er zullen vast uitzonderingen zijn maar die gaan in dit geval denk ik niet opquote:Op donderdag 22 april 2021 14:22 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Heb even geen tijd om het op te zoeken.. maar er zijn 100% uitzonderingen hierop. Kom later op terug.
Wanneer ik aan geheimhouding gebonden ben, dan krijgt niemand dat te weten ook.
onder ede mag dat nietquote:
Lekken is niet onder edequote:
Daar heb ik ook nog gewoond.quote:
Mark Rutte heeft eerder onder ede iets gezegd dat dit lek tegenspreekt. Als ie onder ede toen de waarheid gesproken had had niemand ooit noodzaak gehad om te lekkenquote:
Was geen reet aan daar wonen, met al die geleuvige. Geen cafetaria was open op zondagquote:
Gewoon zelf friet bakken op zondag luie vlegel!quote:Op donderdag 22 april 2021 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was geen reet aan daar wonen, met al die geleuvige. Geen cafetaria was open op zondag
Met een frikandel.quote:Op donderdag 22 april 2021 14:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gewoon zelf friet bakken op zondag luie vlegel!
Een getuigenverklaring kan je notarieel bij de notaris vast laten leggen.quote:Op donderdag 22 april 2021 14:41 schreef mazaru het volgende:
Ik kan toch echt nergens vinden dat je bij een notaris aangifte kan doen van politiegeweld
e hebben het daar in bewaring gegeven zegt Maan netquote:Op donderdag 22 april 2021 14:41 schreef mazaru het volgende:
Ik kan toch echt nergens vinden dat je bij een notaris aangifte kan doen van politiegeweld
Ben je nou zo dom of doe je nou zo dom?quote:Op donderdag 22 april 2021 14:41 schreef mazaru het volgende:
Does lief tegen Mazquote:Op donderdag 22 april 2021 14:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je nou zo dom?
Notariële akten worden naar hun materieelrechtelijke inhoud ingedeeld in akten betreffende familie- en erfrecht, betreffende vermogensrecht en akten in semi-processuele zaken. Tot deze laatste categorie behoort de attestatie. Een attestatie diende een bewijsrechtelijke doel. Er kon echter geen bindend bewijs aan worden ontleend. Het was niet meer dan een verklaring afgelegd ten gunste van de requirant, degene die het initiatief tot de akte genomen had. De waarde van een attestatie stond dan ook gelijk aan het geloof dat een rechter eraan wilde hechten.quote:Op donderdag 22 april 2021 14:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een getuigenverklaring kan je notarieel bij de notaris vast laten leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |