[Dit bericht is gewijzigd door silver-surfer op 27-01-2003 13:13]
quote:Dat wordt dus voor de deur liggen!! Daar moet ik echt heen!
Op maandag 27 januari 2003 13:12 schreef Oxazepam het volgende:
Op 18 juli en de voorverkoop begint volgende week zaterdag.
18 juli?
Waar kaarten kopen? Kan je ze alvast bestellen?
quote:Ik zou er maar snel bij zijn ja ...
Op maandag 27 januari 2003 13:13 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Dat wordt dus voor de deur liggen!! Daar moet ik echt heen!
[Dit bericht is gewijzigd door tiemo op 27-01-2003 13:27]
quote:Dat was toch de "Up in smoke" tournee?
Op maandag 27 januari 2003 13:27 schreef planethugo het volgende:
jammer dat die tour met Dre, Snoop en Ice Cube nooit hierheen gekomen is. Die schijnt echt super te zijn geweest.
Maarre... Eminem live... Wil ik ook wel heen
quote:020 ??
Op maandag 27 januari 2003 13:11 schreef silver-surfer het volgende:
Ik hoorde net dat Eminem naar nederland komt voor een concert.... in 020... alleen ik kon het dus niet helemaal goed verstaan..op de radio.
Kan iemand het bevestigen?
[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 27-01-2003 13:40]
quote:Maar waar en hoeduur ?
Op maandag 27 januari 2003 13:38 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Dat was toch de "Up in smoke" tournee?
Daar heb ik wel e.e.a. van op (M)TV langs zien komen. Zag er erg kewl uit.Maarre... Eminem live... Wil ik ook wel heen
quote:Weet niet... Wil ik ook wel graag weten
Op maandag 27 januari 2003 13:40 schreef tiemo het volgende:[..]
Maar waar en hoeduur ?
Na een afwezigheid van zon anderhalf jaar keert Eminem terug naar Nederlandse bodem. En in het kader van The Anger Management Tour pakt deze keer Dr. Dres protégé het écht groots aan! Hip hop minnend Nederland, maak je borst maar nat. Its gonna be a hot long summer: the Slim Shady is coming your way...
Woensdag 18 juni 2003
ArenA - Amsterdam Zuidoost
Arena kennende prijzen varierend van 35 tot 45 euro
De kaartverkoop start op zaterdag 8 februari 2003.
quote:Welk radiostation was het?
Op maandag 27 januari 2003 13:11 schreef silver-surfer het volgende:
Ik hoorde net dat Eminem naar nederland komt voor een concert.... in 020... alleen ik kon het dus niet helemaal goed verstaan..op de radio.
Kan iemand het bevestigen?
quote:Goed!
Op maandag 27 januari 2003 14:03 schreef SHARKYKING het volgende:
Eminem is soon near you... -vervolg-
Als een echte Koning Midas verandert hij alles wat ie aanraakt in goud. Eminem, de succesvolste MC van de nieuwste generatie rappers, heeft met zijn rake observaties en scherpe lyrics de sympathie van velen gewonnen. Zijn grootste verdienste is zonder een enkel spoortje integriteit te verliezen het grote publiek kennis te laten maken met recht-toe-recht-aan hip hop.Na een afwezigheid van zon anderhalf jaar keert Eminem terug naar Nederlandse bodem. En in het kader van The Anger Management Tour pakt deze keer Dr. Dres protégé het écht groots aan! Hip hop minnend Nederland, maak je borst maar nat. Its gonna be a hot long summer: the Slim Shady is coming your way...
Woensdag 18 juni 2003
ArenA - Amsterdam ZuidoostArena kennende prijzen varierend van 35 tot 45 euro
De kaartverkoop start op zaterdag 8 februari 2003.
Jammer dat het in de Arena is. Het stadion leent zich wat mij betreft niet echt voor muziek.
Geluid is vaak
quote:Geluid in de ArenA is prima hoor, tenminste de concerten die ik gezien heb.
Op maandag 27 januari 2003 14:08 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Goed!
Bron?Jammer dat het in de Arena is. Het stadion leent zich wat mij betreft niet echt voor muziek.
Geluid is vaak
*Ervaring mee heeft*
Maar goed, even peilen wie er mee wil. Ik denk dat ik wel heenga
Wanneer is voorverkoop en waar?
Bij de vvv ofzo?
Hilversum, 27 januari 2003
EMINEM LIVE!
THE ANGER MANAGEMENT TOUR DOET OOK NEDERLAND AAN
Stop de persen! 's Werelds grootste ster van het moment komt naar Nederland voor een stadionconcert. Op woensdag 18 juni staat de wereldberoemde rapper Eminem in de Amsterdam ArenA. De kaartverkoop start op zaterdag 8 februari.
De aandacht voor Eminem was nog nooit zo massaal als nu. De film '8 Mile', waarin hij op succesvolle wijze de hoofdrol vertolkt, ging op 16 januari in première en zorgt voor uitverkochte zalen. Ook de soundtrack van de film doet het enorm goed. Een van de gloednieuwe Eminem-songs op dat album, 'Lose Yourself', staat nu al weken op nummer 1 in de Nederlandse hitlijsten.
Eminem is de meest succesvolle rapper die het hiphopgenre tot nu toe voortbracht. Van albums zoals 'The Slim Shady E.P.', 'The Marshall Mathers LP', 'The Eminem Show' en '8 Mile' zijn wereldwijd in totaal meer dan 43 miljoen stuks verkocht.
Het verhaal van Marshall Mathers aka Slim Shady aka Eminem start in Detroit.
Rond zijn veertiende gaat hij mee doen aan freestyle rapwedstrijden op school. Om zich te bewijzen als blanke rapper gaat hij ook meedoen aan rapwedstrijden in de underground hiphop clubs. Mathers staat al snel bekend als een begenadigd tekstschrijver/rapper. In 1997 wordt hij tweede bij de Rap Olympics MC battle in Los Angeles. Niemand minder dan Dr. Dre is zeer onder de indruk en hij besluit de rapper te tekenen voor zijn Aftermath label.
Twee jaar later volgt de eerste single 'My Name Is' gevolgd door een album, 'The Slim Shady LP'. Een album vol teksten over drank, drugs, frontale aanvallen op beroemdheden en de muziekbusiness van Detroit. Zijn medewerking op albums als Dr. Dre's 'The Chronic 2001' en Notorious B.I.G.'s 'Born Again' deed Eminem's ster verder rijzen.
De opvolger 'The Marshall Mathers LP' gaat in de eerste week wereldwijd maar liefst 2 miljoen keer over de toonbank, waarmee het de snelst verkopende hiphopplaat aller tijden is. Van dit album komen ook de hits 'The Real Slim Shady', 'The Way I Am' en 'Stan'.
Halverwege 2002 verschijnt het langverwachte nieuwe album 'The Eminem Show' met de singles 'Without Me' en 'Cleaning Out My Closet'. Op 31 maart komt de derde single 'Sing For The Moment' uit.
Het laatste concert dat Eminem in Nederland gaf was in februari 2001. Deze geweldige show in Ahoy' Rotterdam was destijds binnen de kortste keren uitverkocht.
EMINEM + support act
Amsterdam - ArenA
Woensdag 18 juni 2003
Kaartverkoop start zaterdag 8 februari door Ticket Service via de grotere
postkantoren, VVV's en GWK's, 0900-300.1250 (EUR 0,45 p.m.), www.ticketservice.nl, en de bekende voorverkoopadressen.
quote:nee man Outkast is echt wel dope!
Op maandag 27 januari 2003 13:17 schreef realist_ik het volgende:[..]
Ik zou er maar snel bij zijn ja ...
we zijn 2 jaar terug naar het optreden in Vorst Nationaal (Brussel) geweest en toen was het na 2 weken al uitverkocht.
we hadden toen XZibit in het voorprogramma ipv Outkast... die hadden (gelukkig) gecancelled...
MM D12 en XZibit ... mooie show ... top!
maar Xzibit en Eminem waren echt bruut!!
quote:ben ik ook wel benieuwt naar! want ik word een beetje moe van D12...
Op maandag 27 januari 2003 17:33 schreef StefanFM het volgende:
maar wat zal de support act dan zijn ?
quote:eminem gaat niet lopen playbacken
Op maandag 27 januari 2003 17:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik vrees Brainpower, maar ik hoop wel dat er live gezongen wordt, er wordt nogal vaak geplaybacked in de Arena (Michael jackson)
quote:Volgens mij ligt dat meer aan de artiest dan aan de Arena.
Ik vrees Brainpower, maar ik hoop wel dat er live gezongen wordt, er wordt nogal vaak geplaybacked in de Arena (Michael jackson)
quote:uhm die tour heb ik op dvd staan is idd errug bruut en in 020 ben ik erbij, mag je niet missen, de kans dat hij op termijn terug komt is denk ik niet zo heel groot
Op maandag 27 januari 2003 13:38 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Dat was toch de "Up in smoke" tournee?
Daar heb ik wel e.e.a. van op (M)TV langs zien komen. Zag er erg kewl uit.Maarre... Eminem live... Wil ik ook wel heen
quote:Persbericht is van vandaag.
Op maandag 27 januari 2003 17:23 schreef StefanFM het volgende:
hmmz intressant bericht, waarom is dit zo laat op gang gekomen dan? of was het allang bekend?
quote:als het aan mij ligt wel...
Op maandag 27 januari 2003 18:36 schreef JeroenV het volgende:
Bij zijn optreden in Ahoy moest je 18 zijn, is dat nu weer zo?
[Dit bericht is gewijzigd door RAiDEN op 27-01-2003 19:14]
Niet verwacht dat die het zo groot aan zou pakken!
quote:Als die stones het vol krijgen, lukt Eminem het 2 x.
Op maandag 27 januari 2003 19:14 schreef calvobbes het volgende:
De ArenA!?!?!? Ben benieuwd of die dat vol krijgt!Niet verwacht dat die het zo groot aan zou pakken!
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 27-01-2003 19:19]
quote:Als je via internet kaarten wilt bestellen, dan moet je die tegenwoordig direct met de credit card betalen! Het is niet meer mogelijk om de kaarten te reserveren en dan op te halen bij het postkantoor!
Op maandag 27 januari 2003 19:00 schreef RAiDEN het volgende:Dat wordt 8 februari direct bestellen.
quote:Dream on!
Op maandag 27 januari 2003 19:16 schreef LoekB het volgende:
Ff nog 5 x de Kuip vol en die Rolling stones verbeteren..
quote:Let maar op.
Op maandag 27 januari 2003 19:19 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dream on!
quote:Ga je ook mee, Sebje?
Op maandag 27 januari 2003 14:16 schreef Seborik het volgende:
De bron is mojo.nl.
wie kan mij overtuigen?
als het waar is ben ik zaterdagmorgen bij het vvv te vinden
quote:Het is bevestigd door de organisator van het concert. Zie www.mojo.nl
Op maandag 27 januari 2003 19:30 schreef P.bertens het volgende:wie kan mij overtuigen?
quote:Neem dan maar voor een week proviand mee want de vvk begint pas zaterdag over een week.
als het waar is ben ik zaterdagmorgen bij het vvv te vinden
Neem dan maar voor een week proviand mee want de vvk begint pas zaterdag over een week. ![]()
[/quote]
hehe, das misschien een beetje vroeg jah, maar is dit zo'n concert dat ze in een dag uitverkocht zijn of heb je wel een week de tijd?
quote:Volgende keer is de Kuip wel weer aan de beurt.
Op maandag 27 januari 2003 19:39 schreef FrankyMcG het volgende:
Waarom in godsnaam in de aRENa?
quote:Daar zijn de meningen verdeeld over. Ik denk dat het Eminem niet lukt om de ArenA uit te verkopen. Loekb denk dat het Eminem wel lukt.
Op maandag 27 januari 2003 19:38 schreef P.bertens het volgende:is dit zo'n concert dat ze in een dag uitverkocht zijn of heb je wel een week de tijd?
kun je je centjes weer terug gaan schooien.
[Dit bericht is gewijzigd door Don_Tom op 28-01-2003 00:57]
quote:Begeleid door hun tragisch on-hippe ouders, natuurlijk. "Zo, is dat nou die Eemienem?"
Op dinsdag 28 januari 2003 00:57 schreef keeper het volgende:
. Niet in een met quasi-stoere pubers afgeladen mega-hal.
quote:Best wel vette beat eigenlijk, niet waar Jan-Joris.
Op dinsdag 28 januari 2003 01:03 schreef Zander het volgende:
Begeleid door hun tragisch on-hippe ouders, natuurlijk. "Zo, is dat nou die Eemienem?"
quote:Maaaaaaaaaaam. Ik heet JJ!
Op dinsdag 28 januari 2003 01:13 schreef keeper het volgende:
Best wel vette beat eigenlijk, niet waar Jan-Joris.
quote:Hou je er wel rekening mee dat de helft playback is ?
Op dinsdag 28 januari 2003 00:56 schreef L4zY het volgende:
ik ga ik ga!! zker!!Eminem is dooooop!!!
quote:Waarom?
Op dinsdag 28 januari 2003 01:30 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Hou je er wel rekening mee dat de helft playback is ?
quote:Ja en misschien stuurt Eminem ook wel zijn dubbelganger
Op dinsdag 28 januari 2003 01:30 schreef ilona-scuderia het volgende:Hou je er wel rekening mee dat de helft playback is ?
Wat is dit niu weer voor een goedkoop overbodig commentaar!?!!?
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 04:35 schreef L4zY het volgende:[..]
Waarom?
quote:Slaat dus niet echt ergens op.
quote:Erm... Ik was ook bij dat Michael Jackson concert in de Arena, en buiten het feit dat het geluid vreselijk slecht was, had ook ik de indruk dat er hier en daar wat ge-playbackt werd hoor.
Op dinsdag 28 januari 2003 08:55 schreef Seborik het volgende:[..]
[..]Slaat dus niet echt ergens op.
quote:Valt zeker wat voor te zeggen, maar toch maar eens kijken hoe hij het doet op 'n voetbalveld.
Op dinsdag 28 januari 2003 00:57 schreef keeper het volgende:
Ik zou op zich best wel eens naar een Eminem-concert willen, maar dan als hij in een kleine zaal als de Paradiso of Melkweg staat. Niet in een met quasi-stoere pubers afgeladen mega-hal.
quote:Ik ook
Op dinsdag 28 januari 2003 00:56 schreef Don_Tom het volgende:
< KNIP >
(13 maart ga ik wel naar tenacious D).
< KNIP >
Ik was al naar 2 concerten geweest.
Eerste was in de melkweg. Toen was het nog goed.
De tweede was in Ahoy. Met pubers die met hun OUDERS kwamen en mensen rondom me heen die dachten dat de laatse album van Outkast (me BOB en ms Jackson) hun eerste was ![]()
Wat een trauma was het. Leek net Pepsi Pop ofzo.
quote:Het werd al eerder in dit topic gezegd, maar het is dus echt waar?
Op dinsdag 28 januari 2003 12:46 schreef Choller het volgende:
Ohh nee, niet weer.Ik was al naar 2 concerten geweest.
Eerste was in de melkweg. Toen was het nog goed.
De tweede was in Ahoy. Met pubers die met hun OUDERS kwamen en mensen rondom me heen die dachten dat de laatse album van Outkast (me BOB en ms Jackson) hun eerste was
Wat een trauma was het. Leek net Pepsi Pop ofzo.
Ik hoop dat dat nu niet zal gebeuren, maar ik vrees het ergste...
Ofzoiets...
quote:Dat betekent niet automatisch, dat dat ook zo bij Eminem zo is.
Op dinsdag 28 januari 2003 09:32 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Erm... Ik was ook bij dat Michael Jackson concert in de Arena, en buiten het feit dat het geluid vreselijk slecht was, had ook ik de indruk dat er hier en daar wat ge-playbackt werd hoor.
quote:Dat bedoel ik ook niet te zeggen.
Op dinsdag 28 januari 2003 13:55 schreef Seborik het volgende:[..]
Dat betekent niet automatisch, dat dat ook zo bij Eminem zo is.
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 13:53 schreef mister_matherz het volgende:
Eminem zal geen probleem hebben om het vol te krijgen, maar het zal niet in een paar uur uitverkocht zijn, ik denk dat als je op 8 feb op een beetje een normale tijd je kaartjes gaat halen dat er nog genoeg zijn, ik denk dat het eerder zaak is dat je op de dag van het concert op tijd voor de deur staat, bij de ahoy 2 jaar terug stond er op dat plein iig een rij van de deur tot de stoep(en stonden wij lekker vooraan
, in de regen
, twee uur lang
)
dus zo'n vaart zal t niet lopen...
quote:werd jij ook zo lekker platgedrukt toen de deur open ging?
Eminem zal geen probleem hebben om het vol te krijgen, maar het zal niet in een paar uur uitverkocht zijn, ik denk dat als je op 8 feb op een beetje een normale tijd je kaartjes gaat halen dat er nog genoeg zijn, ik denk dat het eerder zaak is dat je op de dag van het concert op tijd voor de deur staat, bij de ahoy 2 jaar terug stond er op dat plein iig een rij van de deur tot de stoep(en stonden wij lekker vooraan
, in de regen
, twee uur lang
)
quote:Ja daar ben ik het helemaal mee eens
ik denk dat als je op 8 feb op een beetje een normale tijd je kaartjes gaat halen dat er nog genoeg zijn, ik denk dat het eerder zaak is dat je op de dag van het concert op tijd voor de deur staat
als je gewoon 's ochtends bij het postkantoor bent zijn er echt nog wel kaarten...
En nog ff een opmerking over dat playbacken: Heb je OOIT gehoord van een rapper die een concert gaf en playbackte? Bitch, please.
[Dit bericht is gewijzigd door ezzi op 28-01-2003 22:46]
quote:ok intressante info...
Op dinsdag 28 januari 2003 22:42 schreef ezzi het volgende:
Nou, ik werk bij een voorverkooppunt en we hebben toch al veel telefoontjes gehad over dit concert. Meestal komen die vragen pas een dag of twee vantervoren. Dat ze nu al bellen, geeft voor mij aan dat het best druk gaat worden.
quote:Ja, bijna tegen een vlaggemast die door het verschuiven van de dranghekken midden in het (mijn) looppad stond
Op dinsdag 28 januari 2003 18:24 schreef neonfreak het volgende:[..]
werd jij ook zo lekker platgedrukt toen de deur open ging?
1 concert was binnen 16 minuten al uitverkocht.
quote:
Op zondag 2 februari 2003 21:08 schreef calvobbes het volgende:
De 4 stadion concerten in Engeland, Ierland en Schotland zijn gister allemaal uitverkocht1 concert was binnen 16 minuten al uitverkocht.
quote:Ik ga ZEKER voor de deur liggen. 's Nachts al!! Ik MOET kaarten hebben... Dus ik wil wel proberen om ze voor jou ook mee te nemen!
Op dinsdag 4 februari 2003 12:43 schreef Bastard het volgende:
Beter gaat Silfer surfer voor mij ook kaarten halen
Wie gaan er eigenlijk allemaal nog meer mee... (collega's dan)
- Bastard
- Ondergetekende
- ChOas ?
- Chocobo?
- ?
Zo is het wel genoeg en leuk
quote:Hm het is waar.
Op dinsdag 28 januari 2003 12:48 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Het werd al eerder in dit topic gezegd, maar het is dus echt waar?
MET OUDERS?!
Tering, laat ze naar K3 gaan ofzow.Ik hoop dat dat nu niet zal gebeuren, maar ik vrees het ergste...
En overigens: het is een soort K3. ![]()
Perpare for the worst iig. In melkweg was het wel mooi om te zien.
quote:Dat is per plaats denk ik verschillend. De vvk begint iig op alle plaatsen pas om 10.00!
Op dinsdag 4 februari 2003 12:37 schreef RAiDEN het volgende:
Weet iemand hoe laat GWK open is op zaterdag
Kortom: Hoe gaat alles in z'n werk
Ik wil immers het met een bigsmile en 3 kaartjes in de trein naar huis zitten. ![]()
Weet trouwens iemand al wat de minimum leeftijd is voor 't concert
18 jaar zoals toen of is het anders
en dat dat concert gaat plaatsvinden is dus nog niet zeker!!! Alleen als het eerste concert zeer snel verkoopt zal het tweede misschien in de verkoop gaan
Woensdag 18 juni 2003
Amsterdam ArenA - Amsterdam Zuidoost
Entrée: ¤ 42,50/¤ 40,00/¤ 37,50/¤ 35,00/¤ 32,50 (exclusief servicekosten)
Aanvang: 19.00 uur
quote:Valt dus mee gelukkig. Nu nog de minimumleeftijd weten en dan weet ik of ik anderen nog blij kan maken met kaartjes.
Op woensdag 5 februari 2003 13:18 schreef calvobbes het volgende:
Prijzen zijn bekend:Woensdag 18 juni 2003
quote:Bijna 100 gulden vind ik best duur hoor...
Op woensdag 5 februari 2003 14:56 schreef RAiDEN het volgende:[..]
Valt dus mee gelukkig. Nu nog de minimumleeftijd weten en dan weet ik of ik anderen nog blij kan maken met kaartjes.
quote:Tip: voeg eens de 17de bij in de titel.
Op donderdag 6 februari 2003 16:21 schreef Seborik het volgende:[..]
Bijna 100 gulden vind ik best duur hoor...
quote:Nog een concert? Mmm, 2 x de Arena vol moet dan wel lukken.
Op donderdag 6 februari 2003 16:00 schreef oYo het volgende:
Ook voor 17 juni (extra concert) in Arena gaan de kaarten in VVK op 8-2-03
quote:Het is veel geld inderdaad, maar echt duur vind ik het persoonlijk niet. Je hebt toch een geweldige avond voor dit geld dat je waarschijnlijk de eerste 2 jaar niet meer zult meemaken.
Op donderdag 6 februari 2003 16:21 schreef Seborik het volgende:[..]
Bijna 100 gulden vind ik best duur hoor...
quote:Waar heb jij gehoord dat dat al zeker is? Dat concert is denk ik alleen nog maar een optie voor het geval het eerste concert zeer snel uitverkoopt!
Op donderdag 6 februari 2003 16:00 schreef oYo het volgende:
Ook voor 17 juni (extra concert) in Arena gaan de kaarten in VVK op 8-2-03
Laatst stond zo ook een extra concert voor de Stones gepland, die ging pas een paar weken later in de vvk!!!
Dus dat extra concert is nog helemaal niet zeker!
quote:http://www.onstage.nl/onstage/0,2083,1615_1132%5e1129-64861,00.html
Op donderdag 6 februari 2003 19:36 schreef calvobbes het volgende:[..]
Waar heb jij gehoord dat dat al zeker is? Dat concert is denk ik alleen nog maar een optie voor het geval het eerste concert zeer snel uitverkoopt!
Laatst stond zo ook een extra concert voor de Stones gepland, die ging pas een paar weken later in de vvk!!!
Dus dat extra concert is nog helemaal niet zeker!
quote:Alhoewel dat de concertagende van TicketService zelf is, is dat de meest onbetrouwbare in Nederland. Dus reken er maar niet al te hard op.
Op donderdag 6 februari 2003 19:48 schreef oYo het volgende:http://www.onstage.nl/onstage/0,2083,1615_1132%5e1129-64861,00.html
quote:Wedden?
Op donderdag 6 februari 2003 19:55 schreef calvobbes het volgende:[..]
Alhoewel dat de concertagende van TicketService zelf is, is dat de meest onbetrouwbare in Nederland. Dus reken er maar niet al te hard op.
quote:Ik wil er wel een paar euro op inzetten dat het concert van 17 juni zaterdag niet om 10.00 in de vvk gaat
Op donderdag 6 februari 2003 22:28 schreef oYo het volgende:Wedden?
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 22:30 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ik wil er wel een paar euro op inzetten dat het concert van 17 juni zaterdag niet om 10.00 in de vvk gaat
code:Deze zat in de mail vandaag. Geen tijdstip.Zaterdag 8 februari in de voorverkoop
Matchbox Twenty 05-04-2003 Paradiso Amsterdam
Eminem 17-06-2003 Amsterdam ArenA Amsterdam
Eminem 18-06-2003 Amsterdam ArenA Amsterdam
quote:ja dus?
Op donderdag 6 februari 2003 22:37 schreef oYo het volgende:code:Deze zat in de mail vandaag. Geen tijdstip.Zaterdag 8 februari in de voorverkoop
Matchbox Twenty 05-04-2003 Paradiso Amsterdam
Eminem 17-06-2003 Amsterdam ArenA Amsterdam
Eminem 18-06-2003 Amsterdam ArenA Amsterdam
Lees Rolling Stones op tournee in '02 / '03 - deel 2 en verder eens. Precies hetzelfde, een extra stones concert stond al in de lijst, ging niet op die dag in de verkoop.
Robbie Williams, voor start van de vvk ook twee concerten gepland, extra concert ging pas om een uur of 11.30 in de verkoop.
quote:Ik heb nergens gemeld dat de VVK op hetzelfde tijdstip zou beginnen, maar wel zaterdag.
Op donderdag 6 februari 2003 22:46 schreef calvobbes het volgende:[..]
ja dus?
Lees Rolling Stones op tournee in '02 / '03 - deel 2 en verder eens. Precies hetzelfde, een extra stones concert stond al in de lijst, ging niet op die dag in de verkoop.
Robbie Williams, voor start van de vvk ook twee concerten gepland, extra concert ging pas om een uur of 11.30 in de verkoop.
quote:Weet iemand hoeveel een veldkaart gaat kosten?
Op woensdag 5 februari 2003 13:18 schreef calvobbes het volgende:
Prijzen zijn bekend:Woensdag 18 juni 2003
Ik zit er over te denken om er om 03:00 al te gaan liggen!!
quote:Heb ik nou toch gelijk
Op zaterdag 8 februari 2003 10:31 schreef calvobbes het volgende:
Kolere zeg..... Het concert van de 18de is al bijna uitverkocht. En het concert van de 17de is al in de vvk.
quote:Nee niet helemaal. Half gelijk.
Op zaterdag 8 februari 2003 10:34 schreef oYo het volgende:Heb ik nou toch gelijk
quote:Nogal logisch, iedereen moet z'n mamma of pappa meenemen, dan gaat het hard.
Op zaterdag 8 februari 2003 10:31 schreef calvobbes het volgende:
Kolere zeg..... Het concert van de 18de is al bijna uitverkocht. En het concert van de 17de is al in de vvk.
quote:Trouwens gaat het gerucht al dat er een 3de aan kan komen als deze ook snel is uitverkocht.
Op zaterdag 8 februari 2003 10:36 schreef calvobbes het volgende:[..]
Nee niet helemaal. Half gelijk.
Wie wil er ruilen?
Ik wil in ieder geval 2 veldkaarten voor DINSDAG
en ik heb er 2 voor WOENSDAG!
4 om 4 mag ook
PS Sommige mensen zijn echt ongelofelijk nep er waren gewoon nog veldkaarten en dan kopen ze kaarten om ergens op de 2e rij halverwege het veld op een STOEL te gaan zitten... blijf dan gewoon thuis ofzo...
Gelijk uit mijn nachtdienst.. 3 uur lang op de kaarten gewacht,bijna 24 uur wakker nu.. maar dan heb je ook wat he ![]()
![]()
Brennie is blij
quote:een
Op zaterdag 8 februari 2003 11:18 schreef P.bertens het volgende:
Halee, deze man heeft 19 kaarten. idd 18e was vlug uitverkocht teringzooi. maar 17de zallie wel net zo goed rappen denk ik
quote:Wat de NEUK moet jij met 19 kaarten?
Op zaterdag 8 februari 2003 11:18 schreef P.bertens het volgende:
Halee, deze man heeft 19 kaarten. idd 18e was vlug uitverkocht teringzooi. maar 17de zallie wel net zo goed rappen denk ik
quote:Hier niet
Op zaterdag 8 februari 2003 11:27 schreef Brennie het volgende:
De ticketservice site is gewoon overbelast
quote:wat dacht je van: met 19 man naar dat concert gaan
Op zaterdag 8 februari 2003 11:27 schreef Bastard het volgende:[..]
Wat de NEUK moet jij met 19 kaarten?
quote:Ik heb toch al kaarten
Op zaterdag 8 februari 2003 11:29 schreef calvobbes het volgende:[..]
Hier niet
quote:Ja dat kan ook ja
Op zaterdag 8 februari 2003 11:29 schreef P.bertens het volgende:[..]
wat dacht je van: met 19 man naar dat concert gaan
Ik hoop maar dat die Silfer slurfer inderdaad naar de postbank is geweest...
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=26036
WOW!
Zou het een record zijn?
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 11:30 schreef [Efink] het volgende:
help mij aan iig 2 kaarten voor dinsdag? wie wil er ruilen tegen woensdag? heeeeeeeelp?
quote:Match
Op zaterdag 8 februari 2003 10:58 schreef [Efink] het volgende:
godver...is de 17e nu wel in de vvk? ik vraag het net op het postkantoor en toen wisten ze nog van nix....
klojo'sWie wil er ruilen?
Ik wil in ieder geval 2 veldkaarten voor DINSDAG
en ik heb er 2 voor WOENSDAG!4 om 4 mag ook
quote:Nee. Het concert van de 18de is niet uitverkocht.
Op zaterdag 8 februari 2003 11:31 schreef Brennie het volgende:WOW!
Zou het een record zijn?
Een paar jaar terug hadden de Rolling Stones op dit tijdstip al een stuk of vier keer de ArenA uitverkocht.
quote:Ik stond bij t postkantoor.. toen er nog maar een paar kaarten voor de 18e op de toonbank lagen. De verkoop voor 17 juni ging al van start. Dus het lijkt me wel.
Op zaterdag 8 februari 2003 11:33 schreef calvobbes het volgende:[..]
Nee. Het concert van de 18de is niet uitverkocht.
Een paar jaar terug hadden de Rolling Stones op dit tijdstip al een stuk of vier keer de ArenA uitverkocht.
quote:Lees het nog eens
Op zaterdag 8 februari 2003 11:31 schreef Bastard het volgende:[..]
[..]Match
quote:Verrek ja .. uhmmz *slaap uit ogen wrijft*
Op zaterdag 8 februari 2003 11:36 schreef calvobbes het volgende:[..]
Lees het nog eens
quote:De stand van zaken nu volgens de Ticketservice site voor het concert van de 17de:
Op zaterdag 8 februari 2003 11:35 schreef Brennie het volgende:Ik stond bij t postkantoor.. toen er nog maar een paar kaarten voor de 18e op de toonbank lagen. De verkoop voor 17 juni ging al van start. Dus het lijkt me wel.
code:Rang: 1: ¤ 37,50 6: ¤ 37,50
Rang: 2: ¤ 42,50 niet (meer) beschikbaar 7: ¤ 32,50
Rang: 3: ¤ 40,00 niet (meer) beschikbaar 8: ¤ 32,50 niet (meer) beschikbaar
Rang: 4: ¤ 32,50 niet (meer) beschikbaar 9: ¤ 35,00 Rolstoel- en/of begeleidersplaats niet (meer) beschikbaar
Rang: 5: ¤ 35,00 niet (meer) beschikbaar
quote:Beide concerten zijn nog steeds niet uitverkocht
Op zaterdag 8 februari 2003 13:47 schreef LoekB het volgende:
Calvobbes? I can't hear you.
quote:Nope, maar jij beweerde dat het hem geen 1 keer ging lukken. Maar die 2e keer gaat ook wel lukken.
Op zaterdag 8 februari 2003 14:49 schreef calvobbes het volgende:[..]
Beide concerten zijn nog steeds niet uitverkocht
Dus.... als iemand nog 4 veldkaarten nodig heeft voor woensdag 18 juni... mail me!
quote:nee, hij zal waarschijnlijk een paar man van D12 meenemen. 50 cent zou goed zijn als die meekwam. Maar hij zal wel andere rappers rnb als support act bij krijgen. Het is geloof ik eigenlijk een vervolg op de anger management tour.
Op zaterdag 8 februari 2003 17:06 schreef KapiteinRuigbaard het volgende:
Weet iemand al wat de SupportAct word?
quote:Op de site van Eminem zelf staat dat iig wel zo in de tourlijst.
Op zaterdag 8 februari 2003 17:11 schreef mbn het volgende:Het is geloof ik eigenlijk een vervolg op de anger management tour.
maar denk het niet die heeft het denk ik te druk in de vs met zn album dat net uit is en shit
Zit ik dan goed ?
quote:Welk vak
Op zaterdag 8 februari 2003 20:41 schreef EminemRulezz het volgende:
Ik zit op rij 1 stoel 78, iemand meer informatie ?? Ik heb een zitplaatsZit ik dan goed ?
Waar komt het podium eigelijk te staan
De achtiende was trouwens na een een uur en achtien minuten uitverkocht, voor de zeventiende zijn nog enkele kaarten te krijgen.
[Dit bericht is gewijzigd door CiNCHiCK op 09-02-2003 05:07]
quote:Dan zit je bij mij in het vak, ik zit namelijk ook in 405 en op rij 1 en op stoel 78
Op zondag 9 februari 2003 04:59 schreef CiNCHiCK het volgende:
Heb twee kaarten in 405 Geen idee of dat een ok plaats is eigenlijk. Snap sowieso helemaal geen ruk van die indeling. Noord C, vak 405 Noord C zit geheel aan de Noordkant achter het podium (als dat noord staat dan), vak 404 zuid van het midden.De achtiende was trouwens na een een uur en achtien minuten uitverkocht, voor de zeventiende zijn nog enkele kaarten te krijgen.
Ok, Noord is de ingang. dat had ik wel ff zelf kunnen bedenken natuurlijk
Denk dan redelijk tevreden te zijn over de plaats?
Yeah baby
quote:Dan sta je in dezelfde rij als iedereen die het veld op moet. OP het veld is er geen vakkenindeling.
Op dinsdag 11 februari 2003 20:46 schreef ViVe het volgende:
Heb gelukkig veldkaartjes voor de 17de !!!!!!!!!!!!!!
Ik heb zuid ingang sta ik dan goed of sta ik dan pcies aan de andere kant van dat veld.
quote:Dus toch... Waarom komen ze daar pas nu mee...
Er is al veel gespeculeerd in diverse fora op het internet. Om alle geruchten over de podiumopstelling van de twee Eminem concerten in de Amsterdam ArenA te ontzenuwen: het podium zal overdwars staan aan de oostzijde van de ArenA. Hierdoor zal iedereen een zeer goed zicht hebben op het podium. Zo hoef je niets te missen van alle verrichtingen van The Slim Shady.Door deze bijzondere podiumopstelling zijn er extra plaatsen op de eerste en tweede ring vrij gekomen. De kaarten voor deze goed zicht plekken zijn nu te koop. Let op: als je eerste ring kaarten koopt in de vakken 108 t/m 111 staat op het kaartje mogelijk beperkt zicht. Dit is niet waar, want bij deze plaatsing van het podium op de lange zijde hebben die plaatsen prima zicht.
quote:ME 2
Op vrijdag 14 februari 2003 08:33 schreef sander_kok het volgende:
Ik heb lekker plaatsen voor op het veld.
welliswaar op de 17de maar dat maakt niet uit.
Is wel vet.
quote:maak er 20 van
Op vrijdag 14 februari 2003 08:55 schreef sander_kok het volgende:goedzo, wij zijn met zijn 3en
quote:Omdat ik hem wil zien en dat is op het veld met m'n 1.75m vrij lastig denk ik...
Op vrijdag 14 februari 2003 08:22 schreef stretch0012 het volgende:
waarom hebben alle 'eminem-fanz' zit plaatsen??
quote:Ik heb ME (chronisch vermoeidheids syndroom) en weke delen reuma, zo lang staan hou ik dus niet vol ..
Op vrijdag 14 februari 2003 08:22 schreef stretch0012 het volgende:
waarom hebben alle 'eminem-fanz' zit plaatsen??
quote:Hoe kom je daar aan?
Op zondag 9 februari 2003 15:12 schreef LeechJunkie het volgende:
* LeechJunkie onstage VIP kaarten:Y:W
Yeah baby
ik heb veldkaart
50 Cent, Eminem, Obie Trice, Proof & Ludacris zouden komen,, Ludacris is onduidelijk omdat ze beetje beef hadden ofzo...
maar 50 Em Obie en Proof komen sowieso..
Wordt wel leuk feesje.
Van de mojo site:
quote:
Tijdens zijn twee concerten in de Amsterdam ArenA krijgt de populaire rapper Eminem gezelschap van een aantal zeer bijzondere gasten. Niemand minder dan 50 Cent, D12 en Obie Trice zullen van de partij zijn.Het collectief D12 is een aantal bevriende rappers waar Eminem ook deel van uitmaakt. Obie Trice is een raptalent dat sindskort onder hoede staat van Eminems platenlabel Shady Records.
Maar dat is nog niet alles: ook zullen 50 Cent, Cypress Hill en Xzibit het podium opdraven. Met hoge snelheid raast de beruchte rapper 50 Cent momenteel naar de top van de hitlijsten met de hit In Da Club. Het latino raptrio Cypress Hill is sinds het titelloze debuutalbum uit 91 niet meer weg te slaan uit de rapscene. Tijdens het optreden van Eminem in Ahoy in 2001 mocht Xzibit met zijn verbale punchlines ook de boel opwarmen.
De shows van Eminem worden een waar hip hopspektakel. Niet te missen dus!
Eminem
featuring performances from D12 and Obie Trice
50 Cent, Cypress Hill, Xzibit
quote:Xzibit
Op donderdag 10 april 2003 17:10 schreef calvobbes het volgende:
Zijn nog meer support acts bekend gemaakt!Van de mojo site:
[..]
quote:Zeker beter programma
Eminem
featuring performances from D12 and Obie Trice
50 Cent, Cypress Hill, Xzibit
dus alle hulp is welkom
quote:Dit lijkt mij een beetje overdreven... een 5 uur durend concert?
Op woensdag 4 juni 2003 11:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik denk dat het concert wel tot na 0:00 uur duurt maar denk je dat de NS dan geen bussen of treinen inzet? Lijkt me wel he? Gaan toch wel duizenden mensen met de trein dusz thuis kom je wel
Maar weet iemand dit zeker? En hoe kom ik erachter of de NS extra treinen inzet... want bij het reisadvies staat nog steeds dat de laatste trein om 22.30 vertrekt
quote:Vraag me af of dat het probleem oplost, dan gaan de die hard fans wel wat verderop liggen wachten denk ik....
Slaap thuis en kom op tijdBen je van plan binnenkort naar één (of meerdere) stadionconcert(en) van Eminem, Andre Hazes, Kane, Robbie Williams of de Rolling Stones te gaan, let dan op het volgende. Hou rekening mee dat je pas vanaf 15.00 uur op de dag van het concert mag wachten voor de poorten van de Amsterdam ArenA of Stadion Feijenoord.
Uit veiligheidsoverwegingen is het niet meer toegestaan vóór dat tijdsstip uur te bivakkeren. Overnachten kan en mag dus ook niet meer. De politie en security zullen hier op toezien en eventuele overtreders wegsturen. Slaap dus lekker thuis en wees welkom vanaf 15.00 uur!
Het eerste concert in Duitsland is nu geweest, dus er zouden toch mensen moeten zijn die weten hoe laat het afgelopen is?
Ik moet dit eigenlijk z.s.m weten omdat ik een beetje met het vervoer (trein) zit... Rijden er nu wel of geen extra treinen. Op de site van N.S. is hierover niks te vinden
quote:Ik zou er maar niet op rekenen dat het voor elk concert hetzelfde. Plaatselijke autoriteiten willen nog wel eens een "curfew" instellen.
Op zaterdag 14 juni 2003 20:22 schreef jakovasaur het volgende:
Weet iemand al hoe lang het concert duurt??Het eerste concert in Duitsland is nu geweest, dus er zouden toch mensen moeten zijn die weten hoe laat het afgelopen is?
quote:Op de site van de Arena is wel wat te vinden
Ik moet dit eigenlijk z.s.m weten omdat ik een beetje met het vervoer (trein) zit... Rijden er nu wel of geen extra treinen. Op de site van N.S. is hierover niks te vinden
Ik was toen bij een Michael Jackson concert en daar stond onder bij de kaartjes dat je geen foto's mocht maken. Toen heb ik dus geen fotocamera meegenomen omdat dit niet mocht. Naderhand zag ik dat alle mensen in het stadion een fotocamera meehadden en foto's maakten.
Maare ik heb van iemand uit Duitsland gehoord dat het concert 4 uur duurt. Dan haal ik dus de laatste trein niet
Klote NS
quote:wat voor bron
Op zondag 15 juni 2003 21:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
Uit betrouwbare bron kan ik jullie melden dat Eminem nu al in Nederland is...
quote:Geert de Vlieger, maar die ken je niet...
Op zondag 15 juni 2003 21:15 schreef Steve-O het volgende:[..]
wat voor bron
quote:nee ken geen geert nee
Op zondag 15 juni 2003 21:16 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Geert de Vlieger, maar die ken je niet...
quote:Ik wel...
Op zondag 15 juni 2003 21:17 schreef Steve-O het volgende:[..]
nee ken geen geert nee
quote:De keeper van Willem II
Op zondag 15 juni 2003 21:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Geert de Vlieger
quote:ja das duidelijk
Op zondag 15 juni 2003 21:18 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Ik wel...
maare hij zit zeker in amsterdam
in de cofeeshop
quote:Ligt eraan hoelaat het begint.
Op zondag 15 juni 2003 18:36 schreef jakovasaur het volgende:
Nou ik neem mijn camera wel mee.... zou toch zonde zijn..Maare ik heb van iemand uit Duitsland gehoord dat het concert 4 uur duurt. Dan haal ik dus de laatste trein niet
![]()
Als het om 19:00 begint dan zal dat toch wel lukken?
Overigens zijn fototoestellen in principe verboden. Het ligt eraan wat voor een toestel het is. Simpelen of wegwerptoestelen worden wel toegelaten en toestellen met een zoomlens of een digitale camera zijn niet gewenst.
quote:Dat is dus niet zo.
Op woensdag 4 juni 2003 11:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik denk dat het concert wel tot na 0:00 uur duurt maar denk je dat de NS dan geen bussen of treinen inzet? Lijkt me wel he? Gaan toch wel duizenden mensen met de trein dusz thuis kom je wel
Woensdag mooi met de auto.
quote:
Op zondag 15 juni 2003 21:19 schreef Steve-O het volgende:[..]
ja das duidelijk
maare hij zit zeker in amsterdam
in de cofeeshop
quote:das logisch omdat er uit wegwerp camera's kut foto's komen
Op zondag 15 juni 2003 21:21 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ligt eraan hoelaat het begint.
Als het om 19:00 begint dan zal dat toch wel lukken?
Overigens zijn fototoestellen in principe verboden. Het ligt eraan wat voor een toestel het is. Simpelen of wegwerptoestelen worden wel toegelaten en toestellen met een zoomlens of een digitale camera zijn niet gewenst.
ze zijn altijd zwart die foto's
quote:vet
Op zondag 15 juni 2003 21:22 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
met z'n kettingzaag...
quote:Dat zal vanaf een uur of 18:00 zijn denk ik. Maar dat hangt ook af van de mensen die al veel eerder voor de deur liggen te wachten!
Op zondag 15 juni 2003 22:09 schreef Rekkie het volgende:
Hoe laat kun je het stadion in? ivm een goede plek op het veld?
Ik zou iig even de zite van de Amsterdam ArenA in de gaten houden, want daar staat veel specifieke info voor de concerten van Eminem.
quote:
Het stadion is vanaf 17.00 uur geopend voor het publiek. Om 19.00 uur start de show. Het programma eindigt om 23.00 uur.
//edit
ik moet leren om te lezen lol, niet doen dus, ik heb een digicam en die zal ik dus maar niet meenemen, dan maar zon wegwerpding halen of mijn kleine simpele camera
hoe zit het met telefoons? Ik heb een P800 met camera en je kan muziek opnemen, die zullen ook wel niet gewenst zijn denk ik
[Dit bericht is gewijzigd door Miiso op 16-06-2003 18:49]
quote:Moeilijk he om een paar posts terug te lezen?
Op maandag 16 juni 2003 18:47 schreef Miiso het volgende:
Is het toegestaan om een camera mee te nemen naar het concert?
quote:lol als je nu is niet zo snel reageert kon je zien dat ik dus wel gelezen had lol ;P
Op maandag 16 juni 2003 18:48 schreef Bastard het volgende:[..]
Moeilijk he om een paar posts terug te lezen?
quote:FOK verslaafd
Op maandag 16 juni 2003 18:49 schreef Miiso het volgende:[..]
lol als je nu is niet zo snel reageert kon je zien dat ik dus wel gelezen had lol ;P
quote:Mijn ID is verlopen.
Elke bezoeker is verplicht zich bij de ingang, of gedurende het evenement, te kunnen legitimeren. Indien de bezoeker zich niet kan legitimeren, is de organisator bevoegd de bezoeker te weigeren en/of te verwijderen uit het stadion.
Als je foto duidelijk is. Het gaat erom dat je je eigen kan legitimeren voor als er wat gebeurt..
quote:Poeh...Gelukkig maar.
Op maandag 16 juni 2003 19:07 schreef Houniet het volgende:
Nee zeker niet!Als je foto duidelijk is. Het gaat erom dat je je eigen kan legitimeren voor als er wat gebeurt..
Je kan daarmee dinge kopen ja:
check: www.amsterdamarena.nl
quote:knkr dat meen je niet
Op maandag 16 juni 2003 21:36 schreef Timo20 het volgende:
Van de ArenA site:
-------------------------------------------------------------------------
Geadviseerd wordt om met het openbaar vervoer te komen.
Zorgt de NS dan ook dat ik terug kom, hier in Zuid Limburg??? Nee dus want als je verder leest, staat er dat de laatste trein richting Eindhoven om 22.43uur gaat!!!!!! WTF???
Wie ken me helpen?
quote:
Reglement tijdens concertenHet stadion is vanaf 17.00 uur geopend voor het publiek. Om 19.00 uur start de show. Het programma eindigt om 23.00 uur.
Bij iedere ingang hangt het huisreglement van de Amsterdam ArenA. De huisregels gelden gedurende het gehele evenement.
Elke bezoeker is verplicht zich bij de ingang, of gedurende het evenement, te kunnen legitimeren. Indien de bezoeker zich niet kan legitimeren, is de organisator bevoegd de bezoeker te weigeren en/of te verwijderen uit het stadion.
Aanwijzingen van stewards en/of beveiligingspersoneel dienen ten alle tijden door bezoekers te worden opgevolgd. Indien de organisator het noodzakelijk acht, kunnen de bezoekers aan fouillering onderworpen worden. Bezoekers die daar niet mee instemmen, kunnen door de organisator de toegang tot het stadion worden ontzegd.
Indien door de bezoeker strafbare feiten wordt gepleegd, draagt het veiligheidspersoneel betreffende persoon over aan de politie.
De volgende voorwerpen zijn, op straffe van inname, verboden het stadion mee in te nemen:
Voorwerpen die als wapen gebruikt kunnen worden
Digitale opname-apparatuur
Gastoeters, glaswerk, blikjes, flessen, stenen, stukken hout, spandoeken met symbolen die de orde of veiligheid kunnen verstoren
Ontvlambare stoffen en allerhande soorten vuurwerk
Alcoholhoudende dranken
Etenswaren
Foto, film en opname apparatuur. Cameras tot 70 mm zijn wel toegestaan.
Dieren
Voetbalshirts
Drugs
quote:Jij moet weliswaar een stuk verder, mijn laatste trein gaat om 23.20 ook naatje dus
Op maandag 16 juni 2003 21:36 schreef Timo20 het volgende:
Van de ArenA site:
Geadviseerd wordt om met het openbaar vervoer te komen.
Zorgt de NS dan ook dat ik terug kom, hier in Zuid Limburg??? Nee dus want als je verder leest, staat er dat de laatste trein richting Eindhoven om 22.43uur gaat!!!!!! WTF???
Wie ken me helpen?
quote:Tja, als jij daar trots met je Feyenoordshirt naast een Ajacied gaat zitten zijn de rapen gaar natuurlijk
Op maandag 16 juni 2003 22:44 schreef Steve-O het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Kapmes op 17-06-2003 00:09]
Pffff mijn trein gaat om 23:30...hopen dat ik snel uit het Stadion ben!
quote:jij bent daar voor om een concert te zien dan ga je niet dom rellen lijkt mij
Op dinsdag 17 juni 2003 00:05 schreef Kapmes het volgende:[..]
Tja, als jij daar trots met je Feyenoordshirt naast een Ajacied gaat zitten zijn de rapen gaar natuurlijk
quote:Ik wil net zeggen, ik ga gewoon in mn FC-Utrecht tenue
Op dinsdag 17 juni 2003 10:38 schreef Steve-O het volgende:[..]
jij bent daar voor om een concert te zien dan ga je niet dom rellen lijkt mij
quote:rellen
Op dinsdag 17 juni 2003 10:42 schreef WattaFakka het volgende:[..]
Ik wil net zeggen, ik ga gewoon in mn FC-Utrecht tenue
![]()
quote:"Het was wel buitenspel"
Op dinsdag 17 juni 2003 10:43 schreef Steve-O het volgende:[..]
rellen
quote:Zou ik ook wel willen weten ja
Op dinsdag 17 juni 2003 10:53 schreef Bastard het volgende:
Weten jullie hoe dat werkt met die arena chip? Moet je die kopen voor een bedrag of moet je daar cash geld op storten bij een automaat ofzo?
quote:Bij het Gelredome met de Big Night kregen we zo'n pasje van te voren incl 10 euro erop. Waarschijnlijk krijg je dus bij binnenkomst zo'n pasje van de Arena en kun je die ergens opladen..
Op dinsdag 17 juni 2003 10:53 schreef Bastard het volgende:
Weten jullie hoe dat werkt met die arena chip? Moet je die kopen voor een bedrag of moet je daar cash geld op storten bij een automaat ofzo?
quote:Dus ik KRIJG een pasje terwaarde van 10 euro
Op dinsdag 17 juni 2003 10:58 schreef WattaFakka het volgende:[..]
Bij het Gelredome met de Big Night kregen we zo'n pasje van te voren incl 10 euro erop. Waarschijnlijk krijg je dus bij binnenkomst zo'n pasje van de Arena en kun je die ergens opladen..
quote:Dat was wel bij de Big Night vorig jaar, een supermarkten feest, maar ik denk niet dat ze dat ook bij dat concert van Eminem gaan doen. Waarschijnlijk staat er nog niks op en moet je m zelf opladen
Op dinsdag 17 juni 2003 11:03 schreef Bastard het volgende:[..]
Dus ik KRIJG een pasje terwaarde van 10 euro
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 11:14 schreef Rekkie het volgende:
Zal het warm zijn vanavond in de Arena?
quote:ja
Op dinsdag 17 juni 2003 11:14 schreef Rekkie het volgende:
Zal het warm zijn vanavond in de Arena?
quote:Oké dan.... ga ik dan mijn Eminem kleding dragen..... of ga ik vermomd als 50 cent?
Op dinsdag 17 juni 2003 11:41 schreef Steve-O het volgende:[..]
ja
graden of 25
quote:ik ga in me witte karl kani outfit
Op dinsdag 17 juni 2003 11:58 schreef Rekkie het volgende:[..]
Oké dan.... ga ik dan mijn Eminem kleding dragen..... of ga ik vermomd als 50 cent?
quote:zijn die kaarten alleen voor eten en drinken
Op dinsdag 17 juni 2003 12:09 schreef Boudi het volgende:
Over die ArenA-cards:
Er zijn overal kaartverkopers aanwezig, te herkennen aan hun oranje t-shirts. Ze verkopen kaarten van 5, 10 of 20 euro. Als de kaart leeg is, moet je een nieuwe kopen, je kunt oude kaarten niet opwaarderen. Kaarten die je nu koopt, blijven tot 2005 geldig. Als je nog 2 kaarten van 50 cent hebt, en een nieuwe, kan je eerst die van 50 cent leegmaken en daarna de rest betalen met de nieuwe kaart (of met een andere kaart/kaarten waar de rest van het bedrag op staat) Prijzen liggen in de buurt van Amsterdamse horeca-prijzen (kan wel een klein overzichtje maken als dat gewenst is)
quote:Volgens mij moet je de merchandise met gewoon geld betalen...
Op dinsdag 17 juni 2003 12:11 schreef Steve-O het volgende:
zijn die kaarten alleen voor eten en drinken
quote:ik hoop open anders is het helemaal zweten
Op dinsdag 17 juni 2003 12:17 schreef Cybraxxx het volgende:
Ik weet niet of dit al verteld is, maar zal het dak open of dicht zijn? Want vanavond schijnen er regen- en onweersbuien langs te kunnen komen...
Ik kom in een OP T-Shirt
quote:En je portomonee dan?
Op dinsdag 17 juni 2003 13:16 schreef Bastard het volgende:
Ik weet nog niet wat ik aan doe, maar geen korte broek.. moet ook mn sleutels en mobieltje meenemen oa
quote:Okey thnx ik heb een veldkaartje dusz....weet je misschien ook de prijzen ongeveer??
Op dinsdag 17 juni 2003 12:50 schreef Boudi het volgende:
Er is uiteraard merchandise. Waar het op de ringen is weet ik niet, maar op t veld iig naast de 2 food-barren (waar ik sta) tegenover het podium)
quote:Nee geen id. Maar ik denk zo 20-40 euro voor een t-shirt ofzo...
Op dinsdag 17 juni 2003 13:45 schreef Morpheus2002 het volgende:[..]
Okey thnx ik heb een veldkaartje dusz....weet je misschien ook de prijzen ongeveer??
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 13:51 schreef Boudi het volgende:[..]
Nee geen id. Maar ik denk zo 20-40 euro voor een t-shirt ofzo...
quote:vink wel meevallen voor een tietshirt
Op dinsdag 17 juni 2003 13:54 schreef Morpheus2002 het volgende:[..]
damn das wel erg duur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |