abonnement Unibet Coolblue
pi_199078654
quote:
99s.gif Op maandag 19 april 2021 23:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Casual langs je wenkbrauwen likken. Dan komen ze wel hoor!
Dan in één keer langs beide wenkbrauwen of beide van binnen naar buiten in twee keer?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  maandag 19 april 2021 @ 23:33:31 #52
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_199078678
quote:
1s.gif Op maandag 19 april 2021 23:16 schreef TFL het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dit zo eenvoudig is als je stelt. Want zoals ik al aanhaalde over Tinder. Het is mischien zo dat vrouwen 80% van de mannen nieteens als goed genoeg ervaart. Niet knap genoeg, niet rijk genoeg vul maar in. Dus dan kun je niet stellen dat mannen blind zijn voor de cues. Want 80% krijgen die cues niet :P
Tinder is een slecht voorbeeld om 'initiatief nemen' aan af te meten. Daar zijn de numbers zo belachelijk vertekend dat 'initiatief nemen' voor een vrouw helemaal niet nodig is.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_199078721
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 23:26 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Er wordt hoogstens verwacht dat als je iets wil je er zelf werk van maakt.
En als je besluit om niets te doen dan is er geen enkele garantie dat je het toch zal krijgen.
In het VK is onlangs een ietwat onzekere jongen berecht. En er staat hem het gevang boven het hoofd. Alleen omdat hij naar sortgelijk advies luisterde en 'er werk van probeerde te maken' met een meid.



Bron.

Just be confident bro!
pi_199078766
quote:
1s.gif Op maandag 19 april 2021 23:41 schreef TFL het volgende:

[..]

In het VK is onlangs een ietwat onzekere jongen berecht. En er staat hem het gevang boven het hoofd. Alleen omdat hij naar sortgelijk advies luisterde en 'er werk van probeerde te maken' met een meid.

[ afbeelding ]

Bron.

Just be confident bro?
Er werk van maken staat niet gelijk aan over de grenzen van de ander heen gaan.
En evenmin biedt het garantie op succes, de ander heeft immers ook een eigen wil.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_199078769
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 23:33 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Tinder is een slecht voorbeeld om 'initiatief nemen' aan af te meten. Daar zijn de numbers zo belachelijk vertekend dat 'initiatief nemen' voor een vrouw helemaal niet nodig is.
Hoe is dit anders met de werkelijkheid. In reality krijgen vrouwen ook zeer veel aandacht :P
pi_199078784
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 23:50 schreef TFL het volgende:

[..]

Hoe is dit anders met de werkelijkheid. In reality krijgen vrouwen ook zeer veel aandacht :P
Maar niet per se van de mannen waar ze zelf ook aandacht van willen.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_199078805
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 23:49 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Er werk van maken staat niet gelijk aan over de grenzen van de ander heen gaan.
En evenmin biedt het garantie op succes, de ander heeft immers ook een eigen wil.
Nee natuurlijk niet. Maar heb je gelezen wat die jongen heeft gedaan. Wanneer krijgt een man dan wel of niet die cues. En wat zijn die cues dan. Volgens Okcupid krijgt het meerendeel van het manvolk die signalen waarschijnlijk nieteens want vrouwen vindt 80% maar niets. Dan heeft zelfvertrouwd erop afstappen toch ook niet veel zin :P
pi_199078818
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 23:52 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Maar niet per se van de mannen waar ze zelf ook aandacht van willen.
vaak zijn het niet de mannen die ze willen nee. Dat zie ik ook wel. Dus dat is dan weer wel in lijn met de conclusies van OKcupid.
pi_199078848
'Her arm and waist' is dat zo erg. Jullie weten toch hoe handtastelijk vrouwen over het algemeen zelf kunnen zijn. Ze slaan je kont pakken je middel, strijken hun handen door je haren. Maar alleen vrouwen maken hier een punt van als een man dat doet door je aan te geven. Die dubbele standaard vind ik werkelijk belachelijk. Ok - ik zie de tegencomments wel tegemoet.

En de hoofdvraag blijft staan. Waaarom verwachten vrouwen dat mannen die eerste stap zetten. Lijkt me ook gevaarlijk nowadays :P
  dinsdag 20 april 2021 @ 00:19:46 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199078890
Waarom moeten mannen de initiatief nemen.

Dat was de hoofdvraag.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199078971
quote:
1s.gif Op maandag 19 april 2021 21:40 schreef TFL het volgende:
Natuurlijk niet. Maar vrouwen willen over het algemeen wel bar weinig / nemen geen eerste stap, lijkt het wel. Hoe komt dat. Dat is de discussie hier.
Tja, waarom willen mannen zoals jij wel en zijn ze zo geil dat ze met iedere vrouw genoegen nemen. Hoe komt dat? Hoe is het ontstaan?
Om bij mezelf te blijven en niet voor alle vrouwen te spreken want dat is toch bullshit en dat ben ik zat: ik ben moe. Moe van alle eisen van de samenleving waar ik niet aan kan voldoen, moe van alles. Als ik vrij ben wil ik ontspannen en verder niets. Waarom ik zelf bijna geen enkele man aantrekkelijk genoeg vind? Omdat het idee van iets doen als ik niets hoef mij tegenstaat, laat staan seks hebben. Logisch dus dat een man wel extreem goed bij mij moet passen en dat ik er wel een zeer goed gevoel bij moet krijgen wil ik uberhaupt moeite doen. Aangezien ik een moeilijk karakter heb, is die kans zo goed als nihil. Toch een beetje betrekkend op andere vrouwen: ik denk dat er meer vrouwen zijn met psychische problemen die in de weg zitten van “gewoon zomaar de eerste de beste leuk vinden” dan mannen. Wanneer iemand uberhaupt weinig leuk vindt, waarom zou een random onbekende man daarop dan een uitzondering zijn? Interesserren die problemen mannen? Nee, geen fuck. Dus dan gaan vrouwen zich ook niet aanpassen he
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 20 april 2021 @ 00:42:09 #62
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_199078981
quote:
1s.gif Op maandag 19 april 2021 23:56 schreef TFL het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Maar heb je gelezen wat die jongen heeft gedaan. Wanneer krijgt een man dan wel of niet die cues. En wat zijn die cues dan. Volgens Okcupid krijgt het meerendeel van het manvolk die signalen waarschijnlijk nieteens want vrouwen vindt 80% maar niets. Dan heeft zelfvertrouwd erop afstappen toch ook niet veel zin :P
Als er aangifte gedaan wordt voor aanranding dan heb je de cues zeker niet gehad.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_199078997
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 00:42 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Als er aangifte gedaan wordt voor aanranding dan heb je de cues zeker niet gehad.
Dat is wat ik wilde zeggen.

De meerderheid van mannen krijgen die cues waarschijnlijk niet van vrouwen. Omdat vrouwen (volgens OKcupid swipe
gedrag) 80% van mannen nieteens goed genoeg vindt. Dit kan mogelijk een reden zijn waarom het lijkt dat vrouwen nooit het initiatief nemen. Want ze willen de meeste mannen gewoonweg niet / vrouwen zijn te veeleisend.
  dinsdag 20 april 2021 @ 00:55:50 #64
451005 Grems
Clown World
pi_199079012
Omdat het overgrote merendeel van de vrouwen extreem onzeker is.
  dinsdag 20 april 2021 @ 00:56:08 #65
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_199079013
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 00:38 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Tja, waarom willen mannen zoals jij wel en zijn ze zo geil dat ze met iedere vrouw genoegen nemen. Hoe komt dat? Hoe is het ontstaan?
Om bij mezelf te blijven en niet voor alle vrouwen te spreken want dat is toch bullshit en dat ben ik zat: ik ben moe. Moe van alle eisen van de samenleving waar ik niet aan kan voldoen, moe van alles. Als ik vrij ben wil ik ontspannen en verder niets. Waarom ik zelf bijna geen enkele man aantrekkelijk genoeg vind? Omdat het idee van iets doen als ik niets hoef mij tegenstaat, laat staan seks hebben. Logisch dus dat een man wel extreem goed bij mij moet passen en dat ik er wel een zeer goed gevoel bij moet krijgen wil ik uberhaupt moeite doen. Aangezien ik een moeilijk karakter heb, is die kans zo goed als nihil. Toch een beetje betrekkend op andere vrouwen: ik denk dat er meer vrouwen zijn met psychische problemen die in de weg zitten van “gewoon zomaar de eerste de beste leuk vinden” dan mannen. Wanneer iemand uberhaupt weinig leuk vindt, waarom zou een random onbekende man daarop dan een uitzondering zijn? Interesserren die problemen mannen? Nee, geen fuck. Dus dan gaan vrouwen zich ook niet aanpassen he
Ik zie vaker zulk soort reacties van jou. En eerlijk gezegd word ik er al moe van als ik het lees (no offense). Laat staan als je vastzit in die denkwijzen.

Voor heel veel mensen vervult een partner een bepaalde rol, zit er een hoge mate van inwisselbaarheid in. Gaat Hans weg, welkom Freek. Het is in 9/10 gevallen een rollenspel. Zo'n relatie moet je inderdaad niet willen mijns inziens.

Maar los daarvan is het wel hoe de maatschappij het onbewust heeft ingericht. Daar hoort dan bepaald gedrag van mannen en vrouwen bij. Kun je wel tegenaan schoppen maar dat is als een zalm tegen de stroom in springen, en dus heel vermoeiend. Laat ze lekker, het voetvolk.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 20 april 2021 @ 00:59:47 #66
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_199079019
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 00:51 schreef TFL het volgende:

[..]

Dat is wat ik wilde zeggen.

De meerderheid van mannen krijgen die cues waarschijnlijk niet van vrouwen. Omdat vrouwen (volgens OKcupid swipe
gedrag) 80% van mannen nieteens goed genoeg vindt. Dit kan mogelijk een reden zijn waarom het lijkt dat vrouwen nooit het initiatief nemen. Want ze willen de meeste mannen gewoonweg niet / vrouwen zijn te veeleisend.
Nogmaals, laagdrempelige online daling zou ik niet al teveel conclusies aan verbinden. Als dat de maatschappij zou spiegelen dan hebben we een all-time low bereikt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_199079030
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 00:38 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Tja, waarom willen mannen zoals jij wel en zijn ze zo geil dat ze met iedere vrouw genoegen nemen. Hoe komt dat? Hoe is het ontstaan?
Ik heb werkelijk geen idee.

Vrouwen vertonen altijd erg wispelturig gedrag. En als dit gedrag leidend zou zijn geweest voor de menselijke evolutie. Dan zou mogelijk het menselijk ras allang zijn uitgestorven. Dus zijn mannen door noodzaak mischien zo geëvolueerd dat ze altijd wel zin hebben in sex. Voor het geval een meid (mooi of niet) dus toevallig wel zin heeft. En dan huppetee! Even kort door de bocht :P

Ik denk dat door evolutie mannen zich gedwongen voelden om niet te veeleisend te zijn. Dus eigenlijk is het ook wel een beetje de schuld van vrouwen en hun natuur?
pi_199079045
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 01:04 schreef TFL het volgende:
Dus eigenlijk is het ook wel een beetje de schuld van vrouwen en hun natuur?
Genesis 3.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_199079078
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 00:56 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik zie vaker zulk soort reacties van jou. En eerlijk gezegd word ik er al moe van als ik het lees (no offense). Laat staan als je vastzit in die denkwijzen.

Voor heel veel mensen vervult een partner een bepaalde rol, zit er een hoge mate van inwisselbaarheid in. Gaat Hans weg, welkom Freek. Het is in 9/10 gevallen een rollenspel. Zo'n relatie moet je inderdaad niet willen mijns inziens.

Maar los daarvan is het wel hoe de maatschappij het onbewust heeft ingericht. Daar hoort dan bepaald gedrag van mannen en vrouwen bij. Kun je wel tegenaan schoppen maar dat is als een zalm tegen de stroom in springen, en dus heel vermoeiend. Laat ze lekker, het voetvolk.
Welke denkwijzen bedoel je precies?
Wat betreft die rol heb je denk ik wel gelijk want zo was ik vroeger ook. Maar alsnog bepalen mensen toch zelf wat voor rol de ander moet spelen in hun eigen toneelstuk? En of ze het alsnog door laten gaan bij gebrek aan goede audities.

quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 01:04 schreef TFL het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee.

Vrouwen vertonen altijd erg wispelturig gedrag. En als dit gedrag leidend zou zijn geweest voor de menselijke evolutie. Dan zou mogelijk het menselijk ras allang zijn uitgestorven. Dus zijn mannen door noodzaak mischien zo geëvolueerd dat ze altijd wel zin hebben in sex. Voor het geval een meid (mooi of niet) dus toevallig wel zin heeft. En dan huppetee! Even kort door de bocht :P

Ik denk dat door evolutie mannen zich gedwongen voelden om niet te veeleisend te zijn. Dus eigenlijk is het ook wel een beetje de schuld van vrouwen en hun natuur?
Zou best kunnen, maar dan is het niet de schuld van een individuele vrouw want om het de schuld van een vrouw te doen zijn dan zou je van een vrouw verwachten dat ze zichzelf heeft gecreëerd op een manier die een man zinde.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_199079091
quote:
1s.gif Op maandag 19 april 2021 19:30 schreef Keep_Walking het volgende:
In Westerse samenlevingen wordt het altijd verwacht dat mannen die initiatief nemen richting vrouwen. Wij moeten ze aanspreken, versieren, verleiden, enz. Maar waarom? Zou het niet beter zijn als vrouwen de initiatief namen?
Westerse samenleving? Overal hoor. En waarom? Omdat kwaliteitsvrouwen diamanten zijn en hard to get horen te zijn.
pi_199079108
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 01:31 schreef BookFreak het volgende:
Westerse samenleving? Overal hoor. En waarom? Omdat kwaliteitsvrouwen diamanten zijn en hard to get horen te zijn.
Kunne we het gewoon voor de verandering eens hebben over hoe easy to get Chad Brad Pitt whayever mannen zijn voor een vaste monogame relatie met welke vrouw dan ook?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_199079113
Als een vrouw lacht naar een man, en de man stap op haar af en spreekt haar aan - wie heeft dan het initiatief genomen?
pi_199079116
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 01:40 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Als een vrouw lacht naar een man, en de man stap op haar af en spreekt haar aan - wie heeft dan het initiatief genomen?
De man. Misschien lachte ze hem uit hihihi
pi_199079149
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 00:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Nogmaals, laagdrempelige online daling zou ik niet al teveel conclusies aan verbinden. Als dat de maatschappij zou spiegelen dan hebben we een all-time low bereikt.
Vrouwen hangen nooit aan de grote klok over hun sexcapades. Dus wie weet is het al wel zover alleen hoor of zie je het niet.
pi_199079154
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 01:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Zou best kunnen, maar dan is het niet de schuld van een individuele vrouw want om het de schuld van een vrouw te doen zijn dan zou je van een vrouw verwachten dat ze zichzelf heeft gecreëerd op een manier die een man zinde.
Dit begrijp ik niet. Een individuele vrouw blijft een vrouw. Meervoud van vrouw is vrouwen. Vrouwen daar is ze dus deel van.
pi_199079159
Maargoed. Ik denk dus dat vrouwen in de meerendeel van de mannen niets zien. En ze daarom geen initiatief (lijken te) nemen.
pi_199079171
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 02:01 schreef TFL het volgende:
Maargoed. Ik denk dus dat vrouwen in de meerendeel van de mannen niets zien. En ze daarom geen initiatief (lijken te) nemen.
maar dat zijn ze toch ook niet die mannen verplicht

sommige dingen kun je niet afdwingen en dan kan het wel oneerlijk lijken maar het is gewoon zoals het is
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_199079172
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 02:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

maar dat zijn ze toch ook niet die mannen verplicht

sommige dingen kun je niet afdwingen en dan kan het wel oneerlijk lijken maar het is gewoon zoals het is
Ik heb nergens gezegd dat initiatief nemen verplicht moet zijn. Ik ben gewoon net als k_w benieuwd naar de reden.

Speaking of.. er wordt daarentegen wel altijd hier gezegd dat mannen maar initiatief moeten tonen anders is hun eenzame bestaan allemaal hun eigen schuld. Zie je het meten met twee maten?
pi_199079174
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 02:13 schreef TFL het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat initiatief nemen verplicht moet zijn. Ik ben gewoon net als k_w benieuwd naar de reden.
Nee dat zeg je niet dat zeg ik inderdaad. Was geen aanval op je.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_199079182
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 april 2021 02:13 schreef TFL het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat initiatief nemen verplicht moet zijn. Ik ben gewoon net als k_w benieuwd naar de reden.

Speaking of.. er wordt daarentegen wel altijd hier gezegd dat mannen maar initiatief moeten tonen anders is hun eenzame bestaan allemaal hun eigen schuld. Zie je het meten met twee maten?
Nee ik zie dat niet om eerlijk te zijn. Misschien is dat verschil van zienswijze want zelf denk ik wel dat er verschillen in zit en dat het niet eenrichtingsverkeer is hoe dat tot stand kan komen. Daar zijn 2 mensen voor nodig. Het is niet zo statisch (maar dat is mijn persoonlijke mening en ervaring) dat een vrouw net zo goed het initiatief neemt om te veroveren als ze geïnteresseerd is.

Eigen schuld kan je op verschillende manieren zien. Ja soms ligt de schuldvraag wel degelijk bij de persoon die eenzaam is als die persoon passief is. Je kan niet verwachten dat er productiefs uitkomt als je er 0 moeite instopt.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_199079445
Omdat ze lui en onzeker zijn...

En dat wordt zo gedraaid dat het zogenaamd deftig is...
pi_199079451
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 01:31 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Westerse samenleving? Overal hoor. En waarom? Omdat kwaliteitsvrouwen diamanten zijn en hard to get horen te zijn.
Dus...als n vrouw wél t initiatief neemt, dan is ze geen kwaliteitsvrouw?
pi_199079472
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 01:04 schreef TFL het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk geen idee.

Vrouwen vertonen altijd erg wispelturig gedrag. En als dit gedrag leidend zou zijn geweest voor de menselijke evolutie. Dan zou mogelijk het menselijk ras allang zijn uitgestorven. Dus zijn mannen door noodzaak mischien zo geëvolueerd dat ze altijd wel zin hebben in sex. Voor het geval een meid (mooi of niet) dus toevallig wel zin heeft. En dan huppetee! Even kort door de bocht :P

Ik denk dat door evolutie mannen zich gedwongen voelden om niet te veeleisend te zijn. Dus eigenlijk is het ook wel een beetje de schuld van vrouwen en hun natuur?
Je kon verwachten dat in dit topic het niet lang zou duren voordat iemand goedkope broscience evolutionaire psycholgie erbij zou betrekken om op niets gebasseerde assumpties over een bepaald geslacht te "verklaren".
pi_199079502
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 07:01 schreef DW457 het volgende:

[..]

Dus...als n vrouw wél t initiatief neemt, dan is ze geen kwaliteitsvrouw?
Initiatief nemen op de westerse manier, klopt idd, tast haar kwaliteit aan.
pi_199079505
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 07:14 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Initiatief nemen op de westerse manier, klopt idd, tast haar kwaliteit aan.
Wat?
  dinsdag 20 april 2021 @ 07:31:12 #86
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199079568
Nemen vrouwen geen initiatief of doen ze het gemiddeld genomen anders dan mannen?

De meeste mannen die op een vrouw afstappen doen dat omdat ze denken dat ze ervoor open staat. Omdat ze signalen geeft die aangeven dat ze open staat voor contact om te zien of het past.

Zover ik kan zien is het algemeen genomen aardig op elkaar aangepast en gaat het heen en weer. Is het een vraag en antwoord ‘spelletje’ waar beide vragen en antwoorden.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_199079576
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 07:14 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Initiatief nemen op de westerse manier, klopt idd, tast haar kwaliteit aan.
Wat is de westerse manier?
pi_199079609
Ik kan niet voor alle vrouwen spreken maar ik ben niet per se op zoek naar een man en ben echt te lui om er veel moeite voor te doen dus dan komt het vaak op de man aan
pi_199079654
:') Denken dat mannen het initiatief nemen :')

Je ziet gewoon de subtiele hints die vrouwen geven niet.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199079676
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 07:14 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Initiatief nemen op de westerse manier, klopt idd, tast haar kwaliteit aan.
Jij hebt echt een heel....bijzonder wereldbeeld...

Gewoon even uit nieuwsgierigheid: heb je een relatie?
pi_199079721
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 07:31 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Nemen vrouwen geen initiatief of doen ze het gemiddeld genomen anders dan mannen?

De meeste mannen die op een vrouw afstappen doen dat omdat ze denken dat ze ervoor open staat. Omdat ze signalen geeft die aangeven dat ze open staat voor contact om te zien of het past.

Zover ik kan zien is het algemeen genomen aardig op elkaar aangepast en gaat het heen en weer. Is het een vraag en antwoord ‘spelletje’ waar beide vragen en antwoorden.
Dit vat het mijn inziens goed samen. Het is een wisselwerking en zodra die er niet is houdt het simpelweg op. En idd, het is maar net wat je als eerste stap ziet.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199079782
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 07:33 schreef Smelfie het volgende:

[..]

Wat is de westerse manier?
1. Halfnaakt prachtig opgemaakt onder de mensen begeven = de targets aandacht trekken

2. Flirtelijk contact/indicatoren geven naar de targets

[ Bericht 0% gewijzigd door BookFreak op 20-04-2021 08:14:54 ]
pi_199079844
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 08:03 schreef BookFreak het volgende:

[..]

1. Halfnaakt prachtig opgemaakt onder de mensen begeven = de targets aandacht trekken

2. Flirtelijk contact/indicatoren geven naar de targets
Hoe moet een vrouw dan kenbaar maken dat ze interesse heeft? :')
pi_199079854
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 08:15 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Hoe moet een vrouw dan kenbaar maken dat ze interesse heeft? :')
Hoe het in mijn gemeenschap werkt: niet.
pi_199079860
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 08:15 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Hoe moet een vrouw dan kenbaar maken dat ze interesse heeft? :')
Dat mag dus niet he. Volgens @BookFreak mogen vrouwen niets behalve mooi zijn. Verder moet de man alles doen, want die is immers dominant en de vrouw ondergeschikt, volgens hem dan he. :')
pi_199079870
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 08:17 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Hoe het in mijn gemeenschap werkt: niet.
Je weet dat er van een gemeenschap pas sprake is als we spreken over meer dan 1 persoon?
pi_199079886
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 08:18 schreef DW457 het volgende:
Volgens @:Bookfreak mogen vrouwen niets behalve mooi zijn.
Die moeten juist prachtig zijn......behalve in de openbare ruimte. Het moet geen vleeskeuring zijn.
pi_199079891
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 07:31 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Nemen vrouwen geen initiatief of doen ze het gemiddeld genomen anders dan mannen?

De meeste mannen die op een vrouw afstappen doen dat omdat ze denken dat ze ervoor open staat. Omdat ze signalen geeft die aangeven dat ze open staat voor contact om te zien of het past.

Zover ik kan zien is het algemeen genomen aardig op elkaar aangepast en gaat het heen en weer. Is het een vraag en antwoord ‘spelletje’ waar beide vragen en antwoorden.
Vrouwelijk initiatief is toestemming geven voor initiatief.

Dat is makkelijk, maar als je meer mensen wilt aanspreken niet iets waar je rekening mee moet houden want dan mag je lang wachten. En wie niet waagt blijft Maagd. We kennen het gezegde.

Dat ontkennen hier dat vrijwel alleen mannen initiatief nemen is gewoon een misplaatst feministisch gevoel van sommige users.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199079899
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 08:20 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Die moeten juist prachtig zijn......behalve in de openbare ruimte. Het moet geen vleeskeuring zijn.
Dus vrouwen mogen buiten niet vrouwelijk zijn en zich mooi kleden?klinkt alsof je erg onzeker bent.
pi_199079907
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 07:08 schreef Intint het volgende:

[..]

Je kon verwachten dat in dit topic het niet lang zou duren voordat iemand goedkope broscience evolutionaire psycholgie erbij zou betrekken om op niets gebasseerde assumpties over een bepaald geslacht te "verklaren".
Contradictio in terminis.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')