Zelfde geldt voor Neres, Kudus, tot de bekerfinale ook Antony. Klaassen sinds de interlands ook heel ongelukkig in de afwerking.quote:Op donderdag 22 april 2021 20:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat bijna niks goed bij hem. Triest om te zien want hij begon erg goed. Mag niet te lang duren natuurlijk
Die is er inmiddelsquote:Op donderdag 22 april 2021 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal zijn familie wel missen.
Ja op zich is puntverlies hier onnodig. Maar goed, heel spannend is de competitie ook weer niet.quote:
Wat een kutploeg is dat Utrecht ook altijd tegen Ajax... Vond het trouwens wel bizar dat die goal van Klaassen werd afgekeurd, die voet van die Utrechtspeler leek me toch duidelijk buitenspel op te heffenquote:
Die Kerk vind ik zo'n verschrikkelijke speler, kan alleen maar rennenquote:Op donderdag 22 april 2021 20:44 schreef coronatus het volgende:
Utrecht was niet gekomen om te voetballen. Ajax heeft gewoon teveel voorin lopen te breien. Blind word gewoon keihard gemist.
Vond dat ook bizar, maar misschien de verkeerde frame of vonden ze het toch voordeel van de verdedigende ploeg.quote:Op donderdag 22 april 2021 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat een kutploeg is dat Utrecht ook altijd tegen Ajax... Vond het trouwens wel bizar dat die goal van Klaassen werd afgekeurd, die voet van die Utrechtspeler leek me toch duidelijk buitenspel op te heffen
Same herequote:Op donderdag 22 april 2021 20:45 schreef SamCooke het volgende:
Vind het persoonlijk niet zo erg. Ik moet AZ zondag missen, wat nu wat minder uitmaakt.
Moest wel lachen dat hij op doel schoot vanaf de middellijn waar hij ook zijn teamgenoten de diepte in kon sturen.quote:Op donderdag 22 april 2021 20:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Kerk vind ik zo'n verschrikkelijke speler, kan alleen maar rennen
Als PSV zaterdag verliest dan kan Ajax nog steeds zondag kampioen worden.quote:Op donderdag 22 april 2021 20:45 schreef SamCooke het volgende:
Vind het persoonlijk niet zo erg. Ik moet AZ zondag missen, wat nu wat minder uitmaakt.
Nou heb je mijn avond verpestquote:Op donderdag 22 april 2021 20:47 schreef coronatus het volgende:
[..]
Als PSV zaterdag verliest dan kan Ajax nog steeds zondag kampioen worden.
Die verliezen niet joh.quote:Op donderdag 22 april 2021 20:47 schreef coronatus het volgende:
[..]
Als PSV zaterdag verliest dan kan Ajax nog steeds zondag kampioen worden.
De bal is rond, wie weet en anders word Ajax toch wel kampioen daar maak ik me totaal geen zorgen om.quote:
De VAR kan ook fouten maken, laten we niet meteen naar de arbitrage wijzen, Ajax speelde gewoon erg matig.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:12 schreef Landgeld het volgende:
Toch bizar dat de VAR zo'n goal afkeurt??
Waarom hebben we dan een VAR. Waanzin
De bedoeling van de var is dat er geen fouten worden gemaakt wappie.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De VAR kan ook fouten maken, laten we niet meteen naar de arbitrage wijzen, Ajax speelde gewoon erg matig.
Het is de laatste wedstrijden sowieso erg teleurstellend, Ajax snakt echt naar het einde van de competitie. Uiteindelijk toch blij dat we niet verloren hebben, dat ene puntje van vandaag zorgt er voor dat Ajax waarschijnlijk nog maar één wedstrijd moet winnen om officieus kampioen te zijn, ik zie PSV het verschil in doelsaldo niet meer goed maken in vijf wedstrijden.
Je zegt zowaar zinnige dingenquote:Op donderdag 22 april 2021 21:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De VAR kan ook fouten maken, laten we niet meteen naar de arbitrage wijzen, Ajax speelde gewoon erg matig.
Het is de laatste wedstrijden sowieso erg teleurstellend, Ajax snakt echt naar het einde van de competitie. Uiteindelijk toch blij dat we niet verloren hebben, dat ene puntje van vandaag zorgt er voor dat Ajax waarschijnlijk nog maar één wedstrijd moet winnen om officieus kampioen te zijn, ik zie PSV het verschil in doelsaldo niet meer goed maken in vijf wedstrijden.
Eerder dat de meeste fouten eruit gehaald zullen worden, maar er zullen altijd nog wel fouten gemaakt worden aangezien het interpretatie blijft in veel gevallen.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De bedoeling van de var is dat er geen fouten worden gemaakt wappie.
Bang voor AZ zijnquote:Op donderdag 22 april 2021 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zondag wel even winnen jongens
Werken aan doelsaldo ook prima.
quote:Op donderdag 22 april 2021 21:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
dat ene puntje van vandaag zorgt er voor dat Ajax waarschijnlijk nog maar één wedstrijd moet winnen om officieus kampioen te zijn, ik zie PSV het verschil in doelsaldo niet meer goed maken in vijf wedstrijden.
Wat valt er te interpeteren aan buitenspel?quote:Op donderdag 22 april 2021 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerder dat de meeste fouten eruit gehaald zullen worden, maar er zullen altijd nog wel fouten gemaakt worden aangezien het interpretatie blijft in veel gevallen.
Alhoewel er bij deze afgekeurde goal weinig te interpreteren was.
Ik had het over alle beslissingen die door de VAR genomen worden, dus ook overtredingen en penalty-momenten waarbij interpretatie kan leiden tot fouten.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat valt er te interpeteren aan buitenspel?
Daarom moet de var alleen ingrijpen bij buitenspel en extreme overtredingen want het gaat nergens meer sinds de var er is.quote:Op donderdag 22 april 2021 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het over alle beslissingen die door de VAR genomen worden, dus ook overtredingen en penalty-momenten waarbij interpretatie kan leiden tot fouten.
Hoe kan een VAR fouten maken?quote:
Eens, bij buitenspel zou het geen interpretatie hoeven zijn. Je ziet duidelijk dat die voet van die Utrecht-speler buitenspel opheft en je hebt lijnen die je kunt tekenenquote:Op donderdag 22 april 2021 22:16 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Hoe kan een VAR fouten maken?Ze hebben 2 man die naar videobeelden kan kijken, inzoomen en tot op het detail een situatie kan beoordelen.
Dan mogen er geen fouten gemaakt worden. Juist, omdat dit zo duidelijk was. Je kan het gewoon zien?
Dat is volgens mij ook de regel normaal gesproken, dat een grensrechter zijn vlag in eerste instantie gewoon naar beneden houdt en dat de VAR dan de situatie moet bekijkenquote:Op donderdag 22 april 2021 22:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb het niet gezien maar weer die vervloekte VAR he.. In dit geval is het mij om het even maar waarom wordt bij twijfel nooit gekozen voor de aanvallende partij? Is het erger om onterecht een goal goed te keuren dan om hem onterecht af te keuren?
Ja maar als het zelfs met de VAR moeilijk is te zien krijgt de verdedigende partij bijna altijd het voordeel..bij vermoeden van buitenspelquote:Op donderdag 22 april 2021 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook de regel normaal gesproken, dat een grensrechter zijn vlag in eerste instantie gewoon naar beneden houdt en dat de VAR dan de situatie moet bekijken
Het seizoen gaat als een nachtkaars uit. We halen niet eens de 100 doelpunten op deze manierquote:Op donderdag 22 april 2021 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin een beetje te vrezen dat we op dezelfde manier naar het einde gaan strompelen als dat ene jaar onder De Boer waarin we best een grote voorsprong hadden
Nee, dan wordt de beslissing van de grensrechter aangehoudenquote:Op donderdag 22 april 2021 23:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja maar als het zelfs met de VAR moeilijk is te zien krijgt de verdedigende partij bijna altijd het voordeel..bij vermoeden van buitenspel
Gelijkspelletje kan ook.quote:
Ach, zo erg is dat niet. Dit seizoen stond toch al in het teken van Covid-19 en we wisten bij voorbaat al dat het op een bepaalde manier toch niet spectaculair zou gaan worden. Belangrijkste is het kampioenschap en dus CL. Dan heb je meteen 35 miljoen euro erbij, heb je dus Haller in ieder geval terugverdient en nog ruim tien miljoen over om een goede verdediger en nog een (aanvallende) middenvelder te halenquote:Op donderdag 22 april 2021 23:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het seizoen gaat als een nachtkaars uit. We halen niet eens de 100 doelpunten op deze manier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Ah ja natuurlijkquote:Op donderdag 22 april 2021 23:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, dan wordt de beslissing van de grensrechter aangehouden
Je geeft het zelf toch al aan? De VAR is niet een volledig geautomatiseerd computersysteem, twee man kijken naar de beelden, mensen dus. Mensen maken nou eenmaal fouten. Twee zien meer dan één, maar dan nog is het niet uitgesloten dat het een keer fout gaat. Die keer was vandaag, jammer maar ook niet meer dan dat. Liever nu dan in een seizoen waarin je maar één punt voor staat op de nummer 2.quote:Op donderdag 22 april 2021 22:16 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Hoe kan een VAR fouten maken?Ze hebben 2 man die naar videobeelden kan kijken, inzoomen en tot op het detail een situatie kan beoordelen.
Dan mogen er geen fouten gemaakt worden. Juist, omdat dit zo duidelijk was. Je kan het gewoon zien?
quote:Op donderdag 22 april 2021 23:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ach, zo erg is dat niet. Dit seizoen stond toch al in het teken van Covid-19 en we wisten bij voorbaat al dat het op een bepaalde manier toch niet spectaculair zou gaan worden. Belangrijkste is het kampioenschap en dus CL. Dan heb je meteen 35 miljoen euro erbij, heb je dus Haller in ieder geval terugverdient en nog ruim tien miljoen over om een goede verdediger en nog een (aanvallende) middenvelder te halen
Niet gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat snap ik, er staat niet voor niets tekst in een spoilerquote:
Daarvoor was het ook niet altijd geweldig in de competitie, wel gewonnen maar vaak heel erg zakelijk.quote:Op donderdag 22 april 2021 23:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Gelijkspelletje kan ook.
Maar het seizoen gaat sowieso wel als een nachtkaars uit qua voetbal. Gelukkig nog wel de beker gewonnen gewonnen, maar zonder Blind en met de interlandbreak is verval wel groot.
Kudus lijkt het een beetje kwijt ja sinds ie terug is van zijn blessure, die bal die hij in het begin kansloos op goal schoot terwijl hij Neres alleen op de keeper had kunnen zettenquote:Op donderdag 22 april 2021 23:40 schreef Tarado het volgende:
was niet zo best vandaag, leuk dat Ten Hag Kudus een kans gaf maar dat pakte dus niet zo goed uit, al was het van iedereen wel gezapig de 1e helft
Ik gok op Cillessenquote:
Wat moeten we in hemelsnaam met nóg een bejaarde keeperquote:
Misschien dat Klaassen met zijn bovenlichaam buitenspel was. Dat was niet eenduidig te zien met de beelden die we te zien kregen. Of zat het verschil binnen de foutmarge en bleef daarom de beslissing van de grensrechter gelden.quote:Op donderdag 22 april 2021 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, bij buitenspel zou het geen interpretatie hoeven zijn. Je ziet duidelijk dat die voet van die Utrecht-speler buitenspel opheft en je hebt lijnen die je kunt tekenen
Terwijl ze toch goed van start gingen. Meteen 2 aardige kansen, en Utrecht kwam er helemaal niet aan te pas. Onnodige pingel, en daarna toch een beetje van slag. Rest 1e helft idd slap.quote:Op donderdag 22 april 2021 23:40 schreef Tarado het volgende:
was niet zo best vandaag, leuk dat Ten Hag Kudus een kans gaf maar dat pakte dus niet zo goed uit, al was het van iedereen wel gezapig de 1e helft
Dat laatste is zo debiel. Het is niet zo dat je de grensrechter straft als je de goal goedkeurtquote:Op vrijdag 23 april 2021 02:51 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Misschien dat Klaassen met zijn bovenlichaam buitenspel was. Dat was niet eenduidig te zien met de beelden die we te zien kregen. Of zat het verschil binnen de foutmarge en bleef daarom de beslissing van de grensrechter gelden.
Duidelijk gekozen met een blik op de toekomstquote:
blijft toch vreemd dit, als de grens dus niet gevlagd had was het een goal geweest, dan kan je als grens bij twijfel beter niet meer vlaggen en het aan de var overlatenquote:Op vrijdag 23 april 2021 02:51 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Of zat het verschil binnen de foutmarge en bleef daarom de beslissing van de grensrechter gelden.
denk het niet, waarom zou Stekelenburg niet bijtekenen?quote:Op vrijdag 23 april 2021 07:27 schreef XDo het volgende:
Neem aan dat de Pas dan in de plaats komt van de Steek en niet in plaats van Onana?
ik begrijp het ook nog niet helemaalquote:Op vrijdag 23 april 2021 08:25 schreef de_boswachter het volgende:
Marc zit wel echt op de centen hé
Pasveer
Dat was toch sowieso de regel?quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft toch vreemd dit, als de grens dus niet gevlagd had was het een goal geweest, dan kan je als grens bij twijfel beter niet meer vlaggen en het aan de var overlaten
Scherpen en Kotarski verhuren, Pasveer als derde keeper en dan nog een jonge keeper erbij halen in de zomer als eerste keeper? Goedkope en snelle optie zo.quote:
Scherpen zullen ze wel verhuren inderdaad, die Kotarski heb ik nog nooit zien keepen, is dat wat?quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scherpen en Kotarski verhuren, Pasveer als derde keeper en dan nog een jonge keeper erbij halen in de zomer als eerste keeper? Goedkope en snelle optie zo.
Oude gewoonte.quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar waarom vlagde hij dan op iets wat hij dus eigenlijk niet kon zien?
Ja. Al haalt dat het tempo uit het spel.quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft toch vreemd dit, als de grens dus niet gevlagd had was het een goal geweest, dan kan je als grens bij twijfel beter niet meer vlaggen en het aan de var overlaten
Die gast van GAE gaan ze vast wel proberen.quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scherpen en Kotarski verhuren, Pasveer als derde keeper en dan nog een jonge keeper erbij halen in de zomer als eerste keeper? Goedkope en snelle optie zo.
dus hebben ze nog hoop op Onana neem ik aan of een andere keeper voor 22quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Die gast van GAE gaan ze vast wel proberen.
En op zich niks mis met Pasveer, maar die valt gewoon compleet in dezelfde categorie als Stekelenburg.
Stekelenburg 1e en Pasveer 2equote:Op vrijdag 23 april 2021 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar wat wil je dan met Stekelenburg? Wordt dat volgend jaar de eerste doelman? Of gaat ie zijn handschoenen opbergen? Dat zijn echt de enige twee scenarios om Pasveer te halen. Als eerste doelman bij Ajax is dat namelijk echt niet genoeg, zo'n Pasveer.
(Ja jullie kunnen het antwoord hierop ook niet geven, maar ik vraag het me openlijk af)
Ik heb geen flauw idee.quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus hebben ze nog hoop op Onana neem ik aan of een andere keeper voor 22
Stekel zal zich door Pasveer niet van de wijs laten brengen lijkt mequote:Op vrijdag 23 april 2021 08:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee.
Ook niet fijn voor Stekelenburg. Die zal het niet erg vinden om weer gepasseerd te worden, maar toch niet door Pasveer.
Pasveer haal je ook niet als 2e keeper. Dat heb je wel gezien bij PSV, die hebben ze toen maar snel geruild voor Room.
Lijkt me voor derde keeper. Evt vrezen ze ook dan dat Onana toch langdurig geschorst blijft en willen ze 2 ervaren keepers? Maar ik zou liever een talent zien daar dat is duidelijkquote:Op vrijdag 23 april 2021 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar wat wil je dan met Stekelenburg? Wordt dat volgend jaar de eerste doelman? Of gaat ie zijn handschoenen opbergen? Dat zijn echt de enige twee scenarios om Pasveer te halen. Als eerste doelman bij Ajax is dat namelijk echt niet genoeg, zo'n Pasveer.
(Ja jullie kunnen het antwoord hierop ook niet geven, maar ik vraag het me openlijk af)
Dat was PSV. Voor zo'n keeper is bij Ajax spelen een eer.quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:58 schreef tompsv18 het volgende:
Pasveer wordt natuurlijk nooit 3e keeper. Bij PSV zat hij al moeilijk te doen omdat hij 2e keeper was.
Ja, leuk allen.quote:Op vrijdag 23 april 2021 09:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was PSV. Voor zo'n keeper is bij Ajax spelen een eer.
Nou goedkoop, voor een fractie van zijn loon zet je er een gastje uit de jeugd neer.quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 april 2021 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, leuk allen.
Als zijn bankrekening goed gevuld wordt zal ie het vast oké vinden.
daar hebben ze blijkbaar toch niet zoveel vertrouwen inquote:Op vrijdag 23 april 2021 09:05 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Nou goedkoop, voor een fractie van zijn loon zet je er een gastje uit de jeugd neer.
De lichting van Ajax in de JPL is momenteel niet beter dan die van psv.quote:Op vrijdag 23 april 2021 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar hebben ze blijkbaar toch niet zoveel vertrouwen in
ik kijk het zelden tot nooit dus ik geloof je meteen, met Rensch, Timber en Brobbey zijn er wel wat talenten doorgestroomd dit seizoen dus dat is wel mooi.quote:Op vrijdag 23 april 2021 09:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
De lichting van Ajax in de JPL is momenteel niet beter dan die van psv.
Geen idee, ik zie hem ook nooit keepen. Maar als ze hem niet beter vinden dan Scherpen verwacht ik er weinig van.quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Scherpen zullen ze wel verhuren inderdaad, die Kotarski heb ik nog nooit zien keepen, is dat wat?
Ik kijk sinds FdJ alle wedstrijden van Jong Ajax en deze lichting is extreem matig. De meeste jongens worden in mijn ogen een beetje gehyped. Daarom wordt Unuvar er ook bijgehaald want dat is eigenlijk een A junior.quote:Op vrijdag 23 april 2021 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kijk het zelden tot nooit dus ik geloof je meteen, met Rensch, Timber en Brobbey zijn er wel wat talenten doorgestroomd dit seizoen dus dat is wel mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |