SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Ja maar het middenveld liep vaak niet dit seizoen dus dat moet voetballend wel beter. Eigenlijk hoop ik dat er een leuk bod komt op Alvarez en ze hem nu kunnen verkopen nu hij beter in de markt ligt.quote:Op maandag 26 april 2021 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft moeilijk te bepalen omdat het van zoveel zaken afhangt, hoe gaat Haller het doen, kan Tadic het nog een jaar, is Blind erbij, wat voor stappen zet Gravenberch, dat zijn de bouwstenen, zowel Alvarez als Klaassen zijn meer de cementvoetballers zeg maarValt wel mee toch? Ik hoor alweer dat er genoeg talent aankomt. En meer geld is niet per definitie beter, want waar zou je dat insteken? Nieuwe trainers? Betere jeugdscouting? Accommodatie? (want ze gaan De Toekomst al verbouwen dus zijn ze al mee bezig)quote:Op maandag 26 april 2021 16:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, Ajax heeft creativiteit nodig. Eigenlijk zou ik het liefst zien dat er echt een flinke financiele injectie komt voor de jeugdopleiding want die is nog steeds ontzettend zwak. Nu moet er steeds creativiteit ingekocht worden.Oh.![]()
en bij Ajax breekt er niets door?quote:Op maandag 26 april 2021 16:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwa, overrated... Als je kijkt naar Barcelona, die worden nu echt gered door hun jeugdopleiding.![]()
Ja, hoe dacht je dat ze in Barcelona, Clairefontaine en Manchester City stappen hebben gemaakt?quote:Op maandag 26 april 2021 16:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Je denkt dat jeugdspelers opeens de nieuwe sneijder worden als je in beide broekzakken een pak geld stopt?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Nee, eigenlijk niet of nauwelijks. Soms per toeval wat.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
niet met je eens hoorquote:Op maandag 26 april 2021 16:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet of nauwelijks. Soms per toeval wat.![]()
Sneijder is een generationeel talent die lever je niet zomaar af en al helemaal niet door er geld tegenaan te gooien.quote:Op maandag 26 april 2021 16:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
bijna 20 jaar niets is niet echt een fase, dat is gewoon heel slecht.
Vd Beek
Eriksen
Frenkie
Die hebben allemaal in de jeugd gespeeld de een wat langer dan de ander maar die zijn allemaal prima aan de bal gebleken.
En dan heb je nog Nouri die het wellicht ook gehaald zou hebben.![]()
Gravenberch, Timber en Rensch die zich dit seizoen in de basis hebben gespeeld, vind ik een prima score.quote:Op maandag 26 april 2021 16:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet of nauwelijks. Soms per toeval wat.Oh.![]()
Noem ze eens? Alleen uit de Barcelonajeugd kan ik al twee keer zoveel spelers opnoemen die nu -21 zijn en die beter zijn dan wat Ajax in de 18 jaar sinds Sneijder heeft opgeleverd.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Door veel grote talenten overal vandaan te plukken. Ajax is daar ook wel mee bezig (die Kjaer was een groot talent en zo nog meer spelers uit Denemarken o.a.) dus misschien dat daar winst te boeken is. Maar daarom hebben ze ook die Hamstra aangesteld die dat kan regelen.quote:Op maandag 26 april 2021 16:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, hoe dacht je dat ze in Barcelona, Clairefontaine en Manchester City stappen hebben gemaakt?Oh.![]()
Frenkie telt niet, Eriksen telt half dus blijft vd Beek over, dat is te weinig.quote:Op maandag 26 april 2021 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sneijder is een generationeel talent die lever je niet zomaar af en al helemaal niet door er geld tegenaan te gooien.
Vd Beek
Eriksen
Frenkie
Die hebben allemaal in de jeugd gespeeld de een wat langer dan de ander maar die zijn allemaal prima aan de bal gebleken.
En dan heb je nog Nouri die het wellicht ook gehaald zou hebben.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Mongolenleagueniveau, daarbuiten moeten ze het nog laten zien. Nigel de Jong was beter op dan Gravenberch op deze leeftijd.quote:Op maandag 26 april 2021 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gravenberch, Timber en Rensch die zich dit seizoen in de basis hebben gespeeld, vind ik een prima score.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Dus bij Barcelona is het allemaal zo geweldig dat ze Dest hebben gehaald?quote:Op maandag 26 april 2021 16:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Noem ze eens? Alleen uit de Barcelonajeugd kan ik al twee keer zoveel spelers opnoemen die nu -21 zijn en die beter zijn dan wat Ajax in de 18 jaar sinds Sneijder heeft opgeleverd.![]()
En als Frenkie niet naar Ajax was gegaan maar naar Feyenoord was het misschien niks geworden. Die heeft zich ook gewoon bij Ajax en dan ook in de jeugd ontwikkelt. Vind het heel simpel om te zeggen dat het niet teltquote:Op maandag 26 april 2021 16:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Frenkie telt niet, Eriksen telt half dus blijft vd Beek over, dat is te weinig.![]()
Die hebben ook Dani Olmo, Ansu Fati en Riqui Puig opgeleid, en dan heb je ook nog spelers als Eric Garcia, Ilaix en Mingueza, wat dan 'mindere goden' zijn.quote:Op maandag 26 april 2021 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus bij Barcelona is het allemaal zo geweldig dat ze Dest hebben gehaald?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
dat betwijfel ik toch wel hoorquote:Op maandag 26 april 2021 16:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mongolenleagueniveau, daarbuiten moeten ze het nog laten zien. Nigel de Jong was beter op dan Gravenberch op deze leeftijd.![]()
Gravenberch was prima in die CL-potjes, Timber heeft zich Europees ook al prima laten zien.quote:Op maandag 26 april 2021 16:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mongolenleagueniveau, daarbuiten moeten ze het nog laten zien. Nigel de Jong was beter op dan Gravenberch op deze leeftijd.
Als je dat omlaag praat omdat het niet bij je punt past denk ik niet dat je geheel objectief bent hierover. En wie beter was op welke leeftijd zegt mij ook weinig, Frenkie brak ook relatief laat door. Zegt allemaal niet zoveel.Oh.![]()
Ik heb meer vertrouwen in Struijk op langere termijn als cv, maar dat heb ik al eens eerder vermeld. Verder mis ik vooral aanvallende spelers. De Ligt is natuurlijk wel supertop, maar ook verdediger.quote:Op maandag 26 april 2021 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Timber, Rensch en Gravenberch
Per toevalIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Mag het zeg. Die kunnen miljoenen uittrekken om allerlei talenten vroeg erbij te halen.quote:Op maandag 26 april 2021 16:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die hebben ook Dani Olmo, Ansu Fati en Riqui Puig opgeleid, en dan heb je ook nog spelers als Eric Garcia, Ilaix en Mingueza, wat dan 'mindere goden' zijn.![]()
Allemaal geweldig inderdaad.quote:Op maandag 26 april 2021 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Donny, Dest
Frenkie, De Ligt, Dolberg
Kluivert
Klaassen, Riedewald, Tete
Cillessen, El Ghazi
Per toeval!Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
jij verwart opleiding met scouting, wat Ajax in NL kan met spelertjes aantrekken doen Barcelona en andere topclubs op een wat groter niveau dus doorselectie is groter.quote:Op maandag 26 april 2021 16:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in Struijk op langere termijn als cv, maar dat heb ik al eens eerder vermeld. Verder mis ik vooral aanvallende spelers. De Ligt is natuurlijk wel supertop, maar ook verdediger.![]()
Dat kan Ajax ook. Barcelona kan ze ook houden, dat maakt natuurlijk wel een verschil. Van Malen ben ik bijvoorbeeld wel overtuigd dat hij potentieel top is en beter af zou zijn geweest als hij bij Ajax was gebleven.quote:Op maandag 26 april 2021 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag het zeg. Die kunnen miljoenen uittrekken om allerlei talenten vroeg erbij te halen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Vergeet ook niet dat Spanje al een veel grotere markt is dan Nederland. Natuurlijk kun je ook spelers uit het buitenland trekken, maar op hun twaalfde al allemaal spelers de halve wereld over slepen is ook een beetje dubieus. Daarbij heb ik ook het idee dat er nu meer spelers op jonge leeftijd al worden weggelokt bij Ajax, waar dat vroeger eerder gebeurde als ze ook wat hadden laten zien in de eredivisie of een paar Europese potjes.quote:Op maandag 26 april 2021 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag het zeg. Die kunnen miljoenen uittrekken om allerlei talenten vroeg erbij te halen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gewoon prima talenten die bij mooie clubs spelen. Het is niet realistisch om te verwachten dat we elk jaar een talent van categorie De Ligt/Frenkie gaan afleveren.quote:
Bij de topclubs halen ze gewoon 30 talenten per jaar van leeftijd 13/14/15 en dan breken daar wel wat van door ja.
We kunnen aan kant van Ajax in ieder geval zeggen dat ze prima opleiding bieden aan de spelers en zij uiteindelijk een leuke profcarrière tegemoet gaan.![]()
Neuh, ik zie vooral niet dat er echte creativiteit ontwikkeld wordt bij Ajax, al kan dat ook liggen aan het zwakzinnigenniveau van de Eredivisie waardoor doorontwikkeling op volwassen leeftijd bemoeilijkt wordt.quote:Op maandag 26 april 2021 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij verwart opleiding met scouting, wat Ajax in NL kan met spelertjes aantrekken doen Barcelona en andere topclubs op een wat groter niveau dus doorselectie is groter.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Ansu Fati komt uit Andalusie maar doorgaans haalt Barca hun jeugd uit Catalonie, dat 7 miljoen inwoners heeft.quote:Op maandag 26 april 2021 16:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat Spanje al een veel grotere markt is dan Nederland. Natuurlijk kun je ook spelers uit het buitenland trekken, maar op hun twaalfde al allemaal spelers de halve wereld over slepen is ook een beetje dubieus. Daarbij heb ik ook het idee dat er nu meer spelers op jonge leeftijd al worden weggelokt bij Ajax, waar dat vroeger eerder gebeurde als ze ook wat hadden laten zien in de eredivisie of een paar Europese potjes.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Moet je je voorstellen welke talenten er allemaal zijn weggetrokken?
Redan, Dilrosun, Fosu-Mensah, Hoever, Hoogewerf enz enz. Lijst is eindeloos.![]()
Jij haalt nu Barca aan maar hoeveel spelers zijn daar nu echt door gebroken vanuit de jeugd sinds Iniesta en Xavi.quote:Op maandag 26 april 2021 16:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, ik zie vooral niet dat er echte creativiteit ontwikkeld wordt bij Ajax, al kan dat ook liggen aan het zwakzinnigenniveau van de Eredivisie waardoor doorontwikkeling op volwassen leeftijd bemoeilijkt wordt.![]()
Er hoeft niet ieder jaar een nieuwe Bergkamp te staan, maar in bijna 20 jaar tijd alleen De Ligt (en dat is dan nog een verdediger) en Van de Beek aan de top afleveren is gewoon heel mager, zeker voor een club die geroemd wordt om de jeugdopleiding.quote:Op maandag 26 april 2021 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon prima talenten die bij mooie clubs spelen. Het is niet realistisch om te verwachten dat we elk jaar een talent van categorie De Ligt/Frenkie gaan afleveren.
Bij de topclubs halen ze gewoon 30 talenten per jaar van leeftijd 13/14/15 en dan breken daar wel wat van door ja.
We kunnen aan kant van Ajax in ieder geval zeggen dat ze prima opleiding bieden aan de spelers en zij uiteindelijk een leuke profcarrière tegemoet gaan.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Sierd vertelde gisteren nog dat die Ilaix Moriba uit de jeugdopleiding van Espanyol is geplukt door Barca.quote:Op maandag 26 april 2021 16:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die hebben ook Dani Olmo, Ansu Fati en Riqui Puig opgeleid, en dan heb je ook nog spelers als Eric Garcia, Ilaix en Mingueza, wat dan 'mindere goden' zijn.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
tien jaar geleden, op zijn 9e ofzo.quote:Op maandag 26 april 2021 16:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Sierd vertelde gisteren nog dat die Ilaix Moriba uit de jeugdopleiding van Espanyol is geplukt door Barca.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
behalve voor de echte toptalenten en zelfs voor die toptalenten is de eredivisie een goeie leerschool hoor, het hangt van je kwaliteiten af hoe lang je er blijft hangenquote:Op maandag 26 april 2021 16:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, ik zie vooral niet dat er echte creativiteit ontwikkeld wordt bij Ajax, al kan dat ook liggen aan het zwakzinnigenniveau van de Eredivisie waardoor doorontwikkeling op volwassen leeftijd bemoeilijkt wordt.![]()
Doorgaans? Je kwam met drie voorbeelden waaronder Fati, dan is dat dus 33%. Die andere twee zijn een speler die sporadisch wat mag spelen bij Barca de afgelopen 3 seizoenen en een speler die bij Leipzig speelt op zijn 22e, waar nu dus Brobbey ook heen gaat.quote:Op maandag 26 april 2021 16:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ansu Fati komt uit Andalusie maar doorgaans haalt Barca hun jeugd uit Catalonie, dat 7 miljoen inwoners heeft.
Vind het nou niet echt overtuigend bewijs van het feit dat Barca uit een beperkte selectie aan jeugdtalenten bakken topspelers produceert.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik gaf voorbeelden die jonger zijn 21 en vergeleek dat met de afgelopen 20 jaar bij Ajax.quote:Op maandag 26 april 2021 16:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Doorgaans? Je kwam met drie voorbeelden waaronder Fati, dan is dat dus 33%. Die andere twee zijn een speler die sporadisch wat mag spelen bij Barca de afgelopen 3 seizoenen en een speler die bij Leipzig speelt op zijn 22e, waar nu dus Brobbey ook heen gaat.
Vind het nou niet echt overtuigend bewijs van het feit dat Barca uit een beperkte selectie aan jeugdtalenten bakken topspelers produceert.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Dat 20 jaar frame is erg makkelijk, aangezien er daarvan iets van 12 jaar zijn dat de jeugdopleiding "oude stijl" nog actief was voor Cruijff kwam. Daarna kwamen er de nodige veranderingen en innovaties met meer oog op het individu. Ik denk dat sindsdien het wel degelijk beter is geworden (al kan het ongetwijfeld altijd beter).quote:Op maandag 26 april 2021 16:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er hoeft niet ieder jaar een nieuwe Bergkamp te staan, maar in bijna 20 jaar tijd alleen De Ligt (en dat is dan nog een verdediger) en Van de Beek aan de top afleveren is gewoon heel mager, zeker voor een club die geroemd wordt om de jeugdopleiding.Oh.![]()
Tot zijn 9e, daarna naar Barca gegaan. Dat die hem uit Andalusie hadden gehaald schreef ik een paar posts eerder al.quote:Op maandag 26 april 2021 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ansu Fati is begonnen bij Sevilla, dat geheel terzijde.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Maar goed, Ajax produceert gewoon te weinig creatieve spelers, dat kun je ook zien aan het feit dat het Nederlands elftal na 2014 het lachertje van Europa was.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
maar je gaat me toch niet vertellen dat hij een opleidingsproduct is, zo'n speler hoef je niets te leren, eerder wat af te lerenquote:Op maandag 26 april 2021 16:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tot zijn 9e, daarna naar Barca gegaan. Dat die hem uit Andalusie hadden gehaald schreef ik een paar posts eerder al.![]()
En dat is alleen, en alleen, verantwoordelijkheid van Ajax?quote:Op maandag 26 april 2021 16:58 schreef -XOR- het volgende:
Maar goed, Ajax produceert gewoon te weinig creatieve spelers, dat kun je ook zien aan het feit dat het Nederlands elftal na 2014 het lachertje van Europa was.![]()
Ik vind dit echt compleet belachelijke vergelijking als je niet financiële ruimte van Barcelona in ogenschouw neemt.![]()
Ach, ik zou ook graag zien dat er meer spelers als Bergkamp, Sneijder of vd Vaart uit de Ajax-jeugd zouden komen, maar ik denk dat je ook gewoon met de totale willekeur van talent te maken hebt.quote:Op maandag 26 april 2021 16:58 schreef -XOR- het volgende:
Maar goed, Ajax produceert gewoon te weinig creatieve spelers, dat kun je ook zien aan het feit dat het Nederlands elftal na 2014 het lachertje van Europa was.
En het weghalen van spelers zoals al een paar keer is aangestipt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nee, maar stel toch wat hogere eisen dan aan de kneuzenkermis uit Rotterdam en het gemeentelijke inkoopcollectief te Eindhoven, laat staan aan de rest aan de overige provincale clubs. Ajax heeft traditioneel altijd het overgrote gedeelte van de Nederlandse topspelers afgeleverd.quote:Op maandag 26 april 2021 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dat is alleen, en alleen, verantwoordelijkheid van Ajax?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
dat is het punt, zulke spelers zijn niet op te leiden, die moet je scouten als ze er zijn, nu zal er best wel wat fout gaan in Nederland op dat gebied maar zulke talenten herkent iedere scout.quote:Op maandag 26 april 2021 17:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, ik zou ook graag zien dat er meer spelers als Bergkamp, Sneijder of vd Vaart uit de Ajax-jeugd zouden komen, maar ik denk dat je ook gewoon met de totale willekeur van talent te maken hebt.
En het weghalen van spelers zoals al een paar keer is aangestipt.![]()
Kun je nog spreken van willekeur als je al twintig jaar amper fatsoenlijke creatieve spelers aflevert? Het hoeven geen Bergkamps te zijn, die worden voor 90% geboren maar de Cocu's en Davidsen van deze wereld moet je wel met regelmaat kunnen opleiden.quote:Op maandag 26 april 2021 17:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, ik zou ook graag zien dat er meer spelers als Bergkamp, Sneijder of vd Vaart uit de Ajax-jeugd zouden komen, maar ik denk dat je ook gewoon met de totale willekeur van talent te maken hebt.
En het weghalen van spelers zoals al een paar keer is aangestipt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Je kunt ook kijken naar hoe er in Nederland wordt opgeleid. In Nederland zijn we toch beetje van "Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg". Creatievelingen leveren vaak weinig arbeid en worden wellicht zelfs ontmoedigd door de trainers om het verder te ontplooien.quote:Op maandag 26 april 2021 17:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kun je nog spreken van willekeur als je al twintig jaar amper fatsoenlijke creatieve spelers aflevert? Het hoeven geen Bergkamps te zijn, die worden voor 90% geboren maar de Cocu's en Davidsen van deze wereld moet je wel met regelmaat kunnen opleiden.![]()
Geboortemaand-effect is daarbij wel interessant, waarbij spelers die geboren zijn in het laatste kwartaal van het jaar vaak niet opgepikt worden omdat het lijkt of ze er weinig van kunnen omdat ze moeten spelen tegen jongens die bijna een jaar ouder zijn.quote:Op maandag 26 april 2021 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is het punt, zulke spelers zijn niet op te leiden, die moet je scouten als ze er zijn, nu zal er best wel wat fout gaan in Nederland op dat gebied maar zulke talenten herkent iedere scout.
Al hebben ze dat volgens mij al meegenomen in een aantal opleidingen, o.a. AZ. Geen idee hoe Ajax daarin staat.Oh.![]()
'Hij leunt te veel op zijn talent'quote:Op maandag 26 april 2021 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kunt ook kijken naar hoe er in Nederland wordt opgeleid. In Nederland zijn we toch beetje van "Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg". Creatievelingen leveren vaak weinig arbeid en worden wellicht zelfs ontmoedigd door de trainers om het verder te ontplooien.
'Als ie echt zo goed is komt hij wel bovendrijven'
Vooral die tweede uitdrukking haat ik.-nee-![]()
Klopt, maar dat is dan inderdaad een weeffout in de opleiding, daar moet je dan wat aan doen.quote:Op maandag 26 april 2021 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kunt ook kijken naar hoe er in Nederland wordt opgeleid. In Nederland zijn we toch beetje van "Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg". Creatievelingen leveren vaak weinig arbeid en worden wellicht zelfs ontmoedigd door de trainers om het verder te ontplooien.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Cocu speelde tot zijn 25e nog bij Vitesse, wel een goed voorbeeld van een laatbloeier. Maar jij weet nu al dat een speler als Gravenberch nooit op zo'n niveau gaat komen?quote:Op maandag 26 april 2021 17:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kun je nog spreken van willekeur als je al twintig jaar amper fatsoenlijke creatieve spelers aflevert? Het hoeven geen Bergkamps te zijn, die worden voor 90% geboren maar de Cocu's en Davidsen van deze wereld moet je wel met regelmaat kunnen opleiden.Oh.![]()
klopt ja, dat zijn van die onbegrijpelijke foutenquote:Op maandag 26 april 2021 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geboortemaand-effect is daarbij wel interessant, waarbij spelers die geboren zijn in het laatste kwartaal van het jaar vaak niet opgepikt worden omdat het lijkt of ze er weinig van kunnen omdat ze moeten spelen tegen jongens die bijna een jaar ouder zijn.
Al hebben ze dat volgens mij al meegenomen in een aantal opleidingen, o.a. AZ. Geen idee hoe Ajax daarin staat.![]()
Dan moet je gaan kijken naar KNVB en in mindere mate naar Ajax.quote:Op maandag 26 april 2021 17:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is dan inderdaad een weeffout in de opleiding, daar moet je dan wat aan doen.![]()
Ja, dat stoicijns fatalisme, dat is echt tenenkrommend. Het hele idee dat je geen topspelers op kunt leiden en spelers nauwelijks beter te maken zijn lijkt ook typisch Nederlands.quote:Op maandag 26 april 2021 17:06 schreef Marsenal het volgende:
[..]
'Hij leunt te veel op zijn talent'
'Als ie echt zo goed is komt hij wel bovendrijven'
Vooral die tweede uitdrukking haat ik.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Dit soort populistisch geleuter zou je ook onder typisch Nederlands kunnen scharen.quote:Op maandag 26 april 2021 17:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, dat stoicijns fatalisme, dat is echt tenenkrommend. Het hele idee dat je geen topspelers op kunt leiden en spelers nauwelijks beter te maken zijn lijkt ook typisch Nederlands.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het is eerder dat creatieve spelers ook gewoon fouten moeten maken in hun spel als ze risico nemen, maar dan zullen veel trainers dat wel ontmoedigen omdat het zorgt voor teveel balverlies ja. Dus dan heb je echt alleen die enkeling die daar volledig schijt aan heeft, zoals een Frenkie in de jeugd bij Willem II. Maar niet iedereen zit hetzelfde in elkaar natuurlijk.quote:Op maandag 26 april 2021 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kunt ook kijken naar hoe er in Nederland wordt opgeleid. In Nederland zijn we toch beetje van "Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg". Creatievelingen leveren vaak weinig arbeid en worden wellicht zelfs ontmoedigd door de trainers om het verder te ontplooien.Oh.![]()
Dat is ook weer overdreven. We leiden heus wel goed op maar doen dat in een bepaald kader.quote:Op maandag 26 april 2021 17:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, dat stoicijns fatalisme, dat is echt tenenkrommend. Het hele idee dat je geen topspelers op kunt leiden en spelers nauwelijks beter te maken zijn lijkt ook typisch Nederlands.![]()
Ajax heeft ook wel pech dat een aantal absolute pareltjes door pech zijn afgehaakt (Nouri, Kishna en nu wellicht ook Salah-Eddine).Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik denk dat Gravenberch weldegelijk ver gaat komen, bij toeval breekt er wel eens een offensief talent door. Ik hoop dat hij ooit zo goed kan worden als Youri Tielemans.quote:Op maandag 26 april 2021 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cocu speelde tot zijn 25e nog bij Vitesse, wel een goed voorbeeld van een laatbloeier. Maar jij weet nu al dat een speler als Gravenberch nooit op zo'n niveau gaat komen?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Was tot een paar jaar terug nooit zo'n thema, dus scouts hielden daar dan ook geen rekening mee.quote:Op maandag 26 april 2021 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
klopt ja, dat zijn van die onbegrijpelijke fouten
Moet je nagaan hoeveel talent is verloren door die aanpak.Oh.![]()
Waarom wijt je de goede talenten die doorstromen bij Ajax aan toeval en bij Barcelona aan goed beleid?quote:Op maandag 26 april 2021 17:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk dat Gravenberch weldegelijk ver gaat komen, bij toeval breekt er wel eens een offensief talent door. Ik hoop dat hij ooit zo goed kan worden als Youri Tielemans.Oh.![]()
daarom, het kan altijd beter maar het is helemaal niks is weer een ander uiterstequote:Op maandag 26 april 2021 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was tot een paar jaar terug nooit zo'n thema, dus scouts hielden daar dan ook geen rekening mee.
Moet je nagaan hoeveel talent is verloren door die aanpak.![]()
Sowieso Barcelona en goed beleidquote:Op maandag 26 april 2021 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom wijt je de goede talenten die doorstromen bij Ajax aan toeval en bij Barcelona aan goed beleid?![]()
![]()
Laatste artikel wat ik erover las, is dat trainers zich wel er van bewust zijn, maar dat ze er niet goed mee kunnen werken.quote:Op maandag 26 april 2021 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geboortemaand-effect is daarbij wel interessant, waarbij spelers die geboren zijn in het laatste kwartaal van het jaar vaak niet opgepikt worden omdat het lijkt of ze er weinig van kunnen omdat ze moeten spelen tegen jongens die bijna een jaar ouder zijn.
Al hebben ze dat volgens mij al meegenomen in een aantal opleidingen, o.a. AZ. Geen idee hoe Ajax daarin staat.![]()
Omdat La Masia structureel topspelers aflevert. Je zou ook kunnen zeggen dat de jeugdopleiding van Barcelona extreem goed is en dus om het jaar een topspeler aflevert, de jeugdopleiding van Anderlecht goed is omdat men daar een topspeler per 5 jaar levert en de jeugdopleiding van Ajax redelijk is omdat die een topspeler per tien jaar voortbrengt.quote:Op maandag 26 april 2021 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom wijt je de goede talenten die doorstromen bij Ajax aan toeval en bij Barcelona aan goed beleid?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Dat vooral. Om juist nu de opleiding van Barcelona zo te roemen. Club staat in de fik na 5 jaar aan miskopen en compleet gebrek aan doorstroming van talent.quote:![]()
financieel beleid != technisch beleid.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
5 jaar terug was La Masia nog dood en begraven. Dus laten we niet doen alsof het daar altijd geweldig was.
https://www.barcablaugran(...)asia-and-barcelona-b![]()
Heb dat altijd een raar system gevonden.quote:Op maandag 26 april 2021 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al hebben ze dat volgens mij al meegenomen in een aantal opleidingen, o.a. AZ. Geen idee hoe Ajax daarin staat.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Welk artikel was dat?quote:Op maandag 26 april 2021 17:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Laatste artikel wat ik erover las, is dat trainers zich wel er van bewust zijn, maar dat ze er niet goed mee kunnen werken.Oh.![]()
Welke toppers heeft Anderlecht allemaal voortgebracht de laatste vijf jaar dan?quote:Op maandag 26 april 2021 17:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omdat La Masia structureel topspelers aflevert. Je zou ook kunnen zeggen dat de jeugdopleiding van Barcelona extreem goed is en dus om het jaar een topspeler aflevert, de jeugdopleiding van Anderlecht goed is omdat men daar een topspeler per 5 jaar levert en de jeugdopleiding van Ajax redelijk is omdat die een topspeler per tien jaar voortbrengt.Oh.![]()
wat ik altijd vreemd vond en nog steeds vind is dat er in het amateurvoetbal de trainer van het eerste een diploma moet hebben maar bij de jeugd niet.quote:Op maandag 26 april 2021 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb dat altijd een raar system gevonden.![]()
Dat Anderlecht het substantieel beter doet was wat overdreven van me, maar bijvoorbeeld Praet, Dendoncker, Tielemans, Saelemakers en Doku zijn Anderlechtjeugdproducten.quote:Op maandag 26 april 2021 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke toppers heeft Anderlecht allemaal voortgebracht de laatste vijf jaar dan?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Dan kom je toch trainers tekort, zijn allemaal vaders die dat dan doen en geen tijd hebben om ook nog zo'n cursus te volgen.quote:Op maandag 26 april 2021 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat ik altijd vreemd vond en nog steeds vind is dat er in het amateurvoetbal de trainer van het eerste een diploma moet hebben maar bij de jeugd niet.Oh.![]()
Dan denk ik dat Ajax het beter doet.quote:Op maandag 26 april 2021 17:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat Anderlecht het substantieel beter doet was wat overdreven van me, maar bijvoorbeeld Praet, Dendoncker, Tielemans, Saelemakers en Doku zijn Anderlechtjeugdproducten.Oh.![]()
het is maar wat voor eisen je stelt als knvb maar daar is wel veel te winnenquote:Op maandag 26 april 2021 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kom je toch trainers tekort, zijn allemaal vaders die dat dan doen en geen tijd hebben om ook nog zo'n cursus te volgen.![]()
Ga je iets verder terug heb je ook nog Lukaku en Januzaj (deels). Welke aanvallende/creatieve spelers heeft Ajax sinds Sneijder/ vd Vaart opgeleid die beter zijn dan Tielemans of Lukaku?quote:Op maandag 26 april 2021 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat Ajax het beter doet.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Ik ga er even niet op in, sorry.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Laat de KNVB eerst maar de trainerscursussen voor het profvoetbal in orde maken, zolang oud-internationals nog steeds de verkorte versie krijgen omdat ze het te lastig vinden wordt het nooit wat.quote:Op maandag 26 april 2021 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is maar wat voor eisen je stelt als knvb maar daar is wel veel te winnenOh.![]()
Sterker nog , laat ze allemaal verplicht een gymleraar opleiding afronden.quote:Op maandag 26 april 2021 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat de KNVB eerst maar de trainerscursussen voor het profvoetbal in orde maken, zolang oud-internationals nog steeds de verkorte versie krijgen omdat ze het te lastig vinden wordt het nooit wat.RED ONS HENNIEGOD![]()
Youri Tielemans🥴😂quote:Op maandag 26 april 2021 17:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk dat Gravenberch weldegelijk ver gaat komen, bij toeval breekt er wel eens een offensief talent door. Ik hoop dat hij ooit zo goed kan worden als Youri Tielemans.
De lat ligt wel hoog zeg.![]()
uiteindelijk vind ik dat niet zo'n probleem, als een profclub denkt z'n topelftal te kunnen laten leiden door iemand zelfs zonder diploma's moeten zij dat weten, juist bij de amateurjeugd is veel winst te halen wat opleiden en talentherkenning betreftquote:Op maandag 26 april 2021 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat de KNVB eerst maar de trainerscursussen voor het profvoetbal in orde maken, zolang oud-internationals nog steeds de verkorte versie krijgen omdat ze het te lastig vinden wordt het nooit wat.![]()
Lekker selectief gelul. Buiten dat dit allemaal ofwel net-niet spelers zijn ofwel zich nog moeten bewijzen, is het zo dat:quote:Op maandag 26 april 2021 17:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat Anderlecht het substantieel beter doet was wat overdreven van me, maar bijvoorbeeld Praet, Dendoncker, Tielemans, Saelemakers en Doku zijn Anderlechtjeugdproducten.
- Saelemakers op z’n 18e pas bij Anderlecht kwam;
- Praet op z’n ik meen 18e van Genk
- Dendocker op z’n 16e(?)
Is niet erg, maar dan moet je niet Eriksen (16) niet meetellen en De Jong (18) half.![]()
Saelemakers op zijn 11equote:Op maandag 26 april 2021 17:51 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Lekker selectief gelul. Buiten dat dit allemaal ofwel net-niet spelers zijn ofwel zich nog moeten bewijzen, is het zo dat:
- Saelemakers op z’n 18e pas bij Anderlecht kwam;
- Praet op z’n ik meen 18e van Genk
- Dendocker op z’n 16e(?)
Is niet erg, maar dan moet je niet Eriksen (16) niet meetellen en De Jong (18) half.
Praet op zijn 16e
Dendocker op zijn 16e
Eriksen telde ik half mee maar die kan inderdaad ook wel als echt jeugdproduct geteld. Frenkie had zijn debuut in het eerste al gemaakt bij Willem II.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Je gaat nogsteeds voorbij aan m’n punt; waarom Eriksen niet en Praet wel dan? Wederom selectief gelul.quote:Op maandag 26 april 2021 17:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Saelemakers op zijn 11e
Praet op zijn 16e
Dendocker op zijn 14e
Daarnaast zijn het nou niet bepaald imposante spelers die je opnoemt. Als Tielemans het uithangbord voor je jeugdopleiding van de afgelopen 5 jaar is. 🥲
Edit:
Eriksen/Van de Beek > Praet
De Jong > Dendoncker/Tielemans
Dest/De Ligt > Saelemakers
Doku heeft 2 assists en 2 goals in 26 wedstrijden nou nou. Zet ik daar Gravenberch tegenover.![]()
Voor het niveau van de Eredivisie maakt dat wel veel uit als je meer goede trainers hebt, en is iets wat redelijk makkelijk aan te pakken is.quote:Op maandag 26 april 2021 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteindelijk vind ik dat niet zo'n probleem, als een profclub denkt z'n topelftal te kunnen laten leiden door iemand zelfs zonder diploma's moeten zij dat weten, juist bij de amateurjeugd is veel winst te halen wat opleiden en talentherkenning betreft
Bij de amateurjeugd is dat wat lastiger, misschien bij het hogere segment dat het wel kan maar bij elke amateurclub waar gewoon wat vaders de E6 moeten trainen lijkt me dat onhaalbaar.Oh.![]()
Ik schreef al dat Eriksen wat mij betreft als jeugdproduct mag tellen. Tielemans is van het niveau Eriksen. Verder schreef ik ook niet dat Anderlecht top van de top is, alleen dat ze na de generatie Sneijder/vd Vaart/De Jong meer geleverd hebben dan Ajax.quote:Op maandag 26 april 2021 17:57 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Je gaat nogsteeds voorbij aan m’n punt; waarom Eriksen niet en Praet wel dan? Wederom selectief gelul.
Daarnaast zijn het nou niet bepaald imposante spelers die je opnoemt. Als Tielemans het uithangbord voor je jeugdopleiding van de afgelopen 5 jaar is. 🥲Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
je kan beginnen met trainen en dan het coachen nog aan de papa's overlaten maar nu is het nog veel te vrijblijvend op dat gebiedquote:Op maandag 26 april 2021 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor het niveau van de Eredivisie maakt dat wel veel uit als je meer goede trainers hebt, en is iets wat redelijk makkelijk aan te pakken is.
Bij de amateurjeugd is dat wat lastiger, misschien bij het hogere segment dat het wel kan maar bij elke amateurclub waar gewoon wat vaders de E6 moeten trainen lijkt me dat onhaalbaar.![]()
Zie edit van mijn eerdere post.quote:Op maandag 26 april 2021 17:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik schreef al dat Eriksen wat mij betreft als jeugdproduct mag tellen. Tielemans is van het niveau Eriksen. Verder schreef ik ook niet dat Anderlecht top van de top is, alleen dat ze na de generatie Sneijder/vd Vaart/De Jong meer geleverd hebben dan Ajax.
De spelers die je noemt spelen respectievelijk bij:
- Stade Rennes
- Leicester (2x)
- Wolverhampton
- Ac Milan
Wil niet meteen enkel en alleen op de clubs afgaan, maar dit is toch pure middelmaat. Deze spelen slechts een bijrol in de grote competities. Hoeveel CL wedstrijden hebben deze gezamenlijk in de benen? Terwijl Ajax 2 jaar geleden 2 absolute toptalenten heeft afgeleverd, noem eens een vergelijkbaar talent van Anderlecht? Moeten we helemaal terug naar Lukaku.
Ben het met je eens dat de jeugdopleiding beter kan hoor, al helpt het ook niet dat genoeg wordt weggekocht in de categorie 16-18. Maar om dan met Anderlecht aan te komen, lol. Laat maar weten als Anderlecht eens een rol van betekenis speelt in de champions league met een basis van 4-5 jeugdspelers (Onana, Beek, Jong, Ligt en Mazraoui).![]()
Leicester en Milan een bijrolquote:Op maandag 26 april 2021 18:05 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Zie edit van mijn eerdere post.
- Stade Rennes
- Leicester (2x)
- Wolverhampton
- Ac Milan
Wil niet meteen enkel en alleen op de clubs afgaan, maar dit is toch pure middelmaat. Deze spelen slechts een bijrol in de grote competities. Hoeveel CL wedstrijden hebben deze gezamenlijk in de benen? Terwijl Ajax 2 jaar geleden 2 absolute toptalenten heeft afgeleverd, noem eens een vergelijkbaar talent van Anderlecht? Moeten we helemaal terug naar Lukaku.
Dit is geweldige satireRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik had het over creatieve spelers. Dat De Ligt absolute wereldklasse is ontken ik niet. Tielemans is een stuk beter dan Van de Beek, Doku is echt een heel goede voetballer, al moet die natuurlijk ook nog maar laten zien dat hij de opgaande lijn door kan trekken.quote:Op maandag 26 april 2021 18:05 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Zie edit van mijn eerdere post.
- Stade Rennes
- Leicester (2x)
- Wolverhampton
- Ac Milan
Ben het met je eens dat de jeugdopleiding beter kan hoor, al helpt het ook niet dat genoeg wordt weggekocht in de categorie 16-18. Maar om dan met Anderlecht aan te komen, lol.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Spelers* ipv van clubs. Saelemakers is inderdaad een vedette bij ACquote:Op maandag 26 april 2021 18:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leicester en Milan een bijrol
Dit is geweldige satireTielemans is dat wel, maar Leicester is - na wat uitschieters - ineens een topclub in de PL?
![]()
Leicester weet inderdaad wat het doet waardoor ze nu top zijn ja . Veel beter beleid dan dronken kutclubs als Man Utd , Tottenham en Arsenal.quote:Op maandag 26 april 2021 18:09 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Spelers* ipv van clubs. Saelemakers is inderdaad een vedette bij ACTielemans is dat wel, maar Leicester is - na wat uitschieters - ineens een topclub in de PL?
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja maar nogmaals, dat is weer het selectieve, ‘creatieve’ spelers. En alsnog heeft Ajax het op dat vlak prima gedaan met vd Beek, de Jong en Gravenberch op dit moment. Doku heeft bij Rennes 2a2g uit 26 wedstrijden, ik denk dat wij een andere definitie van ‘heel goed’ hanteren.quote:Op maandag 26 april 2021 18:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik had het over creatieve spelers. Dat De Ligt absolute wereldklasse is ontken ik niet. Tielemans is een stuk beter dan Van de Beek, Doku is echt een heel goede voetballer, al moet die natuurlijk ook nog maar laten zien dat hij de opgaande lijn door kan trekken.![]()
Leicester > Man Utd, Tottenham en Arsenal, over geweldige satire gesprokenquote:Op maandag 26 april 2021 18:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leicester weet inderdaad wat het doet waardoor ze nu top zijn ja . Veel beter beleid dan dronken kutclubs als Man Utd , Tottenham en Arsenal.
Afgelopen 5 jaar Leicester niet 1x boven Man Utd, maar oke joh![]()
Ze zijn daar inderdaad heel lekker bezig bij de laatste 3 , of leef je een jaar of 10 terug ?quote:Op maandag 26 april 2021 18:13 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Leicester > Man Utd, Tottenham en Arsenal, over geweldige satire gesprokenRED ONS HENNIEGOD![]()
Nogmaals, De Jong reken ik niet mee als jeugdproduct van Ajax. Doku beoordeel ik puur op wat ik van hem zie. Overigens vind ik het wel interessant om te zien dat Noa Lang wel tot ontbolstering komt, dus er lijkt wel iets aan verbetering in opleiden zichtbaar.quote:Op maandag 26 april 2021 18:11 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ja maar nogmaals, dat is weer het selectieve, ‘creatieve’ spelers. En alsnog heeft Ajax het op dat vlak prima gedaan met vd Beek, de Jong en Gravenberch op dit moment. Doku heeft bij Rennes 2a2g uit 26 wedstrijden, ik denk dat wij een andere definitie van ‘heel goed’ hanteren.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Dit seizoen en 4 voorgaande alle keren onder Manu, waar heb je het nou over?quote:Op maandag 26 april 2021 18:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze zijn daar inderdaad heel lekker bezig bij de laatste 3 , of leef je een jaar of 10 terug ?![]()
Ik hoor het wel wanneer Anderlecht een halve finale CL speelt met 4-5 jeugdopleiding producten.quote:Op maandag 26 april 2021 18:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nogmaals, De Jong reken ik niet mee als jeugdproduct van Ajax. Doku beoordeel ik puur op wat ik van hem zie. Overigens vind ik het wel interessant om te zien dat Noa Lang wel tot ontbolstering komt, dus er lijkt wel iets aan verbetering in opleiden zichtbaar.
Noa Lang heeft nu eindelijk speeltijd, bij Twente deed hij het jaar ervoor ook leuk. Denk dat dit eerder laat zien dat de Belgische competitie van een stuk lager niveau is (Ruudje Vormer oa, Marin die er hier niks van bakt).![]()
Dat kan wel zo zijn maar ik moet nog zien dat een door Ajax opgeleide aanvallend ingestelde speler bij Leicester zomaar even meekan.quote:Op maandag 26 april 2021 18:15 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Dit seizoen en 4 voorgaande alle keren onder Manu, waar heb je het nou over?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Op Ajax na is de Belgische top van hoger niveau. Dessers wordt hier gewoon topscorer.quote:Op maandag 26 april 2021 18:17 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ik hoor het wel wanneer Anderlecht een halve finale CL speelt met 4-5 jeugdopleiding producten.
Noa Lang heeft nu eindelijk speeltijd, bij Twente deed hij het jaar ervoor ook leuk. Denk dat dit eerder laat zien dat de Belgische competitie van een stuk lager niveau is (Ruudje Vormer oa, Marin die er hier niks van bakt).Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Bij het grote Leicester, hoop het eens te zien ja. Het doet mij wel deugd dat een bankspeler van Ajax straks verkozen wordt tot de beste speler van Belgie.quote:Op maandag 26 april 2021 18:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn maar ik moet nog zien dat een door Ajax opgeleide aanvallend ingestelde speler bij Leicester zomaar even meekan.![]()
XOR heeft wel een punt, het zijn de laatste jaren (vele jaren) vnl. verdedigend ingestelde spelers die doorbreken en soms wat middenvelders. Top aanvallers levert Ajax al meer dan 20 jaar niet meer af, dat was vroeger juist de specialiteit van het huis.
Is ook wel een andere tijd waarbij spelers al vroeg uit de opleiding vertrekken (om daarna te mislukken in het buitenland).
Wat dat betreft is het wel jammer dat Brobbey vertrekt, daar zie ik wel een speler in die ver kan komen.
Voor zover ik het kan zien zit er ook geen topaanvaller aan te komen in de jeugd (maar ik laat me graag verrassen).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heeft eerder te maken met de manier van spelen. Zie mijn eerdere post over een bankzitter van Ajax die de Belgische comp aan flarden schiet. Er is een reden dat alle Belgische clubs unaniem voor de BeNeliga zijn, niveau is direct een stuk hoger.quote:Op maandag 26 april 2021 18:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Op Ajax na is de Belgische top van hoger niveau. Dessers wordt hier gewoon topscorer.
Weet verder niet of je Belg bent, maar staat Nederland niet hoger op de Uefa coef lijst? En de balans voor onderlinge confrontaties in Europa is ook flink in het voordeel voor NL clubs. Uit mn hoofd won Psv van Zulte, Az van Antwerp, Ajax van Standard..?![]()
Maar enige nuancering hierop, Ajax is de afgelopen jaren genoeg aanvullende/creatieve spelers verloren op hun 16-18e (Redan, Dilrosun, Malen, Brobbey straks, die jongen van 16 naar Dortmund).quote:Op maandag 26 april 2021 18:21 schreef Pedroso het volgende:
XOR heeft wel een punt, het zijn de laatste jaren (vele jaren) vnl. verdedigend ingestelde spelers die doorbreken en soms wat middenvelders. Top aanvallers levert Ajax al meer dan 20 jaar niet meer af, dat was vroeger juist de specialiteit van het huis.
Is ook wel een andere tijd waarbij spelers al vroeg uit de opleiding vertrekken (om daarna te mislukken in het buitenland).
Wat dat betreft is het wel jammer dat Brobbey vertrekt, daar zie ik wel een speler in die ver kan komen.
Voor zover ik het kan zien zit er ook geen topaanvaller aan te komen in de jeugd (maar ik laat me graag verrassen).
Veel is ook niet top maar zit nogal een verschil in bij Ajax je opleiding afmaken of met 30 andere toptalenten bij City/Chelsea komen.
Ben het ermee eens dat het beter kan, maar afgelopen jaren is er genoeg doorgebroken. Soms wat meer aanvallend, nu wat meer verdedigend. Tuurlijk kan Ajax zich niet meten met La Masia, maar om nou te gaan stellen dat Anderlecht het beter doet dan Ajax en met dit soort voorbeelden te komen..![]()
Nederland staat alleen hoger omdat Ajax alle punten voor Nederland binnenkopt. Club Brugge en Genk staan in de clubcoefficientenranking boven PSV, AA Gent, Standard en Anderlecht staan boven AZ en Feijenoord.quote:Op maandag 26 april 2021 18:22 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Heeft eerder te maken met de manier van spelen. Zie mijn eerdere post over een bankzitter van Ajax die de Belgische comp aan flarden schiet. Er is een reden dat alle Belgische clubs unaniem voor de BeNeliga zijn, niveau is direct een stuk hoger.
Weet verder niet of je Belg bent, maar staat Nederland niet hoger op de Uefa coef lijst? En de balans voor onderlinge confrontaties in Europa is ook flink in het voordeel voor NL clubs. Uit mn hoofd won Psv van Zulte, Az van Antwerp, Ajax van Standard..?
En nee, ik ben geen Belg.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Vooral bij Redan is dat doodzonde geweest, zag er naar uit dat die het wel zou halen maar is inmiddels niet eens meer in beeld bij een laagvlieger in de Bundesliga.quote:Op maandag 26 april 2021 18:23 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Maar enige nuancering hierop, Ajax is de afgelopen jaren genoeg aanvullende/creatieve spelers verloren op hun 16-18e (Redan, Dilrosun, Malen, Brobbey straks, die jongen van 16 naar Dortmund).
Veel is ook niet top maar zit nogal een verschil in bij Ajax je opleiding afmaken of met 30 andere toptalenten bij City/Chelsea komen.
Er valt nog wel winst te behalen om dat soort jongens binnenboord te houden maar als de topclubs uit de Premier League met flappen gaat zwaaien dan is het vaak een kansloze zaak (zeker als ze dan ook nog Raiola als zaakwaarnemer hebben).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Redan was eigenlijk een veel betere versie van Boadu, Dilrosun was ook een zeer behoorlijk talent. Malen vond ik van die drie de beste.quote:Op maandag 26 april 2021 18:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vooral bij Redan is dat doodzonde geweest, zag er naar uit dat die het wel zou halen maar is inmiddels niet eens meer in beeld bij een laagvlieger in de Bundesliga.
Er valt nog wel winst te behalen om dat soort jongens binnenboord te houden maar als de topclubs uit de Premier League met flappen gaat zwaaien dan is het vaak een kansloze zaak (zeker als ze dan ook nog Raiola als zaakwaarnemer hebben).Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
quote:Op maandag 26 april 2021 15:56 schreef Class het volgende:
[..]
Ik vond het maar een matige aankoop aan het begin van het seizoen
Blij dat jullie inzien dat jullie er flink naast zaten. Klaassen hoefde volgens velen niet te komen toen er sprake van was.quote:Op maandag 26 april 2021 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
grappig wel hoe dat loopt, had echt het idee dat vd Beek een veel betere versie van Klaassen is maar dat lijkt niet zo te zijn al denk ik dat hij in de kleine ruimte wel beter is
Vind hem in veel opzichten beter dan Donny, alleen wellicht een iets mindere techniek.![]()
quote:Op maandag 26 april 2021 18:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
[..]
Blij dat jullie inzien dat jullie er flink naast zaten. Klaassen hoefde volgens velen niet te komen toen er sprake van was.
Vind hem in veel opzichten beter dan Donny, alleen wellicht een iets mindere techniek.niet overdrijven, ik zat er niet flink naast maar hij is een goeie aankoop gebleken
![]()
Erg jammer, dat juist hem dit nou moet overkomen.quote:Op maandag 26 april 2021 15:56 schreef GGMM het volgende:
Slecht nieuws jongens, Berghuis is er niet bij tegen Ajax
@:maxi-mus![]()
Klopt, bij meer van die jongens doodzonde. Terwijl het waarschijnlijk heel anders was gelopen als ze ‘gewoon’ waren gebleven. Bij spelers die bij Psv en Feyenoord vertrokken op jonge leeftijd idem.quote:Op maandag 26 april 2021 18:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vooral bij Redan is dat doodzonde geweest, zag er naar uit dat die het wel zou halen maar is inmiddels niet eens meer in beeld bij een laagvlieger in de Bundesliga.
Er valt nog wel winst te behalen om dat soort jongens binnenboord te houden maar als de topclubs uit de Premier League met flappen gaat zwaaien dan is het vaak een kansloze zaak (zeker als ze dan ook nog Raiola als zaakwaarnemer hebben).![]()
Maar ook in de onderlinge confrontaties zijn de Nederlandse clubs vaak beter en gaan door, aan dat punt ga je even voorbij? In Belgie is het ook met name Brugge dat er bovenuit steekt.quote:Op maandag 26 april 2021 18:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nederland staat alleen hoger omdat Ajax alle punten voor Nederland binnenkopt. Club Brugge en Genk staan in de clubcoefficientenranking boven PSV, AA Gent, Standard en Anderlecht staan boven AZ en Feijenoord.
En nee, ik ben geen Belg.
Ben het niet compleet met je oneens hoor, denk alleen dat ik een wat optimistischere kijk heb op dit punt.![]()
Stel er was nu een BeNeLiga dan zou de stand in het linker rijtje zijn:quote:Op maandag 26 april 2021 21:31 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Maar ook in de onderlinge confrontaties zijn de Nederlandse clubs vaak beter en gaan door, aan dat punt ga je even voorbij? In Belgie is het ook met name Brugge dat er bovenuit steekt.
Ben het niet compleet met je oneens hoor, denk alleen dat ik een wat optimistischere kijk heb op dit punt.
1) Ajax
2) Club Brugge
3) PSV
4) AZ
5) Antwerp
6) Vitesse
7) Anderlecht
8) Feyenoord
9) Genk![]()
Weer een kapitale blunder gisteren hè, het is dat Gudmundsson niet goed kon afspelen aan Boadu en zelf zeer matig is wanneer hij alleen op de keeper afgaat, maar anders stond je gewoon met 0-1 achter.quote:
Tegen PSV of tegen een club uit de CL/EL kom je er niet mee weg.
Dit is precies wat ik bedoel, op de beslissende momenten faalt deze gast keer op keer.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
1) Ajaxquote:Op maandag 26 april 2021 22:09 schreef Intint het volgende:
[..]
Stel er was nu een BeNeLiga dan zou de stand in het linker rijtje zijn:
1) Ajax
2) Club Brugge
3) PSV
4) AZ
5) Antwerp
6) Vitesse
7) Anderlecht
8) Feyenoord
9) Genk
2) PSV
3) AZ
4) Club Brugge
5) Vitesse
6) Antwerp
7) Feyenoord
8) Anderlecht
9) Genk
Eerder zoiets.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 26 april 2021 22:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
1) Ajax
2) PSV
3) AZ
4) Club Brugge
5) Vitesse
6) Antwerp
7) Feyenoord
8) Anderlecht
9) Genk
Eerder zoiets.![]()
AZ en PSV boven Brugge
Feijenoord boven Anderlecht
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Zeker, laten we hopen dat PSV of AZ deze club zal treffen in de voorronde CL of desnoods in de CL/EL, dan ben je misschien meteen overtuigd.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha deze user heeft z'n oranje bril voor morgen alvast even op gezet.quote:Op maandag 26 april 2021 22:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
1) Ajax
2) PSV
3) AZ
4) Club Brugge
5) Vitesse
6) Antwerp
7) Feyenoord
8) Anderlecht
9) Genk
Eerder zoiets.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Die Belgische competitie is echt zwaar overschat.quote:Op maandag 26 april 2021 22:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha deze user heeft z'n oranje bril voor morgen alvast even op gezet.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Club won 2x van Zenith en was dichterbij plaatsing 2e ronde CL dan Ajax, PSV verliest van kneuzen in de EL.quote:Op maandag 26 april 2021 22:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeker, laten we hopen dat PSV of AZ deze club zal treffen in de voorronde CL of desnoods in de CL/EL, dan ben je misschien meteen overtuigd.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Dit heeft ook te maken met de loting natuurlijk. Als je een beetje mazzel hebt met de loting kan zelfs een Belgische club dichtbij overwintering komen. PSV neemt de EL natuurlijk niet serieus maar een selectie is niet minder dan die van Ajax. Dus als je Ajax boven Club Brugge plaatst, dan geldt dat ook voor PSV.quote:Op maandag 26 april 2021 22:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Club won 2x van Zenith en was dichterbij plaatsing 2e ronde CL dan Ajax, PSV verliest van kneuzen in de EL.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 26 april 2021 22:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV neemt de EL natuurlijk niet serieus.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Club Brugge zat in een minstens zo zware poule als Ajax.quote:Op maandag 26 april 2021 22:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit heeft ook te maken met de loting natuurlijk. Als je een beetje mazzel hebt met de loting kan zelfs een Belgische club dichtbij overwintering komen. PSV neemt de EL natuurlijk niet serieus maar een selectie is niet minder dan die van Ajax. Dus als je Ajax boven Club Brugge plaatst, dan geldt dat ook voor PSV.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Ik begrijp dat je in het Ajaxtopic graag PSV wilt bashen, maar PSV met Dumfries, Gakpo, Ihattaren, Malen, Zahavi, Götze, Sangaré, etc. is gewoon beter dan Club Brugge.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat kun je vinden. Maar als je denkt dat PSV de EL niet serieus neemt ben je wel af hoorquote:Op maandag 26 april 2021 22:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je in het Ajaxtopic graag PSV wilt bashen, maar PSV met Dumfries, Gakpo, Ihattaren, Malen, Zahavi, Götze, Sangaré, etc. is gewoon beter dan Club Brugge..
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Lazio staat zesde, Atalanta tweede. Bovendien hebben ze beide toch niet overwinterd, dus waar heb je het over?quote:Op maandag 26 april 2021 22:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Club Brugge zat in een minstens zo zware poule als Ajax.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hans Van Aken, Mats Rits, Ruud Vormer. Een middenveld met 10x meer kwaliteit dan PSV. Dost > Zahavi, De Ketelaere == Gakpo, Gotze > Lang. Achterhoede is ongeveer gelijk, Club heeft een veel betere keeper.quote:Op maandag 26 april 2021 22:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je in het Ajaxtopic graag PSV wilt bashen, maar PSV met Dumfries, Gakpo, Ihattaren, Malen, Zahavi, Götze, Sangaré, etc. is gewoon beter dan Club Brugge.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Zenith >> Mitjesland.quote:Op maandag 26 april 2021 22:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lazio staat zesde, Atalanta tweede. Bovendien hebben ze beide toch niet overwinterd, dus waar heb je het over?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Gebaseerd op wat? Zenith is niet zoveel meer.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben je een troll of kom je gewoon uit België/Brugge?quote:Op maandag 26 april 2021 22:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hans Van Aken, Mats Rits, Ruud Vormer. Een middenveld met 10x meer kwaliteit dan PSV. Dost > Zahavi, De Ketelaere == Gakpo, Gotze > Lang. Achterhoede is ongeveer gelijk, Club heeft een veel betere keeper.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat klopt hier niet aan?quote:Op maandag 26 april 2021 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ben je een troll of kom je gewoon uit België/Brugge?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Ik zie PSV en AZ zich niet zo snel via Dynamo Kiev en LASK Linz plaatsen voor de groepsfase CL.quote:Op maandag 26 april 2021 22:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lazio staat zesde, Atalanta tweede. Bovendien hebben ze beide toch niet overwinterd, dus waar heb je het over?'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Hans van Aken en Mats Rits zouden in Nederland misschien bij Vitesse leuk mee kunnen maar bij PSV steevast op de bank zitten. Dost en Zahavi zijn ongeveer gelijk, Dost is allang niet meer zo goed als hij was anders speelde hij niet bij Club Brugge maar nog bij een club in Portugal of Duitsland. Gakpo (en Ihattaren ook) is vele malen beter dan De Ketelaere, wat belachelijk om te stellen dat dat niet zo is. Ruud Vormer is de enige speler die nog iets zou toevoegen aan PSV.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 26 april 2021 22:44 schreef Shreyas het volgende:
Gakpo (en Ihattaren ook) is vele malen beter dan De Ketelaere, wat belachelijk om te stellen dat dat niet zo is![]()
Malen is natuurlijk wel beter dan Dost en de Aanval van PSV is sowieso wat breder bezet, maar het middenveld is dan weer zo zwak dat dat weer meer dan compenseert.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Kijk dit gaat snel uitmonden in een welles/nietes. Maar zoals ik al zei, ik hoop echt dat PSV of AZ gaan spelen tegen Club Brugge in de CL of EL. Als blijkt dat Club Brugge de sterkste is zal ik meteen mijn ongelijk toegeven, maar ik kan me niet voorstellen dat dat gebeurt.quote:Op maandag 26 april 2021 22:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zie PSV en AZ zich niet zo snel via Dynamo Kiev en LASK Linz plaatsen voor de groepsfase CL.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
heb je het wel gelezen?quote:Op maandag 26 april 2021 22:21 schreef Shreyas het volgende:
Dit is precies wat ik bedoel, op de beslissende momenten faalt deze gast keer op keer.![]()
Nagelsmann naar Bayern, nu maar hopen dat Leipzig niet aanklopt voor Ten HagOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ja en? Ik heb het artikel niet nodig om er van overtuigd te raken dat er mensen zijn die hem goed vinden, dit topic zit er vol mee namelijk. Kijk, iedereen mag zijn mening hebben en uiteraard respecteer ik die.quote:
Maar ik vind Martinez een matige verdediger waarbij uit verschillende dingen blijkt (veel balverlies, slechte balaanname, matige balbeheersing, zwak aangaan duels, slordige passing, slechte timing (ook in kopduels) dat hij gewoon niet zo goed kan voetballen.
Daar komt bij dat hij defensief te vaak blundert, ook in de wedstrijd tegen AZ dus. Maar goed, daar zal waarschijnlijk niemand op in gaan.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Bovendien kun je bij elke tegengoal natuurlijk suf analyseren wie er iets anders had moeten doen of op een andere plek had moeten staan (en dat doen ze bij Ajax ook). En dan kom je regelmatig uit bij 1 van de centrale verdedigers. Tja, het is een tegengoal dus verdedigend zal er iets niet optimaal gegaan zijn. Dat betekent niet dat de verdedigers er dan ook meteen niets meer van kunnen. Tegengoals horen er ook bij.quote:
Martinez heeft zich naar mijn bescheiden mening volledig terecht weer in de basis geknokt.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Iedereen is gek behalve ik.quote:Op dinsdag 27 april 2021 00:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en? Ik heb het artikel niet nodig om er van overtuigd te raken dat er mensen zijn die hem goed vinden, dit topic zit er vol mee namelijk. Kijk, iedereen mag zijn mening hebben en uiteraard respecteer ik die.
Maar ik vind Martinez een matige verdediger waarbij uit verschillende dingen blijkt (veel balverlies, slechte balaanname, matige balbeheersing, zwak aangaan duels, slordige passing, slechte timing (ook in kopduels) dat hij gewoon niet zo goed kan voetballen.
Daar komt bij dat hij defensief te vaak blundert, ook in de wedstrijd tegen AZ dus. Maar goed, daar zal waarschijnlijk niemand op in gaan.![]()
Iedereen roept dat Shreyas een troll is die je moet negeren. En vervolgens reageert iedereen op Shreyas
Wat een topic
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Wat een verschrikkelijk lelijk shirt voor volgend jaar.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Dat Bob Marley shirt?quote:Op dinsdag 27 april 2021 09:20 schreef Houniet het volgende:
Wat een verschrikkelijk lelijk shirt voor volgend jaar.Oh.![]()
Ja. Ik had ingezet op het oude logo, krijg je deze onzin.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Ach, als derde shirt. Waarom niet?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Het thuisshirt krijgt het oude logo.quote:Op dinsdag 27 april 2021 09:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja. Ik had ingezet op het oude logo, krijg je deze onzin.Oh.![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2021 09:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het thuisshirt krijgt het oude logo...
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
is denk ik wel goed voor de handelquote:Op dinsdag 27 april 2021 09:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja. Ik had ingezet op het oude logo, krijg je deze onzin.![]()
Benieuwd of dit weer een limited edition is.quote:Op dinsdag 27 april 2021 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooie derde shirt hoor. Al heb ik die limited edition al dus deze laat ik maar schietenOh.![]()
'limited edition'quote:Op dinsdag 27 april 2021 10:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of dit weer een limited edition is.
Zagen weer zak geld liggen![]()
Hun goedrecht natuurlijk. Alleen mocht limited wel iets minder gelimiteerd zijn want uitverkocht raakt het altijd toch wel.quote:Op dinsdag 27 april 2021 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
'limited edition'
Zagen weer zak geld liggen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Je bent zelf verschrikkelijk lelijk.quote:Op dinsdag 27 april 2021 09:20 schreef Houniet het volgende:
Wat een verschrikkelijk lelijk shirt voor volgend jaar.Dat wordt naar verluid voor het thuisshirt bewaard.quote:Op dinsdag 27 april 2021 09:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja. Ik had ingezet op het oude logo, krijg je deze onzin."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nu kan ik Bayern gelukkig weer haten. Wat een kutclub, lekker de directe concurrenten leegkopen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 00:04 schreef TheVulture het volgende:
Nagelsmann naar Bayern, nu maar hopen dat Leipzig niet aanklopt voor Ten Hag"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Ik denk dat dit ook het uitgangspunt is. Ajax moet wel internationaal gezien. Als je ziet wat de andere topclubs allemaal hebben aan merchandise daar wordt je helemaal gek van. Van mij mag er elk jaar wel een 3de shirt komen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Erg lelijk en gelukkig niet blank.quote:Op dinsdag 27 april 2021 11:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent zelf verschrikkelijk lelijk.
[..]
Je kan ook blindelings de mening overnemen van de meerderheid, maar zo ben ik niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Martinez gewoon geen goede speler. Dat mag ik vinden. Waarom ben ik dan ineens een troll?quote:Op dinsdag 27 april 2021 08:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Iedereen roept dat Shreyas een troll is die je moet negeren. En vervolgens reageert iedereen op Shreyas
Wat een topic
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel pech voor Brobbey die juist dacht van Nagelsmann zoveel te zullen leren
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Daaromquote:Op dinsdag 27 april 2021 08:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat een topic
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik ben blij dat je voor die mening uit mag komen in plaats van dat je nu ergens op een plantage aan het buffelen bentquote:
Volgend jaar een hoop nieuwe inzichten opdoen onder Roger Schmidt!quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:21 schreef Dven het volgende:
Wel pech voor Brobbey die juist dacht van Nagelsmann zoveel te zullen lerenIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je voor die mening uit mag komen in plaats van dat je nu ergens op een plantage aan het buffelen bent.
Ajax heeft mogellijk nog 2 punten nodig om kampioen te worden. De kans bestaat dat ADO Den Haag vóór het einde van de competitie failliet is, dan vervallen de uitslagen van die ploeg. Ajax raakt dan 6 punten kwijt. Aangezien PSV 2 punten heeft laten liggen tegen ADO, dan raken zij dan slechts 4 punten kwijt. Laat Ajax voor de zekerheid nog maar ff vol gaan tegen Emmen. Doorgeven aan Ajax zelf is geen overbodige handeling denk ik.![]()
Kan een mod dit bericht verwijderen voordat die ene pipo zijn kampioenschapsvoorspelling van Ajax weer verlaagd naar 85%?quote:Op dinsdag 27 april 2021 18:23 schreef Marius95 het volgende:
Ajax heeft mogellijk nog 2 punten nodig om kampioen te worden. De kans bestaat dat ADO Den Haag vóór het einde van de competitie failliet is, dan vervallen de uitslagen van die ploeg. Ajax raakt dan 6 punten kwijt. Aangezien PSV 2 punten heeft laten liggen tegen ADO, dan raken zij dan slechts 4 punten kwijt. Laat Ajax voor de zekerheid nog maar ff vol gaan tegen Emmen. Doorgeven aan Ajax zelf is geen overbodige handeling denk ik.![]()
*Brobbey krabt zich achter de oren en denkt 'wat heb ik gedaan?'*quote:Op dinsdag 27 april 2021 00:04 schreef TheVulture het volgende:
Nagelsmann naar Bayern, nu maar hopen dat Leipzig niet aanklopt voor Ten Hag'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Hoe je een bank het best warm kunt houden?quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Volgend jaar een hoop nieuwe inzichten opdoen onder Roger Schmidt!Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Is er nou niemand die even een plaatje van dat shirt kan toevoegen hier?
[ Bericht 52% gewijzigd door Themeparktommy op 28-04-2021 16:07:13 ]![]()
Laatst beweerde hier nog iemand dat Brobbey meer ging scoren dan Haller volgend seizoenquote:Op woensdag 28 april 2021 15:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
*Brobbey krabt zich achter de oren en denkt 'wat heb ik gedaan?'*![]()
Denk dat brobbey vooral blij moet zijn met speelminuten.![]()
Leuk shirtje voor BLM.quote:Op woensdag 28 april 2021 16:01 schreef Themeparktommy het volgende:
[ afbeelding ]Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
De obsessie is real.quote:proberen is de eerste stap naar falen
Die club is ook nogal een wespennest, zeker nu met die SuperLeague-perikelen... ik zie hem niet naar Londen gaan eigenlijk, maar je weet het nooit als er veel beloftes worden gedaanquote:Op donderdag 29 april 2021 00:40 schreef Schanulleke het volgende:
Kan Tottenham ook iets anders dan kopen bij Ajax? Wat een nepclub is dat.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Wat moet je bij Tottenham doen dan? 0 kans op prijzen, ieder jaar kansloos om ook maar iets te winnen.quote:Op donderdag 29 april 2021 09:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die club is ook nogal een wespennest, zeker nu met die SuperLeague-perikelen... ik zie hem niet naar Londen gaan eigenlijk, maar je weet het nooit als er veel beloftes worden gedaan![]()
Tja, ik ben het met je eens, maar misschien de ambitie om wél eens wat te winnenquote:Op donderdag 29 april 2021 09:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat moet je bij Tottenham doen dan? 0 kans op prijzen, ieder jaar kansloos om ook maar iets te winnen.
Spelen overigens geen CL volgend jaar, dus ik vraag me af hoe aantrekkelijk die club dan is
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
![]()
Jammer van de korrelige beelden, maar niettemin leuk voor de jongere kijkers.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik mis de drie vogeltjes.quote:Op woensdag 28 april 2021 16:01 schreef Themeparktommy het volgende:
[ afbeelding ]Life is what you make it.![]()
Dat zou wel stijlvol geweest zijn, drie vogeltjes ipv die drie sterren boven het Ajaxlogo.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Waarom ook...quote:
Kansloze actie.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Komen blijkbaar boven drie kruizen op de nek.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Kan niet, je moet namelijk de sterren dragen.quote:Op donderdag 29 april 2021 10:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat zou wel stijlvol geweest zijn, drie vogeltjes ipv die drie sterren boven het Ajaxlogo."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als ze slim zijn verlies je expres tegen Emmen en kun je kampioen worden in De Kuip. Hopelijk gebruiken ze hun hersens en weten de spelers dit ookgraag op anoniem![]()
Als ze winnen moet Feyenoord een erehaag vormen, dat is ook wel leuk. Of moet, kan. Het is niet verplicht.quote:Op donderdag 29 april 2021 16:34 schreef KingRoland het volgende:
Als ze slim zijn verlies je expres tegen Emmen en kun je kampioen worden in De Kuip. Hopelijk gebruiken ze hun hersens en weten de spelers dit ookUitvinder van de biersmiley.![]()
zonder publiek is dat glansloos. Gewoon winnen zondag.quote:Op donderdag 29 april 2021 16:34 schreef KingRoland het volgende:
Als ze slim zijn verlies je expres tegen Emmen en kun je kampioen worden in De Kuip. Hopelijk gebruiken ze hun hersens en weten de spelers dit ook![]()
Die onzin is hier helemaal geen traditie dus degene die dat verzonnen heeftquote:Op donderdag 29 april 2021 16:37 schreef dimmak het volgende:
[..]
Als ze winnen moet Feyenoord een erehaag vormen, dat is ook wel leuk. Of moet, kan. Het is niet verplicht.![]()
![]()
In een ideale wereld ja, gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 29 april 2021 16:37 schreef dimmak het volgende:
[..]
Als ze winnen moet Feyenoord een erehaag vormen, dat is ook wel leuk. Of moet, kan. Het is niet verplicht.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Een erehaag in een leeg stadion, dat gaat feyenoord niet doen en dat gaat ajax genant vinden. Advocaat zal het ze zelfs verbieden, protserig gedoe.-nee-![]()
Roma voor bij ManU dus..
Edit: oh, dat ging wel hard
[ Bericht 44% gewijzigd door Marcoss op 29-04-2021 22:34:51 ]![]()
als het een traditie was ok maar is het toch niet, is ook niet belangrijkquote:Op donderdag 29 april 2021 20:22 schreef Marsenal het volgende:
Een erehaag in een leeg stadion, dat gaat feyenoord niet doen en dat gaat ajax genant vinden. Advocaat zal het ze zelfs verbieden, protserig gedoe.![]()
Had niet anders verwacht. Ajax had Roma al moeten slachten thuis met dat gemankeerde elftal en Man Utd kan gewoon doodleuk een Donny op de bank laten.quote:Op donderdag 29 april 2021 22:03 schreef Marcoss het volgende:
Roma voor bij ManU dus..
Edit: oh, dat ging wel hard![]()
Laat alleen maar pijnlijk zien hoe we het hebben laten liggen. Helaas.quote:Op vrijdag 30 april 2021 07:42 schreef franske19 het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht. Ajax had Roma al moeten slachten thuis met dat gemankeerde elftal en Man Utd kan gewoon doodleuk een Donny op de bank laten.proberen is de eerste stap naar falen
Wat een god.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Fijn nieuwsquote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Wat een eindbaas
Overmars
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Top nieuws.quote:
Ook al heeft hij de uitstraling van een gespleten doperwt en kan ik sommige keuze lang niet altijd snappen, zijn resultaten zijn meer dan prima. En hij houdt de rust in de tent.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
![]()
2x de dubbel, 1x halve finale CL en 1x kwartfinale EL in 3 jaar tijd. Ik zou op dit moment niet weten wie het zou moeten overnemen. Prima dus.
Om het te vieren:
![]()
Meer dan prima. In dat interview op de ajax site is overmars ook aan het woord. Als je dat zo hoort dan denk ik dat hij ook nog wel even blijft zodat ze samen verder kunnen bouwen aan ons aller ajax.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Volgens mij had hij in een interview voor de bekerfinale al soort vangezegd dat hij zijn lot verbind aan het langer blijven van ten Hag. Dus die zal wel blijven inderdaad.quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:43 schreef StevenHyde het volgende:
Meer dan prima. In dat interview op de ajax site is overmars ook aan het woord. Als je dat zo hoort dan denk ik dat hij ook nog wel even blijft zodat ze samen verder kunnen bouwen aan ons aller ajax.![]()
Nog een Cruijffschaal.quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:39 schreef Simmertje het volgende:
2x de dubbel, 1x halve finale CL en 1x kwartfinale EL in 3 jaar tijd. Ik zou op dit moment niet weten wie het zou moeten overnemen. Prima dus.
Om het te vieren:
Het is wel eens slechter gegaan inderdaad
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Beste ajax nieuws in 2021 tot nu toe.
MaAr HiJ Is NiEt Te VeRstaAn![]()
Blijven snoeren die mondjes Hagmans![]()
![]()
volgens seizoen OOGSTEN mensen
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Heh trainer tot en met 2023 heh we gaan weer lekker verder heh, bedankt Spurs heh.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Dat doet Carlo Boszhard toch beter...quote:Op vrijdag 30 april 2021 13:47 schreef Houniet het volgende:
Heh trainer tot en met 2023 heh we gaan weer lekker verder heh, bedankt Spurs heh.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dat is schijnbaar wel een belangrijke reden geweest dat hij blijftquote:Op vrijdag 30 april 2021 12:05 schreef Intint het volgende:
Beste ajax nieuws in 2021 tot nu toe.
MaAr HiJ Is NiEt Te VeRstaAn![]()
Blijven snoeren die mondjes Hagmans![]()
Commentaar van Spurs fans is dan weer dat hij het in ieder geval een stuk beter Engels spreekt dan Pochettino.![]()
dat eerste geloof ik weinig van maar blij dat hij blijftquote:Op vrijdag 30 april 2021 14:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is schijnbaar wel een belangrijke reden geweest dat hij blijft
[ twitter ]
[ twitter ]![]()
Die Fabrizio is ook vooral groot geworden door eigenlijk constant met hagel te schietenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Alsof dat Engels van Pochettino en Mourinho zo geweldig isquote:Op vrijdag 30 april 2021 14:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is schijnbaar wel een belangrijke reden geweest dat hij blijft
[ twitter ]
[ twitter ]![]()
Op zich logisch. Ten Hag heeft het naar zijn zin hier maar wacht op Bayern... en die gaan nu net de vacature invullen met een ander dus het ideale moment voor Ten Hag om met een jaar te verlengen.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Of Van Gaal en Koeman die daar actief waren.quote:Op vrijdag 30 april 2021 15:55 schreef Intint het volgende:
[..]
Alsof dat Engels van Pochettino en Mourinho zo geweldig isOh.![]()
het doet pijn bij ze, niemand wilquote:Op vrijdag 30 april 2021 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of Van Gaal en Koeman die daar actief waren.
Sowieso vreemd, Rogers en Ten Hag, dat lijkt toch helemaal niet op elkaar qua manier van voetballen, maar goed wat kan je ook verwachten van een club die dacht met oude Mou nog even prijzen te pakken.![]()
Je gaat toch niet de grootste club van de EU in financiële schulden.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Bijna 700 miljoen, maar dat even ter zijde.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Spurs? Die zitten niet meer in de EUquote:Op vrijdag 30 april 2021 16:39 schreef Houniet het volgende:
Je gaat toch niet de grootste club van de EU in financiële schulden.![]()
Oke oke, je weet wat ik bedoelquote:.
![]()
ik heb niks met Spurs verder maar die hebben net een stadion van een miljard neergezet dus zal grotendeel daarmee te maken hebbenquote:![]()
Correct.quote:Op vrijdag 30 april 2021 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb niks met Spurs verder maar die hebben net een stadion van een miljard neergezet dus zal grotendeel daarmee te maken hebbenOp zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Alsof er bij die clubs een visie zit hoe ze willen voetballen (lol) gewoon kijken welke beschikbare trainer er is en verder gooien ze er wat miljoenen tegenaan voor willekeurige spelers.quote:Op vrijdag 30 april 2021 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
het doet pijn bij ze, niemand wil
Sowieso vreemd, Rogers en Ten Hag, dat lijkt toch helemaal niet op elkaar qua manier van voetballen, maar goed wat kan je ook verwachten van een club die dacht met oude Mou nog even prijzen te pakken.Oh.![]()
inderdaad maar dat werkt dus niet in de PL, dat is toch wel het grote verschil met Spanje waar een zak geld ook meteen top4 betekentquote:Op vrijdag 30 april 2021 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof er bij die clubs een visie zit hoe ze willen voetballen (lol) gewoon kijken welke beschikbare trainer er is en verder gooien ze er wat miljoenen tegenaan voor willekeurige spelers.![]()
Ik zou normaal nooit naar ‘huldigingen’ van Ajax kijken, maar wellicht is dit de uitzondering. Bakkie popcorn erbij.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Tokkies van vak410 zullen er in ieder geval zijnquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou normaal nooit naar ‘huldigingen’ van Ajax kijken, maar wellicht is dit de uitzondering. Bakkie popcorn erbij.![]()
![]()
Dit kan inderdaad heel leuk gaan worden.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou normaal nooit naar ‘huldigingen’ van Ajax kijken, maar wellicht is dit de uitzondering. Bakkie popcorn erbij.![]()
Gaat gezellig worden.quote:
Tijdens koningsdag wilde halsema niet handhaven en kon alles
Vorige week supporters, nu opeens om onduidelijke redenen niet
Bij songfestival mag wel publiek zijn
Op het museumplein mag gedemonstreerd worden
Maar het Leidse wordt drooggelegd met een noodverordening.
Dit is uitdagen in de ogen van een grote groep. Zeker nu er al een tijdje niks mag. Ze roept het over zichzelf af.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
En in de werkelijke wereld, en zonder "if not happy, blame femke"quote:Op zaterdag 1 mei 2021 00:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gaat gezellig worden.
Tijdens koningsdag wilde halsema niet handhaven en kon alles
Vorige week supporters, nu opeens om onduidelijke redenen niet
Bij songfestival mag wel publiek zijn
Op het museumplein mag gedemonstreerd worden
Maar het Leidse wordt drooggelegd met een noodverordening.
Dit is uitdagen in de ogen van een grote groep. Zeker nu er al een tijdje niks mag. Ze roept het over zichzelf af.
Tijdens Koningsdag is bijvoorbeeld het Vondelpark gesloten en heeft ME in moeten grijpen
Landelijk geen supporters in stadions, ondanks succesvolle test vorige week
Iets met het songfestival
Op het museumplein wordt al maanden gedemonstreerd, en dat loopt regelmatig uit de hand
Het Leidseplein wordt drooggelegd met een noodverordening.
Dit is uitdagen in de ogen van een groepproberen is de eerste stap naar falen
Mensen die dit beleid, zeker nu, als uitdagen zien, zijn dezelfde mensen (of ze hebben dezelfde mentaliteit) als de mensen die er keer op keer voor zorgen dat huldigen op het Leidseplein niet meer kan.Life is what you make it.![]()
Valt wel weer op dat Brobbey eigenlijk alleen goed is als hij tegen een moegestreden ploeg in het veld mag komen. Als basisspeler is het maar matig.![]()
had het wel kunnen worden uiteraard maar zover is hij nog lang nietquote:Op zaterdag 1 mei 2021 08:13 schreef franske19 het volgende:
Valt wel weer op dat Brobbey eigenlijk alleen goed is als hij tegen een moegestreden ploeg in het veld mag komen. Als basisspeler is het maar matig.![]()
Succes in Duitsland. Nieuwe trainer erbij alles.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 08:13 schreef franske19 het volgende:
Valt wel weer op dat Brobbey eigenlijk alleen goed is als hij tegen een moegestreden ploeg in het veld mag komen. Als basisspeler is het maar matig.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat Halsema niet zo lekker heeft geslapen.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
![]()
Ik zie dat het terras voor de Arena gewoon open is?Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
20 verschillende doelpuntenmakers nu dit seizoen, een recordCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Vertrouwen bij Haller is ver te zoekenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
het ziet er op dit moment wel gezellig uit bij de Arena. Hele plein bij de Pathe staat vol.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dit gaat zeer ongezellig worden vanmiddag in de stad ben ik bang![]()
Totdat de politie zegt dat ze weg moeten gaan en dan breekt de pleuris uit. Tijdbom.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:56 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
het ziet er op dit moment wel gezellig uit bij de Arena. Hele plein bij de Pathe staat vol.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Mooi man, ik zit al te wachten op de livestreamsquote:Op zondag 2 mei 2021 14:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dit gaat zeer ongezellig worden vanmiddag in de stad ben ik bang~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
ja officieel een noodverordering, ook daar. Benieuwd hoe dit afloopt.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Totdat de politie zegt dat ze weg moeten gaan en dan breekt de pleuris uit.![]()
Ik hoor nu van iemand die daar is dat ze eind tweede helft naar het parkeerdek gaan proberen te komen met een mannetje of 1000.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:58 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ja officieel een noodverordering, ook daar. Benieuwd hoe dit afloopt.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
quote:Op zondag 2 mei 2021 15:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik hoor nu van iemand die daar is dat ze eind tweede helft naar het parkeerdek gaan proberen te komen met een mannetje of 1000.nou ben benieuwd.
![]()
In dit tempo moeten we uitkijken dat er überhaupt iets te vieren is straksCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
die zal ook nooit meer wat tegen je vertellen.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik hoor nu van iemand die daar is dat ze eind tweede helft naar het parkeerdek gaan proberen te komen met een mannetje of 1000.![]()
Moet hij weten.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
die zal ook nooit meer wat tegen je vertellen.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Haller
Van harte mannen! We hebben jullie het lang lastig kunnen maken maar uiteindelijk moet ik toch toegeven dat Ajax de titel meer verdient dan FeyenoordMakkelijk eerste
Forum Opties Forumhop: Hop naar: