Jan Roos had het erover dat ze weg waren.Mss dat ze nog in onderhandeling zijn.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zie de andere video nog wel gewoon op hen kanaal staan hoor
ben heel erg bang van nietquote:Op donderdag 22 april 2021 10:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tuurlijk komen die er wel, zou helemaal dom zijn als ze zeggen dat ze er komen in dan ineens o nee we versoepelen toch maar niet
Dit laat precies zien waarom die woke wereld gevaarlijk is een tegen geluid en ze maken je af.quote:
In de winkel mogen ook maar max aantal mensen, bij een winkel mochten er 10 mensen in de winkel of afspraak, dus dat zal nu ook nog wel zo zijnquote:Op donderdag 22 april 2021 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zo gaat het wel, ook met die terrassen weer op en de winkels er gaat veel meer komen nu
Denk het..quote:Op donderdag 22 april 2021 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jan Roos had het erover dat ze weg waren.Mss dat ze nog in onderhandeling zijn.
Buiten maak ik me er sowieso geen zorgen om.. in supermarkten lopen op een vrijdag of zaterdag ook snel 50 tot 100 mensenquote:Op donderdag 22 april 2021 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In de winkel mogen ook maar max aantal mensen, bij een winkel mochten er 10 mensen in de winkel of afspraak, dus dat zal nu ook nog wel zo zijn
HO HO HO je vergeet even dat als je een afspraak maakte dat dan het coronavirus uit coulance even buiten bleef wachten. Nu komt iedereen zonder afspraak binnen dus ook het coronavirus!!quote:Op donderdag 22 april 2021 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In de winkel mogen ook maar max aantal mensen, bij een winkel mochten er 10 mensen in de winkel of afspraak, dus dat zal nu ook nog wel zo zijn
Denk ook wel dat ze komen, ze kunnen bijna niet anders nuquote:Op donderdag 22 april 2021 10:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tuurlijk komen die er wel, zou helemaal dom zijn als ze zeggen dat ze er komen in dan ineens o nee we versoepelen toch maar niet
net als op het terras Corona pas komt na 18.00quote:Op donderdag 22 april 2021 10:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
HO HO HO je vergeet even dat als je een afspraak maakte dat dan het coronavirus uit coulance even buiten bleef wachten. Nu komt iedereen zonder afspraak binnen dus ook het coronavirus!!
Klopt hier was het gisteren wel redelijk rustig voor op een woensdag middag, wel een grote supermarktquote:Op donderdag 22 april 2021 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Buiten maak ik me er sowieso geen zorgen om.. in supermarkten lopen op een vrijdag of zaterdag ook snel 50 tot 100 mensen
afhankelijk van de grote van de supermarkt
En toch zijn er mensen die er besmet rakenquote:Op donderdag 22 april 2021 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Buiten maak ik me er sowieso geen zorgen om.. in supermarkten lopen op een vrijdag of zaterdag ook snel 50 tot 100 mensen
afhankelijk van de grote van de supermarkt
Daar gaat het toch helemaal niet om. Het gaat om de drukte en de verplaatsingen die worden dan erger. Dat is wat ze willen voorkomen.quote:Op donderdag 22 april 2021 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
net als op het terras Corona pas komt na 18.00
dat dus en hoe vaak hoor je dat mensen een besmetting daar hebben opgelopen?quote:Op donderdag 22 april 2021 10:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt hier was het gisteren wel redelijk rustig voor op een woensdag middag, wel een grote supermarkt
Maar in bijv Kruidvat of Etos lopen ook best veel mensen en die drogisterijen zijn ook niet echt groot
Echt, heb hem nooit gezien dat ie buiten aan het wachten wasquote:Op donderdag 22 april 2021 10:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
HO HO HO je vergeet even dat als je een afspraak maakte dat dan het coronavirus uit coulance even buiten bleef wachten. Nu komt iedereen zonder afspraak binnen dus ook het coronavirus!!
Ik ken al een paar mensen die nergens komen alleen boodschappen doen en toch besmet rakenquote:Op donderdag 22 april 2021 10:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt hier was het gisteren wel redelijk rustig voor op een woensdag middag, wel een grote supermarkt
Maar in bijv Kruidvat of Etos lopen ook best veel mensen en die drogisterijen zijn ook niet echt groot
ik denk dat de maatregel afspraak maken.. voor de meeste winkels helemaal killing is...quote:Op donderdag 22 april 2021 10:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Echt, heb hem nooit gezien dat ie buiten aan het wachten was
Bij de meeste winkels was het ook gewoon erg rustig, tenminste hier wel.. de winkeliers verveelde zich ook omdat ze niks te doen hadden
Dat is ook helemaal het punt niet. Het gaat om de verplaatsingen van mensen. En dat is na 18 uur natuurlijk het meest voor de hand liggend omdat mensen dan vrij zijn van hun werkquote:Op donderdag 22 april 2021 10:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Echt, heb hem nooit gezien dat ie buiten aan het wachten was
Bij de meeste winkels was het ook gewoon erg rustig, tenminste hier wel.. de winkeliers verveelde zich ook omdat ze niks te doen hadden
Dit is juist ben benieuwd wie ze bij Youtube erbij gelapt heeft de trans gekkies of ruben koet.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Youtube en Facebook worden inmiddels gecensuereerd. Ze zijn in handen van mensen met politieke motieven. Hierdoor wordt nieuws dat politiek onhandig is als fake news aangemerkt en als het de positie van deze politici in gevaar kan brengen, niet getoond op facebook en youtube.
Zie deze video voor uitleg. Deze video is verwijderd van youtube dus je moet hem op een ander plaform bekijken.
https://odysee.com/@:CoronaAlternativeNews:d/waarheid:d
Hey Mikeyquote:Op donderdag 22 april 2021 10:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit is juist ben benieuwd wie ze bij Youtube erbij gelapt heeft de trans gekkies of ruben koet.
Yep..quote:Op donderdag 22 april 2021 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus en hoe vaak hoor je dat mensen een besmetting daar hebben opgelopen?
vaak is het toch in huis of werk of school
Ja gek he als het nog niet eerder is geweest dan moeten ze ook gaan van verwachtenquote:Op donderdag 22 april 2021 10:06 schreef greysbones het volgende:
het hele RIVM beleid is gebasseerd op aannames
Hier zijn al twee winkels dicht geweest omdat er corona was.quote:Op donderdag 22 april 2021 10:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep..
Je bent daar ook sowieso langer dan in de supermarkt
Maar ik snap het ziekenhuis personeel wel, die zijn er ook wel helemaal klaar mee, die werken maar door en door..
ben het er absoluut mee eens dat er iets moet gebeuren om de zorg beter te ondersteunen. want zorgmedewerkers zijn opquote:Op donderdag 22 april 2021 10:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep..
Je bent daar ook sowieso langer dan in de supermarkt
Maar ik snap het ziekenhuis personeel wel, die zijn er ook wel helemaal klaar mee, die werken maar door en door..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |