maar dat zijn ze toch ook niet die mannen verplichtquote:Op dinsdag 20 april 2021 02:01 schreef TFL het volgende:
Maargoed. Ik denk dus dat vrouwen in de meerendeel van de mannen niets zien. En ze daarom geen initiatief (lijken te) nemen.
Ik heb nergens gezegd dat initiatief nemen verplicht moet zijn. Ik ben gewoon net als k_w benieuwd naar de reden.quote:Op dinsdag 20 april 2021 02:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
maar dat zijn ze toch ook niet die mannen verplicht
sommige dingen kun je niet afdwingen en dan kan het wel oneerlijk lijken maar het is gewoon zoals het is
Nee dat zeg je niet dat zeg ik inderdaad. Was geen aanval op je.quote:Op dinsdag 20 april 2021 02:13 schreef TFL het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat initiatief nemen verplicht moet zijn. Ik ben gewoon net als k_w benieuwd naar de reden.
Nee ik zie dat niet om eerlijk te zijn. Misschien is dat verschil van zienswijze want zelf denk ik wel dat er verschillen in zit en dat het niet eenrichtingsverkeer is hoe dat tot stand kan komen. Daar zijn 2 mensen voor nodig. Het is niet zo statisch (maar dat is mijn persoonlijke mening en ervaring) dat een vrouw net zo goed het initiatief neemt om te veroveren als ze geïnteresseerd is.quote:Op dinsdag 20 april 2021 02:13 schreef TFL het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat initiatief nemen verplicht moet zijn. Ik ben gewoon net als k_w benieuwd naar de reden.
Speaking of.. er wordt daarentegen wel altijd hier gezegd dat mannen maar initiatief moeten tonen anders is hun eenzame bestaan allemaal hun eigen schuld. Zie je het meten met twee maten?
Dus...als n vrouw wél t initiatief neemt, dan is ze geen kwaliteitsvrouw?quote:Op dinsdag 20 april 2021 01:31 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Westerse samenleving? Overal hoor. En waarom? Omdat kwaliteitsvrouwen diamanten zijn en hard to get horen te zijn.
Je kon verwachten dat in dit topic het niet lang zou duren voordat iemand goedkope broscience evolutionaire psycholgie erbij zou betrekken om op niets gebasseerde assumpties over een bepaald geslacht te "verklaren".quote:Op dinsdag 20 april 2021 01:04 schreef TFL het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.
Vrouwen vertonen altijd erg wispelturig gedrag. En als dit gedrag leidend zou zijn geweest voor de menselijke evolutie. Dan zou mogelijk het menselijk ras allang zijn uitgestorven. Dus zijn mannen door noodzaak mischien zo geëvolueerd dat ze altijd wel zin hebben in sex. Voor het geval een meid (mooi of niet) dus toevallig wel zin heeft. En dan huppetee! Even kort door de bocht
Ik denk dat door evolutie mannen zich gedwongen voelden om niet te veeleisend te zijn. Dus eigenlijk is het ook wel een beetje de schuld van vrouwen en hun natuur?
Initiatief nemen op de westerse manier, klopt idd, tast haar kwaliteit aan.quote:Op dinsdag 20 april 2021 07:01 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dus...als n vrouw wél t initiatief neemt, dan is ze geen kwaliteitsvrouw?
Wat?quote:Op dinsdag 20 april 2021 07:14 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Initiatief nemen op de westerse manier, klopt idd, tast haar kwaliteit aan.
Wat is de westerse manier?quote:Op dinsdag 20 april 2021 07:14 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Jij hebt echt een heel....bijzonder wereldbeeld...quote:Op dinsdag 20 april 2021 07:14 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Dit vat het mijn inziens goed samen. Het is een wisselwerking en zodra die er niet is houdt het simpelweg op. En idd, het is maar net wat je als eerste stap ziet.quote:Op dinsdag 20 april 2021 07:31 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Nemen vrouwen geen initiatief of doen ze het gemiddeld genomen anders dan mannen?
De meeste mannen die op een vrouw afstappen doen dat omdat ze denken dat ze ervoor open staat. Omdat ze signalen geeft die aangeven dat ze open staat voor contact om te zien of het past.
Zover ik kan zien is het algemeen genomen aardig op elkaar aangepast en gaat het heen en weer. Is het een vraag en antwoord ‘spelletje’ waar beide vragen en antwoorden.
1. Halfnaakt prachtig opgemaakt onder de mensen begeven = de targets aandacht trekkenquote:
Hoe moet een vrouw dan kenbaar maken dat ze interesse heeft?quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:03 schreef BookFreak het volgende:
[..]
1. Halfnaakt prachtig opgemaakt onder de mensen begeven = de targets aandacht trekken
2. Flirtelijk contact/indicatoren geven naar de targets
Hoe het in mijn gemeenschap werkt: niet.quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:15 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Hoe moet een vrouw dan kenbaar maken dat ze interesse heeft?
Dat mag dus niet he. Volgens @BookFreak mogen vrouwen niets behalve mooi zijn. Verder moet de man alles doen, want die is immers dominant en de vrouw ondergeschikt, volgens hem dan he.quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:15 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Hoe moet een vrouw dan kenbaar maken dat ze interesse heeft?
Je weet dat er van een gemeenschap pas sprake is als we spreken over meer dan 1 persoon?quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:17 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Hoe het in mijn gemeenschap werkt: niet.
Die moeten juist prachtig zijn......behalve in de openbare ruimte. Het moet geen vleeskeuring zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:18 schreef DW457 het volgende:
Volgens @:Bookfreak mogen vrouwen niets behalve mooi zijn.
Vrouwelijk initiatief is toestemming geven voor initiatief.quote:Op dinsdag 20 april 2021 07:31 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Nemen vrouwen geen initiatief of doen ze het gemiddeld genomen anders dan mannen?
De meeste mannen die op een vrouw afstappen doen dat omdat ze denken dat ze ervoor open staat. Omdat ze signalen geeft die aangeven dat ze open staat voor contact om te zien of het past.
Zover ik kan zien is het algemeen genomen aardig op elkaar aangepast en gaat het heen en weer. Is het een vraag en antwoord ‘spelletje’ waar beide vragen en antwoorden.
Dus vrouwen mogen buiten niet vrouwelijk zijn en zich mooi kleden?klinkt alsof je erg onzeker bent.quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:20 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Die moeten juist prachtig zijn......behalve in de openbare ruimte. Het moet geen vleeskeuring zijn.
Contradictio in terminis.quote:Op dinsdag 20 april 2021 07:08 schreef Intint het volgende:
[..]
Je kon verwachten dat in dit topic het niet lang zou duren voordat iemand goedkope broscience evolutionaire psycholgie erbij zou betrekken om op niets gebasseerde assumpties over een bepaald geslacht te "verklaren".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |