Die laatste vond ik juist heel makkelijk, maar ik heb ook een redelijke fetisj met afstandenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:20 schreef wimderon het volgende:
Deze uitspeler toont het failliet van 'tegenwoordige tijd' aan. Alleen zijn allerlaatste vraag was redelijk lastig en dan wist hij nog geregeld dingen niet of moest hij corrigeren.
Het was niet heel moeilijk, zeker omdat er eigenlijk maar een paar plaatsen waren die dicht bij elkaar zaten. Maar toch net wat moeilijker dan altijd maar weer 'u gaat ze zien en ik vertel er ook nog wat bij'-vragen die op zich prima zouden zijn zónder de foto's. die vandaag de dag bij TT en SPT voorbij komen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Die laatste vond ik juist heel makkelijk, maar ik heb ook een redelijke fetisj met afstandenMaar tegenwoordige tijd is makkelijker dan sport. Ik ben een behoorlijke sportfanaat, maar er zitten altijd wel 2 of 3 vragen tussen over sporten waar ik niet mee heb en dus ook niets van weet. Tegenwoordige tijd heeft dat zelden.
Ik vond hem niet bijster simpel, maar er waren wel 3 inkoppers en dan nog 2 die heel makkelijk waren met de omschrijving (Cav/Kittel en eigenlijk ook Sagan wel)quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:10 schreef Remco het volgende:
Nee dit was niets, zeker omdat de vraag gewoon te doen was.
Had ik even gemist. Genot.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, 1000e sjow. Sport dus.
Van Rossem doet logischerwijs Geschiedenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |