Dat wordt rellen. Zeker met dit mooie weer. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen, aangezien Aboutaleb een aantal dagen geleden gezegd heeft dat hij geen waterkanonnen wil inzettenquote:Op zaterdag 17 april 2021 11:43 schreef Starhopper het volgende:
Supporters willen geen wappies in de stad?![]()
![]()
[ twitter ]
Bierkanonnenquote:Op zaterdag 17 april 2021 11:58 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Dat wordt rellen. Zeker met dit mooie weer. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen, aangezien Aboutaleb een aantal dagen geleden gezegd heeft dat hij geen waterkanonnen wil inzetten
Plaatje gemaakt door Videre10.quote:Op zaterdag 17 april 2021 11:43 schreef Starhopper het volgende:
![]()
[ twitter ]
Oohquote:
Zoiets?quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:33 schreef leeell het volgende:
Veel te lang geleden dat we echt lekker hebben kunnen kijken naar veldslagen. Dat laffe gedoe de laatste tijd.
Kom op jongen, de laatste weekjes voor het vaccin ff gas!
Precies, ik wil minstens een Jumbo geplunderd zien worden.quote:
Al die defend figuren gaan naar R'dam: https://twitter.com/wappiehoekje/status/1383367935197016065quote:
Het valt me op dat ze met maskers op demonstreren tegen o.a.... mondkapjesquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Al die defend figuren gaan naar R'dam: https://twitter.com/wappiehoekje/status/1383367935197016065
Jaquote:Op zaterdag 17 april 2021 13:24 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Het valt me op dat ze met maskers op demonstreren tegen o.a.... mondkapjes
Net even gekeken. Weg blokkeren, auto's willen doorrijden maar worden gehinderd, en dan zo'n wappie: "Hun hebben geen geduld met ons. Wij hebben geduld. Ze denken dat ze meer zijn dan ons. We doen het toch samen?"quote:Op zaterdag 17 april 2021 13:16 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/watch/?v=150934213637944
In Emmen is er nu een vredes wandeltocht
Dit is een fake.quote:Op zaterdag 17 april 2021 11:43 schreef Starhopper het volgende:
![]()
[ twitter ]
Ik schakel in en ik zie Tinus met een jointquote:Op zaterdag 17 april 2021 13:53 schreef spoilert het volgende:
De reldwerg is live, best druk al...
https://www.facebook.com/100007903756546/videos/2953976774875752/
en weer met de PoPo praten, om zich zelf alweer immuniteit te gevenquote:Op zaterdag 17 april 2021 13:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik schakel in en ik zie Tinus met een joint
MaAr WuH dOeN hEt oOk VoOr Hunnnn....quote:Op zaterdag 17 april 2021 14:16 schreef Starhopper het volgende:
De mensen die daar op de bankjes zitten zullen nu wel balen
Een ouwe man uitlachen die plezier heeft.quote:
Ik zag haar lopen, maar zie haar niet live op Youtube in ieder geval.quote:Op zaterdag 17 april 2021 14:26 schreef Starhopper het volgende:
Ik hoor Katje ver op de achtergrond bij neusbel. Die zal ook wel live zijn
Ik lach hem niet uit.quote:Op zaterdag 17 april 2021 14:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een ouwe man uitlachen die plezier heeft.
Zo kennen we onze linksactivistische D66 stemmende LGBTIQULFALAFEL voorvechter weer.
Had er ook al gespot, maar was net nog niet livequote:Op zaterdag 17 april 2021 14:26 schreef Starhopper het volgende:
Ik hoor Katje ver op de achtergrond bij neusbel. Die zal ook wel live zijn
Die kerel heb ik al veel vaker voorbij zien komen op deze demo's, die is alleen maar aan het dansen en heeft plezier, hij doet verder niemand kwaad.quote:
Wat is dit? "Keep them Rolling"? Ik zie YP-408's, een YPR-806, wat pagn YPR'en met de .50 koepel... Met het museum op pad?quote:
Nazis tegen stasis.quote:Op zaterdag 17 april 2021 14:39 schreef Starhopper het volgende:
Katja: Dankzij ons hebben jullie nu brede straten in Rotterdam
Bij de politie betaal je toch pas na de daad?quote:Op zaterdag 17 april 2021 14:42 schreef Starhopper het volgende:
"POLITIE, POLITIE, HOEREN VAN JUSTITIE"
Als ze dit blijven roepen is de medewerking snel voorbij![]()
Een kliniek waar ze een vaccin kunnen krijgen, of gestereliseerd kunnen worden?quote:Op zaterdag 17 april 2021 14:45 schreef Starhopper het volgende:
Ze lopen nu over de Westblaak in oostelijke richting. Waar zal de politie ze heen brengen? Ze lopen niet richting een park oid
Komt de donaties in cash innen omdat ze rekening geblokkeerd isquote:Op zaterdag 17 april 2021 14:46 schreef StephanL het volgende:
Willem Engel is er ook. Zag ik op https://www.facebook.com/103214041520756/videos/366001548019802
Binnenkort kun je met cash nergens meer betalen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 14:48 schreef spoilert het volgende:
[..]
Komt de donaties in cash innen omdat ze rekening geblokkeerd is
Dat is nog niks, wacht maar tot je de aardbei, de unicorn, de kikker en de muis hebt gezienquote:Op zaterdag 17 april 2021 14:47 schreef Morri2 het volgende:
Ik heb hier nog nooit naar gekeken, naar dit soort streams, maar... wat een rariteitenkabinet.
Een greep uit het laatste half uur:
- Petje 'Jezus leeft'.
- Een of andere vluchteling die spontaan mee gaat lopen, want hij is ook vóór vrijheid. Niet beseffend dat de meesten die daar mee lopen waarschijnlijk FvD hebben gestemd en hem eigenlijk het land uit willen hebben.
- Shirt 'Feel free to come closer'. Beetje creepy vind ik.
- En inderdaad: politie schofferen.
Katja weet nog wel een mooie bestemming denk ikquote:Op zaterdag 17 april 2021 14:52 schreef Starhopper het volgende:
Als ze rechtdoor blijven lopen komen ze bij het station. Gaat de politie ze op de trein naar huis zetten?
quote:Op zaterdag 17 april 2021 14:53 schreef spoilert het volgende:
[..]
Katja weet nog wel een mooie bestemming denk ik
om er achter te komen dat carnaval het hele jaar gevierd kan worden als je het ergens niet mee eens bent...quote:Op zaterdag 17 april 2021 14:56 schreef Starhopper het volgende:
Daar loop je dan te dansen met een trui van Jensen en een biertje in de hand
Èèn of andere Duitse mevrouw die graag mee loopt en ook elke zondag op Museumplein is en livestreamt op Youtubequote:
De politie had een route bedacht, waarmee ze alleen maar rondjes liepen, daar zijn ze het niet mee eens.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:05 schreef Morri2 het volgende:
Eentje heeft een discussies met de politie. Omdat ze niet aan de rechterkant van de weg wil lopen.
Onrecht 3quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:13 schreef Starhopper het volgende:
Op welke stream zien jullie de paarten? Bij neusbel zie ik ze niet
onrechtquote:Op zaterdag 17 april 2021 15:13 schreef Starhopper het volgende:
Op welke stream zien jullie de paarten? Bij neusbel zie ik ze niet
De paarden zijn op dit moment niet in beeld. Net wel.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:13 schreef Starhopper het volgende:
Neusbel heeft nu ook de paarten in beeld
Mars voor de vrijheidquote:Op zaterdag 17 april 2021 15:15 schreef summer2bird het volgende:
Enneh, wat is het doel nu? Gewoon wat rondlopen?
quote:
Yup.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:18 schreef myShizzle het volgende:
[..]
...is dat niet die gast van dit filmpje? Die is echt hard viral gegaan
Niet op youtube maar deze twitch is wel een handige voor een beetje overzicht van de fb streams:quote:
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 17 april 2021 15:19 schreef Fred het volgende:
Volgens mij komen ze straks voor mijn deur langs in Rotterdam
Zwaai even.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:19 schreef Fred het volgende:
Heb je je eieren klaar liggen?quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:19 schreef Fred het volgende:
Gooi ff wat verf in een supersoakerquote:Op zaterdag 17 april 2021 15:19 schreef Fred het volgende:
daar wilde ik eigenlijk nog een omeletje mee maken vanavondquote:Op zaterdag 17 april 2021 15:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb je je eieren klaar liggen?
Popo had even een gesprekje met haar.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:20 schreef spoilert het volgende:
Dat mens met dat rooie petje is aardig aan het zuigen bij de PoPo, alleen niet op de goede manier.
Het blijven toch Romeo'squote:Op zaterdag 17 april 2021 15:20 schreef spoilert het volgende:
Dat mens met dat rooie petje is aardig aan het zuigen bij de PoPo, alleen niet op de goede manier.
Hebben ze al een paar keer met d'r gehad, haar "mannetje" heeft er ook al een paar keer weggetrokken bij de politie.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Popo had even een gesprekje met haar.
Voetbalveld? Het is de Weenatunnel langs Rotterdam CS.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:23 schreef Starhopper het volgende:
Aan de andere kant van de tunnel is een voetbalveld. Zullen ze daar naartoe gaan?
WIJ ZIJN NEDERLANDquote:Op zaterdag 17 april 2021 15:23 schreef StephanL het volgende:
Ze mogen niet door tunnel. Geblokt door paarden
Ja zie het nu ookquote:Op zaterdag 17 april 2021 15:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Voetbalveld? Het is de Weenatunnel langs Rotterdam CS.
Maar ze lopen er rechts langs, straks CS aan de linkerkant.
Moet je nagaan dat ze zichzelf over 30 jaar als 'veteraan' beschouwen omdat ze tegen de 'dictatuur' gestreden hebben.quote:
Dat wil Abu niet.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:29 schreef Starhopper het volgende:
Ze hadden ze beter door de tunnel kunnen laten lopen. Aan beide kanten afsluiten en dan iedereen met bussen afvoeren.
Helaasquote:
Was toch maar tot 4 uur en zie hier, het is voorbijquote:Op zaterdag 17 april 2021 15:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zouden ze weten dat ze weer bijna bij hun beginpunt zijn? En is de demonstratie dan afgelopen?
Als ze allemaal strak zouden staan van de koffie, verliep het allemaal niet zo vredig.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:36 schreef spoilert het volgende:
Ik zie weinig "koffie" drinken, iedereen heeft minimaal een halve liter in de handjes.
quote:
Hopelijk doet ie weer wat leuke uitspraken en halen ze hem weer opquote:Op zaterdag 17 april 2021 15:40 schreef spoilert het volgende:
Haha Opa Leo is net een paar dagen vrij en loopt gelijk weer te schreeuwen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |