Kijk, met jouw quoted/quoted by ratio moet ik natuurlijk héél blij zijn met een mention door jou. Maar waaróm dít!?quote:
eres un españolquote:Op zaterdag 24 april 2021 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk, met jouw quoted/quoted by ratio moet ik natuurlijk héél blij zijn met een mention door jou. Maar waaróm dít!?
Had ook tof gevondenquote:Op zaterdag 24 april 2021 23:19 schreef Momo het volgende:
Albina voor een big band uitvoering van Tick Tock?
Dat Kroatische couplet verdient ook zeker een mentionquote:Op zaterdag 24 april 2021 23:21 schreef molloot200 het volgende:
Dancin' dancin' thinkyou-thinkyou fancy fancy
Leukste stukje vind ik
Dan hadden we het retrotopic wel volgespamd, dat gaat niet ongenegeerd voorbij!quote:
Stop de persen, dit is de beste post van dit topicquote:Op zaterdag 24 april 2021 23:25 schreef molloot200 het volgende:
Hij zingt vandaag niet zo alsof hij moet poepenDat deed hij bij EL heel erg vond ik
Sorry voor de mensen die dit mooi vinden, ik krijg echt kromme tenen van Uku.quote:Op zaterdag 24 april 2021 23:25 schreef molloot200 het volgende:
Maar dit had nooit EL mogen winnen. Twee keer over.
Ik ga even in mijn kledingkast kijkenquote:
Ook in die insta live van de weekquote:
In de finale welquote:Op zaterdag 24 april 2021 23:29 schreef koffieleuk het volgende:
Ik kan hier in mei niet niet op stemmen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |