abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199052886
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 12:56 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Je vergeet Instagram influencer
Oja :)
Ik ben meer van de Twitters dus was dat vergeten :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 18 april 2021 @ 12:59:17 #102
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_199052904
Mss moeten de burgermeesters eens de koppen bij elkaar steken en de beslissing nemen om te laten zien wat democratie nu écht is en betekend. :Y

Dat schijnen Rutte en consorten vergeten te zijn.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 18 april 2021 @ 12:59:35 #103
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199052908
weet iemand of de threshold waarde van positief bevonden nog steeds hetzelfde is al bijvb vorige jaar zomer?
pi_199052914
Breda gaat definitief door (T.).
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
pi_199052935
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 12:59 schreef nostra het volgende:
Breda gaat definitief door.
Kunnen ze dat evenement niet gewoon wat breder trekken en heel Breda betrekken in het experiment? Lokale horeca en winkels open. De ellende begon in Brabant en daar moet het ook eindigen.
pi_199052958
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 13:01 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Kunnen ze dat evenement niet gewoon wat breder trekken en heel Breda betrekken in het experiment? Lokale horeca en winkels open. De ellende begon in Brabant en daar moet het ook eindigen.
Carnaval viert men doorgaans niet in grote kring.
pi_199052965
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 13:01 schreef Cynicio het volgende:

[..]

538 gaat "in gesprek" met de lokale horeca daarover.

Ben wel benieuwd hiernaar. Vrees een beetje voor uitwassen gezien de felheid van beide kampen. En ook al vind ik het bijzonder onhandig, word ik ook wel een beetje moe van iedereen en zijn moeder die zich weer achtergesteld voelt en meent die achterstelling ongedaan te moeten maken door een zo groot mogelijke mond in de media op te zetten. Maar bon.
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
pi_199052986
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 13:04 schreef nostra het volgende:

[..]

538 gaat "in gesprek" met de lokale horeca daarover.

Ben wel benieuwd hiernaar. Vrees een beetje voor uitwassen gezien de felheid van beide kampen. En ook al vind ik het bijzonder onhandig, word ik ook wel een beetje moe van iedereen en zijn moeder die zich weer achtergesteld voelt en meent die achterstelling ongedaan te moeten maken door een zo groot mogelijke mond in de media op te zetten. Maar bon.
Ik kan die frustratie wel voorstellen, de Horeca is het zwaarst getroffen van allemaal, als jij een kroeg hebt en in die stad mag een ander een feest organiseren met 10.000 man, terwijl je zelf nog niet eens je terras open mag gooien, tjah dat is vragen om problemen.
pi_199053005
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 13:06 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik kan die frustratie wel voorstellen, de Horeca is het zwaarst getroffen van allemaal, als jij een kroeg hebt en in die stad mag een ander een feest organiseren met 10.000 man, terwijl je zelf nog niet eens je terras open mag gooien, tjah dat is vragen om problemen.
Ja, dit dus.
pi_199053018
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 13:06 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja, ik kan me het ook zeker voorstellen. Maar goed, de horeca in Utrecht mochten ook een keer, terwijl de rest van het land niet mocht. En voetbalclubs wel en hockey niet. Het is met name qua uitlegbaarheid wat wrang, maar om hier nou hét hete hangijzer van te maken. Snap het wel, soort personificatie van alle frustraties, maar tja.
pi_199053023
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 12:59 schreef deedeetee het volgende:
Mss moeten de burgermeesters eens de koppen bij elkaar steken en de beslissing nemen om te laten zien wat democratie nu écht is en betekend. :Y

Dat schijnen Rutte en consorten vergeten te zijn.
Burgemeester zijn wel zo'n beetje het minst democratische orgaan binnen dit hele gebeuren.
pi_199053024
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 12:59 schreef THEFXR het volgende:
weet iemand of de threshold waarde van positief bevonden nog steeds hetzelfde is al bijvb vorige jaar zomer?
Nee de Ct is verhoogd naar 35
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  zondag 18 april 2021 @ 13:10:40 #113
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_199053026
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 13:03 schreef raptorix het volgende:

[..]

Carnaval viert men doorgaans niet in grote kring.
Uh wat? Heb je ooit wel eens carnaval gevierd?
pi_199053034
quote:
5s.gif Op zondag 18 april 2021 13:10 schreef Mallerd01 het volgende:

[..]

Uh wat? Heb je ooit wel eens carnaval gevierd?
:D

pi_199053063
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 13:09 schreef nostra het volgende:

[..]

Ja, ik kan me het ook zeker voorstellen. Maar goed, de horeca in Utrecht mochten ook een keer, terwijl de rest van het land niet mocht. En voetbalclubs wel en hockey niet. Het is met name qua uitlegbaarheid wat wrang, maar om hier nou hét hete hangijzer van te maken. Snap het wel, soort personificatie van alle frustraties, maar tja.
Zuid-Limburg is ook omgetoverd tot een onneembare vesting om het publiek bij de Amstel Gold Race weg te houden. Als er nou iets goed te regelen zou zijn in de openlucht... Aan de andere kant viert het Cambuur-publiek een feestje en wordt het gedoogd door de gemeente Leeuwarden.

Mensen kunnen denken: dat is krom. Ze kunnen ook denken: de brutalen hebben de wereld, waarom moet ik dan nog roomser dan de paus zijn?
pi_199053070
Marcel Levi legt in buitenhof even in 15 minuten uit hoe het moet en waarom Rutte faalt, prachtig.
pi_199053074
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 13:14 schreef raptorix het volgende:
Marcel Levi legt in buitenhof even in 15 minuten uit hoe het moet en waarom Rutte faalt, prachtig.
De link
https://www.npostart.nl/buitenhof/18-04-2021/VPWON_1324942
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199053076
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 13:09 schreef nostra het volgende:

[..]

Al met al lijkt het me zinvoller om niet boos te worden op elkaar (hij wel en ik niet), maar op de wereldvreemde apen die dit beleid hebben bedacht.
pi_199053083
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 13:14 schreef raptorix het volgende:
K3 had daar maar 3 minuten voor nodig.
  zondag 18 april 2021 @ 13:16:47 #120
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_199053085
quote:
Ah ja, die uitspraak herinner ik me nog wel. Hebben we smakelijk om gelachen hier. Heb overigens dit jaar geen carnaval gevierd omdat het niet verstandig is maar denken dat carnaval in kleine groepjes gevierd wordt is waarschijnlijk een idee dat mensen boven de rivieren erop na houden. Het was verstandiger geweest om te zeggen dat er dit jaar geen carnaval is, want nu was 'kleine groep' niet van toepassing...
pi_199053091
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 13:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Al met al lijkt het me zinvoller om niet boos te worden op elkaar (hij wel en ik niet), maar op de wereldvreemde apen die dit beleid hebben bedacht.
Ja precies dat, maar goed, dat is niet zo makkelijk tastbaar te maken natuurlijk.
pi_199053104
quote:
Mwa, ze zullen wel zwichten voor de kritiek.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_199053106
quote:
10s.gif Op zondag 18 april 2021 13:16 schreef Mallerd01 het volgende:

[..]

Ah ja, die uitspraak herinner ik me nog wel. Hebben we smakelijk om gelachen hier. Heb overigens dit jaar geen carnaval gevierd omdat het niet verstandig is maar denken dat carnaval in kleine groepjes gevierd wordt is waarschijnlijk een idee dat mensen boven de rivieren erop na houden. Het was verstandiger geweest om te zeggen dat er dit jaar geen carnaval is, want nu was 'kleine groep' niet van toepassing...
Ik dit jaar voor het eerst in mijn leven, in die volle tent in Eindhoven :+
pi_199053121
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 13:18 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Mwa, ze zullen wel zwichten voor de kritiek.
Staat nog een raadsvergadering inderdaad. Zullen zien.
pi_199053127
quote:
Ik zie op de dag zelf nog wel een openbaar ordeprobleem ontstaan. Niet door die 10.000 personen met een entreeticket, maar allemaal lieden die koffie willen drinken of op een andere manier hun ongenoegen willen uiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')