abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 20 april 2021 @ 09:29:08 #151
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199080454
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 09:26 schreef BookFreak het volgende:

[..]

CoolGuy, ik reageer op hun vragen wat een voortvloeisel is uit de topic. Garandeer jij mij dat jij altijd consistent bent geweest en nooit ruimte hebt gegeven aan fokkers die elkaars vragen in een topic beantwoorden (ook al hebben die vragen niet direct met de topic te maken)?

Zeker weten?
Ik speel je spelletje niet mee. In dit topic gaat het om de vraag die TS stelt. Hou je daar gewoon aan.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_199080456
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 09:07 schreef Stepperoller het volgende:
Maar degenen met de dubbele standaard zijn degenen die meedoen aan het seksualiseren, niet andersom.
Het blijft seksueel hoor, maar ook heupen, een gezicht, nek, grote teen, kleine teen, moedervlekje............
Eigenlijk zijn vrouwen gewoon een soort van lustobject hè.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199080482
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 09:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik speel je spelletje niet mee. In dit topic gaat het om de vraag die TS stelt. Hou je daar gewoon aan.
Hehehe...ga je hun ook op aanspreken of alleen die vervelende orthodoxe bookfreak?
pi_199080536
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 09:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het blijft seksueel hoor, maar ook heupen, een gezicht, nek, grote teen, kleine teen, moedervlekje............
Eigenlijk zijn vrouwen gewoon een soort van lustobject hè.
Klopt in onze samenleving worden ze door het seksualiseren en objectificeren van (al dan niet ontblote) lichaamsdelen vaak ook als geheel gereduceerd tot lustobject.... Die lichaamsdelen die jij noemt kun je ook bij mannen seksualiseren, maar dat is lastig voor te stellen omdat dat niet de norm is in de maatschappij waar we momenteel in leven en onze kijk op seksualiteit wel innig verweven is daarmee.
pi_199080561
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 09:38 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Klopt in onze samenleving worden ze door het seksualiseren en objectificeren van (al dan niet ontblote) lichaamsdelen vaak ook als geheel gereduceerd tot lustobject.... Die lichaamsdelen die jij noemt kun je ook bij mannen seksualiseren, maar dat is lastig voor te stellen omdat dat niet de norm is in de maatschappij waar we momenteel in leven en onze kijk op seksualiteit wel innig verweven is daarmee.
Als ik een potente homofiele jongeman was had ik mannen helemaal kapot geseksualiseerd.

Maar het onderwerp van deze discussie is natuurlijk nog steeds gewoon een mens met gevoelens en andere dingen. :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199080657
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 09:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als ik een potente homofiele jongeman was had ik mannen helemaal kapot geseksualiseerd.

Maar het onderwerp van deze discussie is natuurlijk nog steeds gewoon een mens met gevoelens en andere dingen. :7
Dat is ook waar veel homofobie bij mannen vandaan komt. :P Dan zijn ze bang dat ze door homoseksuele mannen geseksualiseerd worden op de manier zoals zij vrouwen seksualiseren.

Daarom is BookFreak ook zo gefixeerd op homoseksualiteit en vindt hij mannen die vrouwen niet seksualiseren homoachtig.
  dinsdag 20 april 2021 @ 09:58:46 #157
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_199080752
Gewoon ergens na 3:00 in een willekeurige studentenkroeg belanden en dan nemen ze zoveel initiatief dat het vervelend wordt als je thuis al een vriendin hebt zitten :')
pi_199080819
Westerse samnelevingen of ELK samenleving?

Lijkt me juist dat in westerse samenleving mannen meer vrouwen worden en vice versa
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199081650
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 09:14 schreef BookFreak het volgende:

[..]

[..]

Ja jullie twee vinden het ongewenst. Maar wie zijn jullie nou weer? Jullie persoonlijke mening is niet relevant. Zo makkelijk komen jullie er niet van af.

De vraag is als een vrouw dat wil doen (topless rondwandelen), ga je zeggen:

1. "Ik vind het ongewenst, maar we zijn een vrije samenleving dus het moet kunnen, leef en laat leven."

2. "Dit is ongewenst, ze zouden dit moeten verbieden, vrouwen zijn toch geen mannen! Belachelijk!"

Nou welke wordt t...
Volgens mij ben je niet in staat mijn antwoord correct te interpreteren. Als je dat wel kon had je deze post namelijk niet geplaatst. Dat is ok verder, we hebben allemaal onze beperkingen, en dit is die van jou.
pi_199081814
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 09:48 schreef Stepperoller het volgende:
Dat is ook waar veel homofobie bij mannen vandaan komt. :P Dan zijn ze bang dat ze door homoseksuele mannen geseksualiseerd worden op de manier zoals zij vrouwen seksualiseren.

Daarom is BookFreak ook zo gefixeerd op homoseksualiteit en vindt hij mannen die vrouwen niet seksualiseren homoachtig.
Goede post. Dat types als hij bang zijn om zelf te overkomen wat ze bij een ander doen zegt al genoeg over hoe aantrekkelijk vrouwen het horen te vinden om het lijdend voorwerp te zijn, vind ik zelf.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_199082109
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 21:27 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Veel vrouwen hebben liever nog steeds dat de man het initiatief neemt. Vrouwen wachten af totdat de man een move maakt, met hints geven enzo.
Een bizon gaat toch ook niet voor een leeuw liggen of wel soms?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 20 april 2021 @ 12:13:00 #162
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_199082165
quote:
1s.gif Op maandag 19 april 2021 20:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat wil je nou met die vraag?
Aandacht.
pi_199082220
Ik geloof daar niet zo in. Vaak genoeg gezien dat een vrouw 'het initiatief' nam.
pi_199082295
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 12:18 schreef Rock92 het volgende:
Ik geloof daar niet zo in. Vaak genoeg gezien dat een vrouw 'het initiatief' nam.
Alleen mannen die vrouwen totaal niet begrijpen en overduidelijke hints en toenaderingen van vrouwen niet kunnen doorzien, denken dat vrouwen nooit initiatief nemen.
  dinsdag 20 april 2021 @ 12:42:40 #165
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_199082562
Maar waarom denk je dat vrouwen dat verwachten?

Meeste vrouwen vinden het aardig vervelend dat ze random door 'jagende' mannen (hun eigen woorden) worden aangesproken namelijk.

Vrouwen kunnen heel goed zelf een man 'hosselen', maar doen dit wss subtieler. Het is voor de meeste vrouwen ook niet zo moeilijk een man te versieren.
To BG or not to BG!
  Moderator dinsdag 20 april 2021 @ 13:04:52 #166
16180 crew  CoolGuy
pi_199082825
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 12:42 schreef oppiedoppie het volgende:
Maar waarom denk je dat vrouwen dat verwachten?

Meeste vrouwen vinden het aardig vervelend dat ze random door 'jagende' mannen (hun eigen woorden) worden aangesproken namelijk.

Vrouwen kunnen heel goed zelf een man 'hosselen', maar doen dit wss subtieler. Het is voor de meeste vrouwen ook niet zo moeilijk een man te versieren.
En vrouwen doén dat ook gewoon. Dat vrouwen dat niet zouden doen is alleen een realiteit die in het hoofd van TS bestaat.

Hell, mijn vrouw heeft bij mij initiatief genomen. Nu is anekdotisch bewijs geen bewijs, maar tegelijkertijd is het ook een tikkeltje ongeloofwaardig dat mijn vrouw nou net de enige vrouw op de hele wereld is die wél initiatief neemt.
  dinsdag 20 april 2021 @ 13:41:22 #167
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199083258
quote:
1s.gif Op maandag 19 april 2021 19:30 schreef Keep_Walking het volgende:
In Westerse samenlevingen wordt het altijd verwacht dat mannen die initiatief nemen richting vrouwen. Wij moeten ze aanspreken, versieren, verleiden, enz. Maar waarom? Zou het niet beter zijn als vrouwen de initiatief namen?
Zou, volgens mij, inderdaad veel beter zijn. Hoe, wat en waarom .... daar zou je een heel (dik) boek over kunnen schrijven !!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 20 april 2021 @ 13:56:23 #168
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_199083416
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 13:41 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

daar zou je een heel (dik) boek over kunnen schrijven !!
Dat zou jij wel kunnen ja. :’).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  dinsdag 20 april 2021 @ 15:52:29 #169
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_199084961
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 20:10 schreef Cockwhale het volgende:
Mannen moeten bijten en zien vast te houden.
Vandaar je ondertitel dus
pi_199085077
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 13:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En vrouwen doén dat ook gewoon. Dat vrouwen dat niet zouden doen is alleen een realiteit die in het hoofd van TS bestaat.

Hell, mijn vrouw heeft bij mij initiatief genomen. Nu is anekdotisch bewijs geen bewijs, maar tegelijkertijd is het ook een tikkeltje ongeloofwaardig dat mijn vrouw nou net de enige vrouw op de hele wereld is die wél initiatief neemt.
Zover ik weet ben jij mijn vriend niet, dus dan hebben we al N=2 8-)

Niet dat ik altijd initiatief neem hoor. Ik ben nog wel eens blind geweest voor de signalen, dus dan moest de ander iets minder subtiel uit de hoek komen. :P
pi_199085098
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 13:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is er in tal van rl situaties niet eens precies te zeggen wie het initiatief nam en dat het juist de wisselwerking is geweest van initiatief van twee kanten.
  Moderator dinsdag 20 april 2021 @ 16:10:05 #172
16180 crew  CoolGuy
pi_199085217
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 16:01 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is er in tal van rl situaties niet eens precies te zeggen wie het initiatief nam en dat het juist de wisselwerking is geweest van initiatief van twee kanten.
Oh dat zou kunnen, maar TS komt schijnbaar met een topic in de overtuiging dat de man het is die initiatief moet nemen.
  dinsdag 20 april 2021 @ 16:33:19 #173
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199085562
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 16:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh dat zou kunnen, maar TS komt schijnbaar met een topic in de overtuiging dat de man het is die initiatief moet nemen.
Ik heb het idee dat het in 80% van de gevallen de man is die initiatief neemt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 20 april 2021 @ 16:35:34 #174
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199085602
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 16:33 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat het in 80% van de gevallen de man is die initiatief neemt.
Als mannen nou gewoon eens vaker het initiatief aan vrouwen overlaten. Is dat een oplossing?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 20 april 2021 @ 16:39:25 #175
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199085662
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 16:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als mannen nou gewoon eens vaker het initiatief aan vrouwen overlaten. Is dat een oplossing?
Dan blijven veel mensen single, want de meeste vrouwen zijn afwachtend.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')