Dit is gewoon Super League-light. Het is gewoon extra plekken en geld genereren voor de grootste liga's. Dit heeft niets te maken met solidariteit en betere geldverdeling.quote:Op maandag 19 april 2021 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
de UEFA blinkt ook niet uit in goeie ideeën
Ik weet niet welke pillen jij slikt maar ik ben inmiddels ook wel nieuwsgierig.quote:
Ik vind dat je capuchon jongen tekort doet. Die haalt plezier uit kutideeën zelf bedenken. Deze user verdedigt een kutideequote:
Maar zelfs dat was nog niet genoeg voor de ‘topclubs’, dus regelen ze nu maar een competitie waar je echt nooit uit kan degraderen.quote:Op maandag 19 april 2021 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is gewoon Super League-light. Het is gewoon extra plekken en geld genereren voor de grootste liga's. Dit heeft niets te maken met solidariteit en betere geldverdeling.
UEFA is doodsbang.
Dit seizoen wordt de kuip al maanden slecht bezocht anders. Zit al sinds vorig seizoen niet meer vol.quote:Op maandag 19 april 2021 12:21 schreef Document1 het volgende:
Echt voetbal gaat toch nooit kapot. Kijk maar naar een Feyenoord bijvoorbeeld, spelen nergens voor maar altijd dat stadion vol. Laat ze het lekker uitzoeken in Abu Dhabi of waar ze ook willen gaan spelen.
Dat is wel echt typisch gedrag van sommige rijken. Alleen maar meer meer meer willen. Het voetbal heeft een enorme hervorming nodig.quote:Op maandag 19 april 2021 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar zelfs dat was nog niet genoeg voor de ‘topclubs’, dus regelen ze nu maar een competitie waar je echt nooit uit kan degraderen.
Zal wel naar ESPN gaan.quote:Op maandag 19 april 2021 12:23 schreef Hathor het volgende:
En hopelijk verdwijnt het dan ook achter de decoder zodat ik er in ieder geval nooit naar kan kijken.
Die spandoeken actie vind ik wel een mooi voorbeeld van hoe belangrijk een club kan zijn zonder alle jaren mee te doen voor de prijzen.quote:Op maandag 19 april 2021 12:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit seizoen wordt de kuip al maanden slecht bezocht anders. Zit al sinds vorig seizoen niet meer vol.
En tribunes vol met belchinezen.quote:Op maandag 19 april 2021 12:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dit SL idee is een eerste stap naar een europese NFL. Als het doorgaat zitten we de Aziaten binnen een paar jaar ook naar drafts te kijken
Vorig seizoen waren we een outsider voor de titel en ieder jaar is Feyenoord wel een kanshebber voor de beker. Het valt wel mee wat dat betreft.quote:Op maandag 19 april 2021 12:24 schreef Document1 het volgende:
[..]
Die spandoeken actie vind ik wel een mooi voorbeeld van hoe belangrijk een club kan zijn zonder jaren mee te doen voor de prijzen.
2 divisies van 10 teams toch?quote:Op maandag 19 april 2021 05:15 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Hoezo 5x? 2x toch? Ik denk dat het gewoon 1 divisie wordt (van 18 clubs) met uit en thuis wedstrijden, die nationale divisies, clubtoernooien en landen toernooien totaal vervangt.
introductie van het WK en EK is alweer een tijdje terug johquote:Het begint met een Super League, maar ik neem aan dat ze uitbreiden. Daarna komt er vast een Gold League, een Silver League (voor Ajax), een Bronze League (voor PSV) met promoveren/degraderen dus.
Het komt er eigenlijk op neer dat Europa als 1 land wordt gezien met Divisies net zoals Eredivisie, Eerste divisie, Tweede divisie, enz, enz, enz. Dus Feyenoord kan bijvoorbeeld kampioen worden op een dag in divisie 6 en promoveren naar divisie 5. Dus iedereen gerangschikt op niveau. Lijkt me eerlijk.
En zodra zij hun macht hebben geconsolideerd en deze divisies bestaan, dan introduceren zij mogelijk een WK en EK.
Ik had tot 2018 een seizoenskaart.quote:Op maandag 19 april 2021 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig seizoen waren we een outsider voor de titel en ieder jaar is Feyenoord wel een kanshebber voor de beker. Het valt wel mee wat dat betreft.
Joh, dat verwacht je toch ook niet.quote:Op maandag 19 april 2021 12:26 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Die eigenaren hebben gewoon met JP Morgan om de tafel gezeten en dit samen besloten zonder ook maar iemand binnen de club iets te vragen hè
Geeft wel aan hoeveel macht ze denken te hebben.quote:Op maandag 19 april 2021 12:26 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Die eigenaren hebben gewoon met JP Morgan om de tafel gezeten en dit samen besloten zonder ook maar iemand binnen de club iets te vragen hè
dat zie je niet goed, de capaciteit is dit seizoen 3 bobo's en wat invalide spelersquote:Op maandag 19 april 2021 12:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit seizoen wordt de kuip al maanden slecht bezocht anders. Zit al sinds vorig seizoen niet meer vol.
Niet onverwachts, maar wel heel triest. En het kan nog slagen ook, dat is het meest walgelijkequote:Op maandag 19 april 2021 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joh, dat verwacht je toch ook niet.
Ze hebben deze winter zelfs een dikke Argentijn gehaald om de club vanaf de bank aan te moedigen, zo wanhopig zijn we voor fans.quote:Op maandag 19 april 2021 12:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zie je niet goed, de capaciteit is dit seizoen 3 bobo's en wat invalide spelers
dus iedereen 100% vol ... een prestatie van formaat
geld moet rollen!quote:Op maandag 19 april 2021 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze hebben deze winter zelfs een dikke Argentijn gehaald om de club vanaf de bank aan te moedigen, zo wanhopig zijn we voor fans.
Dat nieuwe CL format is ook echt aids.quote:Op maandag 19 april 2021 12:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Let wel, deze hervormingen waren voor de ‘grootste’ clubs dus zelfs niet voldoende. En dan is er echt nog één user in dit topic die denkt dat die superleague geen gesloten systeem wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |