abonnement Unibet Coolblue
pi_199051813
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:39 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Vergeet niet het openen van besmettingshaarden die de buitenschoolse opvang heet.
Hoort formeel niet bij stap 1 maar is een besluit buiten het openingsplan om. Dat zal wel doorgaan.
pi_199051821
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:40 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat staat er niet.
Dat is wel de implicatie.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_199051828
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:40 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ok, jij blijft liever nog even twee maanden langer binnen. Prima.
Er zijn genoeg versoepelingen mogelijk die heel effectief zijn en die geen enkele invloed op de cijfer gaan hebben, sterker nog, ze zullen zelfs beter werken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199051830
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Het is ook gewoon schofterig t.o.v. mensen met een kleine beurs, die gewoon geen geld hebben om telkens tests en ritjes naar teststraten elke keer af te tikken. En nee, een dvd opzetten is geen alternatief voor een museumbezoek of een avondje bioscoop, Hugo Lul de Behanger.

Ook zat kinderen die hier weer de dupe van gaan worden in gezinnen met minder te besteden.
Heeft hij dit echt gezegd? :o
pi_199051833
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:06 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ik zou nog eerder boeken dan een telefoon online bestellen. O-)
Onzin, ik bestel m'n telefoons al sinds 2003 ofzo online. Dat kan dus prima online!

(om ook maar eens de discussietechniek van sommigen in dit topic te gebruiken)
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_199051847
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:41 schreef raptorix het volgende:

[..]

Er zijn genoeg versoepelingen mogelijk die heel effectief zijn en die geen enkele invloed op de cijfer gaan hebben, sterker nog, ze zullen zelfs beter werken.
Ja joh, bioscopen en theaters open zorgt voor minder besmettingen? Ik denk het ook.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  zondag 18 april 2021 @ 11:42:47 #257
3542 Gia
User under construction
pi_199051860
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:38 schreef SilverEyes het volgende:

Dit heeft me nog het meest gestoord. Je weet dat er op een gegeven moment vaccins komen, dan moet er van te voren een goed plan van vaccinatievolgorde liggen. De en na de andere belangengroep "eiste" voorrang, en hup, dat ging de volgorde weer.
Stoor me ook aan de mensen die hun kinderen thuis houden, omdat ze zelf een risicogeval zijn.
Vind dat tamelijk overdreven. Ik blijf ook thuis, doe zelf geen boodschappen, vermijd anderen zoveel mogelijk. Maar mijn zoon gaat gewoon werken.
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 april 2021 @ 11:42:50 #258
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199051862
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:36 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Maar dat is geen eerlijk vergelijk, want dat is onhaalbaar. Zo kun je overal wel over klagen. Jouw post suggereert dat vrijwel niemand zich meer aan de maatregelen houdt. Aantoonbaar onwaar.
Het ging mij om de vergelijking van de huidige bezetting van de IC's vergelijken met maart/april 2020.

Dat het nu net zo vol zit als toen, terwijl wij volgens die user strengere maatregelen hebben ....

Dat klopt dus niet. Het lijkt misschien strenger te zijn, maar het is niet echt strenger en veel minder mensen houden zich aan de maatregelen dan in maart/april 2020. Wat niet heel gek is en ook geen beschuldiging is.

Je kan dus niet zeggen dat de huidige situatie ernstiger is.

Ik zeg ook niet dat bijna niemand zich meer aan de regels houdt. Het is ook aantoonbaar waar dat de regels veel minder worden nageleefd dan in maart/april 2020.

Het is ook aantoonbaar waar dat jij altijd een zin of twee uit een post haalt, daar op inhaakt en je eigen draai er aan geeft wat discusseren met jou echt onzettend vermoeiend maakt.

... nu weet ik ook weer waarom ik hier zo weinig meer kom.
pi_199051864
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:38 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ik had de betreffende uitspraak nog niet eerder gezien, maar na deze teruggezocht te hebben, concludeer ik dat ik het met hem eens ben. Hij zegt ook niet dat het een vergelijkbaar alternatief is. Maar dat is wel de consequentie als je én niet wil laten vaccineren, én niet laten testen.

Sommigen lijken wel de baten te willen, maar niet de lasten. Ja, dan moet je dus thuis je dvd gaan kijken.
Als het alternatief voor vaccineren en/of testen kut met peren is, dan kan je toch wel concluderen dat er een indirecte verplichting bestaat? Als hij dat nou gewoon eerlijk zegt.
pi_199051867
Of we kunnen ook bioscopen open doen met 10% van de capaciteit. Dat kan ook.

Nee, dan liever met testen maar dan wel voor > 50% vol, zonder de anderhalve meter.
https://nos.nl/artikel/23(...)-meter-loslaten.html
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_199051871
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:41 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ja joh, bioscopen en theaters open zorgt voor minder besmettingen? Ik denk het ook.
Nou daar ben ik ook geen voorstander van, ook niet met testen, wees creatief, zorg dat zoveel mogelijk dingen buiten mogen, geef de sector tijdelijk een vergunning om buiten evenementen te creëren, blijf weg uit afgesloten krappe lokaties.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199051879
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:43 schreef DireStraits7 het volgende:
Of we kunnen ook bioscopen open doen met 10% van de capaciteit. Dat kan ook.

Nee, dan liever met testen maar dan wel voor > 50% vol, zonder de anderhalve meter.
https://nos.nl/artikel/23(...)-meter-loslaten.html
Natuurlijk, het moet toch ook rendabel zijn voor de bioscopen?
pi_199051897
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:42 schreef Gia het volgende:

[..]

Stoor me ook aan de mensen die hun kinderen thuis houden, omdat ze zelf een risicogeval zijn.
Vind dat tamelijk overdreven. Ik blijf ook thuis, doe zelf geen boodschappen, vermijd anderen zoveel mogelijk. Maar mijn zoon gaat gewoon werken.
Daar kan ik dan wel weer begrip voor opbrengen. Ik ken ook me heen een aantal mensen wiens kinderen niet naar school gaan. Daar zitten hele valide redenen tussen: sterker nog, dan had ik het zelf ook zo gedaan. Ik denk dat iedereen daar zelf een afweging in moet maken.
pi_199051906
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:42 schreef Evenstar het volgende:
Het is ook aantoonbaar waar dat jij altijd een zin of twee uit een post haalt, daar op inhaakt en je eigen draai er aan geeft wat discusseren met jou echt onzettend vermoeiend maakt.
:')

Misschien je eigen woorden even teruglezen? Jij bent toch echt degene die zegt:

quote:
Het klinkt allemaal streng met een avondklok, maar het stelt echt niks meer voor.
Dit suggereert niet bepaald het idee dat men zich door de bank genomen prima aan de maatregelen houdt.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_199051914
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:43 schreef DireStraits7 het volgende:
Of we kunnen ook bioscopen open doen met 10% van de capaciteit. Dat kan ook.

Nee, dan liever met testen maar dan wel voor > 50% vol, zonder de anderhalve meter.
https://nos.nl/artikel/23(...)-meter-loslaten.html
Je krijgt die 50% helemaal niet vol op die manier. Waarom denk je dat bioscopen ageren tegen dit idee? Als het in hun voordeel was hadden ze het gewoon gedaan.
  zondag 18 april 2021 @ 11:46:35 #266
3542 Gia
User under construction
pi_199051919
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:45 schreef SilverEyes het volgende:

Daar kan ik dan wel weer begrip voor opbrengen. Ik ken ook me heen een aantal mensen wiens kinderen niet naar school gaan. Daar zitten hele valide redenen tussen: sterker nog, dan had ik het zelf ook zo gedaan. Ik denk dat iedereen daar zelf een afweging in moet maken.
Ik vind het zielig.
pi_199051926
Ik hou mijn zoontje in ieder geval wel een stuk sneller thuis. Nu zijn ze hier op het werk dan ook erg makkelijk met het opnemen van (zorg)verlof als je er voor kiest je kind even thuis te laten.
pi_199051927
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:43 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nou daar ben ik ook geen voorstander van, ook niet met testen, wees creatief, zorg dat zoveel mogelijk dingen buiten mogen, geef de sector tijdelijk een vergunning om buiten evenementen te creëren, blijf weg uit afgesloten krappe lokaties.
Ah, ja, een bioscoop kan wel even naar buiten. Dat gaat ze vast heel veel geld opleveren.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_199051940
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:47 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ah, ja, een bioscoop kan wel even naar buiten. Dat gaat ze vast heel veel geld opleveren.
Tja de drive-in bioscopen zijn nu ook gesloten. Wat natuurlijk nergens op slaat. Gooi die lekker open.
pi_199051944
Overigens voorspel ik de komende weken een drama onder allochtonen dankzij het compleet falende beleid van Hugo, die laten zich namelijk massaal niet vaccineren en denken nog steeds dat ze binnen moeten blijven, lekker kinderen op bezoek de komende tijd, slechte gezondheid, slechte ventilatie, een ramp die je kon aan zien komen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199051954
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:42 schreef Gia het volgende:

[..]

Stoor me ook aan de mensen die hun kinderen thuis houden, omdat ze zelf een risicogeval zijn.
Vind dat tamelijk overdreven. Ik blijf ook thuis, doe zelf geen boodschappen, vermijd anderen zoveel mogelijk. Maar mijn zoon gaat gewoon werken.
Een zoon in de leeftijd dat hij werkt, is natuurlijk niet te vergelijken met kinderen in de leeftijdscategorie 0-12. Ten eerste het besmettingsrisico voor het kind. Jouw zoon snapt de regels misschien beter en die zijn ook anders voor hem. Daarnaast kunnen jullie beter voorzorgsmaatregelen nemen. Van je 6 jarige dochter hou je geen maanden afstand.
pi_199051957
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:46 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Je krijgt die 50% helemaal niet vol op die manier. Waarom denk je dat bioscopen ageren tegen dit idee? Als het in hun voordeel was hadden ze het gewoon gedaan.
Dat is weer een ander probleem. Volgens mij is het ook een kwestie van gewenning. De proeven met de kroegen/feesten zaten zo vol, dus genoeg mensen die het wel zouden willen.

En zonder testen is de maximale capaciteit minder, dus tja..
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_199051959
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:46 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik vind het zielig.
Dat kan. Ik vind het ook zielig als zo'n kind moet leven met de gedachte dat hij/zij zijn of haar broer/zus/vader/moeder in gevaar heeft gebracht of erger. Het is een pandemie, iedereen maakt offers. Het is niet leuk.
pi_199051964
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:47 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ah, ja, een bioscoop kan wel even naar buiten. Dat gaat ze vast heel veel geld opleveren.
Dan werk je samen met de culturele sector samen, stel je voor dat je als ondernemer ook nog creatief moet denken om je centjes te verdienen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199051977
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 10:35 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Precies, in 2019 waren de stenen winkels al aan de verliezende kant ten opzichte van webwinkels. Door corona hebben de stenen winkels definitief verloren en het is beter dat de stenen winkels, samen met INRetail de strijdbijl begraven en de stenen winkels die nu nog geen webwinkel hebben moeten met spoed een websitebouwer zoeken die een mooie webwinkel in elkaar kan zetten. Lege winkelpanden kun je ombouwen tot woningen wat al deels gebeurd.
Is niet nodig je kan alles kopen bij Bol, Amazon, Zalando. Lege straten en 3 webwinkels is genoeg, rest kan in de bijstand.

Bioscoop kan ook dicht blijven, want we kunnen allemaal thuis een dvdtje van Hugo opzetten.
pi_199052004
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:49 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dan werk je samen met de culturele sector samen, stel je voor dat je als ondernemer ook nog creatief moet denken om je centjes te verdienen.
Je rijdt gewoon even je tribune en je grote scherm naar buiten, toch?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_199052027
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 10:35 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Precies, in 2019 waren de stenen winkels al aan de verliezende kant ten opzichte van webwinkels. Door corona hebben de stenen winkels definitief verloren en het is beter dat de stenen winkels, samen met INRetail de strijdbijl begraven en de stenen winkels die nu nog geen webwinkel hebben moeten met spoed een websitebouwer zoeken die een mooie webwinkel in elkaar kan zetten. Lege winkelpanden kun je ombouwen tot woningen wat al deels gebeurd.
Stenen winkels hebben allerminst verloren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199052034
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:41 schreef SilverEyes het volgende:

[..]

Heeft hij dit echt gezegd? :o
twitter


Kijk maar, helaas geen wappie nepnieuws. Blik van die gast die daar zit. :D
pi_199052039
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:51 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Je rijdt gewoon even je tribune en je grote scherm naar buiten, toch?
Echt creatief ben je niet hé?
pi_199052052
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:53 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

[ twitter ]

Kijk maar, helaas geen wappie nepnieuws :)
Nope moet ik trouwens nog steeds in BNW posten als ik zeg dat dit typisch trucjes van heers en verdeel zijn?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199052063
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:48 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Dat is weer een ander probleem. Volgens mij is het ook een kwestie van gewenning. De proeven met de kroegen/feesten zaten zo vol, dus genoeg mensen die het wel zouden willen.

En zonder testen is de maximale capaciteit minder, dus tja..
Niet zo gek dat mensen weer een keer naar een feest of een kroeg willen. Is toch wat anders dan de prijs van een bioscoopkaartje met meer dan 50% verhogen.
pi_199052068
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:54 schreef Questular het volgende:

[..]

Echt creatief ben je niet hé?
https://www.rtvdrenthe.nl(...)rboot-of-strandstoel
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 18 april 2021 @ 11:56:07 #283
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_199052071
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 10:26 schreef Molo het volgende:

[..]

TBC is ook geen grapje

Malaria ook niet

Zijn beide veel meer te verantwoorden qua verplichten van bescherming maar dat is er ook niet. Dus voor Covid al helemaal niet

Daarnaast krijg je nooit de hele wereld ingeënt tegen Covid.

Ik hoor graag meer van je als je iets realistischer beeld hebt van infectieziekten
Tbc wordt veroorzaakt door een bacterie en wordt met anti-biotica effectief bestreden. In WestEuropa komt het nog maar zelden voor (o.a. Doordat niemand meer besmette melk drinkt) zelden voor, maar zodra er een geval bij een dokter binnenkomt, wordt er contactonderzoek en bevolkingsonderzoek in de omgeving gedaan, de Mantoux. En je bent verplicht daaraan mee te werken. Vroeger moest iedereen die in het onderwijs werkte jaarlijks zo’n krasje op de arm laten zetten om te controleren of je tbc-vrij was. Dat was hartstikke verplicht, weigering was ontslag. Op die manier werden haarden effectief opgespoord en ingedamd. Daar is men in 1979 of zo mee gestopt, omdat er al een paar jaar geen gevallen meer gevonden werden.
Er is dus bescherming!

Malaria is een parasiet. Deze wordt niet van mens op mens overgedragen. Als je naar een malaria-gebied wil, is dat je eigen keuze. Je kan dan 6 weken vtv beginnen met het innemen van een medicijn of je zelf ter plekke beschermen met een muskietennet. Het is een vervelende ziekte, maar een pandemie is onmogelijk, voor een pandemie moeten mensen elkaar aansteken en niet middels een in Nederland (nog) niet voorkomende mug/tussengastheer. Malaria is dus per definitie geen infectieziekte.
In Nederland bescherming organiseren voor een niet-besmettelijke tropische ziekte komt mij onzinnig voor.
  zondag 18 april 2021 @ 11:57:51 #284
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199052089
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:53 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

[ twitter ]

Kijk maar, helaas geen wappie nepnieuws :)
Je hoeft niet naar een restaurant, je kunt zelf koken.
Je hoeft niet naar het terras, je kunt in je tuin of op balkon een pilsje pakken.
Je hoeft niet naar de bioscoop, zet zelf een filmpie op.
Je hoeft niet naar de supermarkt, laat het thuisbezorgen.
Je hoeft niet naar de kledingwinkel, koop het gewoon online.
Je hoeft niet naar het zwembad, koop een opblaasbare voor in je tuin of laat je bad of douchebak vollopen.
Enz enz.

Fuck al die ondernemingen joh.
pi_199052100
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:48 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Dat is weer een ander probleem. Volgens mij is het ook een kwestie van gewenning. De proeven met de kroegen/feesten zaten zo vol, dus genoeg mensen die het wel zouden willen.

En zonder testen is de maximale capaciteit minder, dus tja..
Maar hoe lang willen mensen dat?
Kan mij voorstellen dat je een keer FOMO hebt omdat je andere naar de kroeg ziet gaan, maar ik pas er toch echt voor, zeker als het buiten is. Plus dat je indirect meewerkt aan het instandhouden van het circus.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199052121
Overigens zou ik me als overheid de komende jaren een stuk drukker maken over allerlei tropische insecten waar we de komende jaren mee te maken zullen krijgen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199052132
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:59 schreef raptorix het volgende:
Overigens zou ik me als overheid de komende jaren een stuk drukker maken over allerlei tropische insecten waar we de komende jaren mee te maken zullen krijgen.
Eens. Daar liggen niet te onderschatten problemen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  zondag 18 april 2021 @ 12:02:38 #288
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199052154
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:59 schreef raptorix het volgende:
Overigens zou ik me als overheid de komende jaren een stuk drukker maken over allerlei tropische insecten waar we de komende jaren mee te maken zullen krijgen.
Zoals?
pi_199052165
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:55 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Niet zo gek dat mensen weer een keer naar een feest of een kroeg willen. Is toch wat anders dan de prijs van een bioscoopkaartje met meer dan 50% verhogen.
Wie zegt dat de prijs verhoogd wordt?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_199052166
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 11:57 schreef tja77 het volgende:

[..]

Je hoeft niet naar een restaurant, je kunt zelf koken.
Je hoeft niet naar het terras, je kunt in je tuin of op balkon een pilsje pakken.
Je hoeft niet naar de bioscoop, zet zelf een filmpie op.
Je hoeft niet naar de supermarkt, laat het thuisbezorgen.
Je hoeft niet naar de kledingwinkel, koop het gewoon online.
Je hoeft niet naar het zwembad, koop een opblaasbare voor in je tuin of laat je bad of douchebak vollopen.
Enz enz.

Fuck al die ondernemingen joh.
Je hoeft je niet niet te vaccineren, je kan ook je hele leven thuis blijven.
pi_199052169
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 12:02 schreef tja77 het volgende:

[..]

Zoals?
Malaria en Zika virus
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199052191
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 12:03 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Wie zegt dat de prijs verhoogd wordt?
quote:
Vorige week werd een proef met sneltests voorgesteld door de ministeries van Cultuur en Volksgezondheid. De bioscopen wilden graag helpen om bepaalde activiteiten weer mogelijk te maken, maar het voorstel van demissionair minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid, Welzijn en Sport) dat "het geen onlogische gedachte is dat je een paar euro extra voor de bioscoop betaalt om de kosten van een test te dekken", is niet goed gevallen bij de achterban.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199052193
quote:
Ze hadden maar een ton subsidie nodig, wat te weinig was overigens.

Dit soort initiatieven zijn leuk voor het moraal. Veel winst gaat een bioscoop er niet mee halen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_199052196
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:53 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

[ twitter ]

Kijk maar, helaas geen wappie nepnieuws. Blik van die gast die daar zit. :D
Oh my :{ ;( :|W :r

Hugo is echt niet goed. Verlos hem (en ons) uit zijn lijden. Treed af.
  zondag 18 april 2021 @ 12:05:38 #295
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199052198
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 12:03 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Je hoeft je niet niet te vaccineren, je kan ook je hele leven thuis blijven.
Ah ja, privileges voor mensen die zich wel laten prikken en beperkingen voor mensen die daar om wat voor reden dan ook, niet voor openstaan.
pi_199052218
K3 had wel een leuke sneer naar het beleid trouwens _O- _O- _O-
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199052229
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 12:03 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Wie zegt dat de prijs verhoogd wordt?
7,50 testtoeslag op een kaartje van tussen de 10 en 14 euro is aardig wat
pi_199052237
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 12:05 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ze hadden maar een ton subsidie nodig, wat te weinig was overigens.

Dit soort initiatieven zijn leuk voor het moraal. Veel winst gaat een bioscoop er niet mee halen.
Het is maar een voorbeeld, je kunt de bioscopen tijdelijk vergunnen verlenen buiten hun business om, een evenement zoals de Parade of Oerol om maar wat te noemen, genoeg plek waar dat op veilige manier kan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199052239
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 12:05 schreef _serial_ het volgende:

[..]

[..]

De sleutel hier is "over een tijd", dus zodra de vaccinaties gezet zijn. Niet gevaccineerd = testen = zelf betalen.

Kortom, die paar euro is er alleen voor een beperkte groep.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_199052244
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 12:07 schreef Cynicio het volgende:

[..]

7,50 testtoeslag op een kaartje van tussen de 10 en 14 euro is aardig wat
20 euro is nog meer.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')