Nee, over het algemeen probeer ik winst te maken zonder anderen daarbij te naaien.quote:Op vrijdag 23 april 2021 09:22 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ga nog wat geld klaar zetten om te kopen.
Iemand hier die op bot trading doet? Zit nu een beetje te spelen met zo'n trading bot
ik heb er 3 in de weekquote:
Baas boven baas.quote:Op vrijdag 23 april 2021 09:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb er 3 in de week
2 vast, 1 flexibel die ik anders altijd op zondag doe als ik hem niet eerder heb gedaan
quote:Denk je aan zelfmoord of maak je je zorgen om iemand? Praten over zelfmoord helpt en kan anoniem via de chat op www.113.nl of telefonisch op 113 of 0800-0113.
Na maandenlange groene kaarsen en meerdere ATHs in één week, kwam er dan eindelijk een einde aan de snelle opmars van Ethereum. In één nacht ging er maarliefst 15% van af, naar een waarde die al 2 dagen niet gezien wasquote:Op vrijdag 23 april 2021 09:23 schreef Isdatzo het volgende:
Maandenlang groeien de bomen tot in de hemel, en bij een dagje rode cijfers slaat de paniek toe. Vind het stiekem wel een beetje grappig.
Maar dat had je omgezet naar Moonpirate toch?quote:Op vrijdag 23 april 2021 09:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na maandenlange groene kaarsen en meerdere ATHs in één week, kwam er dan eindelijk een einde aan de snelle opmars van Ethereum. In één nacht ging er maarliefst 15% van af, naar een waarde die al 2 dagen niet gezien was
Gister een deel eruit gooien was wel een goede zet.
Dat is maar met een fractie van die verkochte Ethers gebeurd.quote:Op vrijdag 23 april 2021 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar dat had je omgezet naar Moonpirate toch?
Dat deel staat nu denk ik ook rood?quote:Op vrijdag 23 april 2021 09:34 schreef Nattekat het volgende:
Gister een deel eruit gooien was wel een goede zet.
24h Changequote:Op vrijdag 23 april 2021 09:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is maar met een fractie van die verkochte Ethers gebeurd.
Over een uurtje of 2 is het plots +10% ofzo door die enorme pieken en dalenquote:
twee verschillende datasets hequote:Op vrijdag 23 april 2021 09:35 schreef Leonos het volgende:
Waarom lopen de grafieken bij coinmarketcap en Bitvavo niet gelijk?
20kquote:Op vrijdag 23 april 2021 09:40 schreef Medusa666 het volgende:
Op welke prijs zijn jullie van plan om bitcoin te kopen
40-45kquote:Op vrijdag 23 april 2021 09:40 schreef Medusa666 het volgende:
48kquote:Op vrijdag 23 april 2021 09:40 schreef Medusa666 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |