w
Nooit gedacht nog eens op de hand van Mo te zijn want dat vond ik toch ook zo'n sneu figuur, vooral na het terugnemen van dat hoerenjong.
Zo zie je maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Als ze slim is gaat ze er heel snel weg.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199224247
Terwijl Dree zijn 2 hersencellen laat kraken over een cover-songlist voor een heus rock&roll event, aan het bureautje bij zijn geliefde nieuwe schoonpa...



..zijn ze dat kind helemaal vergeten mee terug te nemen.
pi_199224826
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 april 2021 21:18 schreef Straadthont het volgende:
Terwijl Dree zijn 2 hersencellen laat kraken over een cover-songlist voor een heus rock&roll event, aan het bureautje bij zijn geliefde nieuwe schoonpa...

[ afbeelding ]

..zijn ze dat kind helemaal vergeten mee terug te nemen.
En aan dat bureautje doet hij net alsof hij kan schrijven *O*
pi_199225247
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 21:52 schreef Kupelu het volgende:

[..]

En aan dat bureautje doet hij net alsof hij kan schrijven *O*
Hij kan zelf niks.

Ten tijde van de lockdown en terug bij Mo riep hij dat hij zijn artiest-zijn als zanger on-hold heeft gezet. Volgens mij voor een jaar maar liefst.

Geloof mij, een echte rock&roll-ster is 24/7 een artiest! Je bent het of je bent het niet!

Hiermee heeft hij duidelijk laten zien geen zanger en artiest te zijn, dan alleen een slechte kloon van zijn ouwe kutzak van een vent dat zijn 'vader' is. Totaal niet artiest-waardig.
En toch krijgt hij weer de zalen vol. Ongelooflijk! En een schande naar de echte artiesten die geen podium krijgen want niet aso en in opspraak genoeg.
Tijd dat het roer om gaat wmb. en het respect toekomt aan hen die het verdienen!
pi_199225439
Wat triest om je kind in te zetten voor een kutlied waar hij zijn hele leven mee geconfronteerd wordt. Had dat in een brief geschreven voor later ofzo.
pi_199225808
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 april 2021 22:16 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Hij kan zelf niks.

Ten tijde van de lockdown en terug bij Mo riep hij dat hij zijn artiest-zijn als zanger on-hold heeft gezet. Volgens mij voor een jaar maar liefst.

Geloof mij, een echte rock&roll-ster is 24/7 een artiest! Je bent het of je bent het niet!

Hiermee heeft hij duidelijk laten zien geen zanger en artiest te zijn, dan alleen een slechte kloon van zijn ouwe kutzak van een vent dat zijn 'vader' is. Totaal niet artiest-waardig.
En toch krijgt hij weer de zalen vol. Ongelooflijk! En een schande naar de echte artiesten die geen podium krijgen want niet aso en in opspraak genoeg.
Tijd dat het roer om gaat wmb. en het respect toekomt aan hen die het verdienen!
Dat hij zijn plek niet afstaat aan Rene Le Blank
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199225852
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 april 2021 22:26 schreef praadje het volgende:
Wat triest om je kind in te zetten voor een kutlied waar hij zijn hele leven mee geconfronteerd wordt. Had dat in een brief geschreven voor later ofzo.
Hij vind het zelf een nr1 hit. Ik vind het vind het schandalig over de rug van zijn kind. Maar ja zijn moeder heeft goed voorbeeld.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199225910
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 april 2021 21:18 schreef Straadthont het volgende:
Terwijl Dree zijn 2 hersencellen laat kraken over een cover-songlist voor een heus rock&roll event, aan het bureautje bij zijn geliefde nieuwe schoonpa...

[ afbeelding ]

..zijn ze dat kind helemaal vergeten mee terug te nemen.
Lekker laten opdrogen daar.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker vrijdag 30 april 2021 @ 22:54:20 #233
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199226024
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 april 2021 22:26 schreef praadje het volgende:
Wat triest om je kind in te zetten voor een kutlied waar hij zijn hele leven mee geconfronteerd wordt. Had dat in een brief geschreven voor later ofzo.
De vlieger2.0
pi_199226205
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  vrijdag 30 april 2021 @ 23:41:22 #235
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199226926
Ook Antwee trolt:

Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 30 april 2021 @ 23:44:04 #236
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199226963
En Smulders :r

Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199226985
De vraag is of Junior Junior ook trots is. :N Mafklappers.
pi_199227037
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 23:44 schreef AgnesGru het volgende:
En Smulders :r

[ afbeelding ]
Die mag al heel lang niet meer aan de verlopen bungelende truttenbende van Anouk likken, daarom zuigt en likt hij zich een tia aan de anus van Hazes.
  Spellchecker zaterdag 1 mei 2021 @ 07:42:15 #240
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199228718
quote:
Och ja Elvis daar heeft hij zoveel gelijkenis mee.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zaterdag 1 mei 2021 @ 08:15:59 #242
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199228737
Vooral het zangtalent.
pi_199228846
quote:
Ja, dit is heiligheidsschennis .Je bedoelt misschien de tekst in relatie tot Antwee.

Trouwens ik lees nu op Wikipedia dat Richard Harris de eerste was die de versie van 'My Boy' (de Engelstalige versie) zong.
Zoals zo vaak in die tijd, kwam vaak de originele versie uit het Frans. Van Claude François.
"Parce que je t'aime, mon enfant".

  Spellchecker zaterdag 1 mei 2021 @ 08:39:44 #244
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199228912
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 08:31 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ja, dit is heiligheidsschennis .Je bedoelt misschien de tekst in relatie tot Antwee.

Trouwens ik lees nu op Wikipedia dat Richard Harris de eerste was die de versie van 'My Boy' (de Engelstalige versie) zong.
Zoals zo vaak in die tijd, kwam vaak de originele versie uit het Frans. Van Claude François.
"Parce que je t'aime, mon enfant".

:Y ^O^
pi_199229063
Ik heb gisteren het vierde deel van die docu gekeken. Die walgelijke Rachel die steeds zogenaamd volschiet als ze de spullen van André ziet. En Antwee die zegt dat de naam Hazes zo bijzonder is, dat zijn vader een icoon is en dat hij daarom tegen Andrie heeft gezegd, ook al is hij pas 4 jaar oud, dat hij zijn zoon later ook André Hazes moet noemen. Met de nadruk op moet.
Forever yours, forever mine, forever ours...
  zaterdag 1 mei 2021 @ 09:17:10 #246
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199229168
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 09:00 schreef Lief17 het volgende:
Ik heb gisteren het vierde deel van die docu gekeken. Die walgelijke Rachel die steeds zogenaamd volschiet als ze de spullen van André ziet. En Antwee die zegt dat de naam Hazes zo bijzonder is, dat zijn vader een icoon is en dat hij daarom tegen Andrie heeft gezegd, ook al is hij pas 4 jaar oud, dat hij zijn zoon later ook André Hazes moet noemen. Met de nadruk op moet.
:X
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199229177
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 08:31 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ja, dit is heiligheidsschennis .Je bedoelt misschien de tekst in relatie tot Antwee.

Trouwens ik lees nu op Wikipedia dat Richard Harris de eerste was die de versie van 'My Boy' (de Engelstalige versie) zong.
Zoals zo vaak in die tijd, kwam vaak de originele versie uit het Frans. Van Claude François.
"Parce que je t'aime, mon enfant".

En dan het Hema rijmwoordenboek plus een blikje Heineken er bij en hoppaké hij schudde de smartlappen uit zijn Adidas mouw.
En dan nòg was dat beter dan wat die Ewbank steeds flikt, bah bah bah
pi_199229375
Weer bijgelezen en smakelijk gelachen.
pi_199229605
Hoorde gisterenavond in Shownieuws dat hij niet bij programma's gaat zitten om dit nummer te promoten want, het nummer spreekt voor zich. Nee lul, je bent gewoon bang voor de confrontatie.

Ook mogen er voorlopig geen persoonlijke vragen in een interview gesteld worden _O- :r
  Spellchecker zaterdag 1 mei 2021 @ 09:58:24 #250
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199229659
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 09:55 schreef praadje het volgende:
Hoorde gisterenavond in Shownieuws dat hij niet bij programma's gaat zitten om dit nummer te promoten want, het nummer spreekt voor zich. Nee lul, je bent gewoon bang voor de confrontatie.

Ook mogen er voorlopig geen persoonlijke vragen in een interview gesteld worden _O- :r
Dan wordt hij hopelijk nergens meer uitgenodigd.
Lijkt rimpeltrees wel; alle reacties uitschakelen :r
pi_199229800
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 09:58 schreef maily het volgende:

[..]

Dan wordt hij hopelijk nergens meer uitgenodigd.
Lijkt rimpeltrees wel; alle reacties uitschakelen :r
Die klamme lap kan niet met de waarheid omgaan. Dat trekt ze niet maar anderen wel alles zeggen. Misselijk mens.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199230276
  zaterdag 1 mei 2021 @ 10:58:38 #253
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_199230281




In de comments van William Rutten, de fotograaf van de single hoes
pi_199230400
Lig nu ziek in bed die docu maar eens te kijken. Eerste shot is Roggel met een decolleté tot haar navel en stem als een rasp ;(

En Antwee die even de amateur psycholoog gaat uithangen :')
  zaterdag 1 mei 2021 @ 11:13:29 #255
58711 soapie
Zeeperd
pi_199230431
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 11:10 schreef SilverEyes het volgende:
Lig nu ziek in bed die docu maar eens te kijken. Eerste shot is Roggel met een decolleté tot haar navel en stem als een rasp ;(

En Antwee die even de amateur psycholoog gaat uithangen :')
Beterschap!
Genoeg redenen dus om niet te kijken.... :r :r :r
pi_199230576
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 11:13 schreef soapie het volgende:

[..]

Beterschap!
Genoeg redenen dus om niet te kijken.... :r :r :r
Ik ben een ramptoerist ;( en thx! :)
pi_199230748
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 10:58 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

In de comments van William Rutten, de fotograaf van de single hoes
_O- hoe komen ze er erop.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zaterdag 1 mei 2021 @ 11:57:52 #258
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199230910
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199230932
Je kunt het beste maar één ding doen: zo ver mogelijk uit de buurt blijven van alles wat met Hazes te maken heeft.
  zaterdag 1 mei 2021 @ 12:10:55 #260
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199231036
twitter


Deze dame slaat de spijker op zijn kop, wie verlaat wie nou?
  zaterdag 1 mei 2021 @ 12:16:33 #261
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199231100
Ben wel benieuwd of er foto’s zijn van Antwee en Sarah met een jasje over haar hoofd, kon ze zo snel niet vinden.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199231327
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 12:16 schreef AgnesGru het volgende:
Ben wel benieuwd of er foto’s zijn van Antwee en Sarah met een jasje over haar hoofd, kon ze zo snel niet vinden.
Slaapkamerfoto's gaan me weer net te ver
  zaterdag 1 mei 2021 @ 12:46:17 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199231368
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 10:57 schreef Woonbootjes het volgende:
[ link | afbeelding ]
Waar komt deze vandaan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199231414
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 12:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waar komt deze vandaan?
Die zag ik ook, in Monique's insta story
pi_199231427
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 11:59 schreef SilverEyes het volgende:
Je kunt het beste maar één ding doen: zo ver mogelijk uit de buurt blijven van alles wat met Hazes te maken heeft.
Dat geldt sowieso voor heel Amsterdam. :P
pi_199231672
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 11:57 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals zijn bandleden Mickey Visscher en Davey Keys
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199231704
Timing heeft André niet echt gevoel voor.

Net terug uit Ibiza en dan een dag later met een tranentrekker komen. Lekker geloofwaardig. Netzoals al zijn breuken met Mo een Bridget.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zaterdag 1 mei 2021 @ 13:28:49 #268
429367 DKUp
ON TOUR
pi_199231776
Een liedje voor je zoontje, dat je hem niet meer vaak zult zien uitbrengen in combinatie met aandachtsgeile tearjerker John Ewbank (Marco Borsato de fanclub neukende vreemdganger moest ook altijd door vreemdganger John Ewbank worden gered met populaire artiesten) net na zijn liefdesvakantie met Saartje.....

Ik ga helemaal stuk, wat een stuk verdriet.....
SOONY
pi_199231789
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 12:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waar komt deze vandaan?
Insta komt hij vandaan 😀
  zaterdag 1 mei 2021 @ 14:20:30 #270
429367 DKUp
ON TOUR
pi_199232351
quote:
Pijnlijk: André Hazes jr. bij de enkels afgezaagd in RTL Boulevard

Het imago van André Hazes jr. lijkt vrijwel niet meer te redden. Ook in het gezaghebbende RTL Boulevard werd de volkszanger gisteren compléét bij de enkels afgezaagd. “Hij maakt Monique zwart.”

André heeft veel vrienden in de showbizz, maar daarbuiten wordt hij door vrijwel iedereen uitgekotst. De mensen vinden zijn narcistische gedrag niet te pruimen en veroordelen de manier waarop hij omgaat met de moeder van zijn kind, Monique Westenberg. RTL Boulevard was gisteren ongewoon fel over de volkszanger.


‘Dit lijkt wel een grap’

De uitzending van RTL Boulevard werd geopend met André, omdat hij het nieuwe liedje Kleine Grote Vriend heeft uitgebracht. Hierin zingt hij over het voor de tweede keer verlaten van zijn gezin. “Van nu af aan ga jij mij minder zien”, zingt hij over zijn zoontje. En: “Die ruzies, vriend, ik wil ze niet voor jou, dus ik ga nu weg.” Zie hier de songtekst.

Het is gewoon misselijk, vindt showdeskundige Rob Goossens. “Ik moet heel eerlijk zeggen: toen ik het hoorde, dacht ik dat het een grap was. André Hazes is degene die Privé heeft aangeklaagd omdat ze foto’s van zijn zoontje lieten zien. En wat doet hij nu het uit is met de moeder van zijn zoontje? Hij zet zijn kind in om toch weer een wit voetje te halen bij het grote publiek. Dat vind ik echt heel raar.”

Monique zwartgemaakt

Monique wordt in het liedje zwartgemaakt, vindt Rob. “Als je dan ook die tekst leest, dan zitten er toch impliciet wat verwijten in aan het adres van Monique. Hij zegt ook impliciet: ‘Er is meer gebeurd, maar ik ga het niet vertellen, want ik ben een nette man.’ Daar komt het eigenlijk een beetje op neer. Dan denk ik ook: vertel het of vertel het niet.”

“Nu laat hij ook een beetje de indruk ontstaan dat Monique een vreselijk wijf is. Als jij tegenover je zoontje een goede beurt wil maken, ga dan niet je moeder zwartmaken.”

Ook Luuk is kritisch

Luuk Ikink begrijpt als vader zijnde niets van het liedje. “Ik vind het zelf ook een beetje vroeg voor zo’n nummer. Hij maakt nu eigenlijk al excuses voor iets dat nog niet gebeurd is, namelijk dat hij al weg is gegaan en hem daardoor minder vaak ziet. Maar daar kun je in theorie nu nog best wel wat aan doen, toch?”

Rob: “Ja inderdaad, je bent er best wel zelf bij. Als jij vindt dat je je zoontje vaker moet zien, dan ga je naar je zoontje toe en dan moet je niet op Ibiza gaan zitten met je nieuwe vlam. Dat je in dezelfde week met twee paparazzi naar Ibiza bent geweest en dan met een sorry-nummer komt…”

‘Zelfde trucje als bij Marco’

Het liedje van André is geschreven door John Ewbank, die bovengemiddeld actief is voor sterren in een imagocrisis. “We hebben net ook die hele exercitie gehad met Marco Borsato. Dat was eigenlijk hetzelfde trucje: we maken een leuk nummer, sorry Leontine en we gaan bij Linda de Mol op de bank zitten, een lekker kritiekloos interviewtje en dan hopen dat het goedkomt.”

“Het lijkt wel alsof ze die blauwdruk hebben gebruikt om nu te kijken of ze André Hazes z’n reputatie ook niet even een zetje kunnen geven.”

Shownieuws knuffelt André

Bij Shownieuws klonk later op de avond zoals gebruikelijk nauwelijks een kritische noot over André. De volkszanger wordt in dat programma avond aan avond doodgeknuffeld.

Anouk Smulders, wiens man Edwin Smulders vorige week met André op vakantie was naar Ibiza, zwijmelde aan de desk: “Ik vind het een prachtig nummer en ik kreeg een brok in mijn keel toen ik het hoorde. Met name het eerste stukje vind ik zo verdrietig, als wordt uitgesproken: ‘Ik ga je minder zien.’ Dat raakte mij gewoon.”

Natacha wél kritisch

De kritische noot moest van showbizz-outsider Natacha Harlequin komen. Zij verwijt André geld te verdienen over de rug van zijn eigen kindje. “Ik heb er helemaal niks mee. Het gaat om een kind. Als je iets tegen je kind te melden hebt, zeg het dan gewoon zelf tegen hem in een privé omgeving.”

“Het verkoopt gewoon, dat is het gewoon nu. Je brengt het nu uit, omdat de emoties er nu zijn.”

https://www.mediacourant.(...)gd-in-rtl-boulevard/
quote:
Kleine grote vriend
Van nu af aan ga jij mij minder zien
Het spijt me want jij hebt dit niet verdiend
Mijn kleine grote vriend

Kleine kampioen
Wees maar lief voor mama, geef d‘r nog een zoen
Er is niets wat zij er aan had kunnen doen
Ze gaf alles wat ze had
En ook ik deed echt mijn best
Maar soms is willen niet genoeg

Later
Later als je groot bent en we praten
Hoop ik maar dat jij me niet verlaten hebt
Om wat ik nu zeg
Ja later
‘t is meer dan ik op dit moment kan vragen
Maar ik hoop dat je ooit ziet waarom ik ben gegaan
Wat ik heb gedaan
Die ruzies, vriend
Ik wil ze niet voor jou
Dus ik ga nu weg omdat ik…

Kleine grote man
Er is niets dat ik nu tot je zeggen kan
Sorry wordt het ook niet beter van
Mijn kleine grote man

Mijn allerbeste vriend
Ik had ons leven samen echt anders gezien
Tranen van geluk, niet van verdriet
Misschien wilde ik te graag
Wat ik zelf niet heb gekend
En lukt het daarom dus juist niet

Later
Later als je groot bent en we praten
Hoop ik maar dat jij me niet verlaten hebt
Om wat ik nu zeg
Ja later
‘t is meer dan ik op dit moment mag vragen
Maar ik hoop dat je ooit ziet waarom ik ben gegaan
Wat ik heb gedaan
Die ruzies, vriend
Ik wil ze niet voor jou
Dus ik ga nu weg omdat ik van je hou
Hihaho
SOONY
pi_199232487
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 10:57 schreef Woonbootjes het volgende:
[ link | afbeelding ]
Van de insta van Mo, ik vat het op als een flinke sneer naar Antwee
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_199233309
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 14:32 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Van de insta van Mo, ik vat het op als een flinke sneer naar Antwee
Ja, zo van "hallo hier is je zoon dus kom hem onderhand maar eens bezoeken".
pi_199233337
Off topic, die Anouk Smulders kots ik echt zwaar uit. Wat haar mening is telt en de rest doet er niet toe, zo onprofessioneel.
pi_199233338
Instagram Monique


  zaterdag 1 mei 2021 @ 16:04:15 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199233397
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 13:29 schreef Woonbootjes het volgende:

[..]

Insta komt hij vandaan 😀
Insta van wie? Je kunt er toch gewoon een bron bij zetten?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 1 mei 2021 @ 16:07:20 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199233427
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 12:53 schreef wizzer het volgende:

[..]

Die zag ik ook, in Monique's insta story
Thnx, het zou fijn zijn als iemand die een plaatje (of verhaal) post er gewoon een bron bij zet, bij voorkeur met linkje.
Het is vrij storend als er bij allerlei dingen maar gegokt moet worden waar ze vandaan komen.
Of dat iemand anders het toevallig gezien heeft en de bron meldt ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199233429
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 16:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Insta van wie? Je kunt er toch gewoon een bron bij zetten?
Vergeten maar volgende post werd het vermeld reeds

[ Bericht 0% gewijzigd door Woonbootjes op 01-05-2021 16:08:26 (Verkeerd ) ]
  zaterdag 1 mei 2021 @ 16:07:37 #278
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_199233430
Staat in de stories van Monique
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 1 mei 2021 @ 16:08:58 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199233446
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 16:07 schreef Woonbootjes het volgende:

[..]

Vergeten maar volgende post werd het vermeld reeds
De post na mijn vraag ja...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199233447
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 15:58 schreef Woonbootjes het volgende:
Instagram Monique


[ link | afbeelding ]
_O_
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199233470
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 15:58 schreef -river- het volgende:
Off topic, die Anouk Smulders kots ik echt zwaar uit. Wat haar mening is telt en de rest doet er niet toe, zo onprofessioneel.
Dat mens is niet objectief. Haar bent kwijlt bij Hazes.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199233745


“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_199233849
Wat een gezever. Zou mooi zijn als ze een bak vol kots en daarin een foto van het hoerenjong Hazes en zijn moer erin geshopt op haar Insta zet. Zou haar heel wat menselijker maken.

Zoiets werd eerder in het topic ook al eens door iemand gezegd en daar ben ik het helemaal mee eens. Wat een vreselijke zijige zeik dit. }:|
  zaterdag 1 mei 2021 @ 16:48:37 #284
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199233952
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 16:40 schreef Straadthont het volgende:
Wat een gezever. Zou mooi zijn als ze een bak vol kots en daarin een foto van het hoerenjong Hazes en zijn moer erin geshopt op haar Insta zet. Zou haar heel wat menselijker maken.

Zoiets werd eerder in het topic ook al eens door iemand gezegd en daar ben ik het helemaal mee eens. Wat een vreselijke zijige zeik dit. }:|
Eens, zweefteef is het geworden.
pi_199234255
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 16:40 schreef Straadthont het volgende:
Wat een gezever. Zou mooi zijn als ze een bak vol kots en daarin een foto van het hoerenjong Hazes en zijn moer erin geshopt op haar Insta zet. Zou haar heel wat menselijker maken.

Zoiets werd eerder in het topic ook al eens door iemand gezegd en daar ben ik het helemaal mee eens. Wat een vreselijke zijige zeik dit. }:|
Yup: gewoon: “ANDRÉ HAZES IS EEN LUL”.
  zaterdag 1 mei 2021 @ 17:24:23 #286
58711 soapie
Zeeperd
pi_199234374
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 16:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Eens, zweefteef is het geworden.
pi_199234443
pi_199234489
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 17:30 schreef Woonbootjes het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat een lachertje! We zien dat mormel nooit lachen. Met d'r uitgestreken arrogante opblaasmuil.
  zaterdag 1 mei 2021 @ 17:37:42 #289
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199234527
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 17:34 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Wat een lachertje! We zien dat mormel nooit lachen. Met d'r uitgestreken arrogante opblaasmuil.
Ach, ze maakt wel veel mensen aan het lachen. Zeker met die domme one-liners van haar en haar saaie poses.
pi_199234598
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 17:34 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Wat een lachertje! We zien dat mormel nooit lachen. Met d'r uitgestreken arrogante opblaasmuil.
Ze is bang dat als ze lacht haar gezicht uitscheurt.
pi_199234733
quote:
En Mo denkt dat die verschrikkelijke Hazes dit allemaal begrijpt?
pi_199234778
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 17:57 schreef Simone010 het volgende:

[..]

En Mo denkt dat die verschrikkelijke Hazes dit allemaal begrijpt?
Denk dat die het niet eens leest. Doe ik ook niet als ik al zie dat het zo'n zweefteeftekst is. :@
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  zaterdag 1 mei 2021 @ 18:13:28 #293
58711 soapie
Zeeperd
pi_199234913
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 17:30 schreef Woonbootjes het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ook even interessant doen.... :O
pi_199234988
quote:
Zulke grote tieten en dan je instagram misbruiken voor deze kolder
-nee-
  zaterdag 1 mei 2021 @ 18:35:13 #295
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199235169
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 16:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Eens, zweefteef is het geworden.
Die coaching heeft geen goede invloed gehad :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zaterdag 1 mei 2021 @ 18:44:22 #296
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199235261


:r :r :r
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199235305
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 17:30 schreef Woonbootjes het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het koter moet ook even mee doen. Ze heeft nogal lef. Ze kan ook haar muil houden en er buiten blijven.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199235315
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 18:44 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]

:r :r :r
Gatver :r
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199235373
Heerlijk van die gedumpte vrouwen die ineens allemaal powerquotes plaatsen op de socials. Ik vind het vaak juist zwak overkomen.
pi_199235463
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 18:53 schreef letmehearyouscream het volgende:
Heerlijk van die gedumpte vrouwen die ineens allemaal powerquotes plaatsen op de socials. Ik vind het vaak juist zwak overkomen.
Mee eens.
pi_199235517
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 18:53 schreef letmehearyouscream het volgende:
Heerlijk van die gedumpte vrouwen die ineens allemaal powerquotes plaatsen op de socials. Ik vind het vaak juist zwak overkomen.
Begrijp ook niet waarom dat moet. Hazes en dat opgespoten ding snappen dat toch niet.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')