Hoe kom je erbij, is echt grote onzin dat Ajax altijd rijker is geweest, groter ja.quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ajax is altijd rijker geweest. Geen idee waarom je nu doet alsof Ajax nu pas opeens erop en erover is gegaan. De afgelopen jaren heeft Ajax alleen een nog grotere financiële afstand genomen. Maar zoals we allemaal ook wel weten, zegt dat niks.
Bedankt Wim. Maar ik had het over Ajax.quote:Op zaterdag 17 april 2021 13:02 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Het is vast toeval dat er 3 gemaakte/gekochte clubs in de halve finales van de CL staan idd.
Zou best kunnen maar ook genoeg keren dat er meer geld was, geldt voor Ajax overigens ook hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2021 13:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja? Jij denkt dat PSV bij de kampioenschappen van 04/05 05/06 06/07 en 07/08 meer geld had dan Ajax? En bij 14/15 en 15/16 ook? En 17/18?
Volgens mij had PSV bij al die kampioensjaren minder geld.
In de afgelopen dertig jaar hebben we het over hè? Wanneer zou dat zijn geweest dan?quote:Op zaterdag 17 april 2021 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou best kunnen maar ook genoeg keren dat er meer geld was, geldt voor Ajax overigens ook hoor.
Rond 2012 ging Ajax nog bijna kapot.quote:Op zaterdag 17 april 2021 13:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In de afgelopen dertig jaar hebben we het over hè? Wanneer zou dat zijn geweest dan?
Ik heb dat destijds eens uit gezocht met de jaarrekeningen erbij. Ik weet het niet meer exact, maar ik geloof dat het deze eeuw 3 of 4 keer is voorgekomen dat PSV met een hogere begroting kon werken dan Ajax, omdat ze dankzij CL inkomsten meer te besteden hadden. Laatste keer was 2016 geloof ik.quote:Op zaterdag 17 april 2021 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou best kunnen maar ook genoeg keren dat er meer geld was, geldt voor Ajax overigens ook hoor.
Begin jaren 90 was Ajax bijna failiet .quote:Op zaterdag 17 april 2021 13:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In de afgelopen dertig jaar hebben we het over hè? Wanneer zou dat zijn geweest dan?
Arie van Os?quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Begin jaren 90 was Ajax bijna failiet .
Was in de tijden met die zwart geld affaires volgens mij . Arie van Eijdenaids werd daardoor geroyeerd.quote:
De begroting van PSV heeft al die tijd wel in de buurt gelegen van Ajax ja. In de periode 05-08 zal het erom hebben gespannen, Steeds rond de 65 miljoen, zeker met die CL gelden van PSV vier jaar lang.quote:Op zaterdag 17 april 2021 13:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja? Jij denkt dat PSV bij de kampioenschappen van 04/05 05/06 06/07 en 07/08 meer geld had dan Ajax? En bij 14/15 en 15/16 ook? En 17/18?
Volgens mij had PSV bij al die kampioensjaren minder geld.
Inventief, er was altijd nog Frits om de boel recht te trekken, toen die wegviel is het ook bijna fout gegaan, wel was de zakelijke benadering vernieuwend van PSV, daarin waren Ajax en Feyenoord amateurs.quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:28 schreef Lange_Lans het volgende:
PSV is in het verleden altijd erg inventief geweest om Ajax en Feijenoord bij te kunnen benen. Dat heeft zijn vruchten afgeworpen. Die Van der Wallen is geen clown. Weet heus wel wat hij doet. Alle vertrouwen in dat dit ook weloverwogen en met name nodig is.
Heb je het nou over Frits Philips? Wat heeft die dan gedaan?quote:Op zaterdag 17 april 2021 22:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inventief, er was altijd nog Frits om de boel recht te trekken, toen die wegviel is het ook bijna fout gegaan, wel was de zakelijke benadering vernieuwend van PSV, daarin waren Ajax en Feyenoord amateurs.
PSV geholpen een topclub te worden, je dacht toch niet dat het allemaal op eigen kracht is gedaan al heb ik het idee dat de meesten hier dat wel denkenquote:Op zondag 18 april 2021 06:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Heb je het nou over Frits Philips? Wat heeft die dan gedaan?
PSV is een topclub geworden door het beleid van Ruts, Ploegsma en Van Raaij. Dat was een geweldige drieeenheid die zeer verstandige keuzes maakte.quote:Op zondag 18 april 2021 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV geholpen een topclub te worden, je dacht toch niet dat het allemaal op eigen kracht is gedaan al heb ik het idee dat de meesten hier dat wel denken
quote:Op zondag 18 april 2021 11:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
PSV is een topclub geworden door het beleid van Ruts, Ploegsma en Van Raaij. Dat was een geweldige drieeenheid die zeer verstandige keuzes maakte.
Mijnheer Frits stak de weg af en toe over om iedereen succes te wensen. Aardige man, heel betrokken, maar heeft zelf weinig bijgedragen.
Philips NV heeft als sponsor natuurlijk wel het beleid gefinancierd.
Ik heb net iets meer tijd doorgebracht op Tegenbosch en De Herdgang dan jij. Dus je kan nou wel lollig gaan doen, maar dit zijn gewoon de feiten.quote:Op zondag 18 april 2021 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]natuurlijk zo staat het in PSV boekje zeker?
Frits toch niet joh, zeker niet in de tijd die jij omschrijft.quote:Op zondag 18 april 2021 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV geholpen een topclub te worden, je dacht toch niet dat het allemaal op eigen kracht is gedaan al heb ik het idee dat de meesten hier dat wel denken
Zeker wel, de tekorten werden door Philips aangevuld en dat allemaal onder toeziend oog van Frits.quote:Op zondag 18 april 2021 12:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Frits toch niet joh, zeker niet in de tijd die jij omschrijft.
Je noemt Van Raaij maar dat is toch wel degene die PSV naar de rand van de afgrond heeft gebracht wat gered moest worden door de stadiongrond verkoop aan de gemeente, je kan het topbeleid nemen.quote:Op zondag 18 april 2021 11:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb net iets meer tijd doorgebracht op Tegenbosch en De Herdgang dan jij. Dus je kan nou wel lollig gaan doen, maar dit zijn gewoon de feiten.
In welke periode is in jouw optiek PSV een Nederlandse topclub geworden?quote:Op zondag 18 april 2021 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker wel, de tekorten werden door Philips aangevuld en dat allemaal onder toeziend oog van Frits.
Het is verder geen kritiek hoor, heel logisch allemaal maar doen alsof dit nooit gebeurd is vind ik wel wat naïef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |