Ja dat zakt al jaren af naar Super League-achtig gedoe.quote:Op maandag 19 april 2021 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
CL zou ook terug moeten naar Europa Cup I format. In ieder geval minder gegarandeerde plekken voor de topliga's. Maar dat is inmiddels een illusie.
Je moet bij de top24 zitten om Europees te overwinteren.quote:Op maandag 19 april 2021 12:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat nieuwe CL format is ook echt aids.
Dat principe met 1 groep vond ik nog wel interessant, bij de meeste groepen in de huidige opzet weet je van tevoren de uitkomst al. Alleen die automatische plekken voor teams met de hoogste coëfficient zijn kut en een duidelijke handreiking naar teams die een Super League willen/wildenquote:Op maandag 19 april 2021 12:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat nieuwe CL format is ook echt aids.
Gelukkig hebben we de conferencequote:Op maandag 19 april 2021 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
CL zou ook terug moeten naar Europa Cup I format. In ieder geval minder gegarandeerde plekken voor de topliga's. Maar dat is inmiddels een illusie.
Dat, en het complete prijzenpakket gelijk verdelen over alle deelnemers.quote:Op maandag 19 april 2021 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Totaal geen spanning in die 1 groep format.quote:Op maandag 19 april 2021 12:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat principe met 1 groep vond ik nog wel interessant, bij de meeste groepen in de huidige opzet weet je van tevoren de uitkomst al. Alleen die automatische plekken voor teams met de hoogste coëfficient zijn kut en een duidelijke handreiking naar teams die een Super League willen/wilden
Post #2 van dit topic, hopelijk is het profijtvol. Ik wil juist graag samen brainstormen en het nóg meer verbeteren.quote:Op maandag 19 april 2021 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet welke pillen jij slikt maar ik ben inmiddels ook wel nieuwsgierig.
quote:Op maandag 19 april 2021 12:34 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Post #2 van dit topic, hopelijk is het profijtvol. Ik wil juist graag samen brainstormen en het nóg meer verbeteren.
Waarom zouden ze? Het zijn zoals je zegt de eigenaren.quote:Op maandag 19 april 2021 12:26 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Die eigenaren hebben gewoon met JP Morgan om de tafel gezeten en dit samen besloten zonder ook maar iemand binnen de club iets te vragen hè
Je legt het er wel dik bovenop hèquote:Op maandag 19 april 2021 12:37 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Het zijn zoals je zegt de eigenaren.
Omdat je meer voor elkaar krijgt met samenwerken.quote:Op maandag 19 april 2021 12:37 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Over 10 wedstrijden zijn de onderlinge verschillen tussen 36 teams extreem klein. Waarschijnlijk kunnen voor de laatste wedstrijden nog 12 clubs in de top 8 komen en 28 in de top 24. Dat levert veel meer spanning op dan die enkele wedstrijd die in de huidige situatie nog echte spanning oplevertquote:Op maandag 19 april 2021 12:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Totaal geen spanning in die 1 groep format.
Dat is echt voetbal voor de kat zn kut. Zie mijn post 202.
Als je zo van dictators houdt, verhuis dan naar Syrië aubquote:Op maandag 19 april 2021 12:37 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Nee twee divisies van 18 teams bedoel ik. Totaal 36 teams. Ik heb trouwens wat wijzigingen aangebracht, zie post #2 van dit topic.quote:
contracten enzoquote:Op maandag 19 april 2021 12:37 schreef BookFreak het volgende:
[..]
nee wat er daadwerkelijk gaat gebeurenquote:Op maandag 19 april 2021 12:39 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Nee twee divisies van 18 teams bedoel ik. Totaal 36 teams. Ik heb trouwens wat wijzigingen aangebracht, zie post #2 van dit topic.
Belgisch model toepassen.quote:Op maandag 19 april 2021 12:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Over 10 wedstrijden zijn de onderlinge verschillen tussen 36 teams extreem klein. Waarschijnlijk kunnen voor de laatste wedstrijden nog 12 clubs in de top 8 komen en 28 in de top 24. Dat levert veel meer spanning op dan die enkele wedstrijd die in de huidige situatie nog echte spanning oplevert
Dat doen ze toch (met JP Morgan)? Hehehe...quote:Op maandag 19 april 2021 12:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat je meer voor elkaar krijgt met samenwerken.
dat zeker maar als je iets geheim wil houden kan je ook niet met teveel mensen gaan overleggenquote:Op maandag 19 april 2021 12:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geeft wel aan hoeveel macht ze denken te hebben.
Niet altijd even goed gemanaged die clubquote:Op maandag 19 april 2021 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor die gegarandeerde plekken ben ik even naar de 10Y ranking gaan kijken en de bonuspunten die erbij staan. Feyenoord staat qua bonuspunten 18e van Europa, en alsnog staan we fucking 81e op de ranglijst. Uitgezonderd Nottingham Forrest staan alle clubs met een vergelijkbaar aantal bonuspunten minimaal 40 plaatsen voor ons
Feyenoord is een parodie op een voetbalclub.
Zit wat in.quote:Op maandag 19 april 2021 12:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Over 10 wedstrijden zijn de onderlinge verschillen tussen 36 teams extreem klein. Waarschijnlijk kunnen voor de laatste wedstrijden nog 12 clubs in de top 8 komen en 28 in de top 24. Dat levert veel meer spanning op dan die enkele wedstrijd die in de huidige situatie nog echte spanning oplevert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |