Scherpen zullen ze wel verhuren inderdaad, die Kotarski heb ik nog nooit zien keepen, is dat wat?quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scherpen en Kotarski verhuren, Pasveer als derde keeper en dan nog een jonge keeper erbij halen in de zomer als eerste keeper? Goedkope en snelle optie zo.
Oude gewoonte.quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar waarom vlagde hij dan op iets wat hij dus eigenlijk niet kon zien?
Ja. Al haalt dat het tempo uit het spel.quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft toch vreemd dit, als de grens dus niet gevlagd had was het een goal geweest, dan kan je als grens bij twijfel beter niet meer vlaggen en het aan de var overlaten
Die gast van GAE gaan ze vast wel proberen.quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scherpen en Kotarski verhuren, Pasveer als derde keeper en dan nog een jonge keeper erbij halen in de zomer als eerste keeper? Goedkope en snelle optie zo.
dus hebben ze nog hoop op Onana neem ik aan of een andere keeper voor 22quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Die gast van GAE gaan ze vast wel proberen.
En op zich niks mis met Pasveer, maar die valt gewoon compleet in dezelfde categorie als Stekelenburg.
Stekelenburg 1e en Pasveer 2equote:Op vrijdag 23 april 2021 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar wat wil je dan met Stekelenburg? Wordt dat volgend jaar de eerste doelman? Of gaat ie zijn handschoenen opbergen? Dat zijn echt de enige twee scenarios om Pasveer te halen. Als eerste doelman bij Ajax is dat namelijk echt niet genoeg, zo'n Pasveer.
(Ja jullie kunnen het antwoord hierop ook niet geven, maar ik vraag het me openlijk af)
Ik heb geen flauw idee.quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus hebben ze nog hoop op Onana neem ik aan of een andere keeper voor 22
Stekel zal zich door Pasveer niet van de wijs laten brengen lijkt mequote:Op vrijdag 23 april 2021 08:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee.
Ook niet fijn voor Stekelenburg. Die zal het niet erg vinden om weer gepasseerd te worden, maar toch niet door Pasveer.
Pasveer haal je ook niet als 2e keeper. Dat heb je wel gezien bij PSV, die hebben ze toen maar snel geruild voor Room.
Lijkt me voor derde keeper. Evt vrezen ze ook dan dat Onana toch langdurig geschorst blijft en willen ze 2 ervaren keepers? Maar ik zou liever een talent zien daar dat is duidelijkquote:Op vrijdag 23 april 2021 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar wat wil je dan met Stekelenburg? Wordt dat volgend jaar de eerste doelman? Of gaat ie zijn handschoenen opbergen? Dat zijn echt de enige twee scenarios om Pasveer te halen. Als eerste doelman bij Ajax is dat namelijk echt niet genoeg, zo'n Pasveer.
(Ja jullie kunnen het antwoord hierop ook niet geven, maar ik vraag het me openlijk af)
Dat was PSV. Voor zo'n keeper is bij Ajax spelen een eer.quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:58 schreef tompsv18 het volgende:
Pasveer wordt natuurlijk nooit 3e keeper. Bij PSV zat hij al moeilijk te doen omdat hij 2e keeper was.
Ja, leuk allen.quote:Op vrijdag 23 april 2021 09:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was PSV. Voor zo'n keeper is bij Ajax spelen een eer.
Nou goedkoop, voor een fractie van zijn loon zet je er een gastje uit de jeugd neer.quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 april 2021 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, leuk allen.
Als zijn bankrekening goed gevuld wordt zal ie het vast oké vinden.
daar hebben ze blijkbaar toch niet zoveel vertrouwen inquote:Op vrijdag 23 april 2021 09:05 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Nou goedkoop, voor een fractie van zijn loon zet je er een gastje uit de jeugd neer.
De lichting van Ajax in de JPL is momenteel niet beter dan die van psv.quote:Op vrijdag 23 april 2021 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar hebben ze blijkbaar toch niet zoveel vertrouwen in
ik kijk het zelden tot nooit dus ik geloof je meteen, met Rensch, Timber en Brobbey zijn er wel wat talenten doorgestroomd dit seizoen dus dat is wel mooi.quote:Op vrijdag 23 april 2021 09:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
De lichting van Ajax in de JPL is momenteel niet beter dan die van psv.
Geen idee, ik zie hem ook nooit keepen. Maar als ze hem niet beter vinden dan Scherpen verwacht ik er weinig van.quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Scherpen zullen ze wel verhuren inderdaad, die Kotarski heb ik nog nooit zien keepen, is dat wat?
Ik kijk sinds FdJ alle wedstrijden van Jong Ajax en deze lichting is extreem matig. De meeste jongens worden in mijn ogen een beetje gehyped. Daarom wordt Unuvar er ook bijgehaald want dat is eigenlijk een A junior.quote:Op vrijdag 23 april 2021 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kijk het zelden tot nooit dus ik geloof je meteen, met Rensch, Timber en Brobbey zijn er wel wat talenten doorgestroomd dit seizoen dus dat is wel mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |