abonnement Unibet Coolblue
pi_199080639
Voorafgaande delen:

Topicreeks: BMW fantopic

Modellen:

1-serie:
• Oksel, E87 118d
• Scorpie, E87 118i
Impry, E87 130i
• Maart78, F20 118i
• Hojdhopper, E87 116i
• YoshiBignose, F21 M135i

2-serie:
mitchelll0181, F46 216i Gran Tourer

3-serie:
• metallicattim, E30 318iA, E30 325i
• rival, E36 323i Compact
• jitzzzze, E36 318tds touring
• pvdplanet, E36 325i Coupe
• YoshiBignose, E36 318i cabrio
• LethalNinja E46 318i sedan
Boegschroef, E30 m52b28
• Moody, F30 320i
daNpy, 2006 E91 325i Touring
• Sie_Scheitern_Epos, E46 323Ci
• NoComment, F31 330d
• Pap89, F31 328i

5-serie:
Boegschroef, F11 530d
• tong_poh, E60 535d
• Catch22-, E39 523iAT
LoveAtFirstDrive, E34 540iA Touring '94
Hyperdude, 2011 F11 523iA Touring
OxygeneFRL, E61 530D
• Shoarmapatatje, E39 520i

6-serie:

7-serie:
Tarado, E38 740iL

8-serie:

X:
Voszje, E70 X5 xDrive 30d

Z:
• bluemoon23, E85 Z4 3.0si

M:

Motoren:
• Catch22-, K75 RT
Hyperdude, F800GS

Onderdelen
http://bmwfans.info
Nog een BMW ETK (NL-onderdelencatalogus): http://nl.bmwfans.info/parts-catalog
http://www.offenga.nl
https://bmwshop.ekris.nl/nl/onderdelen

Handige links
Online TIS: http://bmw.workshop-manuals.com/
Nog een online TIS, ook nieuwere modellen: https://www.newtis.info (incl. WDS/schema's)
Online WDS: http://www.bmw-planet.net/diagram/ (doet het niet meer!?)

Staat je geliefde auto er niet bij? Vermeld het even en het wordt wellicht aangepast.



Hoi :)

OldBies/afvoeren?:

3-serie:
• dnzl, E30 316
• piekartz87, e36 323i
• Gkhn, E30 320i
• Jaapie1993, E30 320i
• Youp, E30 320i
• Fransbreda, E36 316i
justmattie, E36 316i
RPG, E36 316i
• Teamlead, E36 318tds
Turquaz52, E36 318i, E36 323i
• Gokhan03, E36 323ti compact
• MrTorture, E36 325i
• Mikkie, E46 320d
Twista101, E36 316i
Mavi86, E36 316i
• Peewee, E46 320d
• xaban06, E46 318d Touring
• Vuurmuis, E46 325ci
Driftkikkerrrrr e30 318i.
Xtr3mE, E46 318ci
Maharbal, E46 325ci
SingleCoil E46 325ic
• Leolinedance, F30 BMW 320d

5-serie:
Rizzeau, E28 525i
• mighty_myte, E34 520i
• disyn, E39 520i
• lezzer, E39 525i
eevebe, E39 528i
Rizkant, E39 528i
• M.O.D, E39 540i

6-serie:
• HFdude, E64 (645i CI S)

7-serie:
• Chooselife, E32 735i
• Alicey & SingleCoil, E38 740iL

X:
• lezzer, E83 X3 2.0d
• Andyy, E84 X1 sDrive 20i
Z:
• minispilie, E36/7 Z3 1.9
• lommy, E36/7 Z3 2.8 cabrio
oYo, E89 Z4 35i

M
• Okeuj, E92 M3

[ Bericht 0% gewijzigd door rival op 20-04-2021 09:57:27 ]
  dinsdag 20 april 2021 @ 09:56:14 #2
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_199080730
Achter mijn naam mag de E91 335d afgevoerd worden, en een F31 330d toegevoegd. Maandag ophalen :s)
Life's like music, get the rhythm..
pi_199080744
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 09:56 schreef NoComment het volgende:
Achter mijn naam mag de E91 335d afgevoerd worden, en een F31 330d toegevoegd. Maandag ophalen :s)
Heb ik aangepast.
Veel plezier ermee O+
pi_199080764
De sparco stoelen waar ik momenteel op zit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199093930




  woensdag 21 april 2021 @ 07:46:53 #6
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_199094184
Kunnen ze die Nederlander zo snel mogelijk weer ontslaan aub.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_199096350
Die DRL ziet er echt niet uit. Snap niet waarom ze van de angel eyes zijn afgestapt (E90 generatie). Dat vind ik toch wel de mooiste DRLs omdat ze op geen enkel ander merk lijken. Heb het idee dat er al 5 andere merken zijn ofzo met horizontale streepjes?

[ Bericht 10% gewijzigd door DX11 op 21-04-2021 11:53:17 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_199096382
De achterkant is best mooi. De voorkant...nope.
pi_199096853
Achterkant

  woensdag 21 april 2021 @ 12:35:11 #10
438762 -Richard-
Een 21 jarige allrounder.
pi_199096939
De nieuwe M3/M4 kan ik al best aan wennen, dat is gewoon een verandering die met de loop der jaren is gekomen, het was tijd voor iets anders blijkbaar.

Die M550i vind ik inspiratieloos lelijk, net de streepjes van een Citroën C5 Aircross.
Weet van alles een beetje maar net niets.
  woensdag 21 april 2021 @ 12:52:18 #11
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_199097160
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 12:26 schreef pvdplanet het volgende:
Achterkant

[ afbeelding ]
Mooie auto. ^O^
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 21 april 2021 @ 17:52:53 #12
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199100785
in mijn auto (E38) gaat de "koelvloeistof peil checken" waarschuwing aan als de motor koud is en rijdend op temperatuur komt zeg maar, op het moment dat hij al warm is en ik start en rij dan krijg ik deze waarschuwing niet.

Die vlotter/dobber zit gewoon zoals het hoort dus geen zichtbare lekkage.

iemand een idee wat dit kan zijn?
pi_199104402
Lucht in het koelsysteem. Effe ontluchten.

Vergeet de verwarming niet op standje tropisch te zetten om ook de lucht uit de radiator onder het dashboard te krijgen.
pi_199107702
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 17:52 schreef Tarado het volgende:
in mijn auto (E38) gaat de "koelvloeistof peil checken" waarschuwing aan als de motor koud is en rijdend op temperatuur komt zeg maar, op het moment dat hij al warm is en ik start en rij dan krijg ik deze waarschuwing niet.

Die vlotter/dobber zit gewoon zoals het hoort dus geen zichtbare lekkage.

iemand een idee wat dit kan zijn?
Blijf niet doorrijden met deze melding, Doordat de sensor deze melding afgeeft, kun je er vanuit gaan dat er lucht in het koelsysteem zit. Dit kan problemen geven als je er langer mee blijft rijden. de motortemperatuur geeft slechts de temperatuur op 1 punt aan.

Koelsysteem ontluchten door de ontluchtingsnippel los te draaien, en bij te vullen totdat er een continu stroom koelvloeistof uit deze opening komt. met de verwarming op de heetste stand op standje 1.

Helpt dit niet, laat dan een snuffelaar het koelsysteem testen op aanwezigheid van co. dit is een test waarmee middels speciale vloeistof gekeken kan worden of er uitlaatgas in het koelsysteem komt.
blijf er niet mee rijden, het kan je een lekke koppakking of zelfs kromme cilinderkop opleveren.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199108716
Toch maar de gok genomen, mijn e93 gaat volgende week voor software tune, voor ¤275 van 218pk/270Nm naar 265pk/315Nm. Dit is inc dyno print voor en na. Te mooi om waar te zijn? We gaan het meemaken!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_199110012
quote:
Had niet verwacht dat ik het ooit zou zeggen maar die grote neus is gewoon veel te lelijk :') valt niks anders van te maken.
Facts don't care about your feelings
pi_199119303
Zoooo, it's that time of the month again.. :P Altijd een haat-liefde verhouding met m'n E34 540i Touring. Momenteel twijfel ik heel erg of ik 'm moet verkopen. Heb 'm nu bijna 6 jaar en 85.000km mee gereden. Met oude auto's is er altijd wel wat te doen. Sommige dingen vind ik ook wel leuk om te doen hoor. Ben ook helemaal gek op de V8, dat maakt het echt speciaal en op LPG is het nog betaalbaar rijden. En uiteraard de looks, ik vind het echt een mooie auto om te zien. De eerste auto waar ik ook zo lang mee doe, vorige record stond op 2,5 jaar, verder wisselde ik praktisch elk halfjaar of eerder van auto. Wel de auto waar veruit het meeste geld in zit :D

Maar.. Hij hort en stoot nu op LPG, ik rijd dus lekker de hele week op Euro 98, niet fijn voor de bankrekening :P Verder zitten er nog wat trillingen in het onderstel. En, beetje de druppel.., opeens 2 aardige roestplekken op de deur achter. En vooral de roest is een issue, iets wat ik niet zelf kan en vaak duur kan uitvallen. Verder zijn er nog genoeg kleine/minder belangrijke dingen die gedaan mogen worden en ook gewoon tijd en geld kosten. En nu ik net een kindje heb gekregen heb ik ook niet zoveel tijd voor de auto.

LPG (laten) fixen en verkopen dan maar? Ik vind het moeilijk, ik ben heel bang dat ik er ontzettende spijt van krijg. Aan de andere kant is weer eens wat anders ook leuk. Maar de V8 blijft iets magisch, ik geniet nog altijd van het geluid en de looks van de auto. Het is wel iets speciaals, een auto van 26 jaar oud valt wel op in het straatbeeld.

Nou ben ik ook erg gecharmeerd van de E91 LCI, M-pakket is dan wel een must. Diesel lijkt me dan wel fijn, omdat ik toch nog aardig wat rijd. Het verschil zal niet groot zijn, maar met vakanties vind ik diesel ook wel lekker. Zo zit ik dus te kijken naar 330d Touring M-pakket met handbak. De LCI heeft de nieuwe 3 liter met 245pk, deze is met handgeschakelde bak volgens de specs zelfs sneller dan de 335d (alleen als automaat). Ooit heb ik met een pre-LCI 335d Touring gereden en dat was echt zeer snel, maar vond 'm met automaat wat saai. De automaat in de 540i vind ik ook jammer, dus een handbak is wel een must. De 330d is met stage 1 chip bij VVT naar de 300pk en 600Nm te tunen, niet verkeerd lijkt me. Ze zijn er ook met xDrive. Leuk in de winter (ga graag op wintersport) en is sneller dan de RWD versie. Maar RWD is natuurlijk wel baas met 600Nm.

Wat zouden jullie doen? Diesel in deze tijd kopen vind ik wel lastig (al heb ik nog een E39 525d, maar die kostte de wereld niet). Ben, in zekere zin, nog steeds gek op de 540i en zou hem het liefst dan ook houden en stallen. Maar ik heb daar de ruimte niet voor, dus dan moet ik wat gaan huren en zou de verkoop van de 540i wel nodig hebben om een nette E91 te kunnen halen. Heb er verder niet zoveel haast bij, kan de 540i verkopen (zal al niet snel gaan) en dan met de 525d gaan rijden. Maar ja, is het de moeite om de 540i, na jaren zwoegen en bakken met geld er in te hebben gepompt, weg te doen voor een 'dieseltje'? De MRB blijft stijgen en de dieselprijs is ook lekker hoog inmiddels. LPG is in dat opzicht een zeer goed alternatief, alleen met praktische zaken is het minder handig. Moet vaak tanken (om de 250/300km), extra onderhoud (al is dat vooral een filtertje elke 20.000km) en in het buitenland is het niet handig (heb daarom nu de E39 525d dus, voor de vakantie).

Even een snelle berekening gemaakt van alleen MRB, brandstof met huidige prijzen en de verzekering. De 330d komt er het goedkoopste uit (scheelt nog geen 3 tientjes met de 540i per jaar) en de 330i is het duurst (200 euro per jaar duurder dan de 330d). Ligt dus allemaal vrij dicht bij elkaar.

[ Bericht 2% gewijzigd door LoveAtFirstDrive op 23-04-2021 10:39:03 ]
pi_199121398
Ik vind dat model misschien wel het mooiste model van BMW (5serie), heb zelf een BMW (E34) 525 gehad. Ik zou hem zo weer terug willen O+ Als ik de V8 versie had gehad dan ging ik er waarschijnlijk in wonen.
Maar goed ik rij dan ook misschien 5k per jaar dus dan kun je wat makkelijker de gok nemen qua onderhoud etc.
  vrijdag 23 april 2021 @ 10:49:31 #19
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_199121744
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 00:38 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
...

Maar.. Hij hort en stoot nu op LPG, ik rijd dus lekker de hele week op Euro 98, niet fijn voor de bankrekening :P Verder zitten er nog wat trillingen in het onderstel. En, beetje de druppel.., opeens 2 aardige roestplekken op de deur achter. En vooral de roest is een issue, iets wat ik niet zelf kan en vaak duur kan uitvallen. Verder zijn er nog genoeg kleine/minder belangrijke dingen die gedaan mogen worden en ook gewoon tijd en geld kosten. En nu ik net een kindje heb gekregen heb ik ook niet zoveel tijd voor de auto.

LPG (laten) fixen en verkopen dan maar? Ik vind het moeilijk, ik ben heel bang dat ik er ontzettende spijt van krijg. Aan de andere kant is weer eens wat anders ook leuk. Maar de V8 blijft iets magisch, ik geniet nog altijd van het geluid en de looks van de auto. Het is wel iets speciaals, een auto van 26 jaar oud valt wel op in het straatbeeld.

...
Ik zou 'm verkopen. Je blijft er mee aan de gang. Roest blijft een nooit eindigend verhaal.
1+1=2, ook wil je graag dat het 3 is.

Er is een tijd voor hobbyauto;s en een tijd voor babies. Meestal niet tegelijkertijd; qua "tijd"en ¤¤. :'(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_199121856
Er schijnt een dodelijke ziekte onder rubberbomen te gaan zorgen voor een tekort aan autobanden, waardoor de prijzen van banden zullen stijgen. Ik heb geen aandelen in autobanden en ik ben niet gesponsord om dit te melden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199122467
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:22 schreef Questular het volgende:
Ik vind dat model misschien wel het mooiste model van BMW (5serie), heb zelf een BMW (E34) 525 gehad. Ik zou hem zo weer terug willen O+ Als ik de V8 versie had gehad dan ging ik er waarschijnlijk in wonen.
Maar goed ik rij dan ook misschien 5k per jaar dus dan kun je wat makkelijker de gok nemen qua onderhoud etc.
Het model blijft prachtig, elke keer als ik twijfel over verkoop en ik zie de auto weer staan denk ik: neeeee die blijft gewoon! Maar inmiddels verschuiven de prioriteiten wat en zo een auto is gewoon een rijdend project, er is altijd wel wat te doen. Sommige dingen zijn leuk om zelf te doen, andere dingen weer niet. Er zit veel geld en tijd in de auto en hij is nog steeds niet 100% (en dat zal 'ie ook nooit worden denk ik). Lastig :(

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:49 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Ik zou 'm verkopen. Je blijft er mee aan de gang. Roest blijft een nooit eindigend verhaal.
1+1=2, ook wil je graag dat het 3 is.

Er is een tijd voor hobbyauto;s en een tijd voor babies. Meestal niet tegelijkertijd; qua "tijd"en ¤¤. :'(
Ja heb je gelijk in. Roest is gewoon echt naar. Ik heb 2 jaar terug al paar plekken laten aanpakken, jammer dat het dan weer ergens anders opeens begint. Je houdt het niet tegen. Dat is ook waarom ik de E39 en E46 oversla, wat ik eigenlijk ook hele mooie auto's vind. Mijn goedkope E39 heeft ook al wat roestplekken, misschien dat ik die nog een beetje simpel oplap om 'm wat toonbaarder te maken. E46 330i Touring handbak zou ik ook nog graag willen, maar die dingen kunnen ook rotten natuurlijk. Er staat al een tijd een 330Xi Touring automaat, erg mooie uitvoering maar X en automaat wil ik dan toch niet.
De baby gaat nu voor, wil inderdaad gewoon geen gezeur en gewoon een wat degelijke auto voor het gezin en tzt de vakanties. E91 LCI 330d lijkt me dan een fijne auto en leuk met toch veel vermogen. Heb meerdere E9#'s gereden, van 318i tot 335i en M3, fijne wagens!

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er schijnt een dodelijke ziekte onder rubberbomen te gaan zorgen voor een tekort aan autobanden, waardoor de prijzen van banden zullen stijgen. Ik heb geen aandelen in autobanden en ik ben niet gesponsord om dit te melden.
Alle grondstoffen zijn aan het stijgen, koper is ook verdubbeld afgelopen jaar dacht ik.
pi_199122763
Zou er na een tijdje ook wel klaar mee zijn. Heb nog nooit een auto 6 jaar gehouden haha, langste is 3.5 jaar ongeveer denk ik. Dat was de E46 O+ Beetje afwisseling houdt het ook leuk.

Oh m'n cabrio heb ik nu ook wel 3.5 jaar denk ik maar tel ik niet echt mee, dat is nog geen 5000 km per jaar.
Facts don't care about your feelings
pi_199125311
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er schijnt een dodelijke ziekte onder rubberbomen te gaan zorgen voor een tekort aan autobanden, waardoor de prijzen van banden zullen stijgen. Ik heb geen aandelen in autobanden en ik ben niet gesponsord om dit te melden.
De 15" Falken bandjes van de Ignis waren vorig jaar 52 Euro en nu 80
pi_199130199
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 00:38 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Zoooo, it's that time of the month again.. :P Altijd een haat-liefde verhouding met m'n E34 540i Touring. Momenteel twijfel ik heel erg of ik 'm moet verkopen. Heb 'm nu bijna 6 jaar en 85.000km mee gereden. Met oude auto's is er altijd wel wat te doen. Sommige dingen vind ik ook wel leuk om te doen hoor. Ben ook helemaal gek op de V8, dat maakt het echt speciaal en op LPG is het nog betaalbaar rijden. En uiteraard de looks, ik vind het echt een mooie auto om te zien. De eerste auto waar ik ook zo lang mee doe, vorige record stond op 2,5 jaar, verder wisselde ik praktisch elk halfjaar of eerder van auto. Wel de auto waar veruit het meeste geld in zit :D

Maar.. Hij hort en stoot nu op LPG, ik rijd dus lekker de hele week op Euro 98, niet fijn voor de bankrekening :P Verder zitten er nog wat trillingen in het onderstel. En, beetje de druppel.., opeens 2 aardige roestplekken op de deur achter. En vooral de roest is een issue, iets wat ik niet zelf kan en vaak duur kan uitvallen. Verder zijn er nog genoeg kleine/minder belangrijke dingen die gedaan mogen worden en ook gewoon tijd en geld kosten. En nu ik net een kindje heb gekregen heb ik ook niet zoveel tijd voor de auto.

LPG (laten) fixen en verkopen dan maar? Ik vind het moeilijk, ik ben heel bang dat ik er ontzettende spijt van krijg. Aan de andere kant is weer eens wat anders ook leuk. Maar de V8 blijft iets magisch, ik geniet nog altijd van het geluid en de looks van de auto. Het is wel iets speciaals, een auto van 26 jaar oud valt wel op in het straatbeeld.

Oef, lastig... kun je 'm niet schorsen en wegzetten? Misschien komt er ooit een dag dat je er weer tijd en geld aan wilt besteden (als ie dan niet weggeroest is :'( ). De E34 wordt zo mooi oud en je ziet ze al zo weinig meer... ik heb mijn E34 een paar jaar geleden ingeruild voor een E39 en heb daar eigenlijk geen spijt van, maar als ik de mogelijkheid had gehad, had ik 'm gehouden voor erbij.

Kun je er nog veel voor krijgen denk je?
pi_199131645
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 12:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Zou er na een tijdje ook wel klaar mee zijn. Heb nog nooit een auto 6 jaar gehouden haha, langste is 3.5 jaar ongeveer denk ik. Dat was de E46 O+ Beetje afwisseling houdt het ook leuk.

Oh m'n cabrio heb ik nu ook wel 3.5 jaar denk ik maar tel ik niet echt mee, dat is nog geen 5000 km per jaar.
Haha ik dus ook niet, dat zegt dus ook wel wat. Maar het is vermoeiend dat er altijd wat is inderdaad. Iets 'nieuws' kopen zie ik ook wel zitten. En een E91 330d met stage 1 300pk en 600Nm lijkt me eerlijk gezegd wel erg leuk. Alleen to xDrive or not to xDrive? Allebei heeft z'n voordelen. RWD: speelser, lager verbruik, lagere MRB, minder onderhoud. xDrive: sneller en grip in de winter. Weet alleen niet of dat ook zo een gevoelig systeem is dat alle 4 de banden hetzelfde profiel moeten hebben en dezelfde mm etc. Weet nog wel van m'n werk bij Hofmeister dat het best gevoelig kan zijn, ook een keer een tussenbak moeten laten fixen.

Maar goed, twijfel nog heel erg Zat vandaag foto's te zoeken voor autoscout en vond het toch wel lastig :9

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 21:42 schreef t-star het volgende:

[..]

Oef, lastig... kun je 'm niet schorsen en wegzetten? Misschien komt er ooit een dag dat je er weer tijd en geld aan wilt besteden (als ie dan niet weggeroest is :'( ). De E34 wordt zo mooi oud en je ziet ze al zo weinig meer... ik heb mijn E34 een paar jaar geleden ingeruild voor een E39 en heb daar eigenlijk geen spijt van, maar als ik de mogelijkheid had gehad, had ik 'm gehouden voor erbij.

Kun je er nog veel voor krijgen denk je?
Schorsen en wegzetten kan ik niet op eigen terrein helaas, woon nu in het centrum. We zijn wel voorzichtig aan het kijken voor andere huisjes en ik zou dan wel een garage willen, maar de markt is momenteel niet heel gunstig voor starters. Ik reageer af en toe wel als er een garagebox vrijkomt, maar die zijn schijnbaar nogal gewild en ben dan alweer te laat. En dat kost toch ook weer een aardig bedrag, dan heb je alleen een garage zonder voorzieningen en weinig ruimte (sleutelen lukt daar dus al niet). Maar dat zou wel een oplossing kunnen zijn, als 'ie maar goed droog kan staan. Maar dat is wel het pijnpunt inderdaad, ga ik er spijt van krijgen? Dat weet je helaas pas achteraf :'(

Ik denk er wel een redelijk bedrag voor te krijgen, maar of ik dat genoeg vind? Geen idee. Er zijn inmiddels best wat dingen die niet werken of er aan gedaan kunnen worden. Hij rijdt verder wel gewoon, want gebruik 'm ook om naar m'n werk te rijden. Maar voor 5k ofzo zou ik 'm echt niet verkopen, moet dan toch wel meer richting het dubbele gaan. Heb 'm nu op autoscout en mobile.de voor bijna 13k. Het is momenteel een beetje wat de gek er voor geeft. Ik zou het er zelf niet voor overhebben hoor :P Maar ja, als je laag inzet krijg je laag. Zakken kan altijd nog, stijgen is meestal lastig. En soms zie ik ze voor een 520i ook al flinke prijzen vragen, een volle 540i lijkt me dan toch meer waard. Heb er ook voor, slik, 14k aan facturen bij :D Heb wel al een Duitser die echt binnen 5 min. na plaatsing reageerde, maar denk niet dat 'ie de defecten heeft vertaald die ik netjes en eerlijk er bij heb gezet -O- We zien wel, in ieder geval geen haast en ook wel goed om hem weer even op de markt te zetten en kijken of er animo is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')