Nee, want ik vind het ook storend als mannen met een ontbloot bovenlijf door de stad lopen. Zie hier, ook op dit vlak ben ik consistent.quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:52 schreef BookFreak het volgende:
[..]
En wij hadden het over het verschil tussen mannen en vrouwen.
[..]
Mooi en aardig, maar dit is niet waar ik je naar vroeg. Je ontwijkt helaas mijn vraag. Nog een keer. Moet het mogelijk zijn voor vrouwen volgens jou om topless te winkelen en mee te doen aan sportevenementen (waar mannen ook een ontbloot bovenlijf hebben)?
Heel simpel, ja of nee
quote:
Waarom is dit discussiepunt voor jou wél relevant? Ga je dan triomfantelijk constateren dat er dus kennelijk wél verschil is tussen regels voor mannen en vrouwen? En dat hanteren als argument voor je andere ideeën over welke kleding vrouwen in jouw ogen wel of niet geacht worden te dragen om ‘vrouwelijk’ en ‘zedelijk’ te zijn? En daarna dan het gedeelte dat vrouwen die ervoor kiezen schaars gekleed te gaan vragen om ongewenste mannelijke aandacht (of erger)?quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:52 schreef BookFreak het volgende:
[..]
En wij hadden het over het verschil tussen mannen en vrouwen.
[..]
Mooi en aardig, maar dit is niet waar ik je naar vroeg. Je ontwijkt helaas mijn vraag. Nog een keer. Moet het mogelijk zijn voor vrouwen volgens jou om topless te winkelen en mee te doen aan sportevenementen (waar mannen ook een ontbloot bovenlijf hebben)?
Heel simpel, ja of nee
Wettelijk gezien moet het zeker kunnen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:52 schreef BookFreak het volgende:
Heel simpel, ja of nee
Wat ongewenst is is subjectief.quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:56 schreef Lienekien het volgende:
En daarna dan het gedeelte dat vrouwen die ervoor kiezen schaars gekleed te gaan vragen om ongewenste mannelijke aandacht (of erger)?
Haha goeie...en hoe zit t dan met zwemmen bij de Olympisch spelen? Dat is dus discriminatie tegenover vrouwen aangezien zij verplicht een BH aan moeten dan toch?quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:54 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nee, want ik vind het ook storend als mannen met een ontbloot bovenlijf door de stad lopen. Zie hier, ook op dit vlak ben ik consistent.
Ja, die is er dus niet. Mannen en vrouwen zijn gelijk. Het is ook niet gewenst als mannen rondlopen met een ontbloot bovenlijf.quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom is dit discussiepunt voor jou wél relevant? Ga je dan triomfantelijk constateren dat er dus kennelijk wél verschil is tussen regels voor mannen en vrouwen? En dat hanteren als argument voor je andere ideeën over welke kleding vrouwen in jouw ogen wel of niet geacht worden te dragen om ‘vrouwelijk’ en ‘zedelijk’ te zijn? En daarna dan het gedeelte dat vrouwen die ervoor kiezen schaars gekleed te gaan vragen om ongewenste mannelijke aandacht (of erger)?
Daar zit inderdaad een verschil, tenzij je het doortrekt naar de bedoeling van kleding. Een van die doelen is namelijk het bedekken van geslachtskenmerken, zowel primair als secundair en dat gebeurd. Opnieuw dus geen verschil tussen mannen en vrouwen dus.quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:59 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Haha goeie...en hoe zit t dan met zwemmen bij de Olympisch spelen? Dat is dus discriminatie tegenover vrouwen aangezien zij verplicht een BH aan moeten dan toch?
Eens.quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:59 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ja, die is er dus niet. Mannen en vrouwen zijn gelijk. Het is ook niet gewenst als mannen rondlopen met een ontbloot bovenlijf.
Ik wil kijken of je consistent bent met de beweringen dat mannen en vrouwen gelijk zijn. Daarom had ik graag antwoord op de vraag gehad. Wie weet komt die nog...quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom is dit discussiepunt voor jou wél relevant? Ga je dan triomfantelijk constateren dat er dus kennelijk wél verschil is tussen regels voor mannen en vrouwen? En dat hanteren als argument voor je andere ideeën over welke kleding vrouwen in jouw ogen wel of niet geacht worden te dragen om ‘vrouwelijk’ en ‘zedelijk’ te zijn? En daarna dan het gedeelte dat vrouwen die ervoor kiezen schaars gekleed te gaan vragen om ongewenste mannelijke aandacht (of erger)?
Maar hoe denk je over degeneb die beweren dat mannen en vrouwen gelijk zijn en dat vrouwen óók net als mannen het recht hebben op ontbloot bovenlichaam? Die zijn toch consistent met hun argument.quote:Op dinsdag 20 april 2021 09:01 schreef DW457 het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad een verschil, tenzij je het doortrekt naar de bedoeling van kleding. Een van die doelen is namelijk het bedekken van geslachtskenmerken, zowel primair als secundair en dat gebeurd. Opnieuw dus geen verschil tussen mannen en vrouwen dus.
Ik hoef niet te herhalen wat DW457 ook al zegt.quote:Op dinsdag 20 april 2021 09:02 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Ik wil kijken of je consistent bent met de beweringen dat mannen en vrouwen gelijk zijn. Daarom had ik graag antwoord op de vraag gehad. Wie weet komt die nog...
Die vraag heb ik al meermaals beantwoord.quote:Op dinsdag 20 april 2021 09:05 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Maar hoe denk je over degeneb die beweren dat mannen en vrouwen gelijk zijn en dat vrouwen óók net als mannen het recht hebben op ontbloot bovenlichaam? Die zijn toch consistent met hun argument.
Vrouwentepels worden natuurlijk wel zodanig geseksualiseerd dat er een dubbele maatschappelijke standaard is ontstaan en in het geval van sociale platformen is dat soms ook zodanig vertaald in beleidquote:Op dinsdag 20 april 2021 09:01 schreef DW457 het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad een verschil, tenzij je het doortrekt naar de bedoeling van kleding. Een van die doelen is namelijk het bedekken van geslachtskenmerken, zowel primair als secundair en dat gebeurd. Opnieuw dus geen verschil tussen mannen en vrouwen dus.
Ho ho ho! Wie ben jij nou weer? Ongewenst? Jouw subjectieve mening is niet relevant in een vrije democratische samenlevingquote:Op dinsdag 20 april 2021 08:59 schreef DW457 het volgende:
Het is ook niet gewenst als mannen rondlopen met een ontbloot bovenlijf.
Die van jou trouwens ook niet. Behalve binnen jouw eenpersoonsgemeenschap dan.quote:Op dinsdag 20 april 2021 09:07 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Ho ho ho! Wie ben jij nou weer? Ongewenst? Jouw mening is niet relevant in een vrije democratische samenleving
quote:Op dinsdag 20 april 2021 09:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik hoef niet te herhalen wat DW457 ook al zegt.
Ik ben nergens inconsistent. Het is niet zo alsof het fundament onder mijn beweringen wordt weggeslagen als jij wijst op een verschil in ‘ontbloot bovenlijf’ voor mannen en vrouwen.
Ja jullie twee vinden het ongewenst. Maar wie zijn jullie nou weer? Jullie persoonlijke mening is niet relevant. Zo makkelijk komen jullie er niet van af.quote:Op dinsdag 20 april 2021 09:07 schreef DW457 het volgende:
[..]
Die vraag heb ik al meermaals beantwoord.
Eens.quote:Op dinsdag 20 april 2021 09:08 schreef DW457 het volgende:
[..]
Die van jou trouwens ook niet. Behalve binnen jouw eenpersoonsgemeenschap dan.
Daarbij, jij vraagt naar mijn mening en visie en als die je niet zint omdat je plan dan niet werkt, verwijs je opeens naar de maatschappij![]()
En wie ben jij dan? Jouw persoonlijke mening is ook niet relevant, daarnaast gaat dit ontzettend offtopic, het gaat om de vraag die TS stelt, niet over ontbloot bovenlijf ja of nee.quote:Op dinsdag 20 april 2021 09:14 schreef BookFreak het volgende:
[..]
[..]
Ja jullie twee vinden het ongewenst. Maar wie zijn jullie nou weer? Jullie persoonlijke mening is niet relevant. Zo makkelijk komen jullie er niet van af.
De vraag is als een vrouw dat wil doen (topless rondwandelen), ga je zeggen:
1. "Ik vind het ongewenst, maar we zijn een vrije samenleving dus het moet kunnen, leef en laat leven."
2. "Dit is ongewenst, ze zouden dit moeten verbieden, vrouwen zijn toch geen mannen! Belachelijk!"
Nou welke wordt t...
Aaah kijk eens, jij gaat elk moment zeker weer mij monddood maken. Incoming in 3 2 1quote:Op dinsdag 20 april 2021 09:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En wie ben jij dan? Jouw persoonlijke mening is ook niet relevant, daarnaast gaat dit ontzettend offtopic, het gaat om de vraag die TS stelt, niet over ontbloot bovenlijf ja of nee.
Dat is prima dat je hun bewering toetst, maar het gaat om of vrouwen wel of niet initiatief zouden moeten nemen, niet over of ontbloot bovenlijf voor mannen of vrouwen gelijk is, dus dat toetsen doe je dan maar in een ander topic wat je daar dan eventueel zelf voor aanmaakt.quote:Op dinsdag 20 april 2021 09:16 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Aaah kijk eens, jij gaat elk moment zeker weer mij monddood maken. Incoming in 3 2 1
En ik toets hun bewering, de voorstanders van deze democratische samenleving die Lieneke opperde (en DW zeker ook voor is)
CoolGuy, ik reageer op hun vragen wat een voortvloeisel is uit de topic. Garandeer jij mij dat jij altijd consistent bent geweest en nooit ruimte hebt gegeven aan fokkers die elkaars vragen in een topic beantwoorden (ook al hebben die vragen niet direct met de topic te maken)?quote:Op dinsdag 20 april 2021 09:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is prima dat je hun bewering toetst, maar het gaat om of vrouwen wel of niet initiatief zouden moeten nemen, niet over of ontbloot bovenlijf voor mannen of vrouwen gelijk is, dus dat toetsen doe je dan maar in een ander topic wat je daar dan eventueel zelf voor aanmaakt.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |