Kunnen ze dat evenement niet gewoon wat breder trekken en heel Breda betrekken in het experiment? Lokale horeca en winkels open. De ellende begon in Brabant en daar moet het ook eindigen.quote:
Carnaval viert men doorgaans niet in grote kring.quote:Op zondag 18 april 2021 13:01 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Kunnen ze dat evenement niet gewoon wat breder trekken en heel Breda betrekken in het experiment? Lokale horeca en winkels open. De ellende begon in Brabant en daar moet het ook eindigen.
538 gaat "in gesprek" met de lokale horeca daarover.quote:Op zondag 18 april 2021 13:01 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Kunnen ze dat evenement niet gewoon wat breder trekken en heel Breda betrekken in het experiment? Lokale horeca en winkels open. De ellende begon in Brabant en daar moet het ook eindigen.
Ik kan die frustratie wel voorstellen, de Horeca is het zwaarst getroffen van allemaal, als jij een kroeg hebt en in die stad mag een ander een feest organiseren met 10.000 man, terwijl je zelf nog niet eens je terras open mag gooien, tjah dat is vragen om problemen.quote:Op zondag 18 april 2021 13:04 schreef nostra het volgende:
[..]
538 gaat "in gesprek" met de lokale horeca daarover.
Ben wel benieuwd hiernaar. Vrees een beetje voor uitwassen gezien de felheid van beide kampen. En ook al vind ik het bijzonder onhandig, word ik ook wel een beetje moe van iedereen en zijn moeder die zich weer achtergesteld voelt en meent die achterstelling ongedaan te moeten maken door een zo groot mogelijke mond in de media op te zetten. Maar bon.
Ja, dit dus.quote:Op zondag 18 april 2021 13:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kan die frustratie wel voorstellen, de Horeca is het zwaarst getroffen van allemaal, als jij een kroeg hebt en in die stad mag een ander een feest organiseren met 10.000 man, terwijl je zelf nog niet eens je terras open mag gooien, tjah dat is vragen om problemen.
Ja, ik kan me het ook zeker voorstellen. Maar goed, de horeca in Utrecht mochten ook een keer, terwijl de rest van het land niet mocht. En voetbalclubs wel en hockey niet. Het is met name qua uitlegbaarheid wat wrang, maar om hier nou hét hete hangijzer van te maken. Snap het wel, soort personificatie van alle frustraties, maar tja.quote:Op zondag 18 april 2021 13:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kan die frustratie wel voorstellen, de Horeca is het zwaarst getroffen van allemaal, als jij een kroeg hebt en in die stad mag een ander een feest organiseren met 10.000 man, terwijl je zelf nog niet eens je terras open mag gooien, tjah dat is vragen om problemen.
Burgemeester zijn wel zo'n beetje het minst democratische orgaan binnen dit hele gebeuren.quote:Op zondag 18 april 2021 12:59 schreef deedeetee het volgende:
Mss moeten de burgermeesters eens de koppen bij elkaar steken en de beslissing nemen om te laten zien wat democratie nu écht is en betekend.
Dat schijnen Rutte en consorten vergeten te zijn.
Nee de Ct is verhoogd naar 35quote:Op zondag 18 april 2021 12:59 schreef THEFXR het volgende:
weet iemand of de threshold waarde van positief bevonden nog steeds hetzelfde is al bijvb vorige jaar zomer?
Uh wat? Heb je ooit wel eens carnaval gevierd?quote:Op zondag 18 april 2021 13:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Carnaval viert men doorgaans niet in grote kring.
quote:Op zondag 18 april 2021 13:10 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Uh wat? Heb je ooit wel eens carnaval gevierd?
Zuid-Limburg is ook omgetoverd tot een onneembare vesting om het publiek bij de Amstel Gold Race weg te houden. Als er nou iets goed te regelen zou zijn in de openlucht... Aan de andere kant viert het Cambuur-publiek een feestje en wordt het gedoogd door de gemeente Leeuwarden.quote:Op zondag 18 april 2021 13:09 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, ik kan me het ook zeker voorstellen. Maar goed, de horeca in Utrecht mochten ook een keer, terwijl de rest van het land niet mocht. En voetbalclubs wel en hockey niet. Het is met name qua uitlegbaarheid wat wrang, maar om hier nou hét hete hangijzer van te maken. Snap het wel, soort personificatie van alle frustraties, maar tja.
De linkquote:Op zondag 18 april 2021 13:14 schreef raptorix het volgende:
Marcel Levi legt in buitenhof even in 15 minuten uit hoe het moet en waarom Rutte faalt, prachtig.
Al met al lijkt het me zinvoller om niet boos te worden op elkaar (hij wel en ik niet), maar op de wereldvreemde apen die dit beleid hebben bedacht.quote:Op zondag 18 april 2021 13:09 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, ik kan me het ook zeker voorstellen. Maar goed, de horeca in Utrecht mochten ook een keer, terwijl de rest van het land niet mocht. En voetbalclubs wel en hockey niet. Het is met name qua uitlegbaarheid wat wrang, maar om hier nou hét hete hangijzer van te maken. Snap het wel, soort personificatie van alle frustraties, maar tja.
K3 had daar maar 3 minuten voor nodig.quote:Op zondag 18 april 2021 13:14 schreef raptorix het volgende:
Marcel Levi legt in buitenhof even in 15 minuten uit hoe het moet en waarom Rutte faalt, prachtig.
Ah ja, die uitspraak herinner ik me nog wel. Hebben we smakelijk om gelachen hier. Heb overigens dit jaar geen carnaval gevierd omdat het niet verstandig is maar denken dat carnaval in kleine groepjes gevierd wordt is waarschijnlijk een idee dat mensen boven de rivieren erop na houden. Het was verstandiger geweest om te zeggen dat er dit jaar geen carnaval is, want nu was 'kleine groep' niet van toepassing...quote:
Ja precies dat, maar goed, dat is niet zo makkelijk tastbaar te maken natuurlijk.quote:Op zondag 18 april 2021 13:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Al met al lijkt het me zinvoller om niet boos te worden op elkaar (hij wel en ik niet), maar op de wereldvreemde apen die dit beleid hebben bedacht.
Mwa, ze zullen wel zwichten voor de kritiek.quote:
Ik dit jaar voor het eerst in mijn leven, in die volle tent in Eindhovenquote:Op zondag 18 april 2021 13:16 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Ah ja, die uitspraak herinner ik me nog wel. Hebben we smakelijk om gelachen hier. Heb overigens dit jaar geen carnaval gevierd omdat het niet verstandig is maar denken dat carnaval in kleine groepjes gevierd wordt is waarschijnlijk een idee dat mensen boven de rivieren erop na houden. Het was verstandiger geweest om te zeggen dat er dit jaar geen carnaval is, want nu was 'kleine groep' niet van toepassing...
Staat nog een raadsvergadering inderdaad. Zullen zien.quote:Op zondag 18 april 2021 13:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mwa, ze zullen wel zwichten voor de kritiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |