Júist vrouwelijk zijn door bescheiden te kleden en hun schoonheden te verbergen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:22 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dus vrouwen mogen buiten niet vrouwelijk zijn en zich mooi kleden?klinkt alsof je erg onzeker bent.
En mannen mogen zich wel mooi kleden en hun schoonheid tonen?quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:24 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Júist vrouwelijk zijn door bescheiden te kleden en hun schoonheden te verbergen.
Je vertegenwoordigt gedachtegoed dat in onze samenleving voor een groot deel achterhaald is.quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:24 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Júist vrouwelijk zijn door bescheiden te kleden en hun schoonheden te verbergen.
Met bescheiden kleden gaat het niet altijd perse mooi of lelijk maar ook om bedekt en onbedekt. En ook mannen moeten bij ons bescheiden kleden. En vrouwen nog meer aangezien mannen en vrouwen niet dezelfde wezens zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:25 schreef DW457 het volgende:
[..]
En mannen mogen zich wel mooi kleden en hun schoonheid tonen?
Je weet dat vrouwen gelijk staan aan mannen he?
Je zegt ‘bij ons’, over wie heb je het dan?quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:29 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Met bescheiden kleden gaat het niet altijd perse mooi of lelijk maar ook om bedekt en onbedekt. En ook mannen moeten bij ons bescheiden kleden. En vrouwen nog meer aangezien mannen en vrouwen niet dezelfde wezens zijn.
Ik neem aan dat mannen en vrouwen volgens jou hetzelfde zijn en dus dezelfde kledingsettiquetten hebben, klopt dat?
Ik ben van mening dat mannen en vrouwen gelijk zijn aan elkaar en beide zelf moeten weten wat ze aantrekken en wat ze wel of niet bedekken.quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:29 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Met bescheiden kleden gaat het niet altijd perse mooi of lelijk maar ook om bedekt en onbedekt. En ook mannen moeten bij ons bescheiden kleden. En vrouwen nog meer aangezien mannen en vrouwen niet dezelfde wezens zijn.
Ik neem aan dat mannen en vrouwen volgens jou hetzelfde zijn en dus dezelfde kledingsettiquetten hebben, klopt dat?
Ok dus het moet absoluut geen probleem zijn dat vrouwen met compleet naakt bovenlijf gaan winkelen, meedoen aan sportcompetities, enz....quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:31 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat mannen en vrouwen gelijk zijn aan elkaar en beide zelf moeten weten wat ze aantrekken en wat ze wel of niet bedekken.
Bookfreak komt uit een moslimland waar ze nog leven in het jaar nul.quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je vertegenwoordigt gedachtegoed dat in onze samenleving voor een groot deel achterhaald is.
Mooie vrouwen mogen dat, alleen mooie vrouwen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:34 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Ok dus het moet absoluut geen probleem zijn dat vrouwen met compleet naakt bovenlijf gaan winkelen, meedoen aan sportcompetities, enz....
Goed dan weten we dat. Dat noemen wij dieren.
Maar een democratische samenleving bestaat niet uit één gedachtegoed toch? Dus so what?quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je vertegenwoordigt gedachtegoed dat in onze samenleving voor een groot deel achterhaald is.
Nee, compleet naakt zou niet akkoord zijn. Er zijn wel (wettelijke) grenzen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:34 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Ok dus het moet absoluut geen probleem zijn dat vrouwen met compleet naakt bovenlijf gaan winkelen, meedoen aan sportcompetities, enz....
Je bent vrij in je gedachten, maar je hebt geen enkel recht of autoriteit om anderen dat op te dringen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:35 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Maar een democratische samenleving bestaat niet uit één gedachtegoed toch? Dus so what?
Dit soort opmerkingen zijn trouwens ook uitermate treurig.quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mooie vrouwen mogen dat, alleen mooie vrouwen.
Leggings mogen ook niet meer groter dan maat M verkocht worden.
Dus je bent het oneens met DW457 die wel voor een naakt vrouwelijk bovenlijf op straat is?quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, compleet naakt zou niet akkoord zijn. Er zijn wel (wettelijke) grenzen.
Heb ik iemand opgedrongen dan? Haha..quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bent vrij in je gedachten, maar je hebt geen enkel recht of autoriteit om anderen dat op te dringen.
Je legt DW457 nu woorden in de mond.quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:39 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Dus je bent het oneens met DW457 die wel voor een naakt vrouwelijk bovenlijf op straat is?
Erken je dus ook dat vrouwen en mannen niet hetzelfde zijn en er dus voor beide niet overal dezelfde regels voor moeten zijn?
Dat zal, maar het is simpelweg een feit dat veel mensen weten dat bepaalde kleding niet gedragen moet worden door mensen die daar niet aantrekkelijk genoeg voor zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen zijn trouwens ook uitermate treurig.
Mijn ervaring is meestal dat een passief persoon toch minder aandacht krijgt omdat het dan altijd 1 richtingsverkeer isquote:Op maandag 19 april 2021 19:38 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Weet niet. Zal vast wel gemeenschappen zijn waar het anders gaat.
Maar waarom is het zo dat mannen de initiatief moeten nemen? Wat vinden vrouwen zelf daarvan?
Gast.quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat zal, maar het is simpelweg een feit dat veel mensen weten dat bepaalde kleding niet gedragen moet worden door mensen die daar niet aantrekkelijk genoeg voor zijn.
99% van de wereld houdt zich daar in bepaalde mate aan.
Mij part doe je een test op verschillende plekken in Nederland, kijken hoe snel een knappe naakte vrouw wordt verwijderd vanaf een drukbezocht plein vs mevrouw Tokkie.
Nee hoor, hij erkent het indirect. Tenzij hij met een inconsistent antwoord komt, maar ik ga ervan uit dat hij een kerel is en consistent blijft met zn argument.quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je legt DW457 nu woorden in de mond
Maar nu begrijp ik je niet meer. Ben je nou wel of niet voorstander van topless vrouwen op straat?quote:En nee, met het laatste ben ik het niet eens. En de Nederlandse wetgeving ook niet.
Deze discussie is irrelevant.quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:45 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Nee hoor, hij erkent het indirect. Tenzij hij met een inconsistent antwoord komt, maar ik ga ervan uit dat hij een kerel is en consistent blijft met zn argument.
[..]
Maar nu begrijp ik je niet meer. Ben je nou wel of niet voorstander van topless vrouwen op straat?
quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:34 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Nee, maar in tegenstelling tot jou ga ik zo wel aan de slag met een betaalde baanquote:Op dinsdag 20 april 2021 08:47 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Ah helaas. Hopelijk is DW457 niet ook afgehaakt.
En wij hadden het over het verschil tussen mannen en vrouwen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:47 schreef DW457 het volgende:
[..]Enige nuance is jou wel vreemd he. Ik heb het namelijk over kleding, niet het ontbreken daarvan.
Mooi en aardig, maar dit is niet waar ik je naar vroeg. Je ontwijkt helaas mijn vraag. Nog een keer. Moet het mogelijk zijn voor vrouwen volgens jou om topless te winkelen en mee te doen aan sportevenementen (waar mannen ook een ontbloot bovenlijf hebben)?quote:Op het strand heb ik overigens geen moeite met vrouwen die topless zonnen, ook niet als mijn vriendin zou besluiten topless te gaan zonnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |