Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Stomme TT.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
NEE LIEFIEquote:Op woensdag 21 april 2021 20:18 schreef Maanvis het volgende:
Heb je ook in de aardbeienfile gestaan @:paul
https://www.ad.nl/video/k(...)en-en-poepen~p214150Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik heb geen file nodig om dat te doenquote:Op woensdag 21 april 2021 20:18 schreef Maanvis het volgende:
Heb je ook in de aardbeienfile gestaan @:paul
https://www.ad.nl/video/k(...)en-en-poepen~p214150Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
jammer zijn de lekkerste aardbeien van Nederlandquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Liefquote:Op woensdag 21 april 2021 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Leuke TT Paul, ik ben je grootste fan!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
als je zelfs de quotes al moet aanpassen paulquote:Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Awww net een heel blij berichtje gekregen van mijn ex-klasgenootje dat ik de spijker op de spreekwoordelijke kop heb geslagen met mijn 6 verbeterpunten![]()
![]()
Aardbeien met "Slagroom"Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
je bent een slimmerikquote:Op woensdag 21 april 2021 20:22 schreef jerney het volgende:
Awww net een heel blij berichtje gekregen van mijn ex-klasgenootje dat ik de spijker op de spreekwoordelijke kop heb geslagen met mijn 6 verbeterpunten![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Bedoel je de 'slagroom' waar velen zusje gek op zijnquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Tja als niemand veren in zijn reet steekt, moet hij dat zelf maar doenquote:Op woensdag 21 april 2021 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je zelfs de quotes al moet aanpassen paul
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Niet mijn post aanpassen, daar had ik je al eens voor gewaarschuwd.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Nog een BPOC verhoor!quote:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
is wel een beetje .....quote:Op woensdag 21 april 2021 20:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja als niemand veren in zijn reet steekt, moet hij dat zelf maar doen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Yoghurt die over de datum is, bedoel jequote:Op woensdag 21 april 2021 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bedoel je de 'slagroom' waar velen zusje gek op zijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 april 2021 20:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Yoghurt die over de datum is, bedoel je![]()
![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
[..]
![]()
Zo eens luisteren. Ik vond nummer 14 heel schokkend.quote:![]()
![]()
[..]
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat is Paulquote:
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Paul is wel meer dan een beetjequote:
daar bestaat ook hulp voorquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Eigenlijk wel jaquote:
Geachte Maanvis,
Op 19-04-2021 heeft u de petitie 'Met 538 de zorg geminacht' ondertekend als
De petitie heeft een antwoord gekregen. Alle ondertekenaars ontvangen dit, daar is petities.nl voor.
Hierna worden uw gegevens bij ons gewist, tenzij u zichtbaar wil blijven als ondertekenaar of e-mail wil blijven ontvangen op xxx@gmail.com als ondertekenaar van geenfeestnu.petities.nl. Op uw persoonlijke pagina kunt u dat instellen.
HET ANTWOORD
Beste Maanvis,
Het 'fieldlab' van 538 Oranjedag op 24 april op het Chasséveld gaat niet door. Door oplopende maatschappelijke onrust kan het evenement niet meer veilig en verantwoord in het kader van de openbare orde plaatsvinden.
Bron: Breda.nl
EINDE ANTWOORD
REACTIE PETITIONARIS
Beste Maanvis,
Met deze mededeling van de gemeente Breda is het oorspronkelijke doel van de petitie bereikt. Ter bezegeling van het democratisch proces zal de petitie op dinsdag 20 april 2021 alsnog aan de gemeenteraad van Breda worden overhandigd.
Een overweldigend aantal van ruim 375.000 ondertekenaars heeft binnen 3 dagen tijd de basis gelegd voor een herziening van beleid. Uit alle commentaren die werden gedeeld kan opgemaakt worden dat in de maatschappelijke discussie de stem van degenen die zich schikken in Covid-maatregelen veel te weinig wordt gehoord. Zij konden zich niet vinden in een overhaast besluit tot een risicovol evenement dat wordt gehouden tijdens de hoogste IC-bezetting sinds mei 2020.
Er blijkt veel onbegrip te zijn voor de prioriteiten die door de lokale betrokkenen en door de landelijke politiek worden gesteld en over de wijze waarop hierover wordt gecommuniceerd. Uit de commentaren komt allerminst naar voren dat de ondertekenaars degenen zijn die voor onrust zouden kunnen zorgen, integendeel. De ondertekenaars hopen dat de volksvertegenwoordigers zich dit krachtige signaal ter harte zullen nemen en gaan over tot hun dagelijkse naleving van de Covid-maatregelen.
De initiator dankt al zijn medestanders en wenst iedereen een gezonde toekomst en op het juiste moment veel feestvreugde.
538zorggeminacht@gmail.com
EINDE REACTIE
[ Bericht 0% gewijzigd door Maanvis op 21-04-2021 20:33:24 ]Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: