quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Nee samen voetballen is wel een hobby?quote:Op maandag 26 april 2021 19:43 schreef Kanaroe het volgende:
Sporten in je eentje kun je toch geen 'hobby' noemen, das meer een obsessie
BAMquote:Op maandag 26 april 2021 19:45 schreef DKUp het volgende:
Ze giechelt de hele tijd huhuhuhuhuhuhuhuhuhuh
Zij is langer dan die saaie lul
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 26 april 2021 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee samen voetballen is wel een hobby?
Van die goedkope Gilette aftershavequote:Op maandag 26 april 2021 19:46 schreef Poefbank het volgende:
Ik ruik de aftershave van Fransie door het beeldscherm heen
Van de Action van een onbekend merk.quote:Op maandag 26 april 2021 19:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Van die goedkope Gilette aftershave
Oh, is dat tegenwoordig voetballen? Mooiquote:Op maandag 26 april 2021 19:47 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is maar hoe je het bekijkt
Die mag je maar max eens per 7 dagen posten, grapjasquote:Op maandag 26 april 2021 19:47 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is maar hoe je het bekijkt
quote:Op maandag 26 april 2021 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vraag me toch af, kun je veel zien als je oogleden zo half dicht zitten?
Ze durfde het niet in z'n gezicht te zeggen. Dus dat wordt optie 2, ghostenquote:Op maandag 26 april 2021 19:49 schreef NoCigar het volgende:
Mmmm, ik verwachtte dat zij wel nee zou zeggen.
Te burgerlijk om gewoon te zeggen dat hij haar leuk vindt en sluit het dan af met “jij moet wat loskomen”.quote:
Pas maar op dat ze je gezicht niet verbouwenquote:Op maandag 26 april 2021 19:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Poolse schoonfamilie is wel handig bij een verbouwing
quote:
'Ik moet helemaal niks flapdrol'.quote:Op maandag 26 april 2021 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Te burgerlijk om gewoon te zeggen dat hij haar leuk vindt en sluit het dan af met “jij moet wat loskomen”.
Dat soort mensen zijn net zo vermoeiendquote:
Als je met 23 gaat trouwen dan ben je toch ook wel fucked for life.quote:Op maandag 26 april 2021 19:55 schreef Poefbank het volgende:
Goedzo, meteen je ellende op tafel gooien. Toon je zieligheid en ze zal bijten
Niks aan gelogen.quote:Op maandag 26 april 2021 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je met 23 gaat trouwen dan ben je toch ook wel fucked for life.
29 jaar oud, 12 jaar een relatie gehad en 2,5 jaar singlequote:Op maandag 26 april 2021 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je met 23 gaat trouwen dan ben je toch ook wel fucked for life.
quote:Op maandag 26 april 2021 19:56 schreef NoCigar het volgende:
Ze is lacht beter wat meer. Maar goed, ze gaan doorrrrrrr
Sinds wanneer zijn rooien niet gekquote:
25quote:Op maandag 26 april 2021 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Lekkere bloemetjes jurk tot je kuiten als je 20 bent.
Of hoe oud is ze.
Die past haar relatie status op Facebook al aan als je vraagt hoe haar dag was.quote:Op maandag 26 april 2021 19:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
29 jaar oud, 12 jaar een relatie gehad en 2,5 jaar single
Dus ze was iets van 14/15
Serieus? Welke kleur dan?quote:
'Ze noemen me Willy'quote:Op maandag 26 april 2021 20:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
Wat een kutnaam is dat ook...Willemijn...
Past precies bij de bloemetjesjurk met 25.quote:Op maandag 26 april 2021 20:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
Wat een kutnaam is dat ook...Willemijn...
Willemijn wil 'm wel.quote:
Ach wat een afknapper.quote:Op maandag 26 april 2021 20:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik heb blauwe, legergroene (special edition), lichtgrijze en donkergrijze
Vind je ? Vind het een beetje een creepo..quote:
Dat nummer.quote:Op maandag 26 april 2021 20:05 schreef Kanaroe het volgende:
Mandy, das ook een jeuknaam anders hoor. Kapster Mandy
Wendy ook..of priscilla..quote:Op maandag 26 april 2021 20:05 schreef Kanaroe het volgende:
Mandy, das ook een jeuknaam anders hoor. Kapster Mandy
ook totaal geen interesse.quote:
Ik had ze met allerlei prints en kleurtjes, mijn favoriete schoen!quote:Op maandag 26 april 2021 20:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik heb blauwe, legergroene (special edition), lichtgrijze en donkergrijze
Ik vraag mij dan altijd af of dan het kwartje is gevallen dat gezond eten en beweging je voor jezelf of dat men van de bank af komt voor 'de ander'.quote:Op maandag 26 april 2021 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Oh weer dikkie op de bank tot de man wegging
Zo, dat vind ik nou ook. Maar goed, hij heeft zichzelf niet gemaakt.quote:Op maandag 26 april 2021 20:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vind je ? Vind het een beetje een creepo..
Vrouwenschoentjesquote:
Da's waar...quote:Op maandag 26 april 2021 20:07 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Zo, dat vind ik nou ook. Maar goed, hij heeft zichzelf niet gemaakt.
Laatste, ‘die ander’ is dan ‘anders loopt een volgende ook weg’.quote:Op maandag 26 april 2021 20:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan altijd af of dan het kwartje is gevallen dat gezond eten en beweging je voor jezelf of dat men van de bank af komt voor 'de ander'.
4 jaar bedrogen hakt er ook wel inquote:Op maandag 26 april 2021 20:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die jongen heeft een permanente onzekerheid in zijn blik.
die is ook niet meer nat te krijgenquote:
Heb er veel meer gehad. Met Engelse vlag, Amerikaanse vlag en andere printjes. Die zijn allemaal kapot gegaan in de loop der jaren. Ach ja...quote:Op maandag 26 april 2021 20:07 schreef Kanaroe het volgende:
Ik had ze met allerlei prints en kleurtjes, mijn favoriete schoen!
(Kan er nu niet meer goed op lopen, hélas))
Iedereen is uniek op zijn manierquote:
Ik bedoelde die bij de redhead. Of is die ook bedrogen?quote:
In de wasmachinequote:Op maandag 26 april 2021 20:09 schreef Nine. het volgende:
[..]
Heb er veel meer gehad. Met Engelse vlag, Amerikaanse vlag en andere printjes. Die zijn allemaal kapot gegaan in de loop der jaren. Ach ja...
Oh nee, die rooie man zit constant voorovergebogenquote:Op maandag 26 april 2021 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik bedoelde die bij de redhead. Of is die ook bedrogen?
Met een blik alsof er elk moment ellende over hem heen kan komen.quote:Op maandag 26 april 2021 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh nee, die rooie man zit constant voorovergebogen
quote:
Ik zou Willemijn meteen meenemen als ik hem wasquote:Op maandag 26 april 2021 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Die gozer heeft wel een lekkere kop haar en baard. En leuke persoonlijkheid.
Hij is nog vrijquote:Op maandag 26 april 2021 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Is wel een schatje die neef van Jetten.
Waar baseer je dat op?quote:
Jij ziet dat dus ook !quote:Op maandag 26 april 2021 20:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze man lijkt op Freddie Mercury in een ver gevorderd stadium van Aids
Hij komt tot m’n middel.quote:
Als je ligt maakt dat niet zoveel meer uitquote:Op maandag 26 april 2021 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij komt tot m’n middel.Ben niet zo kritisch qua lengte maar overdrijven is ook weer wat.
Zeker wel.quote:Op maandag 26 april 2021 20:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als je ligt maakt dat niet zoveel meer uit
Ik ook.quote:
Alsof lengte dan niet belangrijk isquote:Op maandag 26 april 2021 20:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als je ligt maakt dat niet zoveel meer uit
Ja joh ! Van die ingevallen ogen met die donkere kringen eromheen..of die gast van "mr.blue"..quote:Op maandag 26 april 2021 20:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij deed me hierin denken
Zo kan ie wel weer.quote:Op maandag 26 april 2021 20:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja joh ! Van die ingevallen ogen met die donkere kringen eromheen..of die gast van "mr.blue"..
Size does really matter wat dat betreft, maar da's een andere soort lengtequote:Op maandag 26 april 2021 20:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Alsof lengte dan niet belangrijk is
Ok Ok,sorry!quote:Op maandag 26 april 2021 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo kan ie wel weer.Het licht is ook heel anders in het restaurant dan op de krukken.
Die rooie natuurlijkquote:Op maandag 26 april 2021 20:58 schreef tja77 het volgende:
Op welke doelde je?
Ik heb wel gekeken (zonder dit topic bij te houden).
Geile ginger jaquote:
Zullen we een drankje doen hier, we zitten hier met z’n tweetjes.quote:Op dinsdag 27 april 2021 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Tattoo's van je werk. Wat voor tattoo's zou de floormanager dan hebben?
quote:Op dinsdag 27 april 2021 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zullen we een drankje doen hier, we zitten hier met z’n tweetjes.
Ik heb ook het idee dat ik hem ergens van ken. Volgens mij heeft hij meerdere keren meegedaan met First Dates.quote:Op dinsdag 27 april 2021 19:51 schreef tja77 het volgende:
Ik ken deze knakker, zat die ook in een ander tv programma?
Ach hij is volgens mij zo goed als blind, dus ze hadden er alles wel kunnen neerzettenquote:Op dinsdag 27 april 2021 19:52 schreef Poefbank het volgende:
Goedzo kerel. Goed drinken want er er nu aan komt lopen
Ze wilt gewoon een lekkere bad boy van 25 die haar uit elkaar trekt.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:01 schreef NoCigar het volgende:
Jongetje, stout, sportief, sociaal. Je boek dus een onvolwassen egocentrische lul annex gymleraar en dat 'sociaal' roep je maar voor de vorm erbij.
Jonger type zeurt minder. En probeert niet haantje te spelen. Ik snap het wel.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:02 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ze wilt gewoon een lekkere bad boy van 25 die haar uit elkaar trekt.
Als iemand je niet boeit, zeg je dat niet (op een gepaste manier) tegen hem/haar?quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
“Wat interessant wat leuk wat dit en dat.”
Ik zou precies dit zeggen als iemand me niet boeit maar ik gewoon sociaal gezellig het gesprek aan de gang wil houden.![]()
Ik zou het ook zeggen als het me echt boeit.
Aan het eind van het gesprek uiteraard.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als iemand je niet boeit, zeg je dat niet (op een gepaste manier) tegen hem/haar?
Plek is lelijk. Tattoo kan prima.quote:Op dinsdag 27 april 2021 19:54 schreef Solid-Snake het volgende:
Tering hoe je je gezicht en nek zo kan verneuken. Die tattoo is echt lelijk.
Is ze te oud voor.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:02 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ze wilt gewoon een lekkere bad boy van 25 die haar uit elkaar trekt.
Ik zou toch door laten schemeren dat het me niet boeit.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aan het eind van het gesprek uiteraard.
Je kan toch niet bij elk onderwerp dat niet in je straatje past schakelen?quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zou toch door laten schemeren dat het me niet boeit.
En hopelijk schakelt die ander dan over op een onderwerp dat me wel boeit.
Ik zou op zoek gaan naar gemeenschappelijke interesses. Iets wat zowel de ander als jezelf boeiend vind. Desnoods gaat het over stront.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kan toch niet bij elk onderwerp dat niet in je straatje past schakelen?
Kan allebei waar zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:12 schreef Karina het volgende:
Meesteres? Ik dacht dat ze niet helemaal 100% wasBeetje retard, niet onaardig bedoeld verder trouwens
Ik vind dat altijd zo lelijk.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Halve onderarm dicht. Ze heeft alle oude dingen laten coveren?
quote:Op vrijdag 23 april 2021 20:04 schreef Nine. het volgende:
Die blonde krullenbol lijkt trouwens op @:ang3l
Uuuhmquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Skeletor uit He-man, daar lijkt ie op.
Dat dronk ik als kind thuis vroeger. Druivensapquote:
Zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:35 schreef NoCigar het volgende:
Heeft Glenn op zijn 24ste al plastische chirurgie achter de rug?
Gewoon wijn dusquote:Op woensdag 28 april 2021 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Dat dronk ik als kind thuis vroeger. Druivensap![]()
*noteert boodschappenlijstje*
lekker met wat alcoholquote:Op woensdag 28 april 2021 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dronk ik als kind thuis vroeger. Druivensap![]()
*noteert boodschappenlijstje*
Kut. Waarsch. hebben z'n ouders 'm daar gemaakt dus.,quote:Op woensdag 28 april 2021 19:36 schreef RipCity het volgende:
Kan wel raden waar die geboren is. Ergens in Texas.
Beter dan onze leipe mocroflavour vrienden idd.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:38 schreef NoCigar het volgende:
Austin spreekt fantastisch Nederlands voor een immigrant, zes jaar.
Alleen tandjes gewit toch?quote:Op woensdag 28 april 2021 19:35 schreef NoCigar het volgende:
Heeft Glenn op zijn 24ste al plastische chirurgie achter de rug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Hij leek me in eerste instantie wat vreemd glad, maar het viel me later niet meer op.quote:
Dat is wel echt dead end ja.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:40 schreef Nine. het volgende:
Receptiemedewerker zijn op je 51e als man zijnde
Waar komt de aversie tegen stewardessen nou vandaan? Of omdat het ‘reizuh’ is.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:39 schreef NoCigar het volgende:
Haha: 'ik vlieg'. Nee, je bent luchtober.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |