Heeft ADO, zoals je vreesde, gewonnen?quote:Op zondag 25 april 2021 16:25 schreef MC-Morgan het volgende:
User @:Oriente aast gretig op een reactie van FA @:GGMM
Ik ga me juist eens goed in de zetel zettenquote:Op zondag 25 april 2021 16:26 schreef MC-Morgan het volgende:
Feyenoord nu. Ik ga even een blokje om.
Ja. @Cocoquote:Op zondag 25 april 2021 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zijn de kansen nu voor Ajax om kampioen te worden? @:Shreyas
Interlandvoetbal is dan ook geen sport. Heel goed dat Klaassen daar het af laat weten.quote:
Wel of niet, fiftyfifty dusquote:Op zondag 25 april 2021 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zijn de kansen nu voor Ajax om kampioen te worden? @:Shreyas
Wat denk je, afgaande op deze tweet?quote:Op zondag 25 april 2021 16:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heeft ADO, zoals je vreesde, gewonnen?
Plekje acht ook wel tochquote:Op zondag 25 april 2021 16:28 schreef De_Kraam het volgende:
Seizoen is nu wel gespeeld. Alleen plek 16/17 kan nog leuk worden.
Dit.quote:Op zondag 25 april 2021 16:26 schreef R-woud93 het volgende:
Fijn om weer eens echt publiek met emotie te horen.
Maakt het meteen veel leuker om naar te kijken.
Je hebt ook best kans dat er zo meer mensen in meegetrokken worden, relatief gezien danquote:Op zondag 25 april 2021 16:28 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dit.
En zo verspreid maakt het nog beter geluid haast dan de fanatici alleen achter 't doel en dagjesvolk op lange zijde
Teun heeft duidelijk moeite om een goed slot te kopen voor zijn konijnenhok.quote:
Of kapotte spijkerbroeken dragen.quote:Op zondag 25 april 2021 16:29 schreef RipCity het volgende:
Speaking of: Volwassen mannen die in het dagelijkse leven voetbalshirt dragen..
Dat mag alleen Tatta
Het konijnenhok mist een type Timmy Simonsquote:Op zondag 25 april 2021 16:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Teun heeft duidelijk moeite om een goed slot te kopen voor zijn konijnenhok.
Op vakantie ofzo kan dat wel.quote:Op zondag 25 april 2021 16:29 schreef RipCity het volgende:
Speaking of: Volwassen mannen die in het dagelijkse leven voetbalshirt dragen..
Dat mag alleen Tatta
Ik vind die plee offs voor de Corona League nooit zo boeiend.quote:Op zondag 25 april 2021 16:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Plekje acht ook wel toch
En vier of vijf
Davy heeft morele bezwaren met betrekking tot Qatar.quote:
Tjah als je met transavia naar een Turks All-in resort gaat misschien.quote:
Wat is de voetballerij toch een wonderlijke wereld.quote:Op zondag 25 april 2021 16:31 schreef Tagliano het volgende:
Mensen staan te juichen met het shirt van Alvarez
Had je dat in augustus/september gezegd was je afgevoerd
Misschien zijn taco's wel zijn lievelingseten.quote:Op zondag 25 april 2021 16:31 schreef RipCity het volgende:
Als kaaskop met mexicaanse vlag gaan zwaaien om een shirtje te krijgen
Picsquote:Op zondag 25 april 2021 16:32 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor het erg mooie Feyenoord met frikandellen erbij. #braddie
Hoezo is thebradge weer van youtube afquote:Op zondag 25 april 2021 16:32 schreef Zipportal het volgende:
Okay. Dat is een goede reden.quote:Op zondag 25 april 2021 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien zijn taco's wel zijn lievelingseten.
Hij heeft een filmpje gemaakt omdat hij 100 supskraaibers heeft. Morgen is het kanaal weer weg allen.quote:Op zondag 25 april 2021 16:32 schreef Zipportal het volgende:
Op een broodje met sambal en satésaus?quote:Op zondag 25 april 2021 16:32 schreef Zipportal het volgende:
51 subsquote:Op zondag 25 april 2021 16:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij heeft een filmpje gemaakt omdat hij 100 supskraaibers heeft. Morgen is het kanaal weer weg allen.
Ik apprecieer deze postquote:Op zondag 25 april 2021 16:36 schreef De_Kraam het volgende:
Ik eet een frikandel alleen speciaal (en dat is met curry).
Ter info.
Die bolle heeft nog een kanaal volgens mij.quote:Op zondag 25 april 2021 16:36 schreef RipCity het volgende:
Oh nieuw kanaal
[..]
51 subs
Lol @ z'n koelkast. 2 bolletjes vlees, tube mayo en verder leeg.
Stengs en Boadu gaan eeuwige talenten blijven.quote:Op zondag 25 april 2021 16:38 schreef Tagliano het volgende:
Stengs is genottelijk zuur in zijn interview
Boadu wil ik nog wel iets van een kans gevenquote:Op zondag 25 april 2021 16:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stengs en Boadu gaan eeuwige talenten blijven.
Hij bestelt toch drie keer per dag.quote:Op zondag 25 april 2021 16:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
51 subs
Lol @ z'n koelkast. 2 bolletjes vlees, tube mayo en verder leeg.
Viroloog Advocaat.quote:Op zondag 25 april 2021 16:43 schreef tompsv18 het volgende:
Zijn er eindelijk supporters bij, is het weer te weinig volgens Dickie
AZ hype.quote:Op zondag 25 april 2021 16:49 schreef Tagliano het volgende:
"AZ, de nummer twee van Nederland"
Ten Hag
Veel geschreeuw, weinig wol.quote:
Die dikke werd besproken hier.quote:Op zondag 25 april 2021 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al gezien.
(wat heeft dit met de eredivisie te maken)
Intens en vermakelijk maar eigenlijk gaat het helemaal nergens over?quote:Op zondag 25 april 2021 17:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Braddie is de eredivisie onder de reviewers.
1-0 Twentequote:
Knap hoe je na 10 jaar nog geen spat veranderd bent.quote:
quote:Op zondag 25 april 2021 17:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Knap hoe je na 10 jaar nog geen spat veranderd bent.
En dit? 100% rood lijkt mequote:Op zondag 25 april 2021 17:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Knap hoe je na 10 jaar nog geen spat veranderd bent.
Hij heet Higlerquote:Op zondag 25 april 2021 17:29 schreef tompsv18 het volgende:
Hitler laat het compleet uit de klauwen lopen.
Ik word redelijk wanhopig als ik dit moet aanschouwen makkerquote:Op zondag 25 april 2021 17:30 schreef Tagliano het volgende:
@:onlogisch maakt een bijzonder wanhopige indruk
Erg dom.quote:Op zondag 25 april 2021 17:32 schreef Themeparktommy het volgende:
Hij heeft al geel, en dan doe je zoiets... hoe dom ben je dan
quote:Op zondag 25 april 2021 17:32 schreef onlogisch het volgende:
De verdediging van Feyenoord staat als een huis.
Niet waar. Jij gelooft Leo Driessen. Ik zeg verder niks.quote:Op zondag 25 april 2021 17:32 schreef Themeparktommy het volgende:
Hij heeft al geel, en dan doe je zoiets... hoe dom ben je dan
quote:Op zondag 25 april 2021 17:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet waar. Jij gelooft Leo Driessen. Ik zeg verder niks.
Die verneuken alles. Feyenoord is ook niks, maar die zullen tegen 10 man vast nog wel een afstandsschot producerenquote:
Presentatoren van de oude stempel. Die mogen dat.quote:Op zondag 25 april 2021 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die zeven uitspreken als zeuven
quote:Op zondag 25 april 2021 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die zeven uitspreken als zeuven
Het feit dat de gehele Feyenoord aanhang dit een verbetering vindt is hier meer illustratief voor lijkt me...quote:Op zondag 25 april 2021 17:50 schreef De_Kraam het volgende:
Diemers eruit voor Fer illustreert de armoede bij Feyenoord.
Lekker Bazoer uitschelden of niet, @Caland ?quote:
Dat zou betekenen dat ze Pratto in moeten brengenquote:Op zondag 25 april 2021 17:55 schreef El-Stinho het volgende:
Bij Feyenoord zullen ze toch ook wel weten dat je gewoon lekker een targetman voorin moet hebben en daar de bal steeds naar voren moet peuren tegen Vitesse?
Linssen kan heel hoog springen, aldus Advocaat.quote:Op zondag 25 april 2021 17:55 schreef El-Stinho het volgende:
Bij Feyenoord zullen ze toch ook wel weten dat je gewoon lekker een targetman voorin moet hebben en daar de bal steeds naar voren moet peuren tegen Vitesse?
El Osoquote:Op zondag 25 april 2021 17:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ze Pratto in moeten brengen
Wat ik op zichzelf gezien steun
De tijd van het godenduo Immers - Pellequote:Op zondag 25 april 2021 17:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Linssen kan heel hoog springen, aldus Advocaat.
quote:Op zondag 25 april 2021 17:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De tijd van het godenduo Immers - Pelle.
*ahum* *kuch*quote:
Mjaquote:
Elmo Lieftink wel.quote:
Vitesse en AZ kunnen de druk van het seizoensslot niet aan.quote:
Met rechts ook nietquote:
Gewoon een vrij matige spelerquote:Op zondag 25 april 2021 18:12 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Sinisterra mist echt nog wat overtuiging in zijn acties soms. Dan is de passeerbeweging leuk maar speelt hij niks klaar.
Ik weet dat in ieder geval 1 persoon dat niet leuk vindt.quote:Op zondag 25 april 2021 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zie dat de tweede helft voor Utrecht is.
quote:Op zondag 25 april 2021 18:20 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Hou gewoon z'n arm vast, wat is dit joh.
Drie wedstrijden.quote:Op zondag 25 april 2021 18:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier kom je toch niet met een potje weg lijkt me
Was wel een omschakelmomentquote:Op zondag 25 april 2021 18:21 schreef Themeparktommy het volgende:
Ook op een plek in het veld, dat je denkt.... hoezo
Het konijnenleed ook met één duel.quote:Op zondag 25 april 2021 18:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier kom je toch niet met een potje weg lijkt me
Misschien eentje daarvan voorwaardelijk met wat gelukquote:
Daar dacht ik net ook aan jaquote:
Voor een recidivist?quote:Op zondag 25 april 2021 18:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien eentje daarvan voorwaardelijk met wat geluk
Het was niet dat er niemand meer achter de bal stond, er stond zelfs een speler naast nog...quote:Op zondag 25 april 2021 18:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was wel een omschakelmoment
Maar dan nog ja
Nee maar ik bedoel te zeggen dat ik een kleine overtreding als iemand vasthouden ofzo nog wel begrepen hadquote:Op zondag 25 april 2021 18:23 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Het was niet dat er niemand meer achter de bal stond, er stond zelfs een speler naast nog...
Ik checkte even en het valt mee, maar deze overtredingen maakt hij in mijn beleving zo ontzettend veel.quote:Op zondag 25 april 2021 18:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo vaak pakt hij niet rood toch?
Of ben ik abuis
Nee, maar hij heeft wel vaak frustratie tackles waarbij rood niet zou misstaan.quote:Op zondag 25 april 2021 18:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo vaak pakt hij niet rood toch?
Of ben ik abuis
Dat klopt wel, hij komt er alleen best vaak mee wegquote:Op zondag 25 april 2021 18:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik checkte even en het valt mee, maar deze overtredingen maakt hij in mijn beleving zo ontzettend veel.
Dit dus. Bizar hoevaak hij ermee wegkwam.quote:Op zondag 25 april 2021 18:25 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft wel vaak frustratie tackles waarbij rood niet zou misstaan.
Ik ben blij dat hij hem nu eindelijk eens krijgt.
middenmoterquote:Op zondag 25 april 2021 18:25 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk speelt Vitesse de 2e seizoenshelft als een middenmoter
PSV won daar niet.quote:Op zondag 25 april 2021 18:27 schreef Tagliano het volgende:
Volgende pot voor Feyenoord is tegen ADO, die winnen ze zonder Berghuis ook wel mag ik toch aannemen
Wel jammer dat slechts PEC de eer heeft om ADO het laatste zetje te geven.quote:Op zondag 25 april 2021 18:27 schreef Tagliano het volgende:
Volgende pot voor Feyenoord is tegen ADO, die winnen ze zonder Berghuis ook wel mag ik toch aannemen
Erg leuke pot was dat, maar daar noem je ook een schizofrene ploegquote:
Ach dan zit er nog wat kleurrijks aan het seizoen van PECquote:Op zondag 25 april 2021 18:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel jammer dat slechts PEC de eer heeft om ADO het laatste zetje te geven.
quote:Op zondag 25 april 2021 18:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach dan zit er nog wat kleurrijks aan het seizoen van PEC
Bureau HALT lijkt me de meest waarschijnlijke optiequote:
Johan Derksen vond dat Ajax Tannane moest halen.quote:Op zondag 25 april 2021 18:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tannane schiet met drie man vrij voor de goal
Af en toe neem ik Johan Derksen niet zo serieusquote:Op zondag 25 april 2021 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johan Derksen vond dat Ajax Tannane moest halen.
Wegwezen met die mafketel.quote:Op zondag 25 april 2021 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is echt pijnlijk geworden.quote:Op zondag 25 april 2021 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Labyad, Idrissi, Tannane... mooi rijtje.quote:Op zondag 25 april 2021 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb jij @yvonne nog nooit in actie gezienquote:Op zondag 25 april 2021 18:31 schreef RipCity het volgende:
Er bestaan geen aantrekkelijke vrouwelijke Feyenoord fans he?
Het zijn allemaal van die types die je achter het station kan aantreffen.
Zou ik maar goed op je tas letten.quote:Op zondag 25 april 2021 18:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Labyad, Idrissi, Tannane... mooi rijtje.
Lilian Marijnissen.quote:Op zondag 25 april 2021 18:31 schreef RipCity het volgende:
Doordeweeks met een sigaretje klagen in de kroeg omdat zoon Sven weer eens een 2 heeft voor zijn wiskunde.quote:Op zondag 25 april 2021 18:31 schreef RipCity het volgende:
Ja, maar uiteindelijk is het wel Feyenoordquote:Op zondag 25 april 2021 18:39 schreef Tagliano het volgende:
Vitesse heeft hierna wel een vrij eenvoudig programma op Ajax thuis na
Niet uit het oog verliezen dat Feyenoord zonder bal met net zoveel mensen speelt als voor de rode kaartquote:
Dan is Ajax toch al helemaal uit het ritme.quote:Op zondag 25 april 2021 18:39 schreef Tagliano het volgende:
Vitesse heeft hierna wel een vrij eenvoudig programma op Ajax thuis na
Ik weet niet zo goed wat ik hier nou op moet zeggenquote:Op zondag 25 april 2021 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar uiteindelijk is het wel Feyenoord
Vliegend tackletje van achterenquote:Op zondag 25 april 2021 18:40 schreef Coco het volgende:
Ik kijk nu ook mee.
Berghuis rood.
Wat deed hij?
Een echte frustratietacklequote:Op zondag 25 april 2021 18:40 schreef Coco het volgende:
Ik kijk nu ook mee.
Berghuis rood.
Wat deed hij?
@3rr0r in zijn hoofd.quote:Op zondag 25 april 2021 18:40 schreef Coco het volgende:
Ik kijk nu ook mee.
Berghuis rood.
Wat deed hij?
Een schofterige tacklequote:Op zondag 25 april 2021 18:40 schreef Coco het volgende:
Ik kijk nu ook mee.
Berghuis rood.
Wat deed hij?
Waarschijnlijk wel ja, maar dat lijkt me nog steeds lastiger dan PEC thuis of Sparta uitquote:Op zondag 25 april 2021 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is Ajax toch al helemaal uit het ritme.
Fijn dat je blij bent met b-garnituur verdedigersquote:
Ach Vitesse kon thuis niet eens van ADO winnen, die zie ik het nog wel weggeven ook.quote:Op zondag 25 april 2021 18:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, maar dat lijkt me nog steeds lastiger dan PEC thuis of Sparta uit
quote:Op zondag 25 april 2021 18:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Fijn dat je blij bent met b-garnituur verdedigers
quote:Op zondag 25 april 2021 18:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Fijn dat je blij bent met b-garnituur verdedigers
Dat impliceert dat je hem bij tijd en wijlen alsnog serieus neemt, derhalve ben je geen haar beter dan Derksen.quote:Op zondag 25 april 2021 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Af en toe neem ik Johan Derksen niet zo serieus
Gelijk heeft ‘ie.quote:Op zondag 25 april 2021 18:44 schreef tompsv18 het volgende:
‘Het had ook de strijd om plek 14 kunnen zijn.’
Perez deelt uit.
Ach, die playoffs had ik al ingecalculeerd. Alleen maar kut dat we nu nog extra wedstrijden krijgen voorgeschoteld.quote:
Als je Timothy Derijck , Bart Nieuwkoop, Jan-Arie van der Heijden, Miquel Nelom gewend bent wel idd.quote:Op zondag 25 april 2021 18:44 schreef GGMM het volgende:
Voor Feyenoord-begrippen is Senesi een prima verdediger.
Voor jou moet het een topmiddag zijn, maat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |