Zolang je de polonaise maar op anderhalve meter deed mocht het toch? Kleine groep is natuurlijk altijd subjectief, dus hangt maar net af van de interpretatiequote:Op zondag 18 april 2021 13:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik dit jaar voor het eerst in mijn leven, in die volle tent in Eindhoven
quote:Op zondag 18 april 2021 13:21 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik zie op de dag zelf nog wel een openbaar ordeprobleem ontstaan. Niet door die 10.000 personen met een entreeticket, maar allemaal lieden die koffie willen drinken of op een andere manier hun ongenoegen willen uiten.
Flashbacks naar toen de horeca vorig jaar weer open was en er een aantal video's verschenen waarin polonaises werden gelopen. Schande!quote:Op zondag 18 april 2021 13:21 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Zolang je de polonaise maar op anderhalve meter deed mocht het toch? Kleine groep is natuurlijk altijd subjectief, dus hangt maar net af van de interpretatie
Die staan toch in wekelijke RIVM rapport?quote:Op zondag 18 april 2021 13:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Weet iemand hoe je kan vinden wat de percentages zijn van ziekenhuisopname,ic, overlijden per leeftijdsgroep?
Ik zit al een uur te zoeken bijna op de site van het rivm en stichting nice maar zie door de bomen het bos niet meer.
Kom voor me gevoel elke statistiek tegen behalve deze voor de hand liggende.
https://www.stichting-nice.nl/COVID_rapport.pdfquote:Op zondag 18 april 2021 13:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Weet iemand hoe je kan vinden wat de percentages zijn van ziekenhuisopname,ic, overlijden per leeftijdsgroep?
Ik zit al een uur te zoeken bijna op de site van het rivm en stichting nice maar zie door de bomen het bos niet meer.
Kom voor me gevoel elke statistiek tegen behalve deze voor de hand liggende.
Dan lees ik er overheen, zal nog eens checken!quote:Op zondag 18 april 2021 13:26 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Die staan toch in wekelijke RIVM rapport?
Tnx!quote:Op zondag 18 april 2021 13:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://www.stichting-nice.nl/COVID_rapport.pdf
Heeft wel voornamelijk betrekking op IC en minder op ziekenhuizen.
wanneer is hij niet somber?quote:Op zondag 18 april 2021 13:30 schreef Wirelessmouse het volgende:
Van nu.nl:
Catshuis-beraad in teken van eerste stap in beoogde versoepelingen, maar Rutte is somber
Water is nat, Rutte is ...
Op 1 van de pagina's staat ook mortality rate per periode, je ziet dat overlevingskansen steeds meer stijgen door betere behandeling, daarnaast is de gemiddelde behandelduur ook gezakt, al begreep ik dat die wel weer stijgt omdat er meer "sterke" mensen liggen die langer behandeld kunnen worden.quote:
De vlag gaat hier uit wanneer die vent het veld ruimt, dan ben ik niet somber.quote:Op zondag 18 april 2021 13:30 schreef Wirelessmouse het volgende:
Van nu.nl:
Catshuis-beraad in teken van eerste stap in beoogde versoepelingen, maar Rutte is somber
Dan doe ik mee, die man is echt over de houdbaarheid heen. Onbegrijpelijk dat hij er nog zit.quote:Op zondag 18 april 2021 13:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De vlag gaat hier uit wanneer die vent het veld ruimt, dan ben ik niet somber.
Ik zou graag weer mijn username wat eer aan doen. Gaat een beetje moeilijk met hem en Hugo aan het roer.quote:Op zondag 18 april 2021 13:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De vlag gaat hier uit wanneer die vent het veld ruimt, dan ben ik niet somber.
Buy the dip.quote:Op zondag 18 april 2021 13:35 schreef raptorix het volgende:
Ik hoop dat de daling vandaag net zo "goed" is als die van de cryptos
We zijn gewoon een angstsamenleving geworden (of 'voorzichtig' zoals sommige mensen het noemenquote:Op zondag 18 april 2021 12:10 schreef SilverEyes het volgende:
Als ik aan de beurt ben, neem ik direct een vaccinatie. Ook AZ of Janssen, helemaal prima.
Maar ik weiger pertinent om mee te doen aan het testcircus. Om iedereen als potentiėle besmethaarden te zien. Hou op zeg.
Nog maar een keertje dan
Vaccineren gaat daar ook echt in slakkentempo volgens mijquote:Op zondag 18 april 2021 13:42 schreef THEFXR het volgende:
Canada gaat slecht!
https://www.thestar.com/p(...)restrictions.html?rf
quote:Op zondag 18 april 2021 13:30 schreef Wirelessmouse het volgende:
Van nu.nl:
een rat?quote:Op zondag 18 april 2021 13:30 schreef Wirelessmouse het volgende:
Van nu.nl:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |