Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op donderdag 22 april 2021 14:03 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Beste Maanvis.. Ik heb beelden van hoe @:Haags jou gisterenavond keihard in je kont neukte. De beelden heb ik laten vastleggen bij een notaris. De transcriptie van dit gesprek plaats ik online. De transcriptie wordt ingesproken door een derde persoon om de privacy van betrokkenen te waarborgen.
Einde mededeling.![]()
Dat vind ik nog geloofwaardiger
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
ik laat die man wel ff hier posten.quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Dan krijg je juist nog meer klappenquote:Op donderdag 22 april 2021 14:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Neejoh, ik laat mijn rijkspas zien dan laten ze mij wel met rust
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
leuk je kan ook zoom calls voor de 2e kamer mee volgen
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Doe dat. Want alles wat wordt geschreven op Fok! is waarquote:Op donderdag 22 april 2021 14:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik laat die man wel ff hier posten.
Met hoeveel dingen ben jij wel niet bezig?quote:Op donderdag 22 april 2021 14:06 schreef Maanvis het volgende:
leuk je kan ook zoom calls voor de 2e kamer mee volgen
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
T zal er best hard aan toegaan. Maar dit gaat te ver. Heb de publicisten s bekeken. Hmz.. Weinig vertrouwen in.quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Hoor en wederhoor dan maar.quote:Op donderdag 22 april 2021 14:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik laat die man wel ff hier posten.* Contra principia negantem disputari non potest *
nu 3quote:Op donderdag 22 april 2021 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met hoeveel dingen ben jij wel niet bezig?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Met weinig vertrouwen heb je al meer vertrouwen dan ik heb. Het wappiegehalte druipt er vanaf.quote:Op donderdag 22 april 2021 14:07 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
T zal er best hard aan toegaan. Maar dit gaat te ver. Heb de publicisten s bekeken. Hmz.. Weinig vertrouwen in.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Valt nog meequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Degene die gelekt heeft hangt ook als men er achter komt
'Lekken uit ministerraad is misdrijf, rijksrecherche moet onderzoek doen'
https://nos.nl/artikel/23(...)-onderzoek-doen.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voordeel van de twijfel!quote:Op donderdag 22 april 2021 14:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met weinig vertrouwen heb je al meer vertrouwen dan ik heb. Het wappiegehalte druipt er vanaf.
Maar ik ken teveel politiebeambten om dit te kunnen geloven.* Contra principia negantem disputari non potest *
hoezo, we zijn dan collega's tochquote:Op donderdag 22 april 2021 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan krijg je juist nog meer klappenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ookquote:Op donderdag 22 april 2021 14:11 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Voordeel van de twijfel!
Maar ik ken teveel politiebeambten om dit te kunnen geloven.
ja zo gaat dat in Nederland. Klokkenluiders de bak in ipv de ware criminelen achter de traliesquote:Op donderdag 22 april 2021 14:10 schreef Dotteke het volgende:
Degene die gelekt heeft hangt ook als men er achter komt
'Lekken uit ministerraad is misdrijf, rijksrecherche moet onderzoek doen'
https://nos.nl/artikel/23(...)-onderzoek-doen.htmlTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
En ik ookquote:
Ik ben wel benieuwd wat die van die verhoren vinden.quote:Op donderdag 22 april 2021 14:11 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Voordeel van de twijfel!
Maar ik ken teveel politiebeambten om dit te kunnen geloven.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Sorry hoor.. wat hier gebeurd over toeslagen e.d. is echt verwerpelijk.quote:Op donderdag 22 april 2021 14:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja zo gaat dat in Nederland. Klokkenluiders de bak in ipv de ware criminelen achter de tralies
Maar sommige zaken zijn geheim.* Contra principia negantem disputari non potest *
NIet lekken naar de pers zijn vast wel andere wegenquote:Op donderdag 22 april 2021 14:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja zo gaat dat in Nederland. Klokkenluiders de bak in ipv de ware criminelen achter de traliesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat geheim gaat niet boven de grondwet die bepaalt dat de 2e kamer geinformeerd moet wordenquote:Op donderdag 22 april 2021 14:18 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Sorry hoor.. wat hier gebeurd over toeslagen e.d. is echt verwerpelijk.
Maar sommige zaken zijn geheim.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Een heel gedoe, gaat vast nog een staartje krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb even geen tijd om het op te zoeken.. maar er zijn 100% uitzonderingen hierop. Kom later op terug.quote:Op donderdag 22 april 2021 14:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat geheim gaat niet boven de grondwet die bepaalt dat de 2e kamer geinformeerd moet worden
Wanneer ik aan geheimhouding gebonden ben, dan krijgt niemand dat te weten ook.* Contra principia negantem disputari non potest *
Ze verwarming wordt ineens loeiheet bah bahWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
er zullen vast uitzonderingen zijn maar die gaan in dit geval denk ik niet opquote:Op donderdag 22 april 2021 14:22 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Heb even geen tijd om het op te zoeken.. maar er zijn 100% uitzonderingen hierop. Kom later op terug.
Wanneer ik aan geheimhouding gebonden ben, dan krijgt niemand dat te weten ook.
Een gedicht over Maanvis
Geheimhouding is geheimhoudingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
onder ede mag dat nietquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Lekken is niet onder edequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar heb ik ook nog gewoond.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mark Rutte heeft eerder onder ede iets gezegd dat dit lek tegenspreekt. Als ie onder ede toen de waarheid gesproken had had niemand ooit noodzaak gehad om te lekkenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Was geen reet aan daar wonen, met al die geleuvige. Geen cafetaria was open op zondagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel heel erg.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Erg is weer het andere uiterste, maar was gewoon niets aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon zelf friet bakken op zondag luie vlegel!quote:Op donderdag 22 april 2021 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was geen reet aan daar wonen, met al die geleuvige. Geen cafetaria was open op zondagTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat vind ik niet erg hoor zelf patat bakken
Ik vind hoe de joden het doen wel beter, gewoon niet-joden toestaan om voor je te werken op een rustdag
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: