Dat was hij geloof ik idd aan het overwegen. Er zitten er 2 op fietsafstand daar. Maar misschien was het toch leuker om online een veel te grote hoeveelheid te bestellen. We zullen zien.quote:Op zondag 18 april 2021 11:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Onze Welkoop heeft parelsuiker staan. Wellicht een Welkoop in de buurt?
Ik krijg inderdaad 500 Internal Server Error. Waarom nu?quote:Op zondag 18 april 2021 11:26 schreef derLudolf het volgende:
Petities.nl ligt er ook uit volgens mij
Beetje te druk voor de server denk ikquote:Op zondag 18 april 2021 11:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik krijg inderdaad 500 Internal Server Error. Waarom nu?
Die petitie van een arts uit Breda is nogal populair las ik zojuist in het nieuws.quote:Op zondag 18 april 2021 11:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik krijg inderdaad 500 Internal Server Error. Waarom nu?
Idd. Op Vakantieveilingen, eveneens van John de Mol.quote:Op zondag 18 april 2021 11:30 schreef Tele6 het volgende:
Oh ja, inderdaad. Grappig contrast met dat de kaartjes gisteren (?) nog voor 15000 euro of zo geveild waren.
True.quote:Op zondag 18 april 2021 10:08 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar wel heel koddig en hij gaat niet over twee jaar met pensioen
Onder het mom van goed doel er nog extra aan verdienen...quote:Op zondag 18 april 2021 11:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Idd. Op Vakantieveilingen, eveneens van John de Mol.Net zoals 538.
Dat contrast zie je nu toch overal. Sommige mensen willen gewoon weer door, voor andere is het nog veel te vroeg.quote:Op zondag 18 april 2021 11:30 schreef Tele6 het volgende:
Oh ja, inderdaad. Grappig contrast met dat de kaartjes gisteren (?) nog voor 15000 euro of zo geveild waren.
Vorig jaar rond deze tijd was er behoorlijk wat te doen omdat China exact het zelfde deed. Toen was het not done. En ernstige schending van de privacy. Maar blijkbaar gaan die argumenten van tafel als het je zelf betreft en daarmee weer voor jou belangrijke dingen kunt doen.quote:Op zondag 18 april 2021 11:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat contrast zie je nu toch overal. Sommige mensen willen gewoon weer door, voor andere is het nog veel te vroeg.
Ik vind de hele discussie over toegangstesten nu veel interessanter. Daar begrijp ik zo weinig van, ik weet ook niet zo goed welke groep daar op zit te wachten.
Volgens mij gaat het ook niet zozeer om besmettingen want de feestvierders verspreiden zich over het land, maar in dat ziekenhuis hangen ze al met de benen buitenboord en op zo’n evenement heb je altijd mensen die “iets” krijgen, drank, drugs etc. Daar hebben ze de mankracht niet voor.quote:Op zondag 18 april 2021 11:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat contrast zie je nu toch overal. Sommige mensen willen gewoon weer door, voor andere is het nog veel te vroeg.
Ik vind de hele discussie over toegangstesten nu veel interessanter. Daar begrijp ik zo weinig van, ik weet ook niet zo goed welke groep daar op zit te wachten.
Ik vraag me echt oprecht af hoeveel mensen er naar een ziekenhuis moeten worden vervoerd tijdens/na een festival. Tenzij iedereen aan de zwaar vervuilde spullen gaat of tijdens een hittegolf, zullen dat er echt geen honderden zijn. En zeker niet allemaal even zwaar letsel.quote:Op zondag 18 april 2021 12:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het ook niet zozeer om besmettingen want de feestvierders verspreiden zich over het land, maar in dat ziekenhuis hangen ze al met de benen buitenboord en op zo’n evenement heb je altijd mensen die “iets” krijgen, drank, drugs etc. Daar hebben ze de mankracht niet voor.
Ik kan het voor een reis of groot evenement ook best wel begrijpen. Maar waar leg je de grens? Want het gaat nu bijvoorbeeld ook over musea en horeca. Per test betaal je 7.50 euro. Dan sluit je gewoon een groot gedeelte van de bevolking uit.quote:Op zondag 18 april 2021 12:12 schreef Candaasje het volgende:
Testevenementen.... enerzijds vind ik het idee dat je moet aantonen dat je gezond bent in plaats van dat je ziek bent, een nare ontwikkeling... anderzijds..... als ik een gezondheidsverklaring/test moet overleggen om naar het buitenland op vakantie te kunnen, dan zou ik het zo doen en dat is al door duizenden mensen eerder gedaan dit jaar. Dus waarom een festival dan nu een probleem zou zijn?
Het is dubbel. Met een groot risico als alle test, ongeacht de uitslag geregistreerd worden. Een prachtige database voor criminelen. Een database met geverifieerde correcte data van heel veel mensen.quote:Op zondag 18 april 2021 12:12 schreef Candaasje het volgende:
Testevenementen.... enerzijds vind ik het idee dat je moet aantonen dat je gezond bent in plaats van dat je ziek bent, een nare ontwikkeling... anderzijds..... als ik een gezondheidsverklaring/test moet overleggen om naar het buitenland op vakantie te kunnen, dan zou ik het zo doen en dat is al door duizenden mensen eerder gedaan dit jaar. Dus waarom een festival dan nu een probleem zou zijn?
Normaal gesproken zou dat ook geen probleem zijn. Maar nu even wel, nu is iedere opname een teveelquote:Op zondag 18 april 2021 12:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vraag me echt oprecht af hoeveel mensen er naar een ziekenhuis moeten worden vervoerd tijdens/na een festival. Tenzij iedereen aan de zwaar vervuilde spullen gaat of tijdens een hittegolf, zullen dat er echt geen honderden zijn. En zeker niet allemaal even zwaar letsel.
Oh ja die prijs is inderdaad verre van 'inclusief', zeker als je voor elk dingetje weer zo'n staafje in je neus (of hoe het ook mag gaan) moet boren, dan schiet het echt wel het doel voorbij.quote:Op zondag 18 april 2021 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan het voor een reis of groot evenement ook best wel begrijpen. Maar waar leg je de grens? Want het gaat nu bijvoorbeeld ook over musea en horeca. Per test betaal je 7.50 euro. Dan sluit je gewoon een groot gedeelte van de bevolking uit.
Is dat met die testbewijzen niet ook om geen vaccinatieplicht te hebben?quote:Op zondag 18 april 2021 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan het voor een reis of groot evenement ook best wel begrijpen. Maar waar leg je de grens? Want het gaat nu bijvoorbeeld ook over musea en horeca. Per test betaal je 7.50 euro. Dan sluit je gewoon een groot gedeelte van de bevolking uit.
Donderdag wat zwaar/moe/heel licht hoofdpijntje dat met 1 pcm die dag goed te doen was.quote:Op zondag 18 april 2021 02:15 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, @:Blues omdat ik er nu pas aan denk: ben je zonder bijverschijnselen gebleven na de vaccinatie?
Je hebt meer werk denk ik aan de ouderen die van elektrische fietsen laxeren met mooi weerquote:Op zondag 18 april 2021 12:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het ook niet zozeer om besmettingen want de feestvierders verspreiden zich over het land, maar in dat ziekenhuis hangen ze al met de benen buitenboord en op zo’n evenement heb je altijd mensen die “iets” krijgen, drank, drugs etc. Daar hebben ze de mankracht niet voor.
laten we heel eerlijk zijn: De Jonge en het kabinet kunnen het nooit meer goed doen. Wat ze ook bedenken. En er zal altijd een groep zijn die ergens last van heeft. Maar moet je gewoon niet eens wat beginnen en dan later bijstellen? Je kan niks doen en alles eerst tot op de laatste details uitdokteren maar dan zijn we vier jaar verder en is er niks gebeurd in de tussentijd.quote:Op zondag 18 april 2021 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bahquote:Op zondag 18 april 2021 12:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Je hebt meer werk denk ik aan de ouderen die van elektrische fietsen laxeren met mooi weer
Verder eens.quote:Het is een principediscussie dit.
Terwijl mensen nog in lockdown zitten met zware maatregelen en adviezen zoiets tegengestelds organiseren
Ik ben het eens, echter vind ik de specificatie 'klap in het gezicht van de zorg' niet ok. Het is een klap in het gezicht van de samenleving.
De testevents dienen geen doel, zijn in de tijd belachelijk opgezet, gaan de samenleving niet open krijgen en zijn godsgeklaagd duur voor diezelfde hele samenleving
Weg ermee
Net als met het gros van de certificaten en bewijzen waar zo makkelijk naar gegrepen wordt
Het is ook in strijd met advies van de Gezondheidsraad. Mag alleen ingezet worden als het niet discrimineert en als het de minst ingrijpende mogelijkheid is. Crowd control, afstand, mondkapjes en dat soort zaken is allemaal lastiger voor de organisatie, maar minder ingrijpend voor het individu.
Wordt allemaal net even te makkelijk weggeschoven want het is zo lekker praktisch en voor handen
Nee dat werkt zonder centrale databasequote:Op zondag 18 april 2021 12:20 schreef z80 het volgende:
[..]
Het is dubbel. Met een groot risico als alle test, ongeacht de uitslag geregistreerd worden. Een prachtige database voor criminelen. Een database met geverifieerde correcte data van heel veel mensen.
Het gene dat hier in Duitsland gebeurd met testen is dat er enkel op papier een registratie is. Dus niets digitaal indien een negatieve testuitslag. De papierstapel dien ook weer na, als ik het goed heb, 6 weken te worden vernietigd.
Ik las het niet eens als een typo want Moloquote:
Doorprikken en verder datagericht kijken waar je zonder al teveel risico open kunt. Ipv uitgangspunt 'dicht tenzij'.quote:Op zondag 18 april 2021 12:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
laten we heel eerlijk zijn: De Jonge en het kabinet kunnen het nooit meer goed doen. Wat ze ook bedenken. En er zal altijd een groep zijn die ergens last van heeft. Maar moet je gewoon niet eens wat beginnen en dan later bijstellen? Je kan niks doen en alles eerst tot op de laatste details uitdokteren maar dan zijn we vier jaar verder en is er niks gebeurd in de tussentijd.
Dat je iets begint prima, maar zorg dat ook dat je alle relevante wetenschappelijke data verzamelt. Dat je er conclusies aan kan verbinden en dat je daarop voort kan bouwen. Dat gebeurt niet met die evenementen. Dus weet je daarna alsnog niets. Behalve dan dat 10000 man een mooi feestje gehad heeft.quote:Op zondag 18 april 2021 12:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
laten we heel eerlijk zijn: De Jonge en het kabinet kunnen het nooit meer goed doen. Wat ze ook bedenken. En er zal altijd een groep zijn die ergens last van heeft. Maar moet je gewoon niet eens wat beginnen en dan later bijstellen? Je kan niks doen en alles eerst tot op de laatste details uitdokteren maar dan zijn we vier jaar verder en is er niks gebeurd in de tussentijd.
Ik vind dat bijzonder weinig mensen steigeren eigenlijk. Men legt zich de afgelopen maanden zo makkelijk neer bij steeds absurdere regels en adviezen.quote:Op zondag 18 april 2021 12:29 schreef Candaasje het volgende:
![]()
Oh verder wel eens hoor Molo![]()
Het is meer dat nu 'iedereen' loopt te steigeren, terwijl ik denk; ja, en hoeveel van jullie zijn het afgelopen jaar toch even op vakantie (al dan niet per vliegtuig) geweest? Daar heb je toch ook een test voor laten doen?
Dat wordt niet eens beoogd iddquote:Op zondag 18 april 2021 12:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat je iets begint prima, maar zorg dat ook dat je alle relevante wetenschappelijke data verzamelt. Dat je er conclusies aan kan verbinden en dat je daarop voort kan bouwen. Dat gebeurt niet met die evenementen. Dus weet je daarna alsnog niets. Behalve dan dat 10000 man een mooi feestje gehad heeft.
Wellicht proberen ze een groeiende onrust in de samenleving te beteugelen. Wat op dit moment toch aardig ‘backfired’. Ik weet het ook niet.quote:Op zondag 18 april 2021 12:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat wordt niet eens beoogd idd
Hoeft ook niet, want tegen de tijd dat je het afsluit zijn voldoende mensen gevaccineerd
Dus je hebt vooral hele héle dure feestjes voor een paar handenvol Nederlanders georganiseerd op kosten van de gehele samenleving
Hoho, die kunnen kaartjes winnen bij 538 hoorquote:Op zondag 18 april 2021 12:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ten kostte van minder bedeelde groepen fuifen
quote:Op zondag 18 april 2021 12:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Doorprikken en verder datagericht kijken waar je zonder al teveel risico open kunt. Ipv uitgangspunt 'dicht tenzij'.
Inzetten op zoals het afgelopen zomer ging wmb.
En dan daarna lekker wanneer het vaccineren echt effect sorteert stap voor stap richting alles open
Zonder test- en vaccinatiebewijzen
Het si een mooi zoethoudertje/afleidingsmanoeuvre jaquote:Op zondag 18 april 2021 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wellicht proberen ze een groeiende onrust in de samenleving te beteugelen. Wat op dit moment toch aardig ‘backfired’. Ik weet het ook niet.
Die 2-3 maanden zou je alsnog kunnen wachten lijkt mij?
Klopt. Maar ik weet niet of het een gelijkwaardig alternatief is. En ik vind de hele timing ook gewoon vreemd.quote:Op zondag 18 april 2021 12:24 schreef gcjoel het volgende:
Is dat met die testbewijzen niet ook om geen vaccinatieplicht te hebben?
Zolang je niet in Palestina zit: https://www.volkskrant.nl(...)t-nakijken~b06ad26d/quote:
Het Israel van het Noorden?quote:Op zondag 18 april 2021 12:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik moest eerst aan Ruinerwold denken
Aha. Dat is compleet aan mij voorbij gegaanquote:Op zondag 18 april 2021 12:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, zo het de jongen die is weggelopen naar het café.
Ze hetzelfde laten doormaken is volgens mij de enige remedie. Maar dat gun je ook niemand.quote:Op zondag 18 april 2021 12:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ach Derludolf![]()
Vreselijk verhaal
En toch blijft het voor hopen mensen een ver van hun bed show. Tot hun ouders daar komen te liggen.
Ik denk dat ze vooral de grip kwijt zijn. Maar goed, ik kan het niet beter dus ook daar kan ik niet echt over oordelen verder.quote:Op zondag 18 april 2021 12:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Het si een mooi zoethoudertje/afleidingsmanoeuvre ja
En klopt, dit is niet versnellen tbv de maatschappij openen zeg ik nogmas trouwens. Alleen selectief groepen wat feestjes geven.
Iedereen betaalt ervoor straks, en iedereen moet nog paar maanden wachten tot er meer kan, op een select groepje na
Topidee![]()
Hugo, Ferd en Mark zitten met een enorme ruk legacy qua beleid en mogelijkheden om een crisis van deze groote en soort aan te pakken hoor. Dus echt goed hadden ze het nooit kunnen doen.
Maar dit lijkt toch keer op keer op steeds weer de verkeerde afslag pakken richting idiot town
Ik weet het ik weet het.quote:Op zondag 18 april 2021 12:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zolang je niet in Palestina zit: https://www.volkskrant.nl(...)t-nakijken~b06ad26d/
En als je niets om je privacy geeft: https://www.tijd.be/dossi(...)t-data/10276707.html
Maar verder is het knap.
Sommige dingen gaan niet goed (maar zullen ze als t moet ook toegeven) alleen ik merk ook dat wat Rutte of De Jonge ook zegt; het is altijd verkeerd. Alles wat er nu in NL gebeurt is de schuld van 'die 2 pinokkio's'. En degene die dat het hardst roepen doen er zelf het minst aan en houden de corona problemen die er zijn in stand.quote:Op zondag 18 april 2021 12:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whut?quote:
Aah shitquote:Op zondag 18 april 2021 12:44 schreef derLudolf het volgende:
Hoor nu net dat de overbuurvrouw ook is bezweken aan Corona.In twee weken wees dus die jongens.
M'n neef en en vrouw zijn ook positief getest, nadat maandag hun zoontje van 5 positief is getest. Bron is duidelijk, want hij zat in quarantaine omdat z'n juf positief is getest. Arm joch, afgelopen zondag was ie jarig.
Dus ja, ik heb allicht een bevooroordeelde mening over versoepelingen. Maar wel in lijn met de mening die ik al had.
Tegelijkertijd vind ik het wel kut dat we qua maatregelen verder staan als vorig jaar. Komt alleen maar bij.
Ach ja, vergeleken met alinea 1 moet ik me schamen met deze klacht.
Hebben ze wel lekkere Shakshuka.quote:
66 volgens de berichten.quote:Op zondag 18 april 2021 13:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Aah shitWas ze nog jong? Heel erg!
Komen ze nu wel dan rond 17.30u? Denk het wel anders zijn ze er terwijl je boodschappen aan t doen bent. Uber Eats en Deliveroo hoor ik best slechte verhalen over. Duurt lang, eten koud enzo. Valt me op dat die ook op een normale fiets rijden.quote:Op zondag 18 april 2021 13:04 schreef Blues het volgende:
GotsammeIk in de bocht.
Kan met een kortingscode via Ubereats wat bestellen voor vanavond. Ik in de weer met de app.
Kijk ik niet naar bezorgtijd, komt het zometeen al ipv 1730![]()
Probeer je aan alle kanten de bestelling te annuleren, of in tijd om te zetten, zelfs het restaurant gebeld, maar het gaat via uber.. daar wordt het door aangestuurd. 0800 bellen, 12 in de wachtDus of geld kwijt of het restaurant kan het nog veranderen/tegenhouden (vriendelijke meneer die ook al liet vallen dat uber hopeloos is met iets veranderen)..
Dus spelende vrouw wat heb je nou geleerd?![]()
Ik ga maar ff boodschappen doen
Eerst positief en 1,5 week tot 2 weken later negatief? Maf. Ik las dat je 2 maanden positief blijft.quote:Op zondag 18 april 2021 13:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
66 volgens de berichten.
Wappies zullen overigens zeggen dat ze is overleden aan een schimmelinfectie in de longen omdat de laatste covid test negatief was.
Net de man vh restaurant gesproken die belde me. Hij kan er niets aan veranderen maar wilde wel een waardebon bij de bestelling doen, alleen de uberfiets is al onderweg met mijn bestelling.. vond ie heel jammer want hij had graag iets voor me willen doenquote:Op zondag 18 april 2021 13:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Komen ze nu wel dan rond 17.30u? Denk het wel anders zijn ze er terwijl je boodschappen aan t doen bent. Uber Eats en Deliveroo hoor ik best slechte verhalen over. Duurt lang, eten koud enzo. Valt me op dat die ook op een normale fiets rijden.
Vals negatief kan ook nogquote:Op zondag 18 april 2021 13:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Eerst positief en 1,5 week tot 2 weken later negatief? Maf. Ik las dat je 2 maanden positief blijft.
Het zijn de bestuurders van het land, daar kun je niet alles op afschuiven, maar ze hebben wel de leiding in handen en doen dat behoorlijk beroerd momenteelquote:Op zondag 18 april 2021 13:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Sommige dingen gaan niet goed (maar zullen ze als t moet ook toegeven) alleen ik merk ook dat wat Rutte of De Jonge ook zegt; het is altijd verkeerd. Alles wat er nu in NL gebeurt is de schuld van 'die 2 pinokkio's'. En degene die dat het hardst roepen doen er zelf het minst aan en houden de corona problemen die er zijn in stand.
[..]
Whut?
[..]
Aah shitWas ze nog jong? Heel erg!
[..]
Hebben ze wel lekkere Shakshuka.
Twee ogen systeem? En iedereen weer collectief verontwaardigt doen als er ineens veel geld naar meer mensen moet om dat te realiseren.quote:Op zondag 18 april 2021 13:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Och @:derLudolf wat ergen voor die zonen en hun gezinnen.
Is het eten niet op te warmen? Ik had laatst iets besteld maar dat had een minimum bedrag dus moest ik 2 porties bestellen, heb er ook nog 3x van gegeten![]()
Er zullen best heel veel zaken niet goed gegaan zijn, maar je zult maar in de schoenen van die mensen staan.
Wat nu al naar voren komt, maar da’s niet alleen daar, dat men wat minder star moet zijn. Hoe dat dan weer moet weet ik niet. Maar als je hoort dat er.nu weer mensen zo’n toeslagen brief hebben gekregen zou een soort 2 paar ogen systeem misschien wel op z’n plaats zijn
Die Marcel Levi solliciteerde volgens mij wel duidelijk naar de plek van minister van volksgezondheid
Het is niet dat andere poppetjes opeens meer ziekenhuispersoneel of vaccins uit een hoge hoed kunnen toveren.quote:Op zondag 18 april 2021 13:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Het zijn de bestuurders van het land, daar kun je niet alles op afschuiven, maar ze hebben wel de leiding in handen en doen dat behoorlijk beroerd momenteel
Niet mee eens, er zijn enorm veel mogelijkheden en zeker niet zo zwart witquote:Op zondag 18 april 2021 13:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het is niet dat andere poppetjes opeens meer ziekenhuispersoneel of vaccins uit een hoge hoed kunnen toveren.
Want dat is feitelijk waar het aan schort.
Precies, dat ook een probleem. En een oplossing zie ik ook niet.quote:Op zondag 18 april 2021 13:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Twee ogen systeem? En iedereen weer collectief verontwaardigt doen als er ineens veel geld naar meer mensen moet om dat te realiseren.
Heel vriendelijk van em, hij had medelijden met een oude vrouw en haar online bestellingquote:Op zondag 18 april 2021 13:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Net de man vh restaurant gesproken die belde me. Hij kan er niets aan veranderen maar wilde wel een waardebon bij de bestelling doen, alleen de uberfiets is al onderweg met mijn bestelling.. vond ie heel jammer want hij had graag iets voor me willen doenEcht netjes want het is gewoon mijn fout.
Ik wacht m wel even op voor ik wegga en we piepen het straks wel op in de oven.stomme ik
quote:Op zondag 18 april 2021 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik lees nieuwsbericht dat iemand die 23 jaar bij Dirk werkt is ontslagen nadat ze een statiegeldbon van 6 euro meenam die niet van haar was.
Reactie: 'waarom zit Rutte nog in zijn torentje?'
Dit soort dingen, weet nooit of ik moet huilen of lachen hierom.
quote:Op zondag 18 april 2021 13:56 schreef borisz het volgende:
[ twitter ]
Een van de leeswaardige artikelen dit weekend.
Het is ook de optelsom op VWS denk ik. Je geeft zo een miljard weg aan niet-wetenschappelijke onderzoeken, maar een zorgbonus wordt weer moeilijk over gedaan.
Nog steeds lijkt prikken, prikken, prikken nog niet prio 1, 2 en 3 bij VWS te zijn. Er worden allerlei dingen verzonnen die weinig met het hoofddoel te maken hebben.
Nooit van m'n leven zou ik in Israël willen wonen.quote:
Dat. Zou er niet eens op vakantie naar toe willen, terwijl er zoveel dingen zijn die ik graag wil bezoekenquote:Op zondag 18 april 2021 14:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nooit van m'n leven zou ik in Israël willen wonen.
Dan liever Chili/Peru. één van die landen staat erg ver met vaccineren. Ben alleen lui om nu op te zoeken welke...
Oude vrouwquote:Op zondag 18 april 2021 13:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heel vriendelijk van em, hij had medelijden met een oude vrouw en haar online bestelling![]()
Wat is het eigenlijk voor eten?
Dat was iets in de post/typo van Molo!quote:Op zondag 18 april 2021 13:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Gistermiddag 3 uur op bed gelegen. Nu ga ik proberen wakker te blijven vandaag. Voel me grieperig en wat verkouden maar dat vind ik niet erg. Tis zo mooi blauw buiten! Hoop gauw weer lekker te kunnen wandelen.
Ouders komen vanmiddag met hun e-bikes langs om boodschappen buiten te zetten. Hopelijk hoeven ze niet naar de wc @:Blues
Ooh heerlijk maar lijkt me niet zo lekker als je dat moet oppiepen.quote:Op zondag 18 april 2021 14:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Oude vrouwmijn gebdatum staat nergens
![]()
Gewoon een keer lekkere burgerking die je dus eigenlijk meteen moet eten.
Het wordt hier einde van de middag warm, dan staat de zon er recht op. Dan ga ik even zitten of staan (ligt eraan of ik zin heb een stoel buiten te zetten) met een kop thee.quote:Op zondag 18 april 2021 14:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat was iets in de post/typo van Molo!![]()
Geef er maar aan toe, slapen en rusten..enige dat helpt. ff op je balkon in de zon?
Hier veel sluierbewolking zodat ik een fleecevest nodig heb, MAAR IK BLIJF IN DE TUINquote:Op zondag 18 april 2021 15:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier is het nu bewolkt, net nu er zon zou komen
Lekker is dat he, een tuin als je dat jaren of nooit(zoals ik) gehad hebtquote:Op zondag 18 april 2021 15:50 schreef PdeHoog het volgende:
HoiHet is vet heerlijk in de tuin
Zit al de hele mjddag in de zon de bbq in de gaten te houden
Je hebt een eigen balkon neem ik aan? Dan zou ik het gewoon doen. Beetje zon en frisse lucht is sowieso gezondquote:Op zondag 18 april 2021 16:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wil nu buiten zitten maar zal wel raar aangekeken worden. M'n moeder met haar heel duidelijke en heel harde stem riep net naar de buurvrouw (dus naar heel de wijk) dat ik corona heb![]()
Een buurjongen die daarna langskwam durfde al niet te zwaaien (ik stond in de keuken)
De zwaaivariant van corona is extra besmettelijk hoorquote:Op zondag 18 april 2021 16:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wil nu buiten zitten maar zal wel raar aangekeken worden. M'n moeder met haar heel duidelijke en heel harde stem riep net naar de buurvrouw (dus naar heel de wijk) dat ik corona heb![]()
Een buurjongen die daarna langskwam durfde al niet te zwaaien (ik stond in de keuken)
Iddquote:Op zondag 18 april 2021 15:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Lekker is dat he, een tuin als je dat jaren of nooit(zoals ik) gehad hebt
Fijn dat je ergens kunt zitten met eten, drinken én toiletten.quote:Op zondag 18 april 2021 16:06 schreef Molo het volgende:
[..]
De zwaaivariant van corona is extra besmettelijk hoor
Wij zitten illegaal terras te pakken op de rand van de zandbak bij take away restaurant met terras
We kijken zeg maar naar de comfortabelere stoelen, toiletten zijn ook gewoon open dus het is zo heerlijk onzinnig dit allemaal
En het is heerlijk buiten hier
Ik zou echt niet zonder tuin willen. Eerste tuin was echt een mini tuin maar daar was ik al blij mee.. nu hoor je mij helemaal niet klagen heb een heerlijke tuin. Alleen balkon zou ik heel hard huilenquote:Op zondag 18 april 2021 15:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Lekker is dat he, een tuin als je dat jaren of nooit(zoals ik) gehad hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 april 2021 16:27 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik zou echt niet zonder tuin willen. Eerste tuin was echt een mini tuin maar daar was ik al blij mee.. nu hoor je mij helemaal niet klagen heb een heerlijke tuin. Alleen balkon zou ik heel hard huilenIk zou heel hard huilen als ik een tuin zou moeten onderhouden. Al mag het balkon wel ietsjes groterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Joh dat is in voorjaar en najaar snoeiwerk, heb kunstgras liggen en een moestuinbak deze tuin is niet veel onderhoud en grotendeels doet mijn man alhoewel ik dit weekend wel veel heb gedaan maar ben nu ook weer voor een hele tijd klaar.quote:Op zondag 18 april 2021 16:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zou heel hard huilen als ik een tuin zou moeten onderhouden. Al mag het balkon wel ietsjes groter
Ik doe altijd max 3 dagen voor restjes in de koelkast, ongeacht waarvan ze gemaakt zijn. Mits ze snel genoeg afgekoeld en in de koelkast gezet zijn.quote:Op zondag 18 april 2021 16:11 schreef Sarabi het volgende:
Even een vraagje tussendoor.
Hoelang kan je pastinaakpuree (met melk en room) in de koelkast bewaren?
bij een trampoline wel zo functioneel is de ervaring.. en bij het vorige huis hadden we echt gras ook geen succes met een man met zware pollen allergie en een beide een bloedhekel aan grasmaaien.... dit is prima zo met de kinderen heb wel veel groen en bloemen in de borders, moestuinbak enzo dus beestjes krijgen hier genoeg in de tuinquote:Op zondag 18 april 2021 16:43 schreef derLudolf het volgende:
Ik zou heel hard gaan huilen van kunstgras
Dankjewelquote:Op zondag 18 april 2021 16:49 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik doe altijd max 3 dagen voor restjes in de koelkast, ongeacht waarvan ze gemaakt zijn. Mits ze snel genoeg afgekoeld en in de koelkast gezet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |