Ja, ga ik doenquote:Op dinsdag 27 april 2021 20:28 schreef Myraela het volgende:
Neem een pak rijstvellen mee de volgende keer bij de supermarkt. Supermakkelijk, gezond en lekker zeker met warmer weer.
Herkenbaar wel. Mijn loempiaatjes waren plakkerige, worst-bal-achtige gevaartes.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ga ik doenIk ben alleen super onhandig. Altijd gedoe met filodeeg. Dus ik hoop dat dit wel lukt
Rond de 15k moet je wel halen om serieus mee te kunnen doenquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:36 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Wat is het gemiddelde stappencount daar dan?
Ik zit nu gemiddeld rond de 12500k per dag, heb al een mooie streak van 10k+ stappen dagelijks.
Mijn pa zat in een Fitbit groep voor ouderen waar de top bestond uit mensen die 50k per dag haalden. Bizar gewoon. Dan zou de lol er voor mij snel af zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:57 schreef SQ het volgende:
Rond de 15k moet je wel halen om serieus mee te kunnen doen
Hoe lang is jouw streak nu? Ik heb m sinds 22 februari
Dat moet ik onthouden, want het klinkt heel erg lekker.quote:Op dinsdag 27 april 2021 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was wel de bedoeling. Maar toen bleek de witte kool niet meer goed te zijn. En de koriander ook niet. Dus ik heb maar gewoon een salade gemaakt.
Zijn wel van die verse dus niet gefrituurd. Dit idee, maar dan gooi ik er random dingen in: https://www.okokorecepten(...)/vietnamese-loempias
15 maart, nu al langer dan ooitquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:57 schreef SQ het volgende:
[..]
Rond de 15k moet je wel halen om serieus mee te kunnen doen
Hoe lang is jouw streak nu? Ik heb m sinds 22 februari
Ik heb daar roerbak en soep mee gemaakt, maar ook weinig inspirerend.quote:Op woensdag 28 april 2021 07:55 schreef Myraela het volgende:
Meh. Ik ben elke ochtend even kort gefrustreerd. Want ik ben nu 1.5 week goed bezig, en daarvan sta ik al een week gewoon stil. En dat terwijl je je daar normaal in het begin vaak geen last van hebt. Ik geef het feit dat ik net ongesteld ben maar de schuld en hoop dat ik over een paar dagen ineens naar beneden schiet.
Lijstje vandaag:
L: Shake
T: Amandelen
T: 2 Sinaasappels
D: Pasta met cavalo nero, broccoli en champignons. (Die groenten komen uit twee zakken Italiaanse roerbakgroenten van de AH. Ik weet dat ik er pasta bij wil eten, maar heb verder nog niet echt bedacht hoe ik daar echt een gerecht van kan maken. Als iemand er toevallig vaker iets mee heeft gemaakt, letmeknow.)
Jammer dat je dat zo voeltquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:30 schreef SQ het volgende:
Ben wel uit de fok fitbit challenge gestapt... werkte een beetje demotiverend als je steeds keihard je best doet en dan nog altijd onderaan bungelt
Had ik ook. Ik vind een beetje competitie juist wel motiverend, maar dan moet het wel een beetje (voor mezelf) realistisch blijven. Overigens supergoed en fijn voor de mensen die dus wel dagelijks die hoge aantallen halen hoor. Maar mijn doelen liggen gewoon iets lager. En dan ben ik liever daar heel tevreden mee, dan dat ik elke keer zie dat het allemaal nog veel meer kan zijn.quote:Op woensdag 28 april 2021 09:43 schreef SQ het volgende:
Weet ik hupje, ik voel ook geen wrok verder, alleen haal ik daar dan niks positiefs meer uit voor mezelf. Dan ben ik liever trots op mezelf zonder challenge in plaats van onderaan te staan na al mijn pr's te breken.
Garmin of een andere fabrikant een optie?quote:Op woensdag 28 april 2021 09:21 schreef SacreCoeur het volgende:
Oh als ik ongesteld ben dan weeg ik altijd iets van +2kg.
Vanmorgen -0.2 dus wel tevreden. Ik heb geen idee wat mijn dagelijkse stappen zijn. Had voor moederdag een fitbit willen vragen, maar vooral om mijn telefoon thuis te laten tijdens het wandelen/hardlopen zodat ik met mijn koptelefoon gewoon naar spotify kan luisterenmaar dat bestaat schijnbaar niet in fitbit wereld. En ik weiger een extra abo op deezer of pandora. Ik wacht wel gewoon.
O: volkoren crackers met oude kaas/kipfilet/augurk en sambal
T: peijnenburg met boter en aardbei
L: volkoren tosti met philadelphia en kip
T: kleine cappuccino
D: denk dat ik friet haal voor iedereen hier thuis en zelf maak ik iets gezonds van restjes
T aardbeien
Niet echt binnen dezelfde prijsklasse (a 150-200 euro). Alleen eentje van samsung volgens mij en die vond ik echt heel lelijkquote:Op woensdag 28 april 2021 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Garmin of een andere fabrikant een optie?
Oh ja, da's wel een te krap budget daarvoor idd.quote:Op woensdag 28 april 2021 09:58 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Niet echt binnen dezelfde prijsklasse (a 150-200 euro). Alleen eentje van samsung volgens mij en die vond ik echt heel lelijk![]()
En ik wil er ook mee betalen.
Ik hoor wel veel hardlopers klagen dat spotify niet kan connecten zonder telefoon in de buurtquote:Op woensdag 28 april 2021 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, da's wel een te krap budget daarvoor idd.![]()
En logisch, een ding wat eigenlijk continu om je pols zit, moet er wel een béétje ok uitzien.
Oh, zou kunnen. Ik heb wel een Fitbit, maar ik had geen streamingabo en via m'n telefoonabo was Deezer weer goedkoper.quote:Op woensdag 28 april 2021 10:46 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik hoor wel veel hardlopers klagen dat spotify niet kan connecten zonder telefoon in de buurtmaar volgens mij hebben ze ook een statement gegeven dat ze het (iig voorlopig) niet willen veranderen. Nou ja, binnenkort kan ik weer betalen met mijn telefoon als het goed is
dan maar geen stappenteller, verder houd ik nu toch ook al alles bij op mijn telefoon.
quote:Op woensdag 28 april 2021 11:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe beta test voor een nieuwe app over gewichtsverlies. Van te voren had ik aangegeven alles in cm en kg te willen, dus verder niet meer over nagedacht. Vandaag gaan we ons target weight bepalen. Prima. Lengte? 1.67
....en blijkbaar is dat in inches of zo! Maar dat stond nergens. En ik kreeg ook geen waarschuwing dat ik wel héél klein was. Nu kan ik niet terug en ze willen mijn target weight niet invullen, want dan krijg ik een bmi onder de 19. Duh. Dus nu raden ze me 694436.1 (jaja, punt 1!) kg aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |