Dat je nog tijd hebt om Twente streams te zoeken.quote:Op zaterdag 17 april 2021 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Soms ga ik ff Alliance omdat ik mooie steden wil zien, doe een paar quests, en mis dan m'n Tauren of Undead, dus ga ik weer verder op Horde

Ik speel Alliancequote:

Ik kan niet meer inloggen op twitter, is dit geen probleem van twitter?quote:

Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 17 april 2021 10:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inmiddels alweer maanden niet ingelogd maar ik ben desalniettemin blij voor je.
Ik was gisteren jarig en vierde het met kkd voetbal. Wellicht moet ik toch weer beginnen.

AFCSidneySmeetsquote:Op zaterdag 17 april 2021 14:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan niet meer inloggen op twitter, is dit geen probleem van twitter?

quote:

Uhu, heb een druk leventje he.quote:Op zaterdag 17 april 2021 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je nog tijd hebt om Twente streams te zoeken.
Sorry Drizzt. Ik raak prikkelbaar van die smiley.

Hij doet het weer.quote:

quote:Op zaterdag 17 april 2021 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa. Wat was die man nog uitzonderlijker vervelend dan anders de laatste tijd.
quote:Op woensdag 14 april 2021 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helaas voor jou en je hielenlikkers. Het was maar 2 jaar. Nu weer de vinger in de reet van je vriendjes.

Over de manier waarop alles hier geprijsd is in vergelijking met Duitsland?quote:Op zaterdag 17 april 2021 17:52 schreef Caland het volgende:
Zit keuringsdienst van waarde terug te kijken
Erg slimme marketingstrategie van de Nederlandse drogisterijen @:kingroland

Ja, en vooral dat die eeuwigdurende 1+1 acties uiteraard een wassen neus zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2021 17:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Over de manier waarop alles hier geprijsd is in vergelijking met Duitsland?

Vandaag 'sporten'. Boomers stonden weer lekker op 0.5 meter afstand bij de bar. #ikdoenietmeermeequote:Op zaterdag 17 april 2021 17:56 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Een klap in het gezicht van de zorg. @:lenny_leonard @:wereldgozer

Die heb ik ook gezien, wel een prima uitzending.quote:Op zaterdag 17 april 2021 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, en vooral dat die eeuwigdurende 1+1 acties uiteraard een wassen neus zijn.

Hoe zit dat met gevaccineerde onder elkaar?quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vandaag 'sporten'. Boomers stonden weer lekker op 0.5 meter afstand bij de bar. #ikdoenietmeermee

Ja ik ga dat soort producten nu vooral nooit meer niet in de aanbieding kopen. Dat doe ik nog wel eens.quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien, wel een prima uitzending.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |