Ik weet niet zo goed wat ik hier nou op moet zeggenquote:Op zondag 25 april 2021 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar uiteindelijk is het wel Feyenoord
Vliegend tackletje van achterenquote:Op zondag 25 april 2021 18:40 schreef Coco het volgende:
Ik kijk nu ook mee.
Berghuis rood.
Wat deed hij?
Een echte frustratietacklequote:Op zondag 25 april 2021 18:40 schreef Coco het volgende:
Ik kijk nu ook mee.
Berghuis rood.
Wat deed hij?
@3rr0r in zijn hoofd.quote:Op zondag 25 april 2021 18:40 schreef Coco het volgende:
Ik kijk nu ook mee.
Berghuis rood.
Wat deed hij?
Een schofterige tacklequote:Op zondag 25 april 2021 18:40 schreef Coco het volgende:
Ik kijk nu ook mee.
Berghuis rood.
Wat deed hij?
Waarschijnlijk wel ja, maar dat lijkt me nog steeds lastiger dan PEC thuis of Sparta uitquote:Op zondag 25 april 2021 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is Ajax toch al helemaal uit het ritme.
Fijn dat je blij bent met b-garnituur verdedigersquote:
Ach Vitesse kon thuis niet eens van ADO winnen, die zie ik het nog wel weggeven ook.quote:Op zondag 25 april 2021 18:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, maar dat lijkt me nog steeds lastiger dan PEC thuis of Sparta uit
quote:Op zondag 25 april 2021 18:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Fijn dat je blij bent met b-garnituur verdedigers
quote:Op zondag 25 april 2021 18:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Fijn dat je blij bent met b-garnituur verdedigers
Dat impliceert dat je hem bij tijd en wijlen alsnog serieus neemt, derhalve ben je geen haar beter dan Derksen.quote:Op zondag 25 april 2021 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Af en toe neem ik Johan Derksen niet zo serieus
Gelijk heeft ‘ie.quote:Op zondag 25 april 2021 18:44 schreef tompsv18 het volgende:
‘Het had ook de strijd om plek 14 kunnen zijn.’
Perez deelt uit.
Ach, die playoffs had ik al ingecalculeerd. Alleen maar kut dat we nu nog extra wedstrijden krijgen voorgeschoteld.quote:
Als je Timothy Derijck , Bart Nieuwkoop, Jan-Arie van der Heijden, Miquel Nelom gewend bent wel idd.quote:Op zondag 25 april 2021 18:44 schreef GGMM het volgende:
Voor Feyenoord-begrippen is Senesi een prima verdediger.
Voor jou moet het een topmiddag zijn, maat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |