Klopt ja, al geef ik het je ook te doen om als je daar zit onder tijdsdruk een afweging te maken.quote:Op woensdag 28 april 2021 15:19 schreef thabit het volgende:
r waarschijnlijk 2 had omgewisseld, dus als hij nog iets fout had gedaan, moet er nog minstens 1 andere ook fout zijn geweest
Als je "stop de tijd" hebt gezegd is er niet zoveel tijdsdruk meerquote:Op woensdag 28 april 2021 16:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Klopt ja, al geef ik het je ook te doen om als je daar zit onder tijdsdruk een afweging te maken.
Zager en Evans ook wel wmbquote:Op woensdag 28 april 2021 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond hem niet zo sterk voor een muziekprogrammeur. Spaceman had ie wel mogen weten vind ik
Dat kun je je ook bij de eerste kandidaat afvragen...quote:Op woensdag 28 april 2021 20:20 schreef Fred_B het volgende:
Hoe is deze man door de selectie gekomen?
Je voelt toch niet de ruimte om even een A4’tje erbij te pakken en alles nog eens te beredeneren. Ik denk dat de stress en paniek in het hoofd groot is!quote:Op woensdag 28 april 2021 16:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je "stop de tijd" hebt gezegd is er niet zoveel tijdsdruk meer
Maar ik snap dat logisch nadenken niet meer zo makkelijk gaat dan idd
Zou me niks verbazen als er morgen al eentje uitvliegt.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat kun je je ook bij de eerste kandidaat afvragen...
Ik zie beiden echt niet ronde 4 halen of doen...
Vanavond dan. Op vrijdag (morgen dus) is er nooit een uitzending..quote:Op donderdag 29 april 2021 08:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als er morgen al eentje uitvliegt.
Haha, ja, dat bedoelde ik inderdaad. Ik heb de uitzending van gisteren vanmorgen gezien. Bedoelde 2e ronde niet overleven.quote:Op donderdag 29 april 2021 14:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vanavond dan. Op vrijdag (morgen dus) is er nooit een uitzending..
Hier had ik nog wel bijna vier jokers verdiend.quote:
Best wat moeilijke nummers ertussen ja, al wist ik ze wel allemaal (maar dat zal geen verrassing zijn)quote:
Ik kende de specifieke nummers van Vanessa en Sash niet, en Aya Nakamura ken ik niet (wie?), maar ik had ze op basis van de stemmen/muziek wel goed neergezet. De rest was een combinatie van toch wel veel bekende radioliedjes en wat nummers die populair waren toen ik net popmuiek begon te luisteren, dus dat was wel te doen.quote:Op donderdag 29 april 2021 20:19 schreef Faraday01 het volgende:
Dit had ik niet gered zonder 3 jokers
Bruel, Stromae en Vanessa Paradis en dat was het voor mij. Misschien daarbij nog verdwaald wat goed gegoktquote:Op donderdag 29 april 2021 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kende de specifieke nummers van Vanessa en Sash niet, en Aya Nakamura ken ik niet (wie?), maar ik had ze op basis van de stemmen/muziek wel goed neergezet. De rest was een combinatie van toch wel veel bekende radioliedjes en wat nummers die populair waren toen ik net popmuiek begon te luisteren, dus dat was wel te doen.
Precies, met deductie kwam je een heel eind. Ik had dit zonder jokers ook wel gered. Maar kan me goed voorstellen dat mensen niet eens weten wat voor muziek Noir Desir, Sash!, Aya Nakamura en Manau is.quote:Op donderdag 29 april 2021 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kende de specifieke nummers van Vanessa en Sash niet, en Aya Nakamura ken ik niet (wie?), maar ik had ze op basis van de stemmen/muziek wel goed neergezet. De rest was een combinatie van toch wel veel bekende radioliedjes en wat nummers die populair waren toen ik net popmuiek begon te luisteren, dus dat was wel te doen.
Die ken ik ook niet hoor. Maar ik en films zijn geen gelukkig huwelijk.quote:Op maandag 3 mei 2021 20:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jan de Bont niet weten is best wel slecht
Een wonder dat ze de derde ronde haalden. Hoewel die kunst en cultuur vraag wel belachelijk moeilijk was, tenzij je de aftiteling van films uit je hoofd leert.quote:Op maandag 3 mei 2021 20:20 schreef ItaloDancer het volgende:
Beiden toch terecht eruit. Waren geen bijzonder sterke spelers.
Wel heel makkelijk.quote:
Voor de rest was het een knettermoeilokke vraagquote:Op maandag 3 mei 2021 20:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jan de Bont niet weten is best wel slecht
Ik ben absoluut geen zeilfan, maar dit was mij ook wel gelukt denk ik.quote:Op donderdag 6 mei 2021 20:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zeilwedstrijd alles goed, doet ie goed.
Lijkt wel op een panfluit.quote:
Familie van Georgie?quote:
Nope, dit was te kort door de bocht.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ze bij de laatste nu Antwerpen heeft?
Ik vind het dan op deze manier ook geen goede opzet.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jammer van Meneer Snel. Die vond ik gisteren (en vandaag) over all de beste. Alleen die laatste vraag lag hem gewoon niet..
Nu nog volgens mij. Terwijl hij dik kansloos zou moeten zijn met zo;n ronde.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:06 schreef Monolith het volgende:
Joker bij de eerste vraag en hij had nog wel enige kans gehad.
Ze was ook vrij langzaam.quote:
Nou ja je zag hem niet echt. Maar een ander Bush noemen is net zoietsquote:
Is wel een heel bekend fragment.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou ja je zag hem niet echt. Maar een ander Bush noemen is net zoiets
Ja dat zei ik dusquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:17 schreef Szura het volgende:
Waarom kan hij nog winnen als hij de eerste vraag al volledig faalt
Twarres toch?quote:
Dat wel, ik kende het ook wel maar ik bedoel dat het niet echt een kwestie van niet herkennen was. Maar ja, dan noem je een ander Bush...quote:
Ah, die had ik compleet gemist.quote:
Ja, dit was echt leukquote:Op donderdag 13 mei 2021 20:13 schreef wimderon het volgende:
Als ze dit niveau vragen nou het hele seizoen doen zou het een stuk leuker zijn.
En Erik was het meehelpen nog niet verleerd.quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:04 schreef hhh38 het volgende:
Deze eerste vraag was geen onverdeeld succes
Ze moeten hem de antwoorden ook pas laten bekijken bij het nakijken.quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:11 schreef Remco het volgende:
[..]
En Erik was het meehelpen nog niet verleerd.
Maar meneer kende Vergeer niet, dat wordt lastig dan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:07 schreef Remco het volgende:
Deze 4 sportvragen waren weer eens erg makkelijk.
Hij zette bij die voorlaatste vraag toch een joker in? Ging er niet vanaf en de eerste fout werd ook fout gerekend!quote:
Ja, dat dacht ik dus ook! Begon al aan mijn kortetermijngeheugen te twijfelen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij zette bij die voorlaatste vraag toch een joker in? Ging er niet vanaf en de eerste fout werd ook fout gerekend!
Vreemd ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij zette bij die voorlaatste vraag toch een joker in? Ging er niet vanaf en de eerste fout werd ook fout gerekend!
Heb er even voor teruggespoeld, maar iddquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Yep, alleen de foto zou genoeg moeten zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wtf hoe weet hij hier zo weinig?Dit kan toch niet als je TT doet?
Muv van Rijn had ik ze allemaal wel geweten op basis van gezicht ja.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, alleen de foto zou genoeg moeten zijn.
Voor iemand wiens jeugd in de 90s was snap ik dat welquote:
No Limit voelt toch gewoon ontzettend gedateerd?quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor iemand wiens jeugd in de 90s was snap ik dat wel
En die 4 fouten bij de ministers kon echt niet.
Ja tuurlijk, maar ik denk dat de meeste mensen muziek uit hun jeugd als een soort begin van "moderne muziek" zien.quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
No Limit voelt toch gewoon ontzettend gedateerd?
Die laatste was wel makkelijk. Wat waren de andere 3 ook nog maar?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:04 schreef Remco het volgende:
Ik vind het vrij moeilijke vragen vandaag
Die tempels had ik er ook geen 7 geweten.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die laatste was wel makkelijk. Wat waren de andere 3 ook nog maar?
Sowieso die over papier, die was lastig.
Oh ja, die was niet heel makkelijk.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:10 schreef Remco het volgende:
[..]
Die tempels had ik er ook geen 7 geweten.
Ik ben nooit zo goed met foto's. Dit is meer mijn ding.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:15 schreef Remco het volgende:
Ja deze zijn allemaal makkelijk te doen tot nu toe.
Die laatste vond ik juist heel makkelijk, maar ik heb ook een redelijke fetisj met afstandenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:20 schreef wimderon het volgende:
Deze uitspeler toont het failliet van 'tegenwoordige tijd' aan. Alleen zijn allerlaatste vraag was redelijk lastig en dan wist hij nog geregeld dingen niet of moest hij corrigeren.
Het was niet heel moeilijk, zeker omdat er eigenlijk maar een paar plaatsen waren die dicht bij elkaar zaten. Maar toch net wat moeilijker dan altijd maar weer 'u gaat ze zien en ik vertel er ook nog wat bij'-vragen die op zich prima zouden zijn zónder de foto's. die vandaag de dag bij TT en SPT voorbij komen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Die laatste vond ik juist heel makkelijk, maar ik heb ook een redelijke fetisj met afstandenMaar tegenwoordige tijd is makkelijker dan sport. Ik ben een behoorlijke sportfanaat, maar er zitten altijd wel 2 of 3 vragen tussen over sporten waar ik niet mee heb en dus ook niets van weet. Tegenwoordige tijd heeft dat zelden.
Ik vond hem niet bijster simpel, maar er waren wel 3 inkoppers en dan nog 2 die heel makkelijk waren met de omschrijving (Cav/Kittel en eigenlijk ook Sagan wel)quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:10 schreef Remco het volgende:
Nee dit was niets, zeker omdat de vraag gewoon te doen was.
Had ik even gemist. Genot.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, 1000e sjow. Sport dus.
Van Rossem doet logischerwijs Geschiedenis.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 08:42 schreef thabit het volgende:
Bij Van Rossem zal het erom spannen of hij alles binnen de 200 seconden gaat kunnen beantwoorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja inderdaad, V. ja.
*Van Rossemquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:01 schreef Remco het volgende:
Als redactie is dit ook wel wat lastig, te makkelijk kan niet maar je wilt van Rossum ook niet van die onmogelijke vragen voorleggen.
Op het begin van de show welquote:
Die fragmenten blijven wel genot, trappatoni bijvoorbeeld.quote:
Ik dacht eerst dat ik de TV-Kantine zat te kijkenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:05 schreef Aratanax het volgende:
Ik kan hier toch wel heel hard om lachen
Wir mussen nicht vergessen Zickler!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die fragmenten blijven wel genot, trappatoni bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die fragmenten blijven wel genot, trappatoni bijvoorbeeld.
Haha ja, dat viel me ook al opquote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
MaartenZe hebben ook in de 3e ronde ook maar iets goed gerekend wat hij eigenlijk fout had..
Sommige van die Jamies hadden ze dan wel weer uit de vuilbak gehaald.quote:
Dit ging nog over de vraag over de politici, die was wel heel makkelijk met de foto's erbij.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sommige van die Jamies hadden ze dan wel weer uit de vuilbak gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |