abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199190602
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 07:55 schreef Myraela het volgende:

D: Pasta met cavalo nero, broccoli en champignons. (Die groenten komen uit twee zakken Italiaanse roerbakgroenten van de AH. Ik weet dat ik er pasta bij wil eten, maar heb verder nog niet echt bedacht hoe ik daar echt een gerecht van kan maken. Als iemand er toevallig vaker iets mee heeft gemaakt, letmeknow.)
Kruidige frittata ernaast? :9
[/eierenpromotieteam]
Let me see you stripped down to the bone
pi_199190893
Ik kocht vanmorgen een speciaal staartbeentjeszadel, maar het is het nét niet ;( De enige keus die ik nog heb is gelijk 60 euro duurder. Boh.
Wel even 14km gefietst met dit mooie weer O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  woensdag 28 april 2021 @ 11:57:04 #54
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_199191067
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:42 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik kocht vanmorgen een speciaal staartbeentjeszadel, maar het is het nét niet ;( De enige keus die ik nog heb is gelijk 60 euro duurder. Boh.
Wel even 14km gefietst met dit mooie weer O+
Wat balen -O-
pi_199191237
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:13 schreef minilot het volgende:
Stappengemiddelde over de laatste paar maanden was iets meer dan twintigduizend per dag (gemeten met telefoon, in werkelijkheid dus nog hoger), maar drie keer per week hardlopen + korte beentjes + hekel aan fietsen + geen rijbewijs maakt dat wel iets dat moeiteloos gaat! :) Geregeld dagen, vooral op zondag, waarbij ik de 40k bijna aantik, dus dat schiet wel lekker op qua gemiddelde :Y

En @:Myraela da's best een stevig wandelstuk hoor voor zomaar! ^O^
Hoe kom je aan zoveel stappen. Ik wandel elke dag een uur en dan kom ik uit op ongeveer 7000 stappen. :')
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 28 april 2021 @ 12:21:54 #56
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_199191409
quote:
9s.gif Op woensdag 28 april 2021 12:09 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Hoe kom je aan zoveel stappen. Ik wandel elke dag een uur en dan kom ik uit op ongeveer 7000 stappen. :')
Ik zag laatst een post met, vanmorgen lekker 16km hardgelopen.
En dan kom ik :'( ik pak vaak de auto naar de ah dat is volgens mij nog geen 3km.
pi_199191490
quote:
9s.gif Op woensdag 28 april 2021 12:09 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Naja, dat staat dus in de post :) Ik hardloop drie of vier keer per week en verder doe ik echt álles te voet: van een speeltuin op vier kilometer afstand tot boodschappen in een dorp verderop, naar de bieb, peuter naar de peuterspeelzaal brengen, noem maar op. Verder elke vrijdagavond een lange wandeling met mijn zwager en op zaterdag of zondag vaak een middagje rondstappen in een natuurgebied (althans, nu de Efteling dicht is, waar we een abonnement op hebben).

Ik denk dat het niet hebben van een rijbewijs (+ hekel aan fietsen) wel een flinke factor is hoor: al die nuttige stukjes lopen doordeweeks tikken behoorlijk aan :Y
pi_199191508
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 12:21 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

ik pak vaak de auto naar de ah dat is volgens mij nog geen 3km.
Waarom eigenlijk? :) :*
pi_199191545
Nuttige loopjes zijn de fijnste loopjes. O+ Dan heb ik vaak niet zo door dat ik aan het lopen ben, want ik ben alleen maar bezig met dat ik even naar de winkel moet.

Alleen qua tijd schiet het er bij mij wel in. Ik moet bijvoorbeeld nog een pakket ophalen bij de Kruidvat. Dat is heen en terug in totaal 40 minuten lopen, ongeveer. Maar ik neig toch naar de auto pakken zodra ik straks klaar ben met werken. Dan koken en eten en daarna weer het rondje van 6.5 kilometer. Dan ben ik rond een uur of 8 terug en er ook wel weer klaar mee voor een dag, eigenlijk.

Al laat ik het pakketje misschien liggen. In het weekend kan ik zo'n extra loopje wel makkelijker in een dag proppen natuurlijk.
  woensdag 28 april 2021 @ 12:35:15 #60
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_199191564
Op de fiets naar het werk. O+

Denk wel dat m'n stappen er van omhoog zouden schieten als ik dat ging lopen, maar dat is me te tijdrovend 's ochtends. Uit bed komen is al uitdaging genoeg. :+ Verder is auto een ideale pakezel, wat ik mee kan nemen op de fiets is toch wat beperkt. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199191596
Ik moet er eerlijkheidshalve wel bij bekennen dat ik momenteel fulltime voor mijn koter zorg, dus ook alle tijd om al die nuttige dingen lopend te doen en ik vind het ook wel belangrijk dat mijn zoon een beetje wandeluithoudingsvermogen heeft: we hebben eigenlijk al geen buggy, wandelwagen of draagzak meer gebruikt sinds vlak voor z'n tweede verjaardag, hij hobbelt gewoon mee ^O^

Aan de andere kant, de laatste baan die ik had lag op een industrieterrein krap vijf kilometer bij huis vandaan en daarnaar liep ik ook welke werkdag heen en weer terug, dus dat thuisblijfmoeke wezen maakt misschien op het totaal ook weer niet zoveel uit..
  woensdag 28 april 2021 @ 12:43:42 #62
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_199191660
Op zich is 5km een mooi afstandje inderdaad. :Y Qua plezierlopen vind ik het een mooi tussendoortje in ieder geval, maar ik vind 7 uur opstaan al vroeg genoeg, als ik naar werk ga wandelen moet dat minimaal een half uur eerder en da's een grote nope. :D

Want fijne O+ fiets O+.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 28 april 2021 @ 13:03:02 #63
298315 SacreCoeur
pi_199191856
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 12:30 schreef minilot het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk? :) :*
Omdat ik lui ben.
En lopen met mijn boodschappen naar huis?! ?!!?!?! mij niet bellen :P

5km loop ik sowieso met de hond 1x per dag.
Alles daarnaast is extra.
pi_199192040
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 12:34 schreef Myraela het volgende:
Nuttige loopjes zijn de fijnste loopjes. O+ Dan heb ik vaak niet zo door dat ik aan het lopen ben, want ik ben alleen maar bezig met dat ik even naar de winkel moet.

Alleen qua tijd schiet het er bij mij wel in. Ik moet bijvoorbeeld nog een pakket ophalen bij de Kruidvat. Dat is heen en terug in totaal 40 minuten lopen, ongeveer. Maar ik neig toch naar de auto pakken zodra ik straks klaar ben met werken. Dan koken en eten en daarna weer het rondje van 6.5 kilometer. Dan ben ik rond een uur of 8 terug en er ook wel weer klaar mee voor een dag, eigenlijk.

Al laat ik het pakketje misschien liggen. In het weekend kan ik zo'n extra loopje wel makkelijker in een dag proppen natuurlijk.
Het nadeel van thuiswerken is dat ik nu geen nuttige loopjes heb. Winkelcentrum is op kruipafstand, dus dat zie ik niet als een nuttig loopjes. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 12:28 schreef minilot het volgende:

[..]

Naja, dat staat dus in de post :) Ik hardloop drie of vier keer per week en verder doe ik echt álles te voet: van een speeltuin op vier kilometer afstand tot boodschappen in een dorp verderop, naar de bieb, peuter naar de peuterspeelzaal brengen, noem maar op. Verder elke vrijdagavond een lange wandeling met mijn zwager en op zaterdag of zondag vaak een middagje rondstappen in een natuurgebied (althans, nu de Efteling dicht is, waar we een abonnement op hebben).

Ik denk dat het niet hebben van een rijbewijs (+ hekel aan fietsen) wel een flinke factor is hoor: al die nuttige stukjes lopen doordeweeks tikken behoorlijk aan :Y
Bedankt voor je toelichting. ^O^ Dat soort kleine stukjes helpen wel ja.

Ik heb overigens wel een auto, maar die gebruik ik alleen als ik op vakantie ga of vrienden/familie bezoek. Voor Corona ging ik altijd met OV naar werk, omdat dat naar mijn beleving veel ontspanner is.
pi_199192084
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 12:38 schreef minilot het volgende:
Ik moet er eerlijkheidshalve wel bij bekennen dat ik momenteel fulltime voor mijn koter zorg, dus ook alle tijd om al die nuttige dingen lopend te doen en ik vind het ook wel belangrijk dat mijn zoon een beetje wandeluithoudingsvermogen heeft: we hebben eigenlijk al geen buggy, wandelwagen of draagzak meer gebruikt sinds vlak voor z'n tweede verjaardag, hij hobbelt gewoon mee ^O^

Aan de andere kant, de laatste baan die ik had lag op een industrieterrein krap vijf kilometer bij huis vandaan en daarnaar liep ik ook welke werkdag heen en weer terug, dus dat thuisblijfmoeke wezen maakt misschien op het totaal ook weer niet zoveel uit..
Lijkt mij alleen maar positief dat je zorgt dat je zoon in beweging blijft.
pi_199192579
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 12:28 schreef minilot het volgende:

Dat zorgt er hier ook voor dat ik bijna altijd wandel :Y En ik ga minstens 1x per week naar mijn ouders en dat is 10 km fietsen en dat doe ik op de fiets. Maar ook dat stuk wandel ik wel eens. Bij heel slecht of heel mooi weer :+

Ook lange tijd afstand huis-station voor mijn werk lopend gedaan. Maar ik was de afgelopen maanden te moe om ná mijn werk om half 8 's morgens dat stuk weer naar huis te lopen (35 minuten). Dus dat fiets ik momenteel. Maar straks is het de bedoeling dat ik dat ook weer ga lopen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199193680
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:30 schreef SQ het volgende:
Ik werd door een vriendin verleid tot nog een rondje wandelen en toen had ik er ook ineens 17k *O*

Ben wel uit de fok fitbit challenge gestapt... werkte een beetje demotiverend als je steeds keihard je best doet en dan nog altijd onderaan bungelt :')
Wij waren nog wel een beetje aan elkaar gewaagd. Mijn competitie was voornamelijk met jou. Nu beland ik meestal op dezelfde plek. Voor mij werkt het nog als goede stok achter de deur. Ik zet vooral in op 10k stappen nu. Als ik geen zin heb om de 10k te halen en zie dat mensen al op 20k zitten denk ik toch; kom op, die 10k moet jij ook wel halen vandaag.

Maar ik merk wel als je een groep hebt waarbij iedereen een beetje op hetzelfde niveau zit, ik wel sneller denk; nog ff een rondje want nog 2k stappen en dan sta ik bovenaan. Dan wanneer ik zie dat ik al 10k stappen achterloop. :')
  woensdag 28 april 2021 @ 16:20:29 #68
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_199194006
Fok fitbit subleague dan maar? _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_199194601
quote:
Woah, beste groentebijgerecht in tijden! :o :9 _O_
pi_199194733
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 17:16 schreef minilot het volgende:

Aangezien ik komende week nog een curry recept heb staan, kan dit er wel bij :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199196840
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
*)
pi_199197032
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
We hebben een poosje 2 groepen gehad toen we te veel deelnemers hadden!
pi_199197330
quote:
14s.gif Op woensdag 28 april 2021 17:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Aangezien ik komende week nog een curry recept heb staan, kan dit er wel bij :7
Jaaaaa, het is echt superlekker! Het heeft het vandaag zelfs meteen geschopt tot onze huislijst met potentiële recepten voor schoonfamiliebarbecues (voor zodra dat weer mag) en dat is nogal een eer voor een (bij)gerecht :+
  woensdag 28 april 2021 @ 20:35:01 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_199197459
quote:

[..]

Nou, dan gaan we die maar even opslaan :D
disclaimer
  woensdag 28 april 2021 @ 20:35:48 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_199197474
Ik doe maar weer even pas op de plaats. Mijn avondgesnaai liep weer uit de hand, dus nu maar even een tijdje niet meer eten na 20:00 :) zal flink schelen.
disclaimer
pi_199197656
quote:

[..]

Opgeslagen. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199197708
Als ik een goede dag heb haal ik net de 10K stappen. Vind het altijd zo knap dat mensen gewoon dat gemakkelijk halen. Ik moet daar echt bewust voor gaan wandelen. Probeer nu wel altijd naar de supermarkt te wandelen (30 min, 30 min terug), omdat ik dan inderdaad ook niet zo zeer bewust een rondje wandel maar gewoon 'naar de winkel ga'.

O: kwark + mango
T: 3 maiswafels
L: boterham met 2 eieren, soepje
T: kwark
D: bami met beetje satesaus, gehaktbal, snijbonen (I know, rare combi. Werketen :'))
B: 1 uur wandelen
  woensdag 28 april 2021 @ 20:57:45 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_199197780
Wandelen met een doel werkt voor mij ook het beste hoor :Y
Ik probeer zo veel mogelijk lopend en fietsend te doen maar met 3 kinderen is dat niet altijd haalbaar. Ik denk dat ik zelf ongeveer eens in de 2 weken in de auto zit. Maar ik breng nu ik thuiswerk mijn baby altijd wel lopend naar de opvang en mijn kinderen lopend naar school. Naar kantoor fiets ik. Ik kan de tijd niet missen om bovenop de 9 uur op kantoor nog 3 uur te lopen, dan haal ik het niet met koken en kinderen halen etc. Maar ik ga wel graag wandelen in de pauze en ik heb dan ook wel echt een stevige looppas ala isabeau en minilot :P
disclaimer
pi_199198084
Ik ben werkloos en heb verder ook geen leven. Dus wandelen en fietsen is een beetje bezigheidstherapie.
Weekboodschappen haal ik wel met de auto, maar verder doe ik bijna alles lopend hier in't dorp.

Kind naar school brengen en halen is al 4x 1000 stappen.
pi_199198143
Al die stappen bij hardlopen zet ik gewoonlijk al ruimschoots voordat er überhaupt iemand in mijn gezin (of ganse dorp :')) wakker is, dus dat kost me gevoelsmatig geen tijd :D
pi_199198190
Ik heb een hond. :+
pi_199198446
Op wat voor tijden en hoe lang dan laat je je hond uit @Lonaa? Als ik zie hoe vaak mijn buren met hun honden de deur uitgaan word ik al moe van de gedachte alleen - ik kan me er als geenhuisdierbezitter zo weinig bij voorstellen! :D
pi_199198569
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:38 schreef minilot het volgende:
Op wat voor tijden en hoe lang dan laat je je hond uit @:Lonaa? Als ik zie hoe vaak mijn buren met hun honden de deur uitgaan word ik al moe van de gedachte alleen - ik kan me er als geenhuisdierbezitter zo weinig bij voorstellen! :D
Ik slenter 's ochtends een half uur, net na mijn koffie. Ergens tussen 8 en 9 is dat.
Dan gaan we rond de klok van 12. Dat is 'de grote ronde' en dan lopen/snuffelen/spelen we een uur tot anderhalf.
Einde van de middag lopen (half 5 ofzo) we nog heel kort plas-snuffel-rondje. Kwartiertje is dat ofzo. Vlak voor het slapen gaan (nu) doet F. een plasrondje.
pi_199198669
Ik vind alleen lopen heel snel saai, ofzo. Als ik ga wandelen en met een vriendin bel ondertussen wandel ik zo anderhalf uur, maar gewoon in m'n eentje en zonder functioneel doel, nah. Dan loop ik m'n verplichte ommetje van 20-30 minuten.

Sportdag vandaag, maar de 700 actieve kcal nog niet gehaald. Ik was naar de markt heen en weer gefietst, kwartier heen kwartier terug, maar volgens m'n horloge heb ik daarmee 40 actieve kcal verbrand. Echt onzin, hij zegt ook dat ik deel hartslag van 45 had.. zo fit ben ik echt niet :+ . Dus ik vind t wel mooi zo.

Lijst:
S: 40min skeeleren
B: 30min fietsen in totaal (naar markt en terug)
L: zes Wasa vezelrijk crackers: 3 met op elk een haring, 2 met avocado-roomkaasdip, 1 met jong belegen kaas
D: burrata, rauwe ham
T: 350g broccoli
pi_199198829
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:53 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind alleen lopen heel snel saai, ofzo. Als ik ga wandelen en met een vriendin bel ondertussen wandel ik zo anderhalf uur, maar gewoon in m'n eentje en zonder functioneel doel, nah. Dan loop ik m'n verplichte ommetje van 20-30 minuten.

Sportdag vandaag, maar de 700 actieve kcal nog niet gehaald. Ik was naar de markt heen en weer gefietst, kwartier heen kwartier terug, maar volgens m'n horloge heb ik daarmee 40 actieve kcal verbrand. Echt onzin, hij zegt ook dat ik deel hartslag van 45 had.. zo fit ben ik echt niet :+ . Dus ik vind t wel mooi zo.

Lijst:
S: 40min skeeleren
B: 30min fietsen in totaal (naar markt en terug)
L: zes Wasa vezelrijk crackers: 3 met op elk een haring, 2 met avocado-roomkaasdip, 1 met jong belegen kaas
D: burrata, rauwe ham
T: 350g broccoli
De reden dat ik begon met wandelen was vooral tegen depressies. En daarvoor is het een goed middel.
pi_199198875
quote:
11s.gif Op woensdag 28 april 2021 22:03 schreef Morrigan het volgende:

[..]

De reden dat ik begon met wandelen was vooral tegen depressies. En daarvoor is het een goed middel.
Voor je mentale gesteldheid is het zeker goed. Daarom loop ik ook wel elke dag m'n ommetje van 20-30 minuten. Fijn dat het voor jou goed werkt.
  woensdag 28 april 2021 @ 22:26:09 #87
298315 SacreCoeur
pi_199199271
quote:
2s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik slenter 's ochtends een half uur, net na mijn koffie. Ergens tussen 8 en 9 is dat.
Dan gaan we rond de klok van 12. Dat is 'de grote ronde' en dan lopen/snuffelen/spelen we een uur tot anderhalf.
Einde van de middag lopen (half 5 ofzo) we nog heel kort plas-snuffel-rondje. Kwartiertje is dat ofzo. Vlak voor het slapen gaan (nu) doet F. een plasrondje.
Hier dus een ander hondschema :P
Eerste keer is ergens tussen 9 en 11 (ligt eraan wanneer we wakker zijn) en dat is een snelle.
Tweede keer is na het avondeten en dat is de lange loop van min. 5km en minimaal 20 minuten op het uitren.
Derde en laatste keer is voor het slapen gaan en dat is een snelle.
pi_199200268
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 20:51 schreef Pinuts het volgende:
Als ik een goede dag heb haal ik net de 10K stappen. Vind het altijd zo knap dat mensen gewoon dat gemakkelijk halen. Ik moet daar echt bewust voor gaan wandelen. Probeer nu wel altijd naar de supermarkt te wandelen (30 min, 30 min terug), omdat ik dan inderdaad ook niet zo zeer bewust een rondje wandel maar gewoon 'naar de winkel ga'.

O: kwark + mango
T: 3 maiswafels
L: boterham met 2 eieren, soepje
T: kwark
D: bami met beetje satesaus, gehaktbal, snijbonen (I know, rare combi. Werketen :'))
B: 1 uur wandelen
Waar staan die letters voor?

Mijn stappenteller telt ook wanneer ik fiets. ;)
pi_199200414
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:22 schreef Nober het volgende:

[..]

Waar staan die letters voor?

Mijn stappenteller telt ook wanneer ik fiets. ;)
Ontbijt, tussendoortje, lunch, diner, beweging en soms heb je ook s van sport.
pi_199201441
O: Proteīnereep
L: Kwark met mango/bessen/banaan en 3 maiswafels eiersalade
T: Bakje druiven
D: Tomatencrčme soep met een foccacia
B: Wandelen en hometrainer
  donderdag 29 april 2021 @ 08:06:41 #91
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199201608
De 0.5 kilo van koningsdag zijn er weer af, incl een bonus ons *O*

Nu nog even ongesteld worden, dan verwacht ik nog wel een extra drop :7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_199201635
Nice, Barrel. Hier een beetje het 'na het eten van twee flinke kommen soep moet je de dag er na nooit op de weegschaal gaan staan' gevoel 8-) Maar ik weet tenminste wat het is. Morgen weer weg.
  donderdag 29 april 2021 @ 08:48:59 #93
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199201937
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 08:12 schreef Isabeau het volgende:
Nice, Barrel. Hier een beetje het 'na het eten van twee flinke kommen soep moet je de dag er na nooit op de weegschaal gaan staan' gevoel 8-) Maar ik weet tenminste wat het is. Morgen weer weg.
Ligt een beetje aan de soep ..
  donderdag 29 april 2021 @ 09:00:20 #94
298315 SacreCoeur
pi_199202037
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 08:06 schreef Barreltje het volgende:
De 0.5 kilo van koningsdag zijn er weer af, incl een bonus ons *O*

Nu nog even ongesteld worden, dan verwacht ik nog wel een extra drop :7
yay!

Ik las laatst ergens dat je verbranding iets sneller gaat tijdens ongesteldheid :P geen idee wat daar waar van is. Ik ben volgende week ergens weer aan de beurt |:)

Ik had -0.6 vanmorgen en blij om de cijfers te zien, maar het gaat deze week opeens mega snel (zit nu op -2.2) misschien mijn inname iets verhogen. Of de workouts van emi wong werpen extreem zijn vruchten af :') maar kan het me niet voorstellen.
pi_199202046
L: M'n favoriete lunchsalade van de Albert Heijn. In de aanbieding, dus dat eet ik de komende dagen. :D De spicy mango met gerookte mandelen. bloemkoolrijst en hummus :9~
T: Aardbeien
T: Activia yoghurt
D: Kookworkshop: verse pappardelle met aspergepesto, gekonfijte tomaten en basilicum burrata
pi_199202071
Ik ben gewoon nog dik. Hopelijk na paar dagen niet debiel doen weer op 'normaal' gewicht.

Anywayz
O: boterham met filet american
B: Stappenkonining worden met hond.
L: restje panzanella met bavette. :7
S: 10 km fietsen - wod - 10 km fietsen.
D: Asperges, ham, ei.
T: Ik denk aardbeien.
pi_199202081
@Myraela Wat klinkt je D lekker! *O*

Lijstje hier:
B: Misschien temporun 5km vanavond, anders rustdag
D: Aardappel/kool/cheddar-koekjes, witte bonen in tomatensaus, gebakken paddenstoelen, gebakken tomaten, spiegelei, volkoren toast, worstje. Vers fruit toe, weet nog niet wat (moet nog boodschappen doen).
  donderdag 29 april 2021 @ 09:09:20 #98
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199202094
Oh, lijstje
O: kippensoep
T: gekookt eitje
L: salade, tomaat, komkommer,tonijn
T: appel met kaneel
D: iets met kip, courgette en rijst...
  donderdag 29 april 2021 @ 09:26:55 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_199202241
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 09:00 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

yay!

Ik las laatst ergens dat je verbranding iets sneller gaat tijdens ongesteldheid :P geen idee wat daar waar van is. Ik ben volgende week ergens weer aan de beurt |:)

Ik had -0.6 vanmorgen en blij om de cijfers te zien, maar het gaat deze week opeens mega snel (zit nu op -2.2) misschien mijn inname iets verhogen. Of de workouts van emi wong werpen extreem zijn vruchten af :') maar kan het me niet voorstellen.
Je hartslag gaat omhoog tijdens je menstruatie, dus je verbranding logischerwijs ook, maar niet zo veel dat je er een kilo van verliest. Dat komt omdat je vlak voor je menstruatie vocht vasthoudt en dat flusht zodra de dijken doorbreken ;)
disclaimer
pi_199202242
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 09:07 schreef minilot het volgende:
@:Myraela Wat klinkt je D lekker! *O*
Ik ben ook wel benieuwd. :9
pi_199202319
Zodra de dijken doorbreken _O-
Lang leve de prikpil :+

Ik deed een rondje hond- maar niet doelloos. Thuis -> school -> apotheek -> Lidl -> Action -> Huis.
6k stappen en 35 zoneminuten, ik had er zin in! :')
  donderdag 29 april 2021 @ 09:37:10 #102
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_199202343
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 09:26 schreef SQ het volgende:

[..]

Je hartslag gaat omhoog tijdens je menstruatie, dus je verbranding logischerwijs ook, maar niet zo veel dat je er een kilo van verliest. Dat komt omdat je vlak voor je menstruatie vocht vasthoudt en dat flusht zodra de dijken doorbreken ;)
Oh, grappig weetje wel.

Vandaag gaat het weinig wandelen worden vrees ik, naast dat ik duidelijk nog niet helemaal fit ben, is het ook echt je reinste tyfusweer vandaag. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')