Dan vind ik de beruchte misser van Tomasson oprecht nog minder erg.quote:
Je hebt elk seizoen wel paar van dit soort flaters wat het niet minder grappig maakt overigens. (En slecht)quote:Op zaterdag 17 april 2021 13:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan vind ik de beruchte misser van Tomasson oprecht nog minder erg.
Deze blijft ook goed.quote:Op zaterdag 17 april 2021 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt elk seizoen wel paar van dit soort flaters wat het niet minder grappig maakt overigens. (En slecht)
quote:
Werelds. Voor herhaling vatbaar?quote:Op zaterdag 17 april 2021 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was fantastisch. Zelfs Yes-R kwam langs in de playlist.
Sterling in de champions league was ook een pareltjequote:Op zaterdag 17 april 2021 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt in het niets bij sommige "toppers". Dit zou mij trouwens ook gebeuren in de aanval met mijn onderontwikkelde finesse.
Twijfelachtig gezien ik doordeweeks al veelte veel kilometers maak in een werkbus.quote:Op zaterdag 17 april 2021 14:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Werelds. Voor herhaling vatbaar?
Eckten spelen sowieso Hordequote:Op zaterdag 17 april 2021 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, dat was horde op een andere server.
Welk rondje heb je gemaakt?quote:Op zaterdag 17 april 2021 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twijfelachtig gezien ik doordeweeks al veelte veel kilometers maak in een werkbus.
Maar goed nu is het wachten op Lego masters vanavond.
Dit doet me denken aan Slory tegen Ajax. Op de doellijn missen genot en daardoor punten verspelen.quote:
Soms ga ik ff Alliance omdat ik mooie steden wil zien, doe een paar quests, en mis dan m'n Tauren of Undead, dus ga ik weer verder op Hordequote:Op zaterdag 17 april 2021 14:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
15 jaar horde gedaan. Nu wel een beetje klaar mee.
Dat je nog tijd hebt om Twente streams te zoeken.quote:Op zaterdag 17 april 2021 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Soms ga ik ff Alliance omdat ik mooie steden wil zien, doe een paar quests, en mis dan m'n Tauren of Undead, dus ga ik weer verder op Horde
Ik speel Alliancequote:
Ik kan niet meer inloggen op twitter, is dit geen probleem van twitter?quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 17 april 2021 10:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inmiddels alweer maanden niet ingelogd maar ik ben desalniettemin blij voor je.
Ik was gisteren jarig en vierde het met kkd voetbal. Wellicht moet ik toch weer beginnen.
AFCSidneySmeetsquote:Op zaterdag 17 april 2021 14:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan niet meer inloggen op twitter, is dit geen probleem van twitter?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |