abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 08:02:53 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199022645
.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 08:05:50 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199022662
Kerstmarkt? Nee hoor, een Corona teststraat. Je moet wat als er weinig container-units meer zijn :+

https://www.ndr.de/fernse(...)n,hallonds65090.html

En na het lezen van de titel: kennen/gebruiken jullie het Nederlandse woord boede ook? Ik vind het ook mooi woord.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 16 april 2021 @ 08:08:40 #3
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199022677
Nooit van gehoord :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199022697
Ook nooit van gehoord @derLudolf

@FutureFairytale :* beterschap!
Word maar vooral boos op het virus en eventueel op je bedrijf, zeg ik die gisteravond buiten gesport heb O-)

@sigme mooi weer! O+ hier hadden we gisteravond ook een heel mooie zonsondergang, voor wat je er middenin de stad van kan zien tenminste.

@minilot die verhuizing klinkt hevig frustrerend en ik hoop dat het allemaal snel voorbij is! En beterschap aan de vriend van je moeder :o :X
Ik had niet helemaal meegekregen wat je nu aan het doen was met hardlopen. Ook meer snelheid of toch kilometers toevoegen?

Flauwvallen: nooit gedaan. Slaapwandelen wel vaak, dus dat compenseert. :+
pi_199022745
@Tele6 Drie keer hardlopen per week, woensdag fartlek-intervallen (zo'n 12km), vrijdag temporun (5km) en zondag duurloop van opbouwende lengte (aanstaande zondag 23km). En jij momenteel? :) *O*
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 08:22:38 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199022752
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 08:21 schreef minilot het volgende:
fartlek-intervallen (zo'n 12km)
Dan eet je eerste Chili con carne of siepelhachee?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 april 2021 @ 08:23:51 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199022755
Ik doe morgen maar een korte wandeling. Plantage Middenlaan - Diemen 8km cq Etappe 1 van het Westerborkpad. Nog wat meer te doen dit weekend

Kinderdijk is nu gepland op 26 april :) en wellicht die week nog wat meer van het Floris V-pad.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_199022760
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 08:21 schreef minilot het volgende:
@:Tele6 Drie keer hardlopen per week, woensdag fartlek-intervallen (zo'n 12km), vrijdag temporun (5km) en zondag duurloop van opbouwende lengte (aanstaande zondag 23km). En jij momenteel? :) *O*
Tot welke afstand ga je opbouwen? Op een gegeven moment ben je dan toch 3 uur aan het rennen of zo?

Ik hou het bij ongeveer 20 km voor mijn duurlopen, en doe doordeweeks 1x intervallen en 1x een kortere duurloop, op aanraden van iemand uit het hardlooptopic. O+ Ik heb nu twee keer de intervallen gedaan die zij had aangeraden en het is eigenlijk best leuk zolang het weer een beetje meewerkt. (De eerste keer was sneeuwstorm }:| ).
Oh en die kortere duurloop vervalt nog wel eens, zoals deze week omdat ik van het wetenschappelijke onderzoek waar ik gisteren proefpersoon was gisteren en vandaag niet 's ochtends mocht sporten o|O maar ik mocht ook niet op de fiets naar de locatie komen, dus ik heb een goeie 45 minuten kunnen wandelen *G*

Zaterdag ga ik nieuwe hardloopschoenen uitzoeken *G* O+
pi_199022794
Goedemorgen. Ik droomde dat het zaterdag was. Gelukkig is het vrijdag. Ik had om 2.00 ineens enorm veel inspiratie voor mijn werkproject dus ik ga er vandaag graag mee verder.

Beterschap FFT :* Ik zou me principieel ziekmelden als ik jou was. En een andere baan zoeken. Bedrijven die zo om gaan met de gezondheid van hun medewerkers verdienen jou niet. Maar goed, dat vind ik al jaren ;) Hoe ze met de pandemie om gaan was natuurlijk voor niemand een verrassing.

@minilot, gaat lekker met die kleine familie van jou. Ik moest grinniken om de big shoppers en alle whatsappjes om pollepels enzo.
Spoilers!
pi_199022795
@Tele6 Ondergrens voor ultramarathons zit op 50km en dat lijkt me wel geinig om te bereiken, maar ik zie wel hoe ver ik kom. Mijn huidige schema reikt tot marathonafstand begin september :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_199022835
En de 2e wandeldate die deze week niet door kan gaan vanwege wachten op een uitslag -O-
pi_199022857
@minilot stiekem een beetje moeten gniffelen om je spoiler.

Zo te horen is hier het echte verhuizen bij de buren nu ook aan de gang (ookal zie ik al een maand lang elke week 1 verhuiswagen). Hoor al een uur lang veel herrie :O
pi_199022873
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 08:30 schreef minilot het volgende:
@:Tele6 Ondergrens voor ultramarathons zit op 50km en dat lijkt me wel geinig om te bereiken, maar ik zie wel hoe ver ik kom. Mijn huidige schema reikt tot marathonafstand begin september :)
Je hebt meegekregen dat de standaard manier om naar een marathon toe te werken niet is om elke week je duurloop een km langer te maken, hè?
Het idee is dat je wel je weektotaal aan kilometers hoog houdt en dat je een hoop aan snelheid werkt, en dat dan die 42 km er wel in zit. Als je op een gegeven moment duurlopen van 3 uur loopt elke week, ben je veel te lang aan het lopen en dan veel te lang aan het herstellen, en kom je niet meer productief aan je andere trainingen toe.

Veel marathonlopers lopen NOOIT verder dan 30k voordat ze aan de marathonwedstrijd meedoen, of misschien 35 km als ze een ervaren loper zijn (bron, andere bron).

Ik hoop dat je jezelf niet overtraint/blesseert :*
pi_199022953
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 08:38 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Je hebt meegekregen dat de standaard manier om naar een marathon toe te werken niet is om elke week je duurloop een km langer te maken, hè?
Het idee is dat je wel je weektotaal aan kilometers hoog houdt en dat je een hoop aan snelheid werkt, en dat dan die 42 km er wel in zit. Als je op een gegeven moment duurlopen van 3 uur loopt elke week, ben je veel te lang aan het lopen en dan veel te lang aan het herstellen, en kom je niet meer productief aan je andere trainingen toe.

Veel marathonlopers lopen NOOIT verder dan 30k voordat ze aan de marathonwedstrijd meedoen, of misschien 35 km als ze een ervaren loper zijn (bron, andere bron).

Ik hoop dat je jezelf niet overtraint/blesseert :*
Het opbouwen gaat om de week: de ene zondag korte duurloop van tussen de tien en twaalf kilometer, de zondag erna dan weer een stukje verder dan de vorige lange duurloop en aankomende zondag is dus de 23km aan de beurt :)

Verschil zit wel tussen trainen voor een daadwerkelijke marathonwedstrijd met bijbehorende progressie in snelheid en gewoon kalme duurloopjes steeds verder uitbreiden. Het eerste is veel belastender dan het tweede, en ik ben op geen enkele wijze van plan in september een marathon op wedstrijdtempo te lopen, het lijkt me gewoon leuk om vijftig kilometer of meer op mijn gemak te kunnen hollen, niet te snel, lekker rondkijken, niks superuitputtends.

Aangezien ik volgens mij een aardige looptechniek heb met midden/voorvoetlanding en erg gewend ben aan barefootachtig schoeisel met nul demping en het tot nu toe zonder wat voor pijntje dan ook gaat, maak ik me niet teveel zorgen :) Ik heb een wat andere aanpak dan de doorsnee hardloper die naar de 41km toe wil ;)

Van die ultramarathonhippies lopen gerust drie keer per week zeventig kilometer voordat ze hun ontbijt op hebben, ik zit niet helemaal in de mindset van de marathonafstand als ultieme uitdaging zien ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_199022993
Mogge!

Ach wat een rotnieuws @FutureFairytale hopelijk blijft het bij een grieperig gevoel. Maar minimaal 2x per dag melden hoor. En natuurlijk je ziek melden. Misschien heel slecht maar die directie "gun" je ook wat

Fijn van de verhuizende buren @Sarabi. Hopelijk na vandaag echt weg. Wel jammer van de wandeldate

Die verhuizing van je moeder @minilot _O-

En ik heb zo lekker geslapen, al een paar dagen. Ik slaap wel vaker erg lekker maar heb altijd last van m'n lijf bij het wakker worden. Toen schoot me te binnen dat ik nog een nieuwe "rol" had voor in mijn kussen. De oude bleek helemaal verpulverd :o dus daar kwam nul ondersteuning vandaan. Merkte woensdagavond meteen verschil.. En nu word ik wakker met wel een stijf lichaam maar geen enorme pijn meer.
We have far more in common than that which devides us..
pi_199023065
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 08:48 schreef minilot het volgende:

[..]

Het opbouwen gaat om de week: de ene zondag korte duurloop van tussen de tien en twaalf kilometer, de zondag erna dan weer een stukje verder dan de vorige lange duurloop en aankomende zondag is dus de 23km aan de beurt :)

Verschil zit wel tussen trainen voor een daadwerkelijke marathonwedstrijd met bijbehorende progressie in snelheid en gewoon kalme duurloopjes steeds verder uitbreiden. Het eerste is veel belastender dan het tweede, en ik ben op geen enkele wijze van plan in september een marathon op wedstrijdtempo te lopen, het lijkt me gewoon leuk om vijftig kilometer of meer op mijn gemak te kunnen hollen, niet te snel, lekker rondkijken, niks superuitputtends.

Aangezien ik volgens mij een aardige looptechniek heb met midden/voorvoetlanding en erg gewend ben aan barefootachtig schoeisel met nul demping en het tot nu toe zonder wat voor pijntje dan ook gaat, maak ik me niet teveel zorgen :) Ik heb een wat andere aanpak dan de doorsnee hardloper die naar de 41km toe wil ;)

Van die ultramarathonhippies lopen gerust drie keer per week zeventig kilometer voordat ze hun ontbijt op hebben, ik zit niet helemaal in de mindset van de marathonafstand als ultieme uitdaging zien ;)
Uiteindelijk doe jij wat goed voelt voor jou natuurlijk ^O^

Ik vind het alsnog wel grappig dat in de artikelen over ultramarathontraining ze het er ook over hebben dat je nooit de hele afstand in één keer gaat lopen van tevoren. En dat je krachttraining nodig gaat hebben. })
(Al zou je dan nog steeds op de goede weg zijn nu, want het lijkt erop dat die ultramarathon-programma's ervan uitgaan dat je al 30 km kan lopen, dus die zou je zelfs op kunnen pakken voordat je aan de marathon zit.)
pi_199023111
Dan nog @Tele6 is er nogal een verschil tussen trainen voor een wedstrijd en louter zeer rustige duurloopjes verder uitbreiden. Ik loop op zondag gemiddeld maar tussen de tien en elf kilometer per uur (grotendeels rond de 10km/u), als ik eenmaal thuis ben en gedouched en wat gegeten heb voel ik überhaupt niet meer dat ik net rond de twintig kilometer heb gehold. Heb er ook geen spierpijn van ofzo: het is een tempo waarop niet heel veel herstelwerkzaamheden nodig zijn ;)

Ja, die krachttraining is wel een dingetje. }:| Ik ben heus overtuigd van het nut, maar het komt er gewoon niet van. }:|

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 16-04-2021 09:07:12 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_199023194
Krachttraining :9
Zware dingen optillen :9
Hele zware dingen optillen :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199023229
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 08:50 schreef Kaatje1 het volgende:


Fijn van de verhuizende buren @:Sarabi. Hopelijk na vandaag echt weg. Wel jammer van de wandeldate


Wel fijn om te merken dat mijn vrienden het dus ook serieus nemen. Je zou ook kunnen denken het is buiten en op afstand dus ik hoef niets te laten weten.
Maar wel jammer dat het nu 2x deze week voorkomt :')
Achja gisteren wel een leuke online pubquiz met vrienden gedaan.
pi_199023230
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:07 schreef Lonaa het volgende:
Krachttraining :9
Zware dingen optillen :9
Hele zware dingen optillen :9
Ik denk dat het er misschien ook wel van zou komen als ik er daadwerkelijk tijd voor vrij zou maken hoor, het lijkt me momenteel best lekker. Maar ik ren niet voor niks voor dag en dauw; van 's morgens tot begin van de avond ben ik verder de hoofdoppasser van een peuter en later op de avond wil ik ook nog wel wat van mijn echtgenoot zien. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_199023261
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:09 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik denk dat het er misschien ook wel van zou komen als ik er daadwerkelijk tijd voor vrij zou maken hoor, het lijkt me momenteel best lekker. Maar ik ren niet voor niks voor dag en dauw; van 's morgens tot begin van de avond ben ik verder de hoofdoppasser van een peuter en later op de avond wil ik ook nog wel wat van mijn echtgenoot zien. :)
Ik snap het wel hoor. Je moet het wel als prioriteit zien. Als ik dat niet doe (en als ik niet ergens heen kan om het te doen, komt het er hier ook niet van.

In de categorie 'blij', woensdag deed ik PR op de clean en dat is mooi want ik zat psychisch vast op een gewicht. Alles boven dat gewicht was, in mijn hoofd, echt zwaar dus dat uh, kon ik dan niet. :')

Tilde nu 2,5 kg daarboven en dat was wel zwaar maar niet echt zwaar of heel zwaar, dus als ik die barriere in mijn hoofd kan elimineren denk ik dat ik significant meer kan tillen want kracht en techniek is er dus wel. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199023265
Oh @sigme, je ochtendfoto's! O+ Vast ook een boel vogelgekwetter erbij? O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_199023275
W00t @Lonaa, wat goed! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_199023278
Ik wil ook een sporthobby, maar ik ben altijd sjaak-afhaak na 2 weken.
pi_199023298
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 08:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Ach wat een rotnieuws @:FutureFairytale hopelijk blijft het bij een grieperig gevoel. Maar minimaal 2x per dag melden hoor. En natuurlijk je ziek melden. Misschien heel slecht maar die directie "gun" je ook wat

Fijn van de verhuizende buren @:Sarabi. Hopelijk na vandaag echt weg. Wel jammer van de wandeldate

Die verhuizing van je moeder @:minilot _O-

En ik heb zo lekker geslapen, al een paar dagen. Ik slaap wel vaker erg lekker maar heb altijd last van m'n lijf bij het wakker worden. Toen schoot me te binnen dat ik nog een nieuwe "rol" had voor in mijn kussen. De oude bleek helemaal verpulverd :o dus daar kwam nul ondersteuning vandaan. Merkte woensdagavond meteen verschil.. En nu word ik wakker met wel een stijf lichaam maar geen enorme pijn meer.
Heb me ziekgemeld. Vind het alleen klote voor mensen voor/met wie ik werk, niet directie.
Maar kan niet anders want ben slap, hoofdpijn en als ik nu op pc zit om afwezigheidsbericht te tikken beroerd.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199023305
Ik heb dit jaar eindelijk weer motivatie gevonden om onze thuis sportschool te gebruiken O+ heerlijk, snap niet dat ik het zo lang niet gedaan heb.
pi_199023308
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:13 schreef minilot het volgende:
W00t @:Lonaa, wat goed! *O*
Ja *O*

Nu blijven doen en 'wennen' aan het gewicht (in mijn hoofd). En oefenen met 'veel kg's boven mijn hoofd opvangen', omdat ik er in default vanuit ga dat ik dat niet red, dus niet 'klaar' ben om het gewicht op te vangen dus dan met slappe schouders doe en daar kom je tot zeker gewicht mee weg, maar niet meer echt als het om, zeg, 60 kg gaat.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199023311
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:14 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook een sporthobby, maar ik ben altijd sjaak-afhaak na 2 weken.
Ja, ik meestal ook hoor :Y J. is net zo. Ons huis is een kerkhof voor prematuur overleden hobbies: overal de restjes van niet-afgemaakte plannen en liefhebberijen die nooit een gewoonte zijn geworden :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_199023330
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:16 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb dit jaar eindelijk weer motivatie gevonden om onze thuis sportschool te gebruiken O+ heerlijk, snap niet dat ik het zo lang niet gedaan heb.
Zozo, een thuissportschool! Een soort thuisbibliotheek voor #fitgirls ;)
Wat heb je er allemaal staan dan?
Let me see you stripped down to the bone
pi_199023334
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:16 schreef minilot het volgende:

[..]

Ons huis is een kerkhof voor prematuur overleden hobbies
Mooi. Stil.
O+

Wel herkenbaar ook. Vind het nog steeds wonderlijk dat ik dat sporten al een aantal jaren volhou en ook steeds intenser leuk vind en uitvoer.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199023352
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:15 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Heb me ziekgemeld. Vind het alleen klote voor mensen voor/met wie ik werk, niet directie.
Maar kan niet anders want ben slap, hoofdpijn en als ik nu op pc zit om afwezigheidsbericht te tikken beroerd.
verstandig. Nu even goed aan jezelf denken.
Ja, jammer voor je collega's. Maar hopelijk merkt de directie nu wel de gevolgen van hun wanbeleid. Hoeveel zijn er nu ziek?
We have far more in common than that which devides us..
pi_199023357
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:16 schreef minilot het volgende:
Ja, ik meestal ook hoor :Y J. is net zo. Ons huis is een kerkhof voor prematuur overleden hobbies: overal de restjes van niet-afgemaakte plannen en liefhebberijen die nooit een gewoonte zijn geworden :')
Same. En toch begin ik met hetzelfde enthousiasme gewoon elke keer weer iets nieuws. O+ Al trap ik nooit meer in een sportschoolabonnement. Dan geef ik m'n geld toch liever uit aan iets dat ik weer achterin de kast kan gooien.
pi_199023366
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:17 schreef minilot het volgende:

[..]

Zozo, een thuissportschool! Een soort thuisbibliotheek voor #fitgirls ;)
Wat heb je er allemaal staan dan?
Geen fitgirl hier hoor :D gewoon hobbyspullen van soms zelfs 20jaar oud.
Maar er staat een loopband, crosstrainer, hometrainer en een huge ass krachtstation.
Verder is er eventueel ook een plekje voor een yogamatje en laptop om dat soort oefeningen te doen. Maar die zijn niet favoriet.
pi_199023410
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:16 schreef minilot het volgende:

[..]

. Ons huis is een kerkhof voor prematuur overleden hobbies:
Dit dus helemaal. Verbaas mezelf iedere keer weer wanneer ik een kledingstuk gemaakt heb. Nu al ruim twee jaar er mee bezig en het verveelt nog steeds niet.
Maar oh wat heb ik al veel weggegooid.
We have far more in common than that which devides us..
pi_199023445
Op het moment is alles onderweg om dit te gaan maken. Of nouja, het ligt al bij het DHL-punt, ik hoop het vooral op tijd op te mogen halen. :') Deze vond ik cute. Daarna misschien eens haken proberen. Ik moet ook nog met epoxy aan de slag. En ik ga voor de bruiloft ook eigen zeep maken. :D Maarja, dat is dus allemaal niet echt sportief.

pi_199023468
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:26 schreef Myraela het volgende:
Op het moment is alles onderweg om dit te gaan maken. Of nouja, het ligt al bij het DHL-punt, ik hoop het vooral op tijd op te mogen halen. :') Deze vond ik cute. Daarna misschien eens haken proberen. Ik moet ook nog met epoxy aan de slag. En ik ga voor de bruiloft ook eigen zeep maken. :D Maarja, dat is dus allemaal niet echt sportief.

[ afbeelding ]
Heb je al haaknaalden? Anders kan ik mijn set zo opsturen. Heb 2 jaar geleden een set gekocht, maar mijn handen kunnen het niet.
We have far more in common than that which devides us..
pi_199023495
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb je al haaknaalden? Anders kan ik mijn set zo opsturen. Heb 2 jaar geleden een set gekocht, maar mijn handen kunnen het niet.
Nog niet, maar ik heb al wel een setje besteld. :Y
pi_199023500
Jammer FFT. Het is toch een natuurlijke reactie dat je boos bent om alles?
Blijf er niet in hangen! Komt / kan iemand noodzakelijke boodschappen voor je doen?
Voorspoedig herstel gewenst💐

“Ggd Utrecht gaat tot laat in de avond vaccineren” ...@Candaasje
Ga je nog late diensten draaien ook! Zal wel gebeuren als avondklok is geweest.

Sjonge minilot...wat een gedoe met je moeders verloofde en je moeders verhuizing.
Misschien tijd om haar even streng en liefdevol toe te spreken.
Zij zit natuurlijk te stressen. Heeft zij in die korte tijd al een sociaal leven daar?
In coronatijden en als enigrante. (Zij wilde zo graag in haar eigen dorp blijven na je vaders overlijden.)

Vanmiddag komt de tuinmeneer het postzegeltje gazon verticuteren. En er staan nog wat minor klusjes gepland voor mijzelve.
pi_199023505
Herkenbaar ja, die nooit afgemaakte hobbyprojectjes :P

Ik krijg van jullie verhalen en het zonnetje dat buiten schijnt, toch wel steeds meer zin om eens te kijken of buiten hardlopen toch niks voor mij is. Want die sportscholen blijven nog wel even dicht en met onregelmatige diensten wordt dat ook al weer lastiger straks. Tele, Mini, wat zijn nu echt goede schema's om mee te beginnen? Foolproof voor iemand die echt nooit hardloopt? En dan wil ik ook nog eens op m'n 'barefootschoeisel' gaan lopen, dus dat is ook weer even rustig opbouwen. :)

(Vandaag alleen natuurlijk buikpijn }:| dus ik hoop dat dat wat wegtrekt.)

@minilot en die verhuisfamiliestruggles :X

Beterschap FFT! :* Mooi shit, nu maar eerst goed uitzieken.
pi_199023535
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:31 schreef AnneX het volgende:
Jammer FFT. Het is toch een natuurlijke reactie dat je boos bent om alles?
Blijf er niet in hangen! Komt / kan iemand noodzakelijke boodschappen voor je doen?
Voorspoedig herstel gewenst💐

“Ggd Utrecht gaat tot laat in de avond vaccineren” ...@:Candaasje
Ga je nog late diensten draaien ook! Zal wel gebeuren als avondklok is geweest.

Ja, had ik al rekening mee gehouden :Y .
Al vanaf 21 april gaan ze een pilot draaien tot 23:45 uur open, (medische handeling, dus je mag met een verklaring dan je vaccinatie gaan halen). Ik hoorde ook al dat het met oog op de Ramadan gedaan werd, maar dat was misschien meer een gerucht dan feit. (Maar kan me voorstellen dat het veel flauwvallende mensen scheelt als ze eerst even hebben gegeten ;) )
pi_199023539
Ik vind het simpele en overbekende couch-to-5k-schema echt helemaal dikke prima @Candaasje - zo tof om binnen een paar weken progressie te zien en het gaat echt uit van nul komma nul conditie O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_199023544
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nog niet, maar ik heb al wel een setje besteld. :Y
Ah jammer, net te laat. Mocht er iets mis gaan, hier ligt een set klaar
We have far more in common than that which devides us..
pi_199023560
@AnneX Een boel sociaal leven al wel daar ja, die vriend van haar is dikke maatjes met al z'n buren en er is een hoop in de buurt wonende familie en iedereen gaat de hele tijd coronanegerend bij elkaar op de koffie en bij elkaar eten, dus dat zit wel snor. :+ Mijn moeder is al helemaal close met de overbuurvrouw die vanuit de boerderette eieren en kaas verkoopt, die zijn de halve dag met elkaar aan het theeleuten. ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_199023572
@Lonaa wat ben je góed bezig en je blijft lol houden in het sporten.

De sportschool heeft het hele pand al aangepast qua coaten met oppervlakte reiniging (?) en qua airco die al top was.
Desondanks dus buiten sporten: tent ernaast gebouwd. Nu de tuin op de schop, grotere tent, toestellen naar buiten en slots om te komen trainen voor een beperkt aantal mensen.
Filmpjes en mails om de leden te blijven motiveren.
pi_199023580
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:34 schreef minilot het volgende:
Ik vind het simpele en overbekende couch-to-5k-schema echt helemaal dikke prima @:Candaasje - zo tof om binnen een paar weken progressie te zien en het gaat echt uit van nul komma nul conditie O+
Top! Ik ga eens zoeken of daar een app voor is, want ik ben getuige mijn diverse afgebakken kneiterharde broodjes niet zo goed met tijd bijhouden als ik ondertussen afgeleid ben :')
  vrijdag 16 april 2021 @ 09:40:11 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199023607
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, had ik al rekening mee gehouden :Y .
Al vanaf 21 april gaan ze een pilot draaien tot 23:45 uur open, (medische handeling, dus je mag met een verklaring dan je vaccinatie gaan halen). Ik hoorde ook al dat het met oog op de Ramadan gedaan werd, maar dat was misschien meer een gerucht dan feit. (Maar kan me voorstellen dat het veel flauwvallende mensen scheelt als ze eerst even hebben gegeten ;) )
Ik hoop vooral eigenlijk dat mensen die de Ramadan doen en Covid oplopen op wat voor manier dan ook, het vasten verbreken/pauzeren en goed voor hun lijf zorgen

Over het algemeen zijn de islamieten in Nederland een laag sociaaleconomische groep die veel ziektelast ervaart door het oplopen van Covid en ook meer kans heeft erop (door genen, door werk, door sociale contacten).
En niet het beste voor zichzelf zorgt in dit soort tijden als de Ramadan gaande is.
Hoop dat imams hier extra educatie en ondersteuning in gaan bieden komende maand.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199023611
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:38 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Top! Ik ga eens zoeken of daar een app voor is, want ik ben getuige mijn diverse afgebakken kneiterharde broodjes niet zo goed met tijd bijhouden als ik ondertussen afgeleid ben :')
Ik heb destijds deze gebruikt, ging prima ^O^
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.c25k
Let me see you stripped down to the bone
pi_199023631
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:36 schreef minilot het volgende:
@:AnneX Een boel sociaal leven al wel daar ja, die vriend van haar is dikke maatjes met al z'n buren en er is een hoop in de buurt wonende familie en iedereen gaat de hele tijd coronanegerend bij elkaar op de koffie en bij elkaar eten, dus dat zit wel snor. :+ Mijn moeder is al helemaal close met de overbuurvrouw die vanuit de boerderette eieren en kaas verkoopt, die zijn de halve dag met elkaar aan het theeleuten. ^O^
Gelukkig dus aanspraak!
Al die vragen omdat ik het fascinerend vind ( en ook wel bewonder) dat zij zo haar leven omgooit. Ik ken er wel meer en dan is het al een aantal malen omdat men een jeugdliefde of jeugdvriend tegenkomt. Hoppa, bijv. de huisarts die naar Drenthe ‘emigreert’ ( en dan weer hier wordt begraven).
pi_199023662
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:40 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik hoop vooral eigenlijk dat mensen die de Ramadan doen en Covid oplopen op wat voor manier dan ook, het vasten verbreken/pauzeren en goed voor hun lijf zorgen

Over het algemeen zijn de islamieten in Nederland een laag sociaaleconomische groep die veel ziektelast ervaart door het oplopen van Covid en ook meer kans heeft erop (door genen, door werk, door sociale contacten).
En niet het beste voor zichzelf zorgt in dit soort tijden als de Ramadan gaande is.
Hoop dat imams hier extra educatie en ondersteuning in gaan bieden komende maand.
Zouden de imams zèlf ook de educatie en ondersteuning krijgen? En staan zij er open voor? vraag ik mij af. Zij hebben wel enige / zware verantwoording voor hun ‘kudde’.
Op twitter las ik dat iemands hoogbejaarde moeder diep in het Marokkaanse zuiden was gevaccineerd, toen men hier nog ongeveer moest beginnen.
M.a.w. zó wereldvreemd is de Islamitische wereld niet. Mag ik aannemen.
pi_199023695
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:40 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik hoop vooral eigenlijk dat mensen die de Ramadan doen en Covid oplopen op wat voor manier dan ook, het vasten verbreken/pauzeren en goed voor hun lijf zorgen

Over het algemeen zijn de islamieten in Nederland een laag sociaaleconomische groep die veel ziektelast ervaart door het oplopen van Covid en ook meer kans heeft erop (door genen, door werk, door sociale contacten).
En niet het beste voor zichzelf zorgt in dit soort tijden als de Ramadan gaande is.
Hoop dat imams hier extra educatie en ondersteuning in gaan bieden komende maand.
Ik help het je hopen, maar ik vrees het ergste. Ik woon in een wijk met veel islamieten (de moskee staat hier ook om de hoek) en ook wel veel mensen met een zwakkere economische status, en laten we het zo zeggen; ik vermijd de dichtstbijzijnde supermarkt hier bewust omdat Covid-19 hier niet echt lijkt te bestaan. In andere delen van deze gemeente is dat ook wel, maar naar mijn idee wel minder sterk.
pi_199023729
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:44 schreef AnneX het volgende:

[..]

Zouden de imams zèlf ook de educatie en ondersteuning krijgen? En staan zij er open voor? vraag ik mij af. Zij hebben wel enige / zware verantwoording voor hun ‘kudde’.
Wat ik begreep sommige imams wel en sommigen niet. Net als de gristelijken die zich ook niet aan de regels/adviezen wilden/wensten te houden.

In mijn kring is iedereen best wel voorzichtig en na wat initiele "vaccin is gevaarlijk en ga je dood aan" en Soros geneuzel zit nu iedereen wel op het "ik wil een vaccinatie".
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 16 april 2021 @ 09:55:22 #52
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199023772
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:44 schreef AnneX het volgende:

[..]

Zouden de imams zèlf ook de educatie en ondersteuning krijgen? En staan zij er open voor? vraag ik mij af. Zij hebben wel enige / zware verantwoording voor hun ‘kudde’.
Op twitter las ik dat iemands hoogbejaarde moeder diep in het Marokkaanse zuiden was gevaccineerd, toen men hier nog ongeveer moest beginnen.
M.a.w. zó wereldvreemd is de Islamitische wereld niet. Mag ik aannemen.
Alle ziekenhuizen waar ik gewerkt heb, in grote steden was dat, hadden heel actieve contacten met de imams en koepels uit de omgeving.
Scheelt enorm op je opnames op de interne geneeskunde afdeling als je geen tig ontregelde diabeten hebt door de Ramadan. En het is toch fijn als er minder geloofsgenoten overlijden of ziek worden door onverantwoord vasten.
Dus het loont beide kanten op.
De imams die ik kende waren enorm benaderbaar daarin.

Laag opgeleide islamieten hebben alleen best wel vaak niet goed voor ogen wat goed moslim zijn betekent. Namelijk goed voor jezelf zorgen, en alleen vasten als je lijf dat verantwoord aan kan.
Ziek zijn en vasten is vaak echt funest voor die groep en dat gaat bijzonder vaak fout.

Fatalisme als insteek in het leven helpt daar dan ook niet heel erg bij.

Vaccineren wordt wel gestimuleerd en ik geloof ook niet dat daar, met uitzonderingen natuurlijk, heel veel mensen op tegen zijn.
Pillen en de griepprik gingen we iig altijd goed in toen ik er nog werkte.

Wereldvreemd is de islamitische wereld zeker niet. Wel compléét andere ziektebeleving en kijk op gezondheid en leven/ziekte/dood.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 16 april 2021 @ 09:56:28 #53
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199023788
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik help het je hopen, maar ik vrees het ergste. Ik woon in een wijk met veel islamieten (de moskee staat hier ook om de hoek) en ook wel veel mensen met een zwakkere economische status, en laten we het zo zeggen; ik vermijd de dichtstbijzijnde supermarkt hier bewust omdat Covid-19 hier niet echt lijkt te bestaan. In andere delen van deze gemeente is dat ook wel, maar naar mijn idee wel minder sterk.
Check

De vertegenwoordiging in de ziekenhuizen word je ook écht niet vrolijk van
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199023865
De vele gereformeerden in dit SGP-dorp houden zich voor zover ik het kan beoordelen ook precies helemaal nergens aan..
Let me see you stripped down to the bone
pi_199023896
Ik las gisteren ook iets over prikken in ramadan tijd. Dan mag je dus overdag niets innemen. Maar omdat deze vaccinatie niet in een ader gaat maar in een spier is het geen verbreken van het vasten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_199023902
Even tweedehands jurkje oppikken bij afhaalpunt nu. :W Nog altijd zeer in mijn nopjes met de tip van @sigme over Vinted *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_199023910
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik las gisteren ook iets over prikken in ramadan tijd. Dan mag je dus overdag niets innemen. Maar omdat deze vaccinatie niet in een ader gaat maar in een spier is het geen verbreken van het vasten.
;( :W :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_199023918
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:07 schreef minilot het volgende:

[..]

;( :W :W
sorry
We have far more in common than that which devides us..
pi_199023976
Geeft niet Kaat, is mijn probleem, niet dat van jullie :*
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 16 april 2021 @ 10:14:17 #60
63722 z80
I fink you freaky
pi_199024002
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:37 schreef AnneX het volgende:
@:Lonaa wat ben je góed bezig en je blijft lol houden in het sporten.

De sportschool heeft het hele pand al aangepast qua coaten met oppervlakte reiniging (?) en qua airco die al top was.
Desondanks dus buiten sporten: tent ernaast gebouwd. Nu de tuin op de schop, grotere tent, toestellen naar buiten en slots om te komen trainen voor een beperkt aantal mensen.
Filmpjes en mails om de leden te blijven motiveren.
Ik blijf het gek vinden. Binnen sporten is verboden. In een gesloten tent is dan wel weer toegestaan want buiten.
Net zoals de 27 jaar regeling.
Blijkbaar hebben we last van een zeer intelligent virus. Deze kan klokkijken, kaartlezen, leeftijd bepalen op het jaar nauwkeurig en weet het verschil tussen binnen en buiten.
Want de landsgrens is een beperking. Kan zien of iemand vanuit Duitsland langer dan 24 uur in het buitenland geweest is. En maakt blijkbaar onderscheid tussen in een gebouw van steen en een afgesloten tent, en of daar gesport wordt door mensen die de 27 zijn gepasseerd.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 16 april 2021 @ 10:15:27 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199024018
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik las gisteren ook iets over prikken in ramadan tijd. Dan mag je dus overdag niets innemen. Maar omdat deze vaccinatie niet in een ader gaat maar in een spier is het geen verbreken van het vasten.
Ligt aan de precieze geloofsgroep en de mening van de imam erin :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199024037
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:14 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik blijf het gek vinden. Binnen sporten is verboden. In een gesloten tent is dan wel weer toegestaan want buiten.
Net zoals de 27 jaar regeling.
Blijkbaar hebben we last van een zeer intelligent virus. Deze kan klokkijken, kaartlezen, leeftijd bepalen op het jaar nauwkeurig en weet het verschil tussen binnen en buiten.
Want de landsgrens is een beperking. Kan zien of iemand vanuit Duitsland langer dan 24 uur in het buitenland geweest is. En maakt blijkbaar onderscheid tussen in een gebouw van steen en een afgesloten tent, en of daar gesport wordt door mensen die de 27 zijn gepasseerd.
je moet toch ergens grenzen zetten. Net als met autorijden, de een zou dat jonger beter kunnen de ander leert het nooit. BIj verkiezingen, de een kan op z'n 16e een goed doordachte keuze maken de ander heeft op z'n 30e geen flauw idee.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 16 april 2021 @ 10:17:50 #63
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199024049
Jongens jullie snappen toch de redenen rond die 27- sportregeling wel?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199024058
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:14 schreef z80 het volgende:
Blijkbaar hebben we last van een zeer intelligent virus.
Nee, we hebben vooral last van domme mensen.
pi_199024067
:')
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 16 april 2021 @ 10:19:01 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199024068
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:18 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, we hebben vooral last van domme mensen.
Dat zoebiezoe
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 16 april 2021 @ 10:19:51 #67
63722 z80
I fink you freaky
pi_199024079
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:17 schreef Molo het volgende:
Jongens jullie snappen toch de redenen rond die 27- sportregeling wel?
Nee totaal niet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_199024100
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:17 schreef Molo het volgende:
Jongens jullie snappen toch de redenen rond die 27- sportregeling wel?
The 27 Club?
  vrijdag 16 april 2021 @ 10:23:03 #69
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199024127
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:18 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, we hebben vooral last van domme mensen.
Sorry. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199024129
Ik vrees ook wel een beetje voor het massale knuffelgedrag na de eerste rondes 'massavaccinatie' ; je bent pas 7 dagen na de 2e vaccinatie beschermd*, en dan is er natuurlijk ook nog zoiets als infectiedruk/herd-immunity.

*tenzij infectie doorgemaakt
pi_199024185
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:23 schreef Candaasje het volgende:
Ik vrees ook wel een beetje voor het massale knuffelgedrag na de eerste rondes 'massavaccinatie' ; je bent pas 7 dagen na de 2e vaccinatie beschermd*, en dan is er natuurlijk ook nog zoiets als infectiedruk/herd-immunity.

*tenzij infectie doorgemaakt
Dat hoorde ik net op het nieuws. Dat het grootste deel van de gevaccineerde mensen gewoon de adviezen blijft volgen, om niet de mensen die nog geen vaccinatie hebben te besmetten. Maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 16 april 2021 @ 10:29:26 #72
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199024193
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:19 schreef z80 het volgende:

[..]

Nee totaal niet.
Afweging van het volgende
Sport is extreem belangrijk in een in ontwikkeling zijnde doelgroep qua lijf en geest

Die groep wordt niet tot nauwelijks ziek ervan

Kortom, de baten wegen enorm op tegen de lasten

Waarom de grens exact 27 is, geen idee, maar moet ergens liggen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 16 april 2021 @ 10:30:41 #73
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199024205
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:29 schreef Molo het volgende:

[..]

Afweging van het volgende
Sport is extreem belangrijk in een in ontwikkeling zijnde doelgroep qua lijf en geest

Die groep wordt niet tot nauwelijks ziek ervan

Kortom, de baten wegen enorm op tegen de lasten

Waarom de grens exact 27 is, geen idee, maar moet ergens liggen
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:21 schreef Candaasje het volgende:

[..]

The 27 Club?
Ik vind dit een prima reden. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199024218
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat hoorde ik net op het nieuws. Dat het grootste deel van de gevaccineerde mensen gewoon de adviezen blijft volgen, om niet de mensen die nog geen vaccinatie hebben te besmetten. Maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen
Ah, dat is wel positief (...) ^O^
pi_199024251
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:29 schreef Molo het volgende:

[..]

Afweging van het volgende
Sport is extreem belangrijk in een in ontwikkeling zijnde doelgroep qua lijf en geest

Die groep wordt niet tot nauwelijks ziek ervan

Kortom, de baten wegen enorm op tegen de lasten

Waarom de grens exact 27 is, geen idee, maar moet ergens liggen
Van mij hadden ze hem wel iets omhoog moeten stellen :P . Ik heb echt nog nooit zoveel lichamelijke kwaaltjes of verergering van bestaande kwaaltjes gehad als dit jaar geloof ik. Merk echt wel de invloed van veel minder bewegen, vriend merkt het ook aan zijn lijf. Niks levensbedreigende, en de leeftijd zal ook wel meespelen, maar het gaat nu opeens wel hard.
  vrijdag 16 april 2021 @ 10:39:34 #76
63722 z80
I fink you freaky
pi_199024307
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:29 schreef Molo het volgende:

[..]

Afweging van het volgende
Sport is extreem belangrijk in een in ontwikkeling zijnde doelgroep qua lijf en geest

Die groep wordt niet tot nauwelijks ziek ervan

Kortom, de baten wegen enorm op tegen de lasten

Waarom de grens exact 27 is, geen idee, maar moet ergens liggen
Dus mensen die de hele dag zittend werk hebben moeten maar kilo's gaan kweken en de conditie afbreken.
Dat is beter voor een gezonde samenleving?
Het lijkt er op dat dit precies is wat er nu in Duitsland gebeurd. Alle mogelijke sport in groepsverband is vanaf afgelopen november verboden. Daarvoor onder strikte regels nog wel mogelijk. Nu lopen de corona slachtoffers hier als een gek omhoog. Bijna een rechte lijn. En nu wat ik zo hoor niet de hoog risico groep. Wat eigenlijk ook te verwachten is als je mensen een verplichte minder gezonde leefstijl laat aanhouden. En als Berlijn zijn zin krijgt wordt dit nog een paar tanden erger.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_199024356
Ik denk dat de oplopende aantallen eerder te maken hebben met zich niet aan de adviezen houden dan aan niet sporten.
Lees net dat de "willem engel" van Noorwegen van de week is overleden aan corona. Die hield zich ook nergens aan en gaf ook feestjes. Daarvan zijn nu 12 directe besmettingen die zich vrolijk hebben gemengd onder familie, vrienden en collega's
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 16 april 2021 @ 10:45:13 #78
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199024371
Maar boven de 27 hoeft niet in te houden dat je spontaan helemaal niets meer doet aan beweging als je reguliere trainingen wegvallen natuurlijk. Nu heb ik wel de mazzel dat ik pre-pandemie al compleet over was op buitentrainingen in groepsverband met een vrij proactieve trainer die alle mazen opgezocht heeft, dat kon met wat aanpassingen redelijk normaal doorgaan, maar ook genoeg online opties en gewoon domweg wandelen/fietsen.

Stukje eigen verantwoording ook hoor. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 16 april 2021 @ 10:45:36 #79
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199024377
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]


[..]

Ik vind dit een prima reden. :7
De dood of de gladiolen _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 16 april 2021 @ 10:46:21 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199024384
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:39 schreef z80 het volgende:

[..]

Dus mensen die de hele dag zittend werk hebben moeten maar kilo's gaan kweken en de conditie afbreken.
Dat is beter voor een gezonde samenleving?
Het lijkt er op dat dit precies is wat er nu in Duitsland gebeurd. Alle mogelijke sport in groepsverband is vanaf afgelopen november verboden. Daarvoor onder strikte regels nog wel mogelijk. Nu lopen de corona slachtoffers hier als een gek omhoog. Bijna een rechte lijn. En nu wat ik zo hoor niet de hoog risico groep. Wat eigenlijk ook te verwachten is als je mensen een verplichte minder gezonde leefstijl laat aanhouden. En als Berlijn zijn zin krijgt wordt dit nog een paar tanden erger.
Het si een afweging, het is niet absoluut
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 16 april 2021 @ 10:47:17 #81
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199024391
Hoe dan ook, goed doen kunnen ze het toch niet. Catch22 ditdat.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 16 april 2021 @ 10:48:34 #82
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199024402
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe dan ook, goed doen kunnen ze het toch niet. Catch22 ditdat.
Er is wel een grens aan hoe belabberd je kunt besturen :T

Ik beantwoord trouwens tot nu toe vandaag alles op werk in Family Guy gifjes
Brood en spelen moet je maar zelf creëeren *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199024404
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar boven de 27 hoeft niet in te houden dat je spontaan helemaal niets meer doet aan beweging als je reguliere trainingen wegvallen natuurlijk. Nu heb ik wel de mazzel dat ik pre-pandemie al compleet over was op buitentrainingen in groepsverband met een vrij proactieve trainer die alle mazen opgezocht heeft, dat kon met wat aanpassingen redelijk normaal doorgaan, maar ook genoeg online opties en gewoon domweg wandelen/fietsen.

Stukje eigen verantwoording ook hoor. :+
Het is misschien een simpele training, maar Nederland in Beweging is voor de niet sportieven ook prima. Verder probeer ik ook iedere dag te wandelen of fietsen. Niet alleen voor beweging maar ook om buiten te zijn.
En binnen heb ik gelukkig ook nog wat oefeningen die ik kan doen.
Misschien niet zo intensief als de normale trainingen, maar je hoeft niet te blijven zitten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_199024448
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:39 schreef z80 het volgende:

[..]

Dus mensen die de hele dag zittend werk hebben moeten maar kilo's gaan kweken en de conditie afbreken.
Dat is beter voor een gezonde samenleving?
Het lijkt er op dat dit precies is wat er nu in Duitsland gebeurd. Alle mogelijke sport in groepsverband is vanaf afgelopen november verboden. Daarvoor onder strikte regels nog wel mogelijk. Nu lopen de corona slachtoffers hier als een gek omhoog. Bijna een rechte lijn. En nu wat ik zo hoor niet de hoog risico groep. Wat eigenlijk ook te verwachten is als je mensen een verplichte minder gezonde leefstijl laat aanhouden. En als Berlijn zijn zin krijgt wordt dit nog een paar tanden erger.
Maar er zijn toch nog genoeg opties om wel te bewegen?
Misschien minder leuk maar het is niet alsof ze je vastbinden aan je stoel.
pi_199024463
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik denk dat de oplopende aantallen eerder te maken hebben met zich niet aan de adviezen houden dan aan niet sporten.
Lees net dat de "willem engel" van Noorwegen van de week is overleden aan corona. Die hield zich ook nergens aan en gaf ook feestjes. Daarvan zijn nu 12 directe besmettingen die zich vrolijk hebben gemengd onder familie, vrienden en collega's
Ik zal maar niet zeggen wat ik denk :+
  vrijdag 16 april 2021 @ 10:53:29 #86
63722 z80
I fink you freaky
pi_199024468
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar boven de 27 hoeft niet in te houden dat je spontaan helemaal niets meer doet aan beweging als je reguliere trainingen wegvallen natuurlijk. Nu heb ik wel de mazzel dat ik pre-pandemie al compleet over was op buitentrainingen in groepsverband met een vrij proactieve trainer die alle mazen opgezocht heeft, dat kon met wat aanpassingen redelijk normaal doorgaan, maar ook genoeg online opties en gewoon domweg wandelen/fietsen.

Stukje eigen verantwoording ook hoor. :+
Ik woon in Duitsland. Buiten sporten is enkel toegestaan met eigen huishouden zonder begeleiding. En met een max van 5 personen. De mazen van de wet, zoals sporten in een tent of met wat groter afstand er tussen bestaan hier niet.
Ja ik loop tegenwoordig als het even kan dagelijks. Maar ben wel de nodige kilo's aan spiermassa kwijt. En merk ook dat de nodige gewrichten\spieren vast gaan zitten en meer pijnlijk worden.
En de kop leegmaken door verplicht met de groep aan een oefening bezig te zijn is ook compleet weg. Ook niet bepaald goed voor de gezondheid.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_199024486
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:14 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik blijf het gek vinden. Binnen sporten is verboden. In een gesloten tent is dan wel weer toegestaan want buiten.
Net zoals de 27 jaar regeling.
Blijkbaar hebben we last van een zeer intelligent virus. Deze kan klokkijken, kaartlezen, leeftijd bepalen op het jaar nauwkeurig en weet het verschil tussen binnen en buiten.
Want de landsgrens is een beperking. Kan zien of iemand vanuit Duitsland langer dan 24 uur in het buitenland geweest is. En maakt blijkbaar onderscheid tussen in een gebouw van steen en een afgesloten tent, en of daar gesport wordt door mensen die de 27 zijn gepasseerd.
Echt dit soort posts ga ik zo ontzettend slecht op, jezuschristusjozefmariagodbewaarme. Manmanman echt. Wat de fuck dan, maar helemaal niks doen WaNT HeT ViRUs kAN GeEn STaaRTdeLINgen BAHAHAHAHAHH.

Inmiddels ben ik sowieso schijtziek van onze neiging om te denken dat onze mening er toe doet op onderwerpen waar we totaal niet gehinderd zijn door enige kennis en hoop ik dat iedereen snel iemand tegenkomt die dat er uit ramt.

Wat je mening over welke maatregel ook is. Het feit dat we allemaal vinden dat wij het er (zelden gehinderd door kennis) niet mee eens zijn en we ons er dus ook niet aan gaan houden (met dit soort nounounuzegiktogietsslimsoniedan? onderbouwingen) heeft het slechter gemaakt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 16 april 2021 @ 10:54:55 #88
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199024489
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Het is misschien een simpele training, maar Nederland in Beweging is voor de niet sportieven ook prima. Verder probeer ik ook iedere dag te wandelen of fietsen. Niet alleen voor beweging maar ook om buiten te zijn.
En binnen heb ik gelukkig ook nog wat oefeningen die ik kan doen.
Misschien niet zo intensief als de normale trainingen, maar je hoeft niet te blijven zitten.
Ja, daarom. :Y Tuurlijk is het veel prettiger om je normale dingen te kunnen doen, maar na een jaar dit geneuzel is een beetje zelf initiatief nemen om in ieder geval te blijven bewegen wel handiger.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199024495
Goed. Koffie.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 16 april 2021 @ 10:55:47 #90
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199024505
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goed. Koffie.
Topidee.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199024543
Ik voel me zo dom. Ik kan niet eens normaal iets in Paint maken. Ik wil witte letters op een rood vlak. Lukt niet.
Spoilers!
pi_199024552
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:53 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik woon in Duitsland. Buiten sporten is enkel toegestaan met eigen huishouden zonder begeleiding. En met een max van 5 personen. De mazen van de wet, zoals sporten in een tent of met wat groter afstand er tussen bestaan hier niet.
Ja ik loop tegenwoordig als het even kan dagelijks. Maar ben wel de nodige kilo's aan spiermassa kwijt. En merk ook dat de nodige gewrichten\spieren vast gaan zitten en meer pijnlijk worden.
En de kop leegmaken door verplicht met de groep aan een oefening bezig te zijn is ook compleet weg. Ook niet bepaald goed voor de gezondheid.
Je doet nu net alsof ze nu aan het z80 pesten zijn. Ergens moeten er grenzen gezet worden. Net als vaccinatie. Ik krijg AZ niet omdat ik over 3 maanden "pas" 60 word. Vertel mij eens wat mijn lijf anders is in 3 maanden. Maar ik begrijp wel dat ze ergens een streep moeten zetten.

Alles aan trainingen komen vast wel, en wees dan blij dat je ze kunt gaan doen zonder corona (long covid) klachten
We have far more in common than that which devides us..
pi_199024553
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik denk dat de oplopende aantallen eerder te maken hebben met zich niet aan de adviezen houden dan aan niet sporten.
Lees net dat de "willem engel" van Noorwegen van de week is overleden aan corona. Die hield zich ook nergens aan en gaf ook feestjes. Daarvan zijn nu 12 directe besmettingen die zich vrolijk hebben gemengd onder familie, vrienden en collega's
O+ Darwinaward O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199024556
Mijn conditie is juist nooit in mijn leven zo uitstekend geweest als -ie in het afgelopen half jaar is geworden, zelfde geldt voor mijn thuiswerkende lief! :D Maar goed, onze startpositie pre-corona was lui en zwaarlijvig: iets andere uitgangspositie dan als je voorafgaand aan lockdowns en maatregelen al erg gehecht was aan een sportregime dat ineens niet meer kan..
Let me see you stripped down to the bone
pi_199024562
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Het is misschien een simpele training, maar Nederland in Beweging is voor de niet sportieven ook prima.
Dat moet ik ook echt eens gaan inplannen (want nu vergeet ik het steeds).
Volgens mij best leuk en goed om afentor er bij te doen.
pi_199024563
Ok, goed, ik zeg het verkeerd; ik heb er moeite mee om genoeg te bewegen. Of althans, ook vooral om actiever te bewegen. Ik wandel regelmatig, maar ik merk dat het niet genoeg meer is.

En ik merk dat thuissporten het hem voor mij niet wordt, (discipline/materialen/ruimte ontbreekt) maar ik er ook weer tegenop zie om me bij een onbekende groep aan te sluiten omdat buitensporten vaak behoorlijk veel (intensieve) cardio is, en ik door die inspanningshoofdpijnklachten gewoon enorm beperkt ben in wat ik kan zonder 2 uur later kotsend boven de wc te eindigen voor de komende middag, nacht en ochtend. (Drie keer op en neer springen is soms al genoeg..een bootcamp is daardoor al geen optie. Been there, done that, ging elke keer hartstikke verkeerd ook al deed ik maar 1 rondje op halve kracht mee.)

Bij mijn sportschool voelde ik me fijn, ik deed dat met schoonzus en ik wist een beetje wat ik kon en fijn vond. Dat gaat nu gewoon even niet meer. Dat vind ik jammer.

That's all :)
pi_199024580
quote:
13s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik voel me zo dom. Ik kan niet eens normaal iets in Paint maken. Ik wil witte letters op een rood vlak. Lukt niet.
Hoe lukt dat niet dan?! :D
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 april 2021 @ 11:00:51 #98
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199024586
Iedere dag iig de lunchwandeling en ik probeer er ook iedere avond op uit te gaan. Niet alleen voor het lichamelijke, maar ook voor de hersenpan. :)

Ik zou wel wat meer (kracht) oefeningen moeten doen. Die doe ik thuis dus niet. Fit ben ik wel en heb de afgelopen anderhalf jaar ook nauwelijks klachten gehad. Denk dat die -15kg wel scheelt :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_199024604
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:59 schreef Candaasje het volgende:
Ok, goed, ik zeg het verkeerd; ik heb er moeite mee om genoeg te bewegen. Of althans, ook vooral om actiever te bewegen. Ik wandel regelmatig, maar ik merk dat het niet genoeg meer is.

En ik merk dat thuissporten het hem voor mij niet wordt, (discipline/materialen/ruimte ontbreekt) maar ik er ook weer tegenop zie om me bij een onbekende groep aan te sluiten omdat buitensporten vaak behoorlijk veel (intensieve) cardio is, en ik door die inspanningshoofdpijnklachten gewoon enorm beperkt ben in wat ik kan zonder 2 uur later kotsend boven de wc te eindigen voor de komende middag, nacht en ochtend. (Drie keer op en neer springen is soms al genoeg..een bootcamp is daardoor al geen optie. Been there, done that, ging elke keer hartstikke verkeerd ook al deed ik maar 1 rondje op halve kracht mee.)

Bij mijn sportschool voelde ik me fijn, ik deed dat met schoonzus en ik wist een beetje wat ik kon en fijn vond. Dat gaat nu gewoon even niet meer. Dat vind ik jammer.

That's all :)
Kan je geen maatje vinden om vaker mee te skeeleren? Zeker nu het beter weer wordt :)

Ik vind bootcamp stom. :+
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:02:21 #100
221912 minilot
Nancy boy
pi_199024606
Klinkt goed @borisz :Y Mijn echtgenoot komt ook elke doordeweekse tussendemiddag van zijn zolder af voor een lunchwandel ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_199024624
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat moet ik ook echt eens gaan inplannen (want nu vergeet ik het steeds).
Volgens mij best leuk en goed om afentor er bij te doen.
Ik doe nu om de andere dag mee. Lijf vond én NliB én wandelen geen goed plan.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:04:04 #102
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199024634
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:00 schreef minilot het volgende:

[..]

Hoe lukt dat niet dan?! :D
Als ik dat zou weten :D Ik heb geen idee. Ik denk dat de letters achter het rode vlak worden geplaatst. Er is alleen geen optie om de letters voor het vak te plaatsen.
Spoilers!
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:05:08 #103
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199024646
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Als ik dat zou weten :D Ik heb geen idee. Ik denk dat de letters achter het rode vlak worden geplaatst. Er is alleen geen optie om de letters voor het vak te plaatsen.
Zijn je letters niet dezelfde kleur als je vlak?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:06:46 #104
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199024665
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zijn je letters niet dezelfde kleur als je vlak?
Nee, zo erg is het niet :D
Spoilers!
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:07:12 #105
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199024674
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee, zo erg is het niet :D
Je weet het af en toe niet. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199024701
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Kan je geen maatje vinden om vaker mee te skeeleren? Zeker nu het beter weer wordt :)

Ik vind bootcamp stom. :+
Ik skeeler wel eens met vriend, maar ook graag alleen met een muziekje op mijn kop :Y Het was dat het de afgelopen dagen zo hard waaide, maar dat is inderdaad dus wel fijn om te doen.
En vandaar dat ik ook wel vroeg om wat een goed hardloopschema zou zijn. Ik moet IETS gaan doen :D

Het is dus niet dat er geen oplossingen zijn hoor, die zijn er wel. Ik merk gewoon dat ik iets teveel omslagen en veranderingen - ook los van de corona-maatregelen bedoel ik dan - doormaak om er echt 'ZEN' bij te blijven ofzo.
En ik merk dus zelf aan mijn lijf dat het minder lekker gaat, dat het verandert in negatieve zin, en ik heb nu al van meerdere mensen (inclusief mijn dierenarts :P ) vragen gehad of ik ben afgevallen. Ook wel eens met een bezorgde blik erbij.
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:10:40 #107
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199024713
Ok, zo erg was het dus wel 8)7 Hoe vaak ik ook op een andere kleur klikte, hij bleef dezelfde kleur als het vlak.

Een vriend van me heeft ruimtelijk down. Zijn IQ test kon niet worden afgerond omdat hij op ruimtelijk inzicht ongeveer 70 scoorde. Voor iemand die stoned en spijbelend verder negens haalde op het gymnasium is dat wel opmerkelijk. Maar volgens mij heb ik grafisch down ofzo :')
Spoilers!
pi_199024714
Waarom gebruik je Paint Lucky? Als je in Word een tekstvak maakt, de opvulling daarvan rood maakt, en de tekst wit, heb je hetzelfde effect. Is dat niet makkelijker? :)
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:11:12 #109
221912 minilot
Nancy boy
pi_199024719
Ik weet niet meer of het nou @Blues of @Kaatje1 was die vroeg of wij jonkies eens een Nederland In Beweging-aflevering wilden meedoen om te ervaren hoe inspannend het is: toevallig inmiddels gedaan! Ik hoef er geen keertje extra voor adem te halen qua uithoudingsvermogen en spierpijn zal ik er allerminst van krijgen, maar ik raakte een paar keer volkomen confuus aangaande de volgorde en uitvoering van de stapjes :') Mijn coördinatie laat wat te wensen over*, zeg maar.. :Y)

*Als ik op de fiets probeer achterom te kijken rij ik subiet de berm in, dat soort dingen :')
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:12:05 #110
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199024730
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:11 schreef minilot het volgende:
Ik weet niet meer of het nou @:Blues of @:Kaatje1 was die vroeg of wij jonkies eens een Nederland In Beweging-aflevering wilden meedoen om te ervaren hoe inspannend het is: toevallig inmiddels gedaan! Ik hoef er geen keertje extra voor adem te halen qua uithoudingsvermogen en spierpijn zal ik er allerminst van krijgen, maar ik raakte een paar keer volkomen confuus aangaande de volgorde en uitvoering van de stapjes. Mijn coördinatie laat wat te wensen over*, zeg maar.. :Y)

*Als ik op de fiets probeer achterom te kijken rij ik subiet de berm in, dat soort dingen :')
Het is ook bedoeld om je coördinatie op peil te houden/brengen ;)
Spoilers!
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:12:20 #111
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199024734
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, zo erg was het dus wel 8)7 Hoe vaak ik ook op een andere kleur klikte, hij bleef dezelfde kleur als het vlak.

Een vriend van me heeft ruimtelijk down. Zijn IQ test kon niet worden afgerond omdat hij op ruimtelijk inzicht ongeveer 70 scoorde. Voor iemand die stoned en spijbelend verder negens haalde op het gymnasium is dat wel opmerkelijk. Maar volgens mij heb ik grafisch down ofzo :')
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:12:31 #112
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199024738
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:10 schreef Candaasje het volgende:
Waarom gebruik je Paint Lucky? Als je in Word een tekstvak maakt, de opvulling daarvan rood maakt, en de tekst wit, heb je hetzelfde effect. Is dat niet makkelijker? :)
Ja, ook een optie. Ik stap even over nu het nog kan, ook al is het probleem opgelost.
Spoilers!
pi_199024746
Dat is ook idd een goeie om te trainen. Ik doe sinds corona ook graag dansjes met instructies uit Youtubefilmpjes, en merk wel dat ik er meer gevoel voor gekregen heb (raak minder vaak muren, en moet minder vaak stoppen omdat ik de kluts kwijt ben). Het is nog leuk ook :D
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:13:50 #114
221912 minilot
Nancy boy
pi_199024754
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het is ook bedoeld om je coördinatie op peil te houden/brengen ;)
Gunst! :D
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:14:47 #115
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199024763
Die Olga doet dat programma ook al een tijd zeg. :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199024775
Even associatie sprongetje.

Maar, wat mij dus opvalt, is dat jongere collega's echt totaal geen (imo) basic computerskills meer hebben?

Pivot tabel? Eeeh queeeee?, opmaakregels,dewaaah? En zoveel van die handigheidjes waarvan ik vroeger iig van het bestaan wist, zodat ik kon googlen hoe te gebruiken...

En een fucking Pivottabel heeft gewoon een fucking KNOP tegenwoordig! Vroegah moest je eerst 6 snorharen van een dasplukken bij zonsopgang en het doolhof in het bos door om bij de heks een pivotverzoek in te dienen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:17:09 #117
221912 minilot
Nancy boy
pi_199024790
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vroegah moest je eerst 6 snorharen van een dasplukken bij zonsopgang en het doolhof in het bos door om bij de heks een pivotverzoek in te dienen...
_O_
Let me see you stripped down to the bone
pi_199024791
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:11 schreef minilot het volgende:
Ik weet niet meer of het nou @:Blues of @:Kaatje1 was die vroeg of wij jonkies eens een Nederland In Beweging-aflevering wilden meedoen om te ervaren hoe inspannend het is: toevallig inmiddels gedaan! Ik hoef er geen keertje extra voor adem te halen qua uithoudingsvermogen en spierpijn zal ik er allerminst van krijgen, maar ik raakte een paar keer volkomen confuus aangaande de volgorde en uitvoering van de stapjes :') Mijn coördinatie laat wat te wensen over*, zeg maar.. :Y)

*Als ik op de fiets probeer achterom te kijken rij ik subiet de berm in, dat soort dingen :')
Oh dan ben ik niet alleen :Y Als een oefening 8x gedaan moet worden, begint mijn lijf bij 4 door te hebben wat er moet gebeuren _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_199024792
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Even associatie sprongetje.

Maar, wat mij dus opvalt, is dat jongere collega's echt totaal geen (imo) basic computerskills meer hebben?

Pivot tabel? Eeeh queeeee?, opmaakregels,dewaaah? En zoveel van die handigheidjes waarvan ik vroeger iig van het bestaan wist, zodat ik kon googlen hoe te gebruiken...

En een fucking Pivottabel heeft gewoon een fucking KNOP tegenwoordig! Vroegah moest je eerst 6 snorharen van een dasplukken bij zonsopgang en het doolhof in het bos door om bij de heks een pivotverzoek in te dienen...
Ik moest Pivot table googlen...echt nog nooit gebruikt. En ik heb toch redelijk in mijn HKU-tijd met computers gewerkt. Maar Excel is voor mij een groot mysterie :P
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:17:54 #120
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199024799
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
En een fucking Pivottabel heeft gewoon een fucking KNOP tegenwoordig! Vroegah moest je eerst 6 snorharen van een dasplukken bij zonsopgang en het doolhof in het bos door om bij de heks een pivotverzoek in te dienen...
Dit is zo waar _O-
Spoilers!
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:19:50 #121
221912 minilot
Nancy boy
pi_199024821
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:17 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik moest Pivot table googlen...echt nog nooit gebruikt. En ik heb toch redelijk in mijn HKU-tijd met computers gewerkt. Maar Excel is voor mij een groot mysterie :P
Zegt de term 'draaitabel' je ook helemaal niks?
Guppie gespot! :) :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:20:38 #122
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199024833
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Even associatie sprongetje.

Maar, wat mij dus opvalt, is dat jongere collega's echt totaal geen (imo) basic computerskills meer hebben?

Pivot tabel? Eeeh queeeee?, opmaakregels,dewaaah? En zoveel van die handigheidjes waarvan ik vroeger iig van het bestaan wist, zodat ik kon googlen hoe te gebruiken...

En een fucking Pivottabel heeft gewoon een fucking KNOP tegenwoordig! Vroegah moest je eerst 6 snorharen van een dasplukken bij zonsopgang en het doolhof in het bos door om bij de heks een pivotverzoek in te dienen...
:D

Nadeel van al die intuïtieve shizzle denk ik?

Ik moest wel even nadenken over pivottabel, maar dat komt vooral omdat alles Nederlands lult op m'n pc. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199024835
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Zegt de term 'draaitabel' je ook helemaal niks?
Guppie gespot! :) :)
Nop. Echt nooit gebruikt :D
pi_199024837
Maar het gekke is wel dat ik me ook niet kan herinneren waar ik al dit soort hendigheidjes nou heb geleerd...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:20:50 #125
221912 minilot
Nancy boy
pi_199024838
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oh dan ben ik niet alleen :Y Als een oefening 8x gedaan moet worden, begint mijn lijf bij 4 door te hebben wat er moet gebeuren _O-
Dat vind ik nog indrukwekkend snel hoor! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_199024856
Ik heb zo'n tabel op de middelbare school wel eens moeten maken, voor Informatiekunde in de 3e.

Nou hadden wij op een verborgen hoekje van het netwerk een emulator met Mario Kart staan, dus ik heb vooral Mario Kart gespeeld.

Ik ben bést handig met Excel, maar heb zo'n tabel ook nooit nodig gehad. Vooral conditional formatting is mijn vriend om snel te zien welke dingen raar zijn.
pi_199024903
Ik denk inderdaad dat wat @IJsdraakje zegt, dat jonge mensen gewend zijn dat die dingen vanzelf gaan op een computer en dit soort net iets complexere dingen dus nooit bewust geleerd hebben.

en je hebt altijd nog mensen zoals een oudhuisgenootje van me, wiens laptop vol was en die toen een nieuwe kocht, terwijl ze ook ff haar foto's op een externe schijf had kunnen zetten. 8)7 |:(
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:26:23 #128
63722 z80
I fink you freaky
pi_199024914
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Zegt de term 'draaitabel' je ook helemaal niks?
Guppie gespot! :) :)
Jawel. De optie om je bestand Exponentiële te laten groeien.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:28:46 #129
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199024944
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:25 schreef Tele6 het volgende:
Ik denk inderdaad dat wat @:IJsdraakje zegt, dat jonge mensen gewend zijn dat die dingen vanzelf gaan op een computer en dit soort net iets complexere dingen dus nooit bewust geleerd hebben.

en je hebt altijd nog mensen zoals een oudhuisgenootje van me, wiens laptop vol was en die toen een nieuwe kocht, terwijl ze ook ff haar foto's op een externe schijf had kunnen zetten. 8)7 |:(
Lololol. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199024960
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:25 schreef Tele6 het volgende:
Ik denk inderdaad dat wat @:IJsdraakje zegt, dat jonge mensen gewend zijn dat die dingen vanzelf gaan op een computer en dit soort net iets complexere dingen dus nooit bewust geleerd hebben.

en je hebt altijd nog mensen zoals een oudhuisgenootje van me, wiens laptop vol was en die toen een nieuwe kocht, terwijl ze ook ff haar foto's op een externe schijf had kunnen zetten. 8)7 |:(
Om min of meer dezelfde reden heb ik ook een laptop gekocht. Had zo'n antiek groot apparaat maar toen kwam opeens digitale fotografie op. Kon geloof ik 3 foto's kwijt _O- Over bewerken etc heb ik het niet eens. Internet ging ook nog via de telefoonlijn.
Toen toch maar een laptop met wife, wat een eyeopener. Alles was toen sneller, niet alleen in vergelijking met het oude spul, maar zelfs met kantoor (duurde niet lang)
We have far more in common than that which devides us..
pi_199024978
Of dat je een digitale camera had en je met een pak floppies oppad ging waar dan max 10 foto's per disk op pasten :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:33:29 #132
221912 minilot
Nancy boy
pi_199024994
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:26 schreef z80 het volgende:

[..]

Jawel. De optie om je bestand Exponentiële te laten groeien.
Ja maar in jouw tijd moest het allemaal nog wel op een floppy blijven passen :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_199025000
Zeg oudjes, dit ligt niet aan mijn leeftijd geloof ik, want Tele weet het wel :D

Ik weet prima wat floppy's zijn :6
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:34:19 #134
221912 minilot
Nancy boy
pi_199025003
Floppyboks met DP! (Wat klinkt alsof wij onze flabbertjes tegen elkaar laten pletsen :9 )
Let me see you stripped down to the bone
pi_199025022
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:34 schreef minilot het volgende:
Floppyboks met DP! (Wat klinkt alsof wij onze flabbertjes tegen elkaar laten pletsen :9 )
Dit geeft echt heel bijzondere MI's...
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:35:46 #136
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199025023
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of dat je een digitale camera had en je met een pak floppies oppad ging waar dan max 10 foto's per disk op pasten :')
Ik leer dingen.

Ik ben een jonkie. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:36:41 #137
221912 minilot
Nancy boy
pi_199025032
Naaah. Google Ads komt zich er ook even tegenaan bemoeien O+

Let me see you stripped down to the bone
pi_199025038
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik leer dingen.

Ik ben een jonkie. O+
Hier had ik inderdaad ook geen idee van
pi_199025045
Heb zelfs nog gewerkt met floppy's van LP formaat :@

Trouwens, ik heb zelfs nog gewerkt zonder computer -O- Op schoevers werd gezegd dat er wel computers bestonden maar dat het een soort rekenmachine was, dus alleen voor financiele afdelingen.
Heb toen een werkstuk niet hoeven maken omdat de folders over een facimile nog niet Nederland waren. Een noviteit was dat _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_199025072
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:34 schreef minilot het volgende:
Floppyboks met DP! (Wat klinkt alsof wij onze flabbertjes tegen elkaar laten pletsen :9 )
Flabbertjesboks!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:38:53 #141
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199025078
Er staan witte letters op een rood vlak mensen.
Spoilers!
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:39:20 #142
221912 minilot
Nancy boy
pi_199025083
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er staan witte letters op een rood vlak mensen.
En weer een ochtend nuttig besteed! *;
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:41:41 #143
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199025133
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Even associatie sprongetje.

Maar, wat mij dus opvalt, is dat jongere collega's echt totaal geen (imo) basic computerskills meer hebben?

Pivot tabel? Eeeh queeeee?, opmaakregels,dewaaah? En zoveel van die handigheidjes waarvan ik vroeger iig van het bestaan wist, zodat ik kon googlen hoe te gebruiken...

En een fucking Pivottabel heeft gewoon een fucking KNOP tegenwoordig! Vroegah moest je eerst 6 snorharen van een dasplukken bij zonsopgang en het doolhof in het bos door om bij de heks een pivotverzoek in te dienen...
Op hun tablet hebben ze daar een losse app voor wellicht, die dan de Pivot op Instagram post, en een animatie ervan op TokTik?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199025134
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:36 schreef minilot het volgende:
Naaah. Google Ads komt zich er ook even tegenaan bemoeien O+

[ afbeelding ]
Er flopt hier boven navelhoogte weinig hoor _O-
pi_199025150
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er staan witte letters op een rood vlak mensen.
*O*

Je kunt de volgende keer misschien ook een blik tomatensoep opentrekken en dan het woord vormen met vermicelli? 8-)
pi_199025157


* DancingPhoebe huilt geriatrisch
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199025166
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:41 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Er flopt hier boven navelhoogte weinig hoor _O-
Jaloers.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:43:27 #148
63722 z80
I fink you freaky
pi_199025170
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:33 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja maar in jouw tijd moest het allemaal nog wel op een floppy blijven passen :*
Ook netwerken en opslagservers worden niet blij van dit soort bestanden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:43:46 #149
221912 minilot
Nancy boy
pi_199025176
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:41 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Er flopt hier boven navelhoogte weinig hoor _O-
Bij jou misschien!
*ploinkt bovenarm en staart naar aardbeving + ettelijke naschokken*
Let me see you stripped down to the bone
pi_199025179
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Jaloers.
* DancingPhoebe doet shirt omhoog en rent richting Loon
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:44:25 #151
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199025189
Bingowings. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199025197
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Jaloers.
Totdat je een leuk jurkje aantrekt en tot de conclusie komt dat je er echt wel iets meer boobs voor nodig hebt omdat het ding nu op die hoogte te wijd is :') .
Elk voordeel heb z'n nadeel!
pi_199025201
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

* DancingPhoebe doet shirt omhoog en rent richting Loon
* Lonaa motorboat
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:45:25 #154
221912 minilot
Nancy boy
pi_199025206
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Bingowings. O+
Dude! Term nooit eerder gehoord en nu kan ik erbij aan niets anders denken :D
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:45:56 #155
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199025216
ik ben me er bewust an dat ik ongeveer 10% van excel gebruik..
ik weet van het bestaan van pivot tables af, ik heb alleen nog niet ontdekt waarom het handig kan zijn voor mij :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_199025219
:D ik had het over de boobies dames!

Er flopt genoeg onder de navelgrens verder.
pi_199025221
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:44 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Totdat je een leuk jurkje aantrekt en tot de conclusie komt dat je er echt wel iets meer boobs voor nodig hebt omdat het ding nu op die hoogte te wijd is :') .
Elk voordeel heb z'n nadeel!
Jij krijgt het jurkje dan iig nog aan. Dat is hier vaak al een probleem, zeker als ie getaillleerd is maar over het hoofd aan moet, want dan moet eerst alles boobs passeren. Of de heupen.
En als ik hem dan aan heb, kan ie niet dicht. Of er puilen boobs uit. Of de taille zit ineens op een gekke plek omdat de boobs stof nodig hebben. Of uh, ja.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:46:14 #158
221912 minilot
Nancy boy
pi_199025223
@Candaasje Als een jurkje flinke boobs nodig heeft om goed te staan is het per definitie geen leuk jurkje :Y)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:46:17 #159
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199025224
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:45 schreef minilot het volgende:

[..]

Dude! Term nooit eerder gehoord en nu kan ik erbij aan niets anders denken :D
Graag gedaan. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199025227
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

* Lonaa motorboat
O ik ging voor de buikboks, maar deze shit is even better :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199025229
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Graag gedaan. :7
+1.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:47:01 #162
221912 minilot
Nancy boy
pi_199025234
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

* Lonaa motorboat
Ik. Mis. Meets. ;(
Let me see you stripped down to the bone
pi_199025236
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O ik ging voor de buikboks, maar deze shit is even better :9~
Ah! Ja, buikboks kan ook. Ik wist het even niet dus ik viel terug op wat ik ken. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199025237
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Jij krijgt het jurkje dan iig nog aan. Dat is hier vaak al een probleem, zeker als ie getaillleerd is maar over het hoofd aan moet, want dan moet eerst alles boobs passeren. Of de heupen.
En als ik hem dan aan heb, kan ie niet dicht. Of er puilen boobs uit. Of de taille zit ineens op een gekke plek omdat de boobs stof nodig hebben. Of uh, ja.
Oh, ja dat is ook wel lastig... nooit over na gedacht :o
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:47:24 #165
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199025242
De boobs zijn nooit een probleem, meer de schouders. :') Overal uitHulken. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199025246
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:46 schreef minilot het volgende:
@:Candaasje Als een jurkje flinke boobs nodig heeft om goed te staan is het per definitie geen leuk jurkje :Y)
Nouja flink, íets meer. Ik heb maar een Btje :D
pi_199025251
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[ afbeelding ]

* DancingPhoebe huilt geriatrisch
_O- _O- _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_199025259
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:45 schreef Barreltje het volgende:
ik ben me er bewust an dat ik ongeveer 10% van excel gebruik..
ik weet van het bestaan van pivot tables af, ik heb alleen nog niet ontdekt waarom het handig kan zijn voor mij :P
Maar dat geldt voor je hersens ook en dat is blijkbaar genoeg *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199025260
Ik ga van de zon genieten.

* Lonaa gaat de 2 G'tjes en Dora even uitlaten.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199025271
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:47 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik. Mis. Meets. ;(
De... fuck..?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:49:00 #171
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199025272
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[ afbeelding ]

* DancingPhoebe huilt geriatrisch
Er gaan zelfs downloadable 3D-print modellen van floppies rond.. .voor mensen die dit echt geloven...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199025278
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

De... fuck..?
:D :7 :9
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:50:09 #173
221912 minilot
Nancy boy
pi_199025295
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:47 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nouja flink, íets meer. Ik heb maar een Btje :D
'Maar' een Atje is wellicht nog te verdedigen maar 'Maar een Btje' slaat natuurlijk nergens op hè? Dat is niet klein, dat is doorsnee :Y)
Let me see you stripped down to the bone
pi_199025301
Ja hallo, ik heb recent geleerd FF te hebben en zelfs ik vul sommige jurkjes niet goed op, dus we kunnen wel concluderen dat het niet aan onze boobies ligt allemaal.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199025318
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:50 schreef minilot het volgende:

[..]

'Maar' een Atje is wellicht nog te verdedigen maar 'Maar een Btje' slaat natuurlijk nergens op hè? Dat is niet klein, dat is doorsnee :Y)
Mijn referentiemateriaal is mijn zus. Die heeft F of G :{w

Nee ik ben verder prima tevreden hoor. Geen zorgen. :D
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:52:11 #176
221912 minilot
Nancy boy
pi_199025323
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik wist het even niet dus ik viel terug op wat ik ken. :7
:D

Goed, de zon in inderdaad :W Ajuus!
Let me see you stripped down to the bone
pi_199025324
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja hallo, ik heb recent geleerd FF te hebben en zelfs ik vul sommige jurkjes niet goed op, dus we kunnen wel concluderen dat het niet aan onze boobies ligt allemaal.
* Lonaa kijkt geintresseerd.

Welke jurkjes?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199025336
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:52 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Mijn referentiemateriaal is mijn zus. Die heeft F of G :{w

Nee ik ben verder prima tevreden hoor. Geen zorgen. :D
Ze zijn vast een stuk perkier en zonniger betepeld dan de mijne, dus vast ook wel weer iets om jaloers op te zijn :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199025343
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

* Lonaa kijkt geintresseerd.

Welke jurkjes?
Ja weet ik veel. Jurkjes.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199025348
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ze zijn vast een stuk perkier en zonniger betepeld dan de mijne, dus vast ook wel weer iets om jaloers op te zijn :Y
Alleen als het koud is, of ik ril van genot :+
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:55:14 #181
221912 minilot
Nancy boy
pi_199025365
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Alleen als het koud is, of ik ril van genot :+
Jeej voor nog even F5'en bij het jas aantrekken O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_199025391
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Alleen als het koud is, of ik ril van genot :+
Ja, als je opgewonden bent verschuiven ze van sikkeneurig naar zonnegroeters?

:?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199025458
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, als je opgewonden bent verschuiven ze van sikkeneurig naar zonnegroeters?

:?
Nou helemaal sikkeneurig zijn ze nooit, maar ze richten zich wel iets meer op. Helemaal een zonnegroet doen ze overigens nooit.
pi_199025465
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:55 schreef minilot het volgende:

[..]

Jeej voor nog even F5'en bij het jas aantrekken O+
Qft
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199025554
Goed, nu iedereen weer een beeld van mijn borsten heeft, ga ik maar eens douchen!
pi_199025715
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:55 schreef minilot het volgende:

[..]

Jeej voor nog even F5'en bij het jas aantrekken O+
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199025723
Ik val ook wel precies binnen op een goed moment 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 16 april 2021 @ 12:23:05 #188
221912 minilot
Nancy boy
pi_199025786
Meeeeeh moeders die willen smalltalken op het schoolplein. :X Ik doe bij het posten hiervan net alsof ik een loeibelangrijk bericht aan het sturen ben, joe? :Y
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 16 april 2021 @ 12:23:49 #189
221912 minilot
Nancy boy
pi_199025793
En nog een bericht! En nog een bericht. En nog maar eentje!
*typt verwoed*
Let me see you stripped down to the bone
pi_199025801
:D
pi_199025827
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:23 schreef minilot het volgende:
Meeeeeh moeders die willen smalltalken op het schoolplein. :X Ik doe bij het posten hiervan net alsof ik een loeibelangrijk bericht aan het sturen ben, joe? :Y
_O-
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 16 april 2021 @ 12:27:05 #192
221912 minilot
Nancy boy
pi_199025842
Ja, lach maar. }:| Nog vier minuten tot koter. Grmbl.
Let me see you stripped down to the bone
pi_199025872
Ik zou een moord doen voor een rondje smalltalk met peutermoeders op het moment. Gister praatte de boodschappenbezorger (terwijl die alweer bijna bij de wagen stond) met me. Kon ik al van genieten. :')
  vrijdag 16 april 2021 @ 12:31:07 #194
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199025902
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:23 schreef minilot het volgende:
Meeeeeh moeders die willen smalltalken op het schoolplein. :X Ik doe bij het posten hiervan net alsof ik een loeibelangrijk bericht aan het sturen ben, joe? :Y
_O- _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199025912
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:29 schreef Myraela het volgende:
Ik zou een moord doen voor een rondje smalltalk met peutermoeders op het moment. Gister praatte de boodschappenbezorger (terwijl die alweer bijna bij de wagen stond) met me. Kon ik al van genieten. :')
Zo was ik woensdag erg blij met de hulp.
En zelfs woensdagavond met een ingelaste vve vergadering via teams.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 16 april 2021 @ 12:42:02 #196
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199026057
Ik merk ook dat ik in de winkel nu sneller kletspraatjes maak.
Spoilers!
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 13:01:47 #197
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199026379
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:14 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik blijf het gek vinden. Binnen sporten is verboden. In een gesloten tent is dan wel weer toegestaan want buiten.
Net zoals de 27 jaar regeling.
Blijkbaar hebben we last van een zeer intelligent virus. Deze kan klokkijken, kaartlezen, leeftijd bepalen op het jaar nauwkeurig en weet het verschil tussen binnen en buiten.
Want de landsgrens is een beperking. Kan zien of iemand vanuit Duitsland langer dan 24 uur in het buitenland geweest is. En maakt blijkbaar onderscheid tussen in een gebouw van steen en een afgesloten tent, en of daar gesport wordt door mensen die de 27 zijn gepasseerd.
Een staatsgrens is redelijk makkelijk te handhaven voor de uitvoerende macht. Dan kun je de grens wel gaan leggen tussen Landkreis Emsland en Osnabrück maar daar wordt het ook niet echt werkbaar van...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 16 april 2021 @ 13:06:35 #198
221912 minilot
Nancy boy
pi_199026455
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:29 schreef Myraela het volgende:
Ik zou een moord doen voor een rondje smalltalk met peutermoeders op het moment. Gister praatte de boodschappenbezorger (terwijl die alweer bijna bij de wagen stond) met me. Kon ik al van genieten. :')
Ga jij Günther voortaan halen dan ja? *O* Je woont toch in de buurt en dan kun je op de weg erheen een ijsje en bovendien is er sinds kort een aangename jonge mannelijke peuterjuf om je aan te verlustigen :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_199026702
Wat een lekker weer buiten. Ben flink toegesist
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_199026734
Ik heb gisteren leren pivottablen. Ik wist al dat ik het wilde kunnen, en dat moment is dan ook eindelijk gekomen.

Ik zoek nog wel een joggingbroek voor mijn borsten. Ik moet nieuwe BH's maar dat is echt kansloos zonder passen. Loop nu in van die sporttops ('spice girls bhs') als ik niet hoef te werken, maar wil eigenlijk ook zoiets voor kantoor-dagen. .
pi_199026741
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:06 schreef minilot het volgende:
Ga jij Günther voortaan halen dan ja? *O* Je woont toch in de buurt en dan kun je op de weg erheen een ijsje en bovendien is er sinds kort een aangename jonge mannelijke peuterjuf om je aan te verlustigen :+
Klinkt als een prima uitje. :9

Heb je het pure chocoladeijs al geprobeerd? Staat bovenaan mijn lijstje om te halen zodra ik uit isolatie mag en weer kan proeven. :9
pi_199026755
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:27 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb gisteren leren pivottablen. Ik wist al dat ik het wilde kunnen, en dat moment is dan ook eindelijk gekomen.

Ik zoek nog wel een joggingbroek voor mijn borsten. Ik moet nieuwe BH's maar dat is echt kansloos zonder passen. Loop nu in van die sporttops ('spice girls bhs') als ik niet hoef te werken, maar wil eigenlijk ook zoiets voor kantoor-dagen. .
Kijk hier eens https://www.bhsupport.nl/
We have far more in common than that which devides us..
pi_199026863
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:13 schreef minilot het volgende:

[..]

Gunst! :D
ja echt he, g raakte helemaal van de kook van het tempo en de balansoefeningen en welk been waar wanneer met welke arm hoe en wat. 8)7 8)7

Leuk dat je een keer geprobeerd hebt!
En bovendien vind ik de ene (vooral met die doorjeknieenbuig oefeningen) keer zwaarder dan de andere keer.
Maar romp en hartslag vind ik easy :)
pi_199026917
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:23 schreef minilot het volgende:
En nog een bericht! En nog een bericht. En nog maar eentje!
*typt verwoed*
Ik doe nog wel eens om mensen (ril) te omzeilen alsof ik gebeld word oO<
Oh sorry, telefoon! doei! :+
pi_199026931
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een lekker weer buiten. Ben flink toegesist
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pulletjes O+
pi_199026938
Tis rustig hier op werk :o
We zijn helemaal bij :o
  vrijdag 16 april 2021 @ 13:42:58 #207
221912 minilot
Nancy boy
pi_199026964
Nope @Myraela, zodra ik er eens langskom als ze én open zijn én ik een pinpas bij me heb dan eet ik er absoluut meteen vier bolletjes van :Y
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 16 april 2021 @ 13:43:14 #208
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199026968
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:27 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb gisteren leren pivottablen. Ik wist al dat ik het wilde kunnen, en dat moment is dan ook eindelijk gekomen.

Ik zoek nog wel een joggingbroek voor mijn borsten. Ik moet nieuwe BH's maar dat is echt kansloos zonder passen. Loop nu in van die sporttops ('spice girls bhs') als ik niet hoef te werken, maar wil eigenlijk ook zoiets voor kantoor-dagen. .
Ik heb laatst een setje van untouched gekocht. Super chill spul En leuke printjes.
  vrijdag 16 april 2021 @ 13:44:08 #209
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199026976
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:36 schreef Blues het volgende:

[..]

ja echt he, g raakte helemaal van de kook van het tempo en de balansoefeningen en welk been waar wanneer met welke arm hoe en wat. 8)7 8)7

Leuk dat je een keer geprobeerd hebt!
En bovendien vind ik de ene (vooral met die doorjeknieenbuig oefeningen) keer zwaarder dan de andere keer.
Maar romp en hartslag vind ik easy :)
Ik vind romp juist een uitdaging. Ik doe nu zo'n 30-40% van de armoefeningen. Maar ik doe het dus juist om mijn schouders en nek sterker te krijgen. Anders zou ik met alle liefde iets met meer tempo en kracht doen.

Ik ga nu mijn sportschoenen aantrekken en lekker stappen :r
Spoilers!
pi_199026985
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:36 schreef Blues het volgende:

[..]

ja echt he, g raakte helemaal van de kook van het tempo en de balansoefeningen en welk been waar wanneer met welke arm hoe en wat. 8)7 8)7

Leuk dat je een keer geprobeerd hebt!
En bovendien vind ik de ene (vooral met die doorjeknieenbuig oefeningen) keer zwaarder dan de andere keer.
Maar romp en hartslag vind ik easy :)
Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben die niet zo'n coordinatie heeft. Ik voel me zo stom als ik weer sta te wiebelen en "wat moet ik nu". Ik kan ook niet met het linkerbeen en de rechterarm tegelijkertijd iets doen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_199027068
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik vind romp juist een uitdaging. Ik doe nu zo'n 30-40% van de armoefeningen. Maar ik doe het dus juist om mijn schouders en nek sterker te krijgen. Anders zou ik met alle liefde iets met meer tempo en kracht doen.

Ik ga nu mijn sportschoenen aantrekken en lekker stappen :r
Nu gaat dat easy.. toen ik begon (zonder gewichtjes) kraakte er vanalles en ging moeizamer. Nu gaat het prima!
En gebruik ik als gewichtjes 2 afrikaanse beeldjes van 600 gram elk _O-
  vrijdag 16 april 2021 @ 13:50:30 #212
221912 minilot
Nancy boy
pi_199027075
Random vermaak: met een meubelroller over een lap bubbeltjesplastic heenrijden knettert als vuurwerk! (Hence de veiligheidsbril, denk ik :'))
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..fijn dat er in elk geval nog *iemand* pret beleeft aan de verhuisshizzle :Y)
Let me see you stripped down to the bone
pi_199027087
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:50 schreef minilot het volgende:
Random vermaak: met een meubelroller over een lap bubbeltjesplastic heenrijden knettert als vuurwerk! (Hence de veiligheidsbril, denk ik :'))
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..fijn dat er in elk geval nog *iemand* pret beleeft aan de verhuisshizzle :Y)
Episch! 8-)
  vrijdag 16 april 2021 @ 13:54:16 #214
221912 minilot
Nancy boy
pi_199027124
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:36 schreef Blues het volgende:

[..]

ja echt he, g raakte helemaal van de kook van het tempo en de balansoefeningen en welk been waar wanneer met welke arm hoe en wat. 8)7 8)7

Awww! :) Hoe is het verder met 'm? :*
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 16 april 2021 @ 13:55:55 #215
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199027150
Hier staat een nostalgisch vrijdagmiddagmuziekje op

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199027170
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:50 schreef minilot het volgende:
Random vermaak: met een meubelroller over een lap bubbeltjesplastic heenrijden knettert als vuurwerk! (Hence de veiligheidsbril, denk ik :'))
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..fijn dat er in elk geval nog *iemand* pret beleeft aan de verhuisshizzle :Y)
:D O+
  vrijdag 16 april 2021 @ 13:58:08 #217
221912 minilot
Nancy boy
pi_199027181
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:51 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Episch! 8-)
Hij moet wat hè, zonder schermtijd >:)
Let me see you stripped down to the bone
pi_199027239
Heerlijk, mini!

Mijn ouders worden volgende week gevaccineerd....zo blij om!
pi_199027249
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 14:03 schreef Jagärtrut het volgende:
Heerlijk, mini!

Mijn ouders worden volgende week gevaccineerd....zo blij om!
En jullie mogen reizen!
We have far more in common than that which devides us..
pi_199027260
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:58 schreef minilot het volgende:

[..]

Hij moet wat hè, zonder schermtijd >:)
Pré schermen waren de zoon en dochter van vrienden blij als ze met water mochten spelen bij mij thuis. Op het balkon spijlen schoonmaken. Zij blij en ik blij ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_199027271
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:58 schreef minilot het volgende:

[..]

Hij moet wat hè, zonder schermtijd >:)
Heerlijk toch! ik zou mezelf ook eens achter het scherm vandaan moeten schoppen. Voel me lichamelijk een beetje meuh (wel iets minder meuh dan vorige maand, er lijkt verbetering in te zitten, maar dat durf ik niet te hard te roepen want dan zal je zien dat ik er straks/morgen voor word afgestraft...) en een beetje bewegen helpt misschien wel beter dan dit schermstaren.
  vrijdag 16 april 2021 @ 14:07:10 #222
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199027279
Zo, dat zit er weer op. Ik bleef maar "vloer!" roepen naar Olga. Ze bleef maar zeggen dat we met de handen naar de grond moesten :{w
Spoilers!
pi_199027313
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:54 schreef minilot het volgende:

Awww! :) Hoe is het verder met 'm? :*
Hij heeft dus welgeteld 1x meegedaan :+ Ik vind het ook niks dat we dat bijv samen zouden gaan doen.
Laat mij maar alleen klooien met bewegen en zuks. Doet hij ook trouw op zijn apparaten beneden ^O^
Gaat goed met 'm hoor. Ernstig zin in een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dinges.
pi_199027339
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 14:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, dat zit er weer op. Ik bleef maar "vloer!" roepen naar Olga. Ze bleef maar zeggen dat we met de handen naar de grond moesten :{w
Hoe vind je Duco ? :D
Die eeuwige glimlach!
Ik kan niet glimlachen (net als die mensen die meedoen achter hen) als ik oefeningen doe!!!!!!!!!!!!
pi_199027390
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 14:12 schreef Blues het volgende:

[..]

Hoe vind je Duco ? :D
Die eeuwige glimlach!
Ik kan niet glimlachen (net als die mensen die meedoen achter hen) als ik oefeningen doe!!!!!!!!!!!!
Ik zie ook het nut niet van die mensen.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 16 april 2021 @ 14:42:13 #226
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199027675
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 14:12 schreef Blues het volgende:

[..]

Hoe vind je Duco ? :D
Die eeuwige glimlach!
Ik kan niet glimlachen (net als die mensen die meedoen achter hen) als ik oefeningen doe!!!!!!!!!!!!
Van mij hoeft dat gegrijns niet zo. Hij doet het nog erger dan Olga. Ik vind zijn toon zo neerbuigend soms. Al is dat niet het goede woord. Neerbuigend light. Alsof hij tegen iemand praat die niet helemaal 100 is.

Ik vind die achtergrondmensen wel leuk trouwens. Geeft iets om naar te kijken. En ze laten zien dat iedereen dit op zijn eigen manier doet. In de Amerikaanse filmpjes die ik het liefst doe, is het grijnzen nog veel erger. Die lui zijn volgens mij gedrogeerd.

Spoilers!
pi_199027738
Interessante teruglees weer. Ik kan geen pirouette tabellen maken. Zo heet dat toch? :+

Verder wat rare dingen opgelost bij een cliënt (apparaten die een eigen leven gaan leiden, ugh) en de politie afgepoeierd die bij een andere cliënt op bezoek kwam :7 Gezien zijn geschiedenis zal het niet iets strafbaars zijn, maar ook weer niet een ‘getuige zijn geweest van iets’ gesprekje. Zo’n beetje een stichtelijk woord er tussenin, schat ik zo.

Ennn... mijn sportschool moet weer dicht. Eigenaar boos.
Ik snapte al niet goed waarom hij wel open mocht. De gemeente blijkbaar ook niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 16 april 2021 @ 15:06:08 #228
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199028012
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199028346
M'n vader heeft z'n eerste vaccinatie gehad *O* en toen hij daar was gaven ze aan dat er een reservelijst was om te bellen ivm mensen die niet komen opdagen en toen mocht hij mijn moeder meteen zelf bellen dat zij ook mocht komen :) dus die heeft 'm ook gehad zo net.

[ Bericht 0% gewijzigd door Memento-Mori op 16-04-2021 15:36:25 ]
pi_199028487
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:24 schreef Memento-Mori het volgende:
M'n vader heeft z'n eerste vaccinatie gehad *O* en toen hij daar was gaven ze aan dat er een reservelijst was om te bellen ivm mensen die niet komen opdagen en toen mocht hij mijn moeder meteen zelf bellen dat zij ook mocht komen :) dus die heeft 'm ook gehad zo met.
Da's fijn! Had je moeder al wel een afspraak of was die nog te jong?
We have far more in common than that which devides us..
pi_199028506
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 14:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Interessante teruglees weer. Ik kan geen pirouette tabellen maken. Zo heet dat toch? :+

Verder wat rare dingen opgelost bij een cliënt (apparaten die een eigen leven gaan leiden, ugh) en de politie afgepoeierd die bij een andere cliënt op bezoek kwam :7 Gezien zijn geschiedenis zal het niet iets strafbaars zijn, maar ook weer niet een ‘getuige zijn geweest van iets’ gesprekje. Zo’n beetje een stichtelijk woord er tussenin, schat ik zo.

Ennn... mijn sportschool moet weer dicht. Eigenaar boos.
Ik snapte al niet goed waarom hij wel open mocht. De gemeente blijkbaar ook niet.
Enerverende dag :+ Waarom dacht de eigenaar dan dat zijn sportschool open mocht? En hoe ging dat dan?

Ik wilde ook nog eens een leuk kanaal vinden met sport lesjes om mee te doen, maar ik vind juist zoveel mensen in beeld niet prettig. Gewoon alleen diegene die het allemaal voor doet graag. Maar dat is er niet zoveel, heb ik het idee. Wat ik online gezien heb van lesmills is ook altijd een zaal vol mensen waar de camera dan ook steeds op in zoomt (blijf nou gewoon op die ene persoon!). Weet niet of dat per se klopt voor de lesmills lessen die je online kan doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199028522
Overigens: https://www.nu.nl/coronav(...)ximaal-750-euro.html

Seriously :') Dat is echt te erg jongens, hier moeten we niet aan willen meewerken, maar mensen die het geld wel hebben kan het waarschijnlijk niets schelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199028560
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Da's fijn! Had je moeder al wel een afspraak of was die nog te jong?
Te jong en eigenlijk ook 11 dagen te jong voor AstraZeneca die ze nu wel gekregen heeft. (m'n moeder is in januari 60 geworden)
pi_199028631
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:33 schreef Isabeau het volgende:
Overigens: https://www.nu.nl/coronav(...)ximaal-750-euro.html

Seriously :') Dat is echt te erg jongens, hier moeten we niet aan willen meewerken, maar mensen die het geld wel hebben kan het waarschijnlijk niets schelen.
Ik las dat kaartje voor dat evenement in Den Bosch ook enorm over de kop gaan. En de locale horeca heeft het na kijken.
Gisteren had iemand op twitter uitgerekend, of het helemaal goed was weet ik niet. Maar voor Open Nederland is bijna een miljard gereserveerd. Dat zou dan 5000 euro per persoon gaan kosten gezien het aantal dat aanwezig kan zijn bij de georganiseerde evenementen. En over, zeg eens wat, 4 maanden is iedereen gevaccineerd en dan is dat geld uitgegeven en mensen kunnen van alles gaan ondernemen.
En de jeugdzorg/ggz (oa) zitten nog steeds met lege handen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_199028686
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:33 schreef Isabeau het volgende:
Overigens: https://www.nu.nl/coronav(...)ximaal-750-euro.html

Seriously :') Dat is echt te erg jongens, hier moeten we niet aan willen meewerken, maar mensen die het geld wel hebben kan het waarschijnlijk niets schelen.
:X
pi_199028716
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Enerverende dag :+ Waarom dacht de eigenaar dan dat zijn sportschool open mocht? En hoe ging dat dan?

Ik wilde ook nog eens een leuk kanaal vinden met sport lesjes om mee te doen, maar ik vind juist zoveel mensen in beeld niet prettig. Gewoon alleen diegene die het allemaal voor doet graag. Maar dat is er niet zoveel, heb ik het idee. Wat ik online gezien heb van lesmills is ook altijd een zaal vol mensen waar de camera dan ook steeds op in zoomt (blijf nou gewoon op die ene persoon!). Weet niet of dat per se klopt voor de lesmills lessen die je online kan doen.
Bij de online bodypump lessen die ik volgde (#99 ) bleef de camera wel bij het podium, met de focus op de trainer die het onderdeel begeleide. Eromheen stonden wel wat andere instructeurs, maar de mensen in de zaal zag je niet echt.
pi_199028770
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Enerverende dag :+ Waarom dacht de eigenaar dan dat zijn sportschool open mocht? En hoe ging dat dan?

Ik wilde ook nog eens een leuk kanaal vinden met sport lesjes om mee te doen, maar ik vind juist zoveel mensen in beeld niet prettig. Gewoon alleen diegene die het allemaal voor doet graag. Maar dat is er niet zoveel, heb ik het idee. Wat ik online gezien heb van lesmills is ook altijd een zaal vol mensen waar de camera dan ook steeds op in zoomt (blijf nou gewoon op die ene persoon!). Weet niet of dat per se klopt voor de lesmills lessen die je online kan doen.
Ik doe/deed Fit20. Maximaal twee sporters plus een instructeur. Alleen op afspraak, geen publieke ruimte en er zit een therapeutische component in. Met die argumenten is hij een week of vier open geweest. Tot de BOAs weer kwamen. Naar verluidt is hij de enige van de keten die dicht moet. En dat is natuurlijk raar.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:33 schreef Isabeau het volgende:
Overigens: https://www.nu.nl/coronav(...)ximaal-750-euro.html

Seriously :') Dat is echt te erg jongens, hier moeten we niet aan willen meewerken, maar mensen die het geld wel hebben kan het waarschijnlijk niets schelen.
Gewoon ook de kosten van die hele fieldlabs. Die idd hopelijk snel niet meer nodig zijn.
Dat wordt vast de dag nadat de uitkomsten bekend zijn gemaakt :')
Maar hopen dat ze iets van de opgedane kennis mee kunnen gaan nemen aar toekomstige pandemieën.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199028874
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoe dan.....
Ja vraag ik me ook af...
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:09:21 #241
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199029009
quote:
En dat om dan maan live te zien ofzo _O-

Laat maar.
pi_199029032
Ze voorspellen wel de hele dag zon, mmm
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:12:47 #243
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199029043
Ik ben even los gegaan op vinted afgelopen week _O-

Gister pakketje gehaald, vanmorgen, en net nog weer 2 _O-
Nog 1 onderweg als het goed is.

En eigenlijk wil ik nog meer O+
pi_199029066
quote:
Oh hey, ja, groot verjaardagsfeestje, moest ik jullie nog vertellen! 8-)
pi_199029082
Nox eet niet en ligt steeds een beetje ongemakkelijk }:|
(En mijn konijnenoplapmedicatiemiddeltjes zijn allemaal een half jaar tot jaar over datum. Wat natuurlijk ergens wel een goed teken is, maar nu heb ik maar even een afspraak gemaakt bij de dierenarts om 17 uur. )

O-) Fok!wet?
pi_199029139
Ik heb net een streaming ticket besteld voor de “Streamers” . Koningsdag, Paleis Noordeinde. Ben benieuwd wat dat gaat worden. Vorige keer was het een leuk feestje
@Cat-astrophe
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:29:54 #247
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199029227
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:17 schreef Candaasje het volgende:
Nox eet niet en ligt steeds een beetje ongemakkelijk }:|
(En mijn konijnenoplapmedicatiemiddeltjes zijn allemaal een half jaar tot jaar over datum. Wat natuurlijk ergens wel een goed teken is, maar nu heb ik maar even een afspraak gemaakt bij de dierenarts om 17 uur. )

O-) Fok!wet?
Noes! ;(
Hopelijk niks ergs.
pi_199029237
Het komt goed met de labels *O* wel zelf even ophalen maar dat is geen probleem
pi_199029244
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:17 schreef Candaasje het volgende:
Nox eet niet en ligt steeds een beetje ongemakkelijk }:|
(En mijn konijnenoplapmedicatiemiddeltjes zijn allemaal een half jaar tot jaar over datum. Wat natuurlijk ergens wel een goed teken is, maar nu heb ik maar even een afspraak gemaakt bij de dierenarts om 17 uur. )

O-) Fok!wet?
-O- hopelijk valt het mee
pi_199029281
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:17 schreef Candaasje het volgende:
Nox eet niet en ligt steeds een beetje ongemakkelijk }:|
(En mijn konijnenoplapmedicatiemiddeltjes zijn allemaal een half jaar tot jaar over datum. Wat natuurlijk ergens wel een goed teken is, maar nu heb ik maar even een afspraak gemaakt bij de dierenarts om 17 uur. )

O-) Fok!wet?
Oh -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_199029287
Thnx!

Ze is verder nog wel alert. Maar konijnen die geen biks, wortelloof of hooi blieven en onrustig liggen, dan gaan mijn alarmbelletjes af. En zo aan het eind van de dag ga je anders gelijk weer de spoeddienst in, of je moet het tot morgen kunnen rekken maar ik heb zelf geen pijnstiller e.d. meer.

Mogelijk helpt straks een prikje maag/darmstimulerend middel :)
pi_199029414
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 14:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Van mij hoeft dat gegrijns niet zo. Hij doet het nog erger dan Olga. Ik vind zijn toon zo neerbuigend soms. Al is dat niet het goede woord. Neerbuigend light. Alsof hij tegen iemand praat die niet helemaal 100 is.

Ik vind die achtergrondmensen wel leuk trouwens. Geeft iets om naar te kijken. En ze laten zien dat iedereen dit op zijn eigen manier doet. In de Amerikaanse filmpjes die ik het liefst doe, is het grijnzen nog veel erger. Die lui zijn volgens mij gedrogeerd.

Oh goeie tip, ga ik ook eens naar kijken.
Groetjes van Duco

pi_199029781
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Even associatie sprongetje.

Maar, wat mij dus opvalt, is dat jongere collega's echt totaal geen (imo) basic computerskills meer hebben?

Pivot tabel? Eeeh queeeee?, opmaakregels,dewaaah? En zoveel van die handigheidjes waarvan ik vroeger iig van het bestaan wist, zodat ik kon googlen hoe te gebruiken...

En een fucking Pivottabel heeft gewoon een fucking KNOP tegenwoordig! Vroegah moest je eerst 6 snorharen van een dasplukken bij zonsopgang en het doolhof in het bos door om bij de heks een pivotverzoek in te dienen...
Hmm, maar als ze het wel weten vind ik het ook niks, vroeger dacht men dat ik echt megaslim was alleen maar omdat ik via een draaitabel echt 100 intelligente antwoorden per uur kon geven op vragen die al jaren onopgelost waren.

Nu kan iedereen dat, en ben ik enkel nog de chagrijnige heks.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199029802
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:26 schreef z80 het volgende:

[..]

Jawel. De optie om je bestand Exponentiële te laten groeien.
Dat kan tegenwoordig handiger, via powerquery. Dan laad je in excel enkel het gegevensmodel en de pivot, niet de data.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 16 april 2021 @ 17:26:32 #255
63722 z80
I fink you freaky
pi_199029903
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:33 schreef Isabeau het volgende:
Overigens: https://www.nu.nl/coronav(...)ximaal-750-euro.html

Seriously :') Dat is echt te erg jongens, hier moeten we niet aan willen meewerken, maar mensen die het geld wel hebben kan het waarschijnlijk niets schelen.
Als je de link ziet lijkt het 750 Euro. Maar het bericht gaat over max 7,50 Euro. Nog al een verschil.
En ook weer handjeklap over hoelang een testbewijs geldig is. Zag alleen niet staan of een sneltest ook voldoende is.
Net nummer 5 gehaald. Waarbij de tester het wattenstaafje zo diep mogelijk in de neus duwde om even flink rond te raggen. Niet blij mee. Nu een zere loopneus. Maar wel weer negatief.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_199029915
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:06 schreef minilot het volgende:
Even tweedehands jurkje oppikken bij afhaalpunt nu. :W Nog altijd zeer in mijn nopjes met de tip van @:Sigme over Vinted *O*
Pas je ook in dat ene jurkje dat mij niet paste?

Ik heb nog een ongeopend pakje in de kast liggen, met een jurkje, een rok, een shirt en een tuniekachtig ding. Maar nog geen tijd/zin gehad om het te openen ook al ben ik wel heel benieuwd :'). En ik pak ook liever uit als m'n lief niet thuis is, heel kinderachtig :@
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199029919
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Enerverende dag :+ Waarom dacht de eigenaar dan dat zijn sportschool open mocht? En hoe ging dat dan?

Ik wilde ook nog eens een leuk kanaal vinden met sport lesjes om mee te doen, maar ik vind juist zoveel mensen in beeld niet prettig. Gewoon alleen diegene die het allemaal voor doet graag. Maar dat is er niet zoveel, heb ik het idee. Wat ik online gezien heb van lesmills is ook altijd een zaal vol mensen waar de camera dan ook steeds op in zoomt (blijf nou gewoon op die ene persoon!). Weet niet of dat per se klopt voor de lesmills lessen die je online kan doen.
Mocht je Engelstalig oké vinden, ik sport wel eens met de Youtubekanalen van Madfit, Zanna van Dijk, emkfit, Pamela Reif (die laatste praat niet, maar de namen van de oefeningen zijn in het Engels). Nederlandstalig heb je Optima Vita, maar die is mij te enthousiast :')
pi_199029964
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb net een streaming ticket besteld voor de “Streamers” . Koningsdag, Paleis Noordeinde. Ben benieuwd wat dat gaat worden. Vorige keer was het een leuk feestje
@:Cat-astrophe
Ik zag hem al langskomen op FB en had kaartje besteld.
En zag daarna jouw FB post.
En je mention hier :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199029973
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:36 schreef Candaasje het volgende:
Thnx!

Ze is verder nog wel alert. Maar konijnen die geen biks, wortelloof of hooi blieven en onrustig liggen, dan gaan mijn alarmbelletjes af. En zo aan het eind van de dag ga je anders gelijk weer de spoeddienst in, of je moet het tot morgen kunnen rekken maar ik heb zelf geen pijnstiller e.d. meer.

Mogelijk helpt straks een prikje maag/darmstimulerend middel :)
Ach jeetje... wat dat betreft zijn konijnen toch wel kwakkels he?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 16 april 2021 @ 17:34:21 #260
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199029999
Had een shirtje van de staat (band) besteld, komt een van die jongens hem zelf brengen! O+

met liefs en kusjes op de verpakking O+
  vrijdag 16 april 2021 @ 17:38:35 #261
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199030044
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:34 schreef gcjoel het volgende:
Had een shirtje van de staat (band) besteld, komt een van die jongens hem zelf brengen! O+

met liefs en kusjes op de verpakking O+
Dat is wel gaaf :D
  vrijdag 16 april 2021 @ 17:39:32 #262
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199030056
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:47 schreef Blues het volgende:

[..]

Oh goeie tip, ga ik ook eens naar kijken.
Groetjes van Duco

[ afbeelding ]
:D
Spoilers!
pi_199030121
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:28 schreef Tele6 het volgende:

Mocht je Engelstalig oké vinden, ik sport wel eens met de Youtubekanalen van Madfit, Zanna van Dijk, emkfit, Pamela Reif (die laatste praat niet, maar de namen van de oefeningen zijn in het Engels). Nederlandstalig heb je Optima Vita, maar die is mij te enthousiast :')
Ik kan heel sachrijnig worden van te enthousiast :') Maar bedankt voor de tips, ik ga ze eens (vannacht) bekijken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199030159
Die Duco ziet er eng uit met die grijns :D

Net m'n avondeten op (zelf tot sashimi gesneden zalm met daarbij zeewiersalade en toe nog 350g broccoli). Was lekker.

Tevens zie ik letterlijk dubbel van vermoeidheid, dus tijd voor een dutje :Z
pi_199030169
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:26 schreef z80 het volgende:
Als je de link ziet lijkt het 750 Euro. Maar het bericht gaat over max 7,50 Euro. Nog al een verschil.
En ook weer handjeklap over hoelang een testbewijs geldig is. Zag alleen niet staan of een sneltest ook voldoende is.
Net nummer 5 gehaald. Waarbij de tester het wattenstaafje zo diep mogelijk in de neus duwde om even flink rond te raggen. Niet blij mee. Nu een zere loopneus. Maar wel weer negatief.
De komma in de link werkt niet hè :P Info uit een link halen is vaag.

En ik begrijp dat je enorm baalt :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 16 april 2021 @ 17:52:09 #266
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199030214
Hier is vandaag de gas bbq in gebruik genomen *O*

Aubergine, punt paprika's, een stuk bavette en een longrib :Y)
Eea lijkt vrij eenvoudig dus vaker BBQ w/
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_199030234
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ach jeetje... wat dat betreft zijn konijnen toch wel kwakkels he?
Hopeloos dat maag/darmstelsel :')

Gevoelige buik, gassig, lege darmen, ondertemperatuur (36.1 graden) tot ons beider verbazing wel. Maar gelukkig nog verder wel een alert konijn. Geen gekke dingen met het gebit of lymfeklieren bij de kaken, dus de dierenarts; 'omdat konijn'.....
Dus nu zitten er wat medicatie in, heb ik medicatie mee, en als ze te weinig vocht binnen krijgt of niet opknapt, morgen retour. Maar we zijn er nu vroeg bij, dus vaak kun je dan al wel een eind komen :) .
pi_199030237
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:34 schreef gcjoel het volgende:
Had een shirtje van de staat (band) besteld, komt een van die jongens hem zelf brengen! O+

met liefs en kusjes op de verpakking O+
Dat is wel heel tof!
  vrijdag 16 april 2021 @ 17:55:10 #269
63722 z80
I fink you freaky
pi_199030246
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De komma in de link werkt niet hè :P Info uit een link halen is vaag.

En ik begrijp dat je enorm baalt :X
Een komma niet. Een streepje wel. Of de code voor een punt. Of voluit geschreven. Of in eurocenten. Of wat dan ook om het duidelijk te maken. Een link in een forum waar een bedrag in staat is niet heel handig indien dit bedrag een komma dient te bevatten. Hele volksstammen en zoekmachines die enkel een link lezen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_199030247
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:34 schreef gcjoel het volgende:
Had een shirtje van de staat (band) besteld, komt een van die jongens hem zelf brengen! O+

met liefs en kusjes op de verpakking O+
Gaaf :D
Ja oke ik mis festivals toch wel -O-
  vrijdag 16 april 2021 @ 18:04:06 #271
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199030327
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat is wel heel tof!
Helaas deed vriendje de deur open ;(
:D
  vrijdag 16 april 2021 @ 18:14:59 #272
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199030454
Plaatje bij het praatje

Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_199030533
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 18:14 schreef Barreltje het volgende:
Plaatje bij het praatje

[ afbeelding ]
Lekker ^O^
  vrijdag 16 april 2021 @ 18:23:51 #274
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199030561
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 18:14 schreef Barreltje het volgende:
Plaatje bij het praatje

[ afbeelding ]
O+
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 april 2021 @ 18:42:09 #275
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199030786
De BBQ bij Barrel in 20222 kan door gaan :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_199030914
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:52 schreef Barreltje het volgende:
Hier is vandaag de gas bbq in gebruik genomen *O*

Aubergine, punt paprika's, een stuk bavette en een longrib :Y)
Eea lijkt vrij eenvoudig dus vaker BBQ w/
Gas bbq -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199030985
Mensen, project Zalm is afgerond :9 Net een van de twee verpakkingen opengemaakt en aangesneden. De ergste rook is er vanaf en het is nu echt heerlijk. Vettig, niet te zout en niet te rokerig :9~ Dit is voor herhaling vatbaar :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199031076
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:50 schreef minilot het volgende:
Random vermaak: met een meubelroller over een lap bubbeltjesplastic heenrijden knettert als vuurwerk! (Hence de veiligheidsbril, denk ik :'))
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..fijn dat er in elk geval nog *iemand* pret beleeft aan de verhuisshizzle :Y)
O+

Belangrijk weetje: het heet een hondje :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_199031090
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 19:05 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

O+

Belangrijk weetje: het heet een hondje :Y
Hontje :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199031111
Ik at asperges :9 Zalm uit de oven erbij, aardappelpuree, nom!

Wat me eraan doet denken @Vanyel is de missie naar Tegelen nog geslaagd?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 16 april 2021 @ 19:18:25 #281
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199031267
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 18:53 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Gas bbq -O-
Ja. Op balkon is het gasbbq of geen bbq.. dus nu experimenteren we met gas bbq . En experiment geslaagd hoor ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_199031380
Een mens moet wel wat over hebben voor vrijwilligerswerk.... morgenmiddag weer op pad met mijn jongeman, dus ik belde even om het precies af te spreken.

Vanmiddag gebeld: afdeling pas bemenst vanaf vier uur.
Net gebeld: medewerker heeft pauze.

Inmiddels al twee keer mijn verhaal gedaan aan mensen die er niks mee kunnen.
Dadelijk maar poging drie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199031400
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 19:18 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ja. Op balkon is het gasbbq of geen bbq.. dus nu experimenteren we met gas bbq . En experiment geslaagd hoor ^O^
Ah. Balkon. Ja. Snap ik :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199031433
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
En een fucking Pivottabel heeft gewoon een fucking KNOP tegenwoordig!
Wat ik het wonderlijkste vind ik dat ik nog nooit de behoefte heb gehad zo'n ding te maken. Terwijl ik toch heus onmeunig van Excel houd.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_199031470
Falafel :9
pi_199031544
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:50 schreef minilot het volgende:

[..]

'Maar' een Atje is wellicht nog te verdedigen maar 'Maar een Btje' slaat natuurlijk nergens op hè? Dat is niet klein, dat is doorsnee :Y)
:N

Dat is wat te veel Nederlandse vrouwen zichzelf aantoddelen bij gebrek aan kennis over hun maat, graag gecombineerd met een veel te wijde omtrek. Mensen koop ze strakker en probeer daar eens een cupje groter bij.
Dikke kans dat ze een stuk dikker lijken. Tevens pronter *)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 16 april 2021 @ 19:48:06 #287
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199031651
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 19:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:N

Dat is wat te veel Nederlandse vrouwen zichzelf aantoddelen bij gebrek aan kennis over hun maat, graag gecombineerd met een veel te wijde omtrek. Mensen koop ze strakker en probeer daar eens een cupje groter bij.
Dikke kans dat ze een stuk dikker lijken. Tevens pronter *)
C is toch doorsnee? En enorm afhankelijk van omvang hoe dat uitvalt?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199031686
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 19:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:N

Dat is wat te veel Nederlandse vrouwen zichzelf aantoddelen bij gebrek aan kennis over hun maat, graag gecombineerd met een veel te wijde omtrek. Mensen koop ze strakker en probeer daar eens een cupje groter bij.
Dikke kans dat ze een stuk dikker lijken. Tevens pronter *)
Ik vulde pas online een tabel in. Denk al jaren B te hebben, maar maten en inzichten veranderen.

Volgens de tabel had ik AA :') :') Met een onmogelijk grote bustewijdte dus natuurlijk niks te vinden.
Ik blijf mijn oude bh’s wel dragen, tot ik weer in een winkel kan passen :{w
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 16 april 2021 @ 19:51:39 #289
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199031705
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 19:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik vulde pas online een tabel in. Denk al jaren B te hebben, maar maten en inzichten veranderen.

Volgens de tabel had ik AA :') :') Met een onmogelijk grote bustewijdte dus natuurlijk niks te vinden.
Ik blijf mijn oude bh’s wel dragen, tot ik weer in een winkel kan passen :{w
Zat je bij de afdeling batterijen te kijken?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199031718
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 april 2021 19:51 schreef Molo het volgende:

[..]

Zat je bij de afdeling batterijen te kijken?
*lampje aangaat*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199031728
Vond Duracell al zo’n raar merk :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199031729
_O-
pi_199031740
Nu zin maken voor escaperoom maar eerst mijn oorlog met Teams maar eens gaan uitvechten :W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 16 april 2021 @ 19:56:59 #294
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199031782
O
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 19:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nu zin maken voor escaperoom maar eerst mijn oorlog met Teams maar eens gaan uitvechten :W
Oh dat heb ik pas geleden gedaan, we werden laatste ondanks wat pogingen tot sabotage van anderen _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199031846
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 19:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nu zin maken voor escaperoom maar eerst mijn oorlog met Teams maar eens gaan uitvechten :W
Succes :D
pi_199031893
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 19:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik at asperges :9 Zalm uit de oven erbij, aardappelpuree, nom!

Wat me eraan doet denken @:Vanyel is de missie naar Tegelen nog geslaagd?
Ik vergat het te vragen :(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_199031939
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 19:48 schreef Molo het volgende:

[..]

C is toch doorsnee? En enorm afhankelijk van omvang hoe dat uitvalt?
B is het in elk geval niet, oordeelt mijn geoefend oog. Daarvan zei mini zojuist nog dat t gemiddeld was.
En al die meiden met B die dan eens een fatsoenlijk geval (ipv ranzig flddertje in 80B) aantrekt schrikt zich rot van haar enoooorme cupmaat die niet zelden C of D blijkt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 16 april 2021 @ 20:12:16 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199031958
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 20:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]

B is het in elk geval niet, oordeelt mijn geoefend oog. Daarvan zei mini zojuist nog dat t gemiddeld was.
En al die meiden met B die dan eens een fatsoenlijk geval (ipv ranzig flddertje in 80B) aantrekt schrikt zich rot van haar enoooorme cupmaat die niet zelden C of D blijkt.
Strakke boobies :9
Zit ook veel lekkerder, goed ingepakt _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199031984
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 19:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:N

Dat is wat te veel Nederlandse vrouwen zichzelf aantoddelen bij gebrek aan kennis over hun maat, graag gecombineerd met een veel te wijde omtrek. Mensen koop ze strakker en probeer daar eens een cupje groter bij.
Dikke kans dat ze een stuk dikker lijken. Tevens pronter *)
En ze passen er inene in :o ;o

/ervaringsbhkundige :9
pi_199031994
Ik dacht altijd dat ik D 100 had :?
Heb ik E90 _O-
pi_199031999
Ja mensen.
Boobiepost!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')