Als we dan het initiatief overlaten aan de mensen die dat initiatief willen nemen, hetzij overduidelijk, hetzij subtieler, of dat nou man of vrouw is?quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:39 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dan blijven veel mensen single, want de meeste vrouwen zijn afwachtend.
Wat als veel mensen gewoon single willen blijven? Stel dat de meeste vrouwen single willen blijven en de meeste mannen niet... dan is het een probleem van de mannen, al wordt het uiteindelijk ook tot een probleem van de vrouwen gemaakt omdat mannen er boos van worden.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:39 schreef Keep_Walking het volgende:
Dan blijven veel mensen single, want de meeste vrouwen zijn afwachtend.
De meeste vrouwen willen niet single blijven.quote:Op dinsdag 20 april 2021 18:56 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Wat als veel mensen gewoon single willen blijven? Stel dat de meeste vrouwen single willen blijven en de meeste mannen niet... dan is het een probleem van de mannen, al wordt het uiteindelijk ook tot een probleem van de vrouwen gemaakt omdat mannen er boos van worden.
Katy Perry ook niet.quote:Op dinsdag 20 april 2021 18:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De meeste vrouwen willen niet single blijven.
Maar als vrouwen over het algemeen niets lijken te ondernemen of iets laten merken. Dan denken mannen ook van wat moet ik dan.quote:Op dinsdag 20 april 2021 02:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee ik zie dat niet om eerlijk te zijn. Misschien is dat verschil van zienswijze want zelf denk ik wel dat er verschillen in zit en dat het niet eenrichtingsverkeer is hoe dat tot stand kan komen. Daar zijn 2 mensen voor nodig. Het is niet zo statisch (maar dat is mijn persoonlijke mening en ervaring) dat een vrouw net zo goed het initiatief neemt om te veroveren als ze geïnteresseerd is.
Eigen schuld kan je op verschillende manieren zien. Ja soms ligt de schuldvraag wel degelijk bij de persoon die eenzaam is als die persoon passief is. Je kan niet verwachten dat er productiefs uitkomt als je er 0 moeite instopt.
Maar dat is dus niet zo. Over het algemeen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:57 schreef TFL het volgende:
[..]
Maar als vrouwen over het algemeen niets lijken te ondernemen of iets laten merken. Dan denken mannen ook van wat moet ik dan.
Waat betekent single eigenlijk als vrouwen dit zeggen van zichzelf. Dat ze ook celibatair blijven?quote:Op dinsdag 20 april 2021 18:56 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Wat als veel mensen gewoon single willen blijven? Stel dat de meeste vrouwen single willen blijven en de meeste mannen niet... dan is het een probleem van de mannen, al wordt het uiteindelijk ook tot een probleem van de vrouwen gemaakt omdat mannen er boos van worden.
Ik denk niet dat je kan zeggen dat ALLE vrouwen en ALLE mannen zo doen en denken. Daar zitten gewoon grote verschillen in het gros denkt niet zo in hokjes en termen van alle vrouwen of alle mannen maar kijken gewoon naar de persoon voor zich.quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:57 schreef TFL het volgende:
[..]
Maar als vrouwen over het algemeen niets lijken te ondernemen of iets laten merken. Dan denken mannen ook van wat moet ik dan.
Ik zeg over het algemeen, kun je niet lezenquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je kan zeggen dat ALLE vrouwen en ALLE mannen zo doen en denken. Daar zitten gewoon grote verschillen in het gros denkt niet zo in hokjes en termen van alle vrouwen of alle mannen maar kijken gewoon naar de persoon voor zich.
Jij als persoon hebt toch ook een identiteit en karakter. Jij bent toch ook niet zoals alle andere? Uniek is ieder mens.
Zou je zelf door iemand benaderend willen worden die zo denkt over ALLE MANNEN en jou niet op je persoonlijkheid beoordeeld maar op een denkbeelden die vooraf al vaststaan?
Weetje dat je mij nu echt een slecht gevoel geeft. Met je kun je niet lezen? Ik ben netjes geweest in mijn reacties naar jou maar dat denigrerende toontje tussen de regels door denk je dat ik blind ben?quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:08 schreef TFL het volgende:
[..]
Ik zeg over het algemeen, kun je niet lezen
Ik lees in deze topics altijd dat de ts snel als incel wordt geframed en alle incels zijn zogenaamd slecht. Dus is het vrijbaan voor de incel pesten tot ie kwaad wordt en de moderator een excuus heeft om hem te bannen. Zo gaat dat hier. De dubbele standaard voor wanneer je wel een groep over één kam mag scheren maar als het vrouwen betreft perfinent niet. Is best stuitend.
Jij maakt van mijn algemeen "Alle" in hoofdletters zelfs. Wat doe je zelf hier dan? Kun je wel bozig gaan doen maar dat is toch echt je eigen schuld. Niet de mijne.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Weetje dat je mij nu echt een slecht gevoel geeft. Met je kun je niet lezen? Ik ben netjes geweest in mijn reacties naar jou maar dat denigrerende toontje tussen de regels door denk je dat ik blind ben?
Jij hebt duidelijk je mening erover en dat mag maar ga niet met mijn woorden aan de haal.
Ik ga niet meer op jou reageren. Doei.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:14 schreef TFL het volgende:
[..]
Jij maakt van mijn algemeen "Alle" in hoofdletters zelfs.
Jonge jij bent zo doorzichtig. Met je verborgen agenda. Ik trap er niet in. En ik ben echt niet een onredelijk persoon en ik kan prima in discussie gaan maar met jou voelt het voor mij verspilde moeite. Zeg dan gewoon eerlijk dan met die passief agressieve reacties van je.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:14 schreef TFL het volgende:
[..]
Jij maakt van mijn algemeen "Alle" in hoofdletters zelfs. Wat doe je zelf hier dan? Kun je wel bozig gaan doen maar dat is toch echt je eigen schuld. Niet de mijne.
Nice. Ik krijg ook niet het idee dat je hier iets wilt toevoegen aan dit onderwerp. Je probeert alleen maar mensen hun woorden te verdraaien naar iets extreems zodat je ze weg kunt zetten als slecht ofzo.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
=
[..]
Ik ga niet meer op jou reageren. Doei.
Dat is wat jij doet. Ga vooral door met projecteren.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:18 schreef TFL het volgende:
[..]
Nice. Ik krijg ook niet het idee dat je hier iets wilt toevoegen aan dit onderwerp. Je probeert alleen maar mensen hun woorden te verdraaien naar iets extreems zodat je ze weg kunt zetten als slecht ofzo.
Vertel jij het maar. Feministen hebben natuurlijk aan alle mannen een hekel.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:08 schreef TFL het volgende:
[..]
Ik lees in deze topics altijd dat de ts snel als incel wordt geframed en alle incels zijn zogenaamd slecht. Dus is het vrijbaan voor incel pesten tot ie kwaad wordt en de moderator een excuus heeft om hem te bannen. Zo gaat dat hier. De dubbele standaard voor wanneer je wel een groep over één kam mag scheren maar als het vrouwen betreft pertinent niet. Is best stuitend.
vraag de feministen maar hoe zij over ALLE mannen denken. Maar daar hebben figuren zoals weer totaal geen problemen mee.
Dat is niét hoe dat gaat hier.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:08 schreef TFL het volgende:
[..]
Ik lees in deze topics altijd dat de ts snel als incel wordt geframed en alle incels zijn zogenaamd slecht. Dus is het vrijbaan voor incel pesten tot ie kwaad wordt en de moderator een excuus heeft om hem te bannen. Zo gaat dat hier. De dubbele standaard voor wanneer je wel een groep over één kam mag scheren maar als het vrouwen betreft pertinent niet. Is best stuitend.
vraag de feministen maar hoe zij over ALLE mannen denken. Maar daar hebben figuren zoals weer totaal geen problemen mee.
Waarom zou KW als incel worden geframed?quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:08 schreef TFL het volgende:
[..]
Niet alleen een topicstarter maar ook de users die meedoen aan het onderwerp worden zo behandeld hier.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:28 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Waarom zou KW als incel worden geframed?Hij heeft genoeg issues, maar hij is geen incel.
Dat jij dit nu naar een 'boehoe alle vrouwen zijn gemeen en het is oneerlijk' kant probeert te trekken...
Nee. Want die 'paar notities' bevat altijd de betreffende post(s) van de user. Ik kan geen uit de lucht gegrepen verhaal typen over een user en dan een ban aanvragen. Werkt niet. Daar komt nog bij punt 3.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:28 schreef TFL het volgende:
Dat kun je wel zo stellen maar ik kan me ook wel voorstellen dat een FA ook kan denken van het zal wel wat moderator Coolguy (of een ander) zegt. En alleen afgaat op een paar notities hoe jij een user wegzet?
Topickaap..quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:31 schreef TFL het volgende:
[..]
Niet alleen een topicstarter maar ook de users die meedoen aan het onderwerp worden zo behandeld hier.
En waar heb ik dat nou geschreven man. Dat maak je er toch zelf van. Niet ik.
Kom eens met een concreet voorbeeld dan, uit dit topic.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:31 schreef TFL het volgende:
[..]
Niet alleen een topicstarter maar ook de users die meedoen aan het onderwerp worden zo behandeld hier.
Ik geloof wel wat je beweert hoor maar ik vertrouw je ook niet helemaal natuurlijk. Ik bedoel, ik lees hier altijd dat jij (en dan vooral jij) direkt het slechte ziet in een user met zijn of haar problemen. En meteen met allerlei negatieve insinuaties komt over die user die mischien nieteens waar hoeven zijn. Maar wat er dan gebeurt is dat de user kwaad wordt. En dan begin jij met je notities denk ik.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee. Want die 'paar notities' bevat altijd de betreffende post(s) van de user. Ik kan geen uit de lucht gegrepen verhaal typen over een user en dan een ban aanvragen. Werkt niet. Daar komt nog bij punt 3.
Dus het is prima dat jij je iets kunt voorstellen, maar dat wat jij je voorstelt berust niet op de realiteit. Gewoon niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |