Haha wat een grap is ditquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:00 schreef _serial_ het volgende:
Daar gaan we al
Testbewijs voor horeca, museum of evenement kost vanaf juli maximaal 7,50 euro
![]()
![]()
![]()
Het is een kunst op zich dat de overheid ondanks de miljoenen veelbelovende vaccins die nu worden gezet het voor elkaar krijgt om een vooruitzicht neer te zetten waar veel mensen een grafhekel aan beginnen te krijgen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als ik terugdenk vind ik het ergens wel apart. Tijdens die eerste lockdown vorig voorjaar vond ik het al zo lang duren. Toch een vrij normale zomer (in onze ogen) gehad. Binnen 2 maanden waren we er eigenlijk vanaf.
Nu echt al maanden kwijt. We hebben dit jaar wellicht meer zicht op een uitweg (het vaccineren), maar als ik terug kijk is het voor mij persoonlijk vrij duidelijk dat 2020 geen weggegooid jaar was. 2021 is dat voor mij wel. En die enorme focus op de testmaatschappij geeft mij nou niet bepaald de indruk dat we snel weer op het niveau van vorige zomer gaan zitten.
Koopje toch, is maar 30 euro extra als je met kinderen gaat.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:00 schreef _serial_ het volgende:
Daar gaan we al
![]()
![]()
![]()
Ik zal me zelf puur laten testen voor een vakantie. Zo wanhopig voor een vakantie ben ik wel. Heb ik er wel voor over, al zou ik het enorm raar vinden als dat komende zomer wel opeens een vereiste is t.o.v. vorige zomer.quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:56 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Amen.
Ook een van de redenen dat ik zelf niet actief mee ga werken aan toegangstesten. En ik hoop dat met mij velen dat gaan doen. Met het testcircus in mijn achterhoofd ga je bijna denken dat je straks in de zomer in het buitenland beter af bent, ik hoop natuurlijk van niet, en dat ze snel de stekker uit dat circus trekken.
Dit is de verplichte quarantaine bij inreizen vanuit hoogrisicogebieden.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
Klinkt goed. Komen we er over 2 maanden achter dat het toch niet handhaafbaar is en dat 't makkelijker is om een enkelband te doen bij iedereen die positief getest is?
De 'oplossing' voor mensen is natuurlijk simpel. Gewoon niet testen.
Kijk, dat is goed te doenquote:
Per 40 uur. Wil je een keer naar Monkeytown met de kleine, uit eten en een keer naar de bioscoop oid? Dit gaat al gauw tussen de 100 en 200,- per maand kosten.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah. Dat is voor een “standaard” gezin 30¤...
Ridicuul.
Vanaf juli is toch elke volwassene in Nederland al (deels) beschermdquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:00 schreef _serial_ het volgende:
Daar gaan we al
![]()
![]()
![]()
Zagen we gelukkig niet aankomen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:00 schreef _serial_ het volgende:
Daar gaan we al
![]()
![]()
![]()
VANAF JULIquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:00 schreef _serial_ het volgende:
Daar gaan we al
![]()
![]()
![]()
Ik zou toch zweren dat ik De Jonge gisteren tegen Van Haga had horen beloven dat dat 0,0 zou kosten voor burger én ondernemer.quote:
Ik vroeg me dit ook af, dus maar even gemaakt:quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:36 schreef maan_man het volgende:
[..]
Is dat zo? Hoe reëel is die kans? Zijn daar cijfers van?
De kans is zeker te groter dan bij een 25 jarige, maar dat maakt de kans nog niet reëel. Hoe groot is die kans 1 op 10, 1 op 100, 1 op 1000, 1 op 10.000,....
Mmm, terugdenkend aan de ticketprijs van een dagje museum vorig jaar ben je dan zowat 50% extra kwijt, en dan moet je nog een testmolen door en je alsnog aan allerlei maatregelen ter plekke houden. Doei.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:00 schreef _serial_ het volgende:
Daar gaan we al
![]()
![]()
![]()
Ja en als je jezelf wilt vaccineren mag het niet van de overheid vanwege de 'bijwerkingen'quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zagen we gelukkig niet aankomen.
Durven ze straks dan nog steeds te beweren dat vaccineren een vrije keuze is? Als niet gevaccineerde krijg je gewoon een hoop extra kosten die gevaccineerden niet hoeven te maken (waarschijnlijk). Dat is voor heel Nederland kut, maar vooral voor de gezinnen die al krap zitten en elke euro moeten tellen. Even snel naar het zwembad met je kind? Nee, kan niet, want dat geld hebben we niet.
Dat ze hier mee wegkomen joh.
Daarom gaat Hugo voor 48 uur, ondanks dat het OMT het afraadt.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:06 schreef Noek het volgende:
Het lijkt mij meer een gedoe om op vrijdag iedereen getest te krijgen bijv. 24 uur geldig toch?
Tijdens dat testen voor toegang kon dat in elk geval niet.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:06 schreef Tijn het volgende:
Hoe zit het dan als je gevaccineerd bent? Krijg je dan een permanent testbewijs, of wat?
In juni klopt dat ook.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:07 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat ik De Jonge gisteren tegen Van Haga had horen beloven dat dat 0,0 zou kosten voor burger én ondernemer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |