abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199107229
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 08:58 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik verzin helemaal niks. Jouw gedachtenkronkel over de dat het onnatuurlijk zou zijn een wil tot voortplanting te hebben is verzonnen. De hele natuur draait enkel daarom, in alle aspecten.
Heb je #184 al gelezen of blijf je liever feiten en bronnenvrij bazelen over wat natuurlijk zou zijn?
  donderdag 22 april 2021 @ 09:01:50 #202
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199107246
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 09:00 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar ja, dan nog.... Dood is ook maar dood. Als getrouwde huisvrouw met drie kinderen krijg je op moederdag nog zelf geknutselde werkjes en lauwe thee op bed.
Als getrouwde huisvrouw zonder kinderen elk weekend ontbijt op bed. Dat is pas wat.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 22 april 2021 @ 09:10:32 #203
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199107327
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 09:00 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Heb je #184 al gelezen of blijf je liever feiten en bronnenvrij bazelen over wat natuurlijk zou zijn?
Ja, maar daar staat echt nergens in dat de voortplantingsdrift tegennatuurlijk zou zijn.
The End Times are wild
  donderdag 22 april 2021 @ 09:11:11 #204
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199107334
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 09:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als getrouwde huisvrouw zonder kinderen elk weekend ontbijt op bed. Dat is pas wat.
Krijg je ook wel eens knutselwerkjes?
The End Times are wild
pi_199107354
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 22:10 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik wil ook best wel fatsoenlijk hier over praten, maar het valt niet mee als ik lees dat jij Nederlandse vrouwen zeikwijven vindt die constant lopen te zeuren.
Mijn indruk van jou is die van een man die niks moet hebben van mondige vrouwen, die het liever gaat zoeken in een cultuur waar de vrouwen nog echt 'vrouwen' zijn.
Daar is toch niks mis mee? Iedereen zijn voorkeur.
Soms is de waarheid gewoon te hard. Nederland heeft 50% scheidingen, het HOOGSTE aantal van Europa.

Kijk ik bij mijn islamitische/Oost europese collega's dan kunnen die het woord scheiden nauwelijks uitspreken.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  donderdag 22 april 2021 @ 09:16:21 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199107382
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 08:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is sowieso tegennatuurlijk om je niet te willen voortplanten. Het blijven leven en voortplanten is namelijk de essentie van de natuur. Dat is dan nog niet per se een waardeoordeel hierover, wel een constatering.

Verder zei je dat je nog liever zelfmoord zou plegen. Dat gaat dan wel erg ver.
Er is nogal een verschil tussen verplicht kinderen baren en je rol vervolgens te beperken tot het huis en de kinderen, en daarover zelf keuzes mogen maken en dat kunnen combineren met een baan.

Ik denk dat er idd vrouwen zelfmoord gaan plegen als ze niets anders meer mogen dan huisvrouw en moeder zijn, en helemaal als ze daarmee ook nog eens de beslissingsbevoegdheid kwijtraken over het geld dat in het gezin binnenkomt omdat de ander het verdient (wat hij ook alleen maar kan doen omdat zij de verzorging van het huishouden en de kinderen op zich neemt).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199107391
Ik kan ook geen vrouw krijgen, maar om er nou eentje uit het buitenland te halen, dat lijkt me toch ultiem triest. De mannen in dit topic lijken me ook vrij sneu en/of trollen trouwens.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  donderdag 22 april 2021 @ 09:19:43 #208
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199107430
quote:
14s.gif Op donderdag 22 april 2021 09:11 schreef LXIV het volgende:

[..]

Krijg je ook wel eens knutselwerkjes?
Die maak ik zelf.
  donderdag 22 april 2021 @ 09:21:50 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199107460
Het aantal echtscheidingen valt nog best mee eigenlijk, helemaal gezien de gemiddelde huwelijksduur en leeftijden van de huwelijkspartners bij scheiding.
Die ligt hoger dan ooit te voren en het huwelijk heeft gemiddeld ook langer geduurd.

https://opendata.cbs.nl/s(...)ed/table?fromstatweb
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 22 april 2021 @ 09:24:12 #210
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199107489
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 01:30 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Het zijn er tegenwoordig heel weinig. Hoeveel meiden van laten we zeggen tussen de 18 - 22 zeggen:

"Ik wil helemaal geen werk carrière. Ik wil geen Bachelor/Master behalen. Ik wil gewoon zsm trouwen, huisvrouw zijn en kinderen krijgen"?

Heel zeldzaam fenomeen tegenwoordig. Iedereen wordt geïndoctrineerd met de feministische leer (vrouwen én mannen).
In het buitenland komt dat ook weinig voor hoor.
Dat er landen zijn waar men moet betekend niet dat men het zo wil. Echt overal waar vrouwen de kans krijgen gaan ze liever naar school en ook werken. En op het grootste deel van de wereld moeten de vrouwen ook wel werken omdat het anders simpelweg niet gaat.

Vind het zo’n raar beeld van oa Azië dat vrouwen daar allemaal traditionele huisvrouwen zijn die niet werken buitenshuis. Dan ben er niet alleen nog nooit geweest, maar heb je je ook nooit echt eens verdiept in hoe het nu zit.
En ook hier heb je dan niet echt opgelet, want het merendeel van de vrouwen werkt part time hier, zijn geen full time carrière vrouwen, maar werken naast het gezin. Wat makkelijk kan, zeker als de kinderen naar school gaan.

Vrouwen die ook werken is vrij traditioneel, in de geschiedenis konden maar weinig mensen het zich veroorloven dat niet te doen namelijk.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 22 april 2021 @ 09:32:31 #211
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199107589
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 09:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat er landen zijn waar men moet betekend niet dat men het zo wil. Echt overal waar vrouwen de kans krijgen gaan ze liever naar school en ook werken. En op het grootste deel van de wereld moeten de vrouwen ook wel werken omdat het anders simpelweg niet gaat.

Vind het zo’n raar beeld van oa Azië dat vrouwen daar allemaal traditionele huisvrouwen zijn die niet werken buitenshuis. Dan ben er niet alleen nog nooit geweest, maar heb je je ook nooit echt eens verdiept in hoe het nu zit.
En ook hier heb je dan niet echt opgelet, want het merendeel van de vrouwen werkt part time hier, zijn geen full time carrière vrouwen, maar werken naast het gezin. Wat makkelijk kan, zeker als de kinderen naar school gaan.

Vrouwen die ook werken is vrij traditioneel, in de geschiedenis konden maar weinig mensen het zich veroorloven dat niet te doen namelijk.
Van die vrouwen die op een divan liggen en de hele dag kersenbonbons eten en damesbladen lezen. Dan heb ik nog liever een carrierevrouw.
The End Times are wild
pi_199107590
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 08:41 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Hoezo probleem? Nieuwe man.
Dat kost tijd. En waar moet ze dan ondertussen wonen en zichzelf onderhouden?
pi_199107624
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 08:56 schreef LXIV het volgende:

[..]

Niet per definitie, maar zo kijk jij en een aantal andere mannen in dit topic er wel tegenaan.
Dan ben je aan het liegen.
pi_199107646
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 08:58 schreef Leandra het volgende:
Maar waarom is een nieuwe man eigenlijk de oplossing bij een scheiding tussen man en vrouw die hebben afgesproken dat zij niet werkt?
Omdat zij dat wil. Zij heeft geen zin alleenstaande te zijn.

quote:
Hij kan toch ook gewoon kinder- en partneralimentatie betalen als hij er met de secretaresse vandoor gegaan is.
Nee, ze wil een vader figuur hebben voor de kinderen omdat ze van haar kinderen houdt.
  Redactie Frontpage donderdag 22 april 2021 @ 09:47:32 #215
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_199107723
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 09:13 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Daar is toch niks mis mee? Iedereen zijn voorkeur.
Soms is de waarheid gewoon te hard. Nederland heeft 50% scheidingen, het HOOGSTE aantal van Europa.

Kijk ik bij mijn islamitische/Oost europese collega's dan kunnen die het woord scheiden nauwelijks uitspreken.
Ik weet niet of je het weet maar er zijn in de EU landen waar het scheidingspercentage veel hoger ligt. Wellicht had je even Wikipedia er bij moeten pakken: https://en.wikipedia.org/wiki/Divorce_demography

Zo zie ik een scheidingspercentage van dik 60% in Luxemburg en zijn er een aantal landen die ver boven de 50 scoren. In de door jou zo gelauwerde Oost-Europese landen ligt het percentage ook ver boven de 40, net zoals in Nederland. Je hebt jezelf geframed iets te geloven dat pertinent onwaar is.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_199107740
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 09:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er is nogal een verschil tussen verplicht kinderen baren en je rol vervolgens te beperken tot het huis en de kinderen, en daarover zelf keuzes mogen maken en dat kunnen combineren met een baan.

Ik denk dat er idd vrouwen zelfmoord gaan plegen als ze niets anders meer mogen dan huisvrouw en moeder zijn, en helemaal als ze daarmee ook nog eens de beslissingsbevoegdheid kwijtraken over het geld dat in het gezin binnenkomt omdat de ander het verdient (wat hij ook alleen maar kan doen omdat zij de verzorging van het huishouden en de kinderen op zich neemt).
Zucht. Sommige mensen weigeren gewoon te accepteren dat er BLIJKBAAR vrouwen bestaan die niks anders willen dan huisvrouw zijn en GRAAG de man de autoriteit geven.....
pi_199107755
quote:

[..]

In Nederland zie je ook niet anders hoor. Vrijwel alle Aziatische vrouwen die ik ken werken gewoon en 9 van de 10 keer hebben ze thuis ook de broek aan. Ik vind ze ook altijd erg ambitieus.
pi_199107767
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 09:49 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Zucht. Sommige mensen weigeren gewoon te accepteren dat er BLIJKBAAR vrouwen bestaan die niks anders willen dan huisvrouw zijn en GRAAG de man de autoriteit geven.....
Je begrijpt niet dat geld verdienen je geen autoriteit geeft he? In feite ben je dan gewoon haar slaaf.
pi_199107790
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 09:17 schreef Sicstus het volgende:
Ik kan ook geen vrouw krijgen, maar om er nou eentje uit het buitenland te halen, dat lijkt me toch ultiem triest.
1. Waarom zou het triest zijn? Man blij, vrouw blij.

2. Als je maar geen vrouw kan krijgen, tot hoelang ga je nog door wachten? Ga je liever als een eeuwige single sterven?
pi_199107837
Als het overigens alleen om huishoudelijke taken gaat, en je hebt een kamer over, is een Filipijnse huishoudster ook een aanrader.
  donderdag 22 april 2021 @ 10:01:15 #221
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_199107846
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 09:54 schreef BookFreak het volgende:

[..]

1. Waarom zou het triest zijn? Man blij, vrouw blij.

2. Als je maar geen vrouw kan krijgen, tot hoelang ga je nog door wachten? Ga je liever als een eeuwige single sterven?
Ja vind ik ook

allebei blij en
allebei volwassen en
Allebei gelukkig

het bedissen wie met wie mag trouwen dat is onzin
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:00 schreef Aurelius het volgende:
Als het overigens alleen om huishoudelijke taken gaat, en je hebt een kamer over, is een Filipijnse huishoudster ook een aanrader.
Filipijnse staan er om bekend dat ze heel goede verpleegsters zijn
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 22 april 2021 @ 10:01:24 #222
256666 leeell
I know you're lonely
pi_199107848
Wat is dit voor een topic joh :')

Vol met gefrustreerde mannetjes die zelf niks klaarspelen en dat projecteren op vrouwen (in Nederland), en het alleen kunnen wegzetten alszijnde kutwijven / emancipatie hier. Daarom maar een machtsongelijke relatie zoeken in het buitenland.

Man man man, gooi jezelf weg.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_199107856
quote:
In het buitenland komt dat ook weinig voor hoor
Ik zei al eerder, het feminisme is al wereldwijd gevestigd. Alleen in islamitische landen is het iets moeilijker door te dringen. Maar ook daar genoeg te vinden, vooral in de grote steden.

quote:
Dat er landen zijn waar men moet betekend niet dat men het zo wil
Ook jij weigert gewoon te geloven dat er echt vrouwen zijn die helemaal niet mannelijk willen zijn. Jij denkt dat vrouwen gewoon feminist geboren zijn eigenlijk.

quote:
Vind het zo’n raar beeld van oa Azië dat vrouwen daar allemaal traditionele huisvrouwen zijn die niet werken buitenshuis.
Nooit gezegd. Alleen gemiddeld veel traditioneler dan in NL. Nóg véél traditioneler dan moet je in de islamitische wereld zijn.

quote:
Dan ben er niet alleen nog nooit geweest
Hehehe...

quote:
Ja, omdat de maatschappij dat eist en de vrouwen tegenwoordig maar 1 of 2 kids nemen. Ze willen alle vrouwen het huis uit. En het is ze gelukt sinds de jaren 70.

quote:
Onzin.
pi_199107878
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 09:32 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dat kost tijd. En waar moet ze dan ondertussen wonen en zichzelf onderhouden?
Ja omdat deze nieuwe ideologieën alles in de war heeft geschopt. Familiebanden niet hecht meer, vrouwen moeten geen man, mannen mogen niet meer dan één vrouw trouwen.....tjah.
  donderdag 22 april 2021 @ 10:09:47 #225
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199107915
Ik ken ook genoeg werkende moslimvrouwen die getrouwd zijn en een gezin hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')