abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199079159
Maargoed. Ik denk dus dat vrouwen in de meerendeel van de mannen niets zien. En ze daarom geen initiatief (lijken te) nemen.
pi_199079171
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 02:01 schreef TFL het volgende:
Maargoed. Ik denk dus dat vrouwen in de meerendeel van de mannen niets zien. En ze daarom geen initiatief (lijken te) nemen.
maar dat zijn ze toch ook niet die mannen verplicht

sommige dingen kun je niet afdwingen en dan kan het wel oneerlijk lijken maar het is gewoon zoals het is
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_199079172
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 02:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

maar dat zijn ze toch ook niet die mannen verplicht

sommige dingen kun je niet afdwingen en dan kan het wel oneerlijk lijken maar het is gewoon zoals het is
Ik heb nergens gezegd dat initiatief nemen verplicht moet zijn. Ik ben gewoon net als k_w benieuwd naar de reden.

Speaking of.. er wordt daarentegen wel altijd hier gezegd dat mannen maar initiatief moeten tonen anders is hun eenzame bestaan allemaal hun eigen schuld. Zie je het meten met twee maten?
pi_199079174
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 02:13 schreef TFL het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat initiatief nemen verplicht moet zijn. Ik ben gewoon net als k_w benieuwd naar de reden.
Nee dat zeg je niet dat zeg ik inderdaad. Was geen aanval op je.
pi_199079182
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 april 2021 02:13 schreef TFL het volgende:

[..]

Speaking of.. er wordt daarentegen wel altijd hier gezegd dat mannen maar initiatief moeten tonen anders is hun eenzame bestaan allemaal hun eigen schuld. Zie je het meten met twee maten?
Nee ik zie dat niet om eerlijk te zijn. Misschien is dat verschil van zienswijze want zelf denk ik wel dat er verschillen in zit en dat het niet eenrichtingsverkeer is hoe dat tot stand kan komen. Daar zijn 2 mensen voor nodig. Het is niet zo statisch (maar dat is mijn persoonlijke mening en ervaring) dat een vrouw net zo goed het initiatief neemt om te veroveren als ze geïnteresseerd is.

Eigen schuld kan je op verschillende manieren zien. Ja soms ligt de schuldvraag wel degelijk bij de persoon die eenzaam is als die persoon passief is. Je kan niet verwachten dat er productiefs uitkomt als je er 0 moeite instopt.
pi_199079445
Omdat ze lui en onzeker zijn...

En dat wordt zo gedraaid dat het zogenaamd deftig is...
pi_199079451
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 01:31 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Westerse samenleving? Overal hoor. En waarom? Omdat kwaliteitsvrouwen diamanten zijn en hard to get horen te zijn.
Dus...als n vrouw wél t initiatief neemt, dan is ze geen kwaliteitsvrouw?
pi_199079472
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 01:04 schreef TFL het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk geen idee.

Vrouwen vertonen altijd erg wispelturig gedrag. En als dit gedrag leidend zou zijn geweest voor de menselijke evolutie. Dan zou mogelijk het menselijk ras allang zijn uitgestorven. Dus zijn mannen door noodzaak mischien zo geëvolueerd dat ze altijd wel zin hebben in sex. Voor het geval een meid (mooi of niet) dus toevallig wel zin heeft. En dan huppetee! Even kort door de bocht :P

Ik denk dat door evolutie mannen zich gedwongen voelden om niet te veeleisend te zijn. Dus eigenlijk is het ook wel een beetje de schuld van vrouwen en hun natuur?
Je kon verwachten dat in dit topic het niet lang zou duren voordat iemand goedkope broscience evolutionaire psycholgie erbij zou betrekken om op niets gebasseerde assumpties over een bepaald geslacht te "verklaren".
pi_199079502
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 07:01 schreef DW457 het volgende:

[..]

Dus...als n vrouw wél t initiatief neemt, dan is ze geen kwaliteitsvrouw?
Initiatief nemen op de westerse manier, klopt idd, tast haar kwaliteit aan.
pi_199079505
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 07:14 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Wat?
  dinsdag 20 april 2021 @ 07:31:12 #86
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199079568
Nemen vrouwen geen initiatief of doen ze het gemiddeld genomen anders dan mannen?

De meeste mannen die op een vrouw afstappen doen dat omdat ze denken dat ze ervoor open staat. Omdat ze signalen geeft die aangeven dat ze open staat voor contact om te zien of het past.

Zover ik kan zien is het algemeen genomen aardig op elkaar aangepast en gaat het heen en weer. Is het een vraag en antwoord ‘spelletje’ waar beide vragen en antwoorden.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_199079576
quote:

[..]

Wat is de westerse manier?
pi_199079609
Ik kan niet voor alle vrouwen spreken maar ik ben niet per se op zoek naar een man en ben echt te lui om er veel moeite voor te doen dus dan komt het vaak op de man aan
pi_199079654
:') Denken dat mannen het initiatief nemen :')

Je ziet gewoon de subtiele hints die vrouwen geven niet.
pi_199079676
quote:

[..]

Jij hebt echt een heel....bijzonder wereldbeeld...

Gewoon even uit nieuwsgierigheid: heb je een relatie?
pi_199079721
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 07:31 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Nemen vrouwen geen initiatief of doen ze het gemiddeld genomen anders dan mannen?

De meeste mannen die op een vrouw afstappen doen dat omdat ze denken dat ze ervoor open staat. Omdat ze signalen geeft die aangeven dat ze open staat voor contact om te zien of het past.

Zover ik kan zien is het algemeen genomen aardig op elkaar aangepast en gaat het heen en weer. Is het een vraag en antwoord ‘spelletje’ waar beide vragen en antwoorden.
Dit vat het mijn inziens goed samen. Het is een wisselwerking en zodra die er niet is houdt het simpelweg op. En idd, het is maar net wat je als eerste stap ziet.
pi_199079782
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 07:33 schreef Smelfie het volgende:

[..]

Wat is de westerse manier?
1. Halfnaakt prachtig opgemaakt onder de mensen begeven = de targets aandacht trekken

2. Flirtelijk contact/indicatoren geven naar de targets

[ Bericht 0% gewijzigd door BookFreak op 20-04-2021 08:14:54 ]
pi_199079844
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 08:03 schreef BookFreak het volgende:

[..]

1. Halfnaakt prachtig opgemaakt onder de mensen begeven = de targets aandacht trekken

2. Flirtelijk contact/indicatoren geven naar de targets
Hoe moet een vrouw dan kenbaar maken dat ze interesse heeft? :')
pi_199079854
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 08:15 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Hoe het in mijn gemeenschap werkt: niet.
pi_199079860
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 08:15 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dat mag dus niet he. Volgens @BookFreak mogen vrouwen niets behalve mooi zijn. Verder moet de man alles doen, want die is immers dominant en de vrouw ondergeschikt, volgens hem dan he. :')
pi_199079870
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 08:17 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Hoe het in mijn gemeenschap werkt: niet.
Je weet dat er van een gemeenschap pas sprake is als we spreken over meer dan 1 persoon?
pi_199079886
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 08:18 schreef DW457 het volgende:
Volgens @:Bookfreak mogen vrouwen niets behalve mooi zijn.
Die moeten juist prachtig zijn......behalve in de openbare ruimte. Het moet geen vleeskeuring zijn.
pi_199079891
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 07:31 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Vrouwelijk initiatief is toestemming geven voor initiatief.

Dat is makkelijk, maar als je meer mensen wilt aanspreken niet iets waar je rekening mee moet houden want dan mag je lang wachten. En wie niet waagt blijft Maagd. We kennen het gezegde.

Dat ontkennen hier dat vrijwel alleen mannen initiatief nemen is gewoon een misplaatst feministisch gevoel van sommige users.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199079899
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 08:20 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Die moeten juist prachtig zijn......behalve in de openbare ruimte. Het moet geen vleeskeuring zijn.
Dus vrouwen mogen buiten niet vrouwelijk zijn en zich mooi kleden?klinkt alsof je erg onzeker bent.
pi_199079907
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 07:08 schreef Intint het volgende:

[..]

Je kon verwachten dat in dit topic het niet lang zou duren voordat iemand goedkope broscience evolutionaire psycholgie erbij zou betrekken om op niets gebasseerde assumpties over een bepaald geslacht te "verklaren".
Contradictio in terminis.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')