Blijkbaar is het einde carriere voor nu. Erger dan de kruisband heb ik gehoordquote:
Breuk?quote:Op zaterdag 17 april 2021 11:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Blijkbaar is het einde carriere voor nu. Erger dan de kruisband heb ik gehoord
Neem aan dat klaiber liever zelf ook niet speelt omdat hij te kort komt.quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:43 schreef fotostarter het volgende:
Hoe is het met Klaiber? Zou zuur zijn als die wéér geen beker mag voetballen.
Ah zie het al, die gaat niet voetballen
Zeker, Schuurs stond echt goed te spelen. Paar prachtige passes op de stropdas.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Schuurs was wel goed gisteren mag ook gezegd worden.
Soms zit het mee soms tegen toen we de halve finale CL haalde zat daar ook wel wat geluk bij en laat staan de weg naar de finale EL. Al met al prima seizoen met een kwartfinale EL, kampioenschap en hopelijk de beker.
Dat sowieso .. maar ik zie hem nog huilend het veld bij Utrecht aflopen ...quote:Op zaterdag 17 april 2021 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neem aan dat klaiber liever zelf ook niet speelt omdat hij te kort komt.
Is goed Peter R. En gefeliciteerd nog met die geweldige kwartfinalequote:Op zondag 18 april 2021 11:11 schreef Landgeld het volgende:
Bijzonder om te zien hoe zo'n bekerfinale leeft hij de boertjes uit Arnhem.
Voor ons is het een wedstrijd tussendoor, zo na de kwartfinale Ueda cup.
Voor hun is het als de CL finale. Bijzonder.
Dit is wel gelijk het grootste gevaar voor ons.
zeker die moet je gewoon pakken ook omdat het anders als een nachtkaarsje uitgaat dit seizoenquote:Op zondag 18 april 2021 07:45 schreef manny het volgende:
Matchday. Op naar glorie!
Prijs pakken svp.
Europees uitgeschakeld worden door Italiaanse middenmoters Atalanta en Roma en je dan verheven voelen boven andere clubs.quote:Op zondag 18 april 2021 11:11 schreef Landgeld het volgende:
Bijzonder om te zien hoe zo'n bekerfinale leeft hij de boertjes uit Arnhem.
Voor ons is het een wedstrijd tussendoor, zo na de kwartfinale Ueda cup.
Voor hun is het als de CL finale. Bijzonder.
Dit is wel gelijk het grootste gevaar voor ons.
Daar heb je natuurlijk wel een punt en ik vind de post die je quote ook zeer arrogant maar als je ziet hoe andere Nederlandse clubs het doen in Europa is er natuurlijk nog altijd een groot verschil tussen Ajax en de rest.quote:Op zondag 18 april 2021 12:40 schreef groenen het volgende:
[..]
Europees uitgeschakeld worden door Italiaanse middenmoters Atalanta en Roma en je dan verheven voelen boven andere clubs.
Alles tussen de 5 en 10 mil is prima, en moet je gewoon de gok voor wagen. Uiteraard eerst wel een goed gesprek over dat het mentaal echt anders moet bij Ajax. En goede begeleiding op die jongen zetten.quote:Op zondag 18 april 2021 13:00 schreef Intint het volgende:
Wat is een prijs waar de gemiddelde ajax supporter hier Ihattaren nog voor zou willen overnemen?
Ik ga voor 6 mil.
Ja precies, ik ook wel. Zijn de laatste jaren niet zoveel spelers meer bij Ajax waarbij het mentaal helemaal fout gaat (volgens mij?)...of die met ruzie weg gaan.quote:Op zondag 18 april 2021 13:12 schreef Simmertje het volgende:
Overigens is ten Hag wel de man die ik vertrouw met een jongen als Ihattaren. Als hij het onder hem niet redt qua mentaliteit dan gaat hij het nergens maken.
Probleem is waar moet hij spelen? Het is geen rechtsbuiten het is een middenvelder en daar is geen plek.quote:Op zondag 18 april 2021 13:12 schreef Simmertje het volgende:
Overigens is ten Hag wel de man die ik vertrouw met een jongen als Ihattaren. Als hij het onder hem niet redt qua mentaliteit dan gaat hij het nergens maken.
Arnhemquote:Op zondag 18 april 2021 12:40 schreef groenen het volgende:
[..]
Europees uitgeschakeld worden door Italiaanse middenmoters Atalanta en Roma en je dan verheven voelen boven andere clubs.
Tja, maar het is duidelijk dat Ajax wat creativiteit mist, en dat kan hij wel brengen. Dus dan moet er plek in het elftal worden gemaakt. En Ajax speelt zoveel wedstrijden, dat Ajax wel meer dan 11 basisspelers nodig heeft. Beetje op de plek waar Ziyech speelde zou hij toch wel uit de voeten moeten kunnen? Het is een lastige puzzel uiteraard.quote:Op zondag 18 april 2021 13:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Probleem is waar moet hij spelen? Het is geen rechtsbuiten het is een middenvelder en daar is geen plek.
Je kan geen plek ''maken'' als je met 3 middenvelders speelt. Gravenberch en Klaassen spelen en Alvarez voor de balans.quote:Op zondag 18 april 2021 13:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, maar het is duidelijk dat Ajax wat creativiteit mist, en dat kan hij wel brengen. Dus dan moet er plek in het elftal worden gemaakt. En Ajax speelt zoveel wedstrijden, dat Ajax wel meer dan 11 basisspelers nodig heeft. Beetje op de plek waar Ziyech speelde zou hij toch wel uit de voeten moeten kunnen? Het is een lastige puzzel uiteraard.
Rotatiegenotquote:Op zondag 18 april 2021 13:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Probleem is waar moet hij spelen? Het is geen rechtsbuiten het is een middenvelder en daar is geen plek.
Dat Ajax zich verheven voelt boven alle Nederlandse clubs is natuurlijk niet zo gek. Die kunnen helemaal niet mee in Europa.quote:Op zondag 18 april 2021 12:40 schreef groenen het volgende:
[..]
Hij moet gewoon voor zijn plaats vechten bij Ajax. Laten zien dat hij de beste is. Iedereen komt echt wel aan spelen toe, daar zou ik me niet zo druk over maken. Als hij het goed doet zal Gravenberch er soms even naast staan, of Alvarez (en gaat Davy in de controle spelen). Gravenberch kan top worden, maar het is helemaal niet erg om hem er eens naast te zetten als hij slecht speelt hoor. En volgens mij zou Ihatteren op de vleugels zo af en toe ook goed uit de voeten kunnen. Zolang we maar wat creativiteit erbij krijgen.quote:Op zondag 18 april 2021 13:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je kan geen plek ''maken'' als je met 3 middenvelders speelt. Gravenberch en Klaassen spelen en Alvarez voor de balans.
Gratis of niet. Ik snap werkelijk niet waarom vele mensen hem o zo goed vinden.quote:Op zondag 18 april 2021 13:00 schreef Intint het volgende:
Wat is een prijs waar de gemiddelde ajax supporter hier Ihattaren nog voor zou willen overnemen?
Ik ga voor 6 mil.
2 a 3 miljoenquote:Op zondag 18 april 2021 13:00 schreef Intint het volgende:
Ik ga voor 6 mil.
het ik?quote:
Een finale is altijd een wedstrijd op zich.quote:Op zondag 18 april 2021 16:01 schreef Perrin het volgende:
Ajax gaat 'm niet op een dienblaadje gepresenteerd krijgen.
Ajax net zo minquote:Op zondag 18 april 2021 16:07 schreef GGMM het volgende:
Punt is wel dat Vitesse niks te verliezen heeft.
Die zullen er vol voor gaan.
Ik ook niet. Zal juichen als die k*t corona opgezouten is. En we allemaal weer normaal met elkaar kunnen omgaan.quote:Op zondag 18 april 2021 14:11 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Sta er niet van te kijken dat er hier mensen letterlijk van moeten van huilen.
Die Kuip is aardig opgeknapt.quote:
Nou nou nou.quote:Op zondag 18 april 2021 16:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zal juichen als die k*t corona opgezouten is. En we allemaal weer normaal met elkaar kunnen omgaan.
Heel brabant is een gehuchtquote:Op zondag 18 april 2021 17:29 schreef T3hTommay het volgende:
Onana mag wanneer 'ie weer mag keepen lekker iedere vrijdag naar gehuchten als Oss en Helmond.
Misschien kunnen die clowntjes nu weer met Onanashirt het veld oplopen.quote:
Zeker. Tenzij het hem niet uitkomt dan waren het ineens medicijnen van zijn vrouw.quote:Op zondag 18 april 2021 17:25 schreef tim020hoorn het volgende:
Onderhandelingen met Onana zijn gestopt. Valt me ergens toch tegen van Onana, maargoed die kiest voor zichzelf en dat kan.
quote:
Zodra het toneelstukje klaar is gauw over naar de borrelhapjes.quote:Op zondag 18 april 2021 17:54 schreef RipCity het volgende:
Al die hapjes en gefakete sfeer eromheen
Worteltjes. Komkommer. Uhuh
Eens. Snel weg met die vent.quote:Op zondag 18 april 2021 17:59 schreef TheVulture het volgende:
Onana valt me echt vies tegen, als je je club zo benadeeld had het je wel gesierd om bij te tekenen.
Geen moreel kompas zoals wel meer voetballers helaas.quote:Op zondag 18 april 2021 17:25 schreef tim020hoorn het volgende:
Onderhandelingen met Onana zijn gestopt. Valt me ergens toch tegen van Onana, maargoed die kiest voor zichzelf en dat kan.
Jammer dat zijn jaren bij Ajax met zo'n zure nasmaak eindigen.quote:
Eens wel. Stoppen met salaris en oprottenquote:Op zondag 18 april 2021 18:08 schreef Vriezzer het volgende:
Onana mag god op zijn blote knieën danken dat Ajax hem beschermt heeft. Als het zo moet, dan oprotten.
Originele grap. Niet gelachen.quote:Op zondag 18 april 2021 18:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Haller doet mee![]()
Vinkje niet vergeten ergens
Ajax staat dan gewoon in zijn recht als dat gebeurd hoor. Als een speler op doping wordt betrapt en door zijn eigen fout van geen enkele waarde is voor Ajax, hoeven ze hem ook niet te betalen.quote:
Je hebt weinig zaak als je al publiekelijk ten monde van Edwin hebt gezegd dat het een ongeluk was.quote:Op zondag 18 april 2021 18:25 schreef Sebbeszweet het volgende:
Onana aanklagen voor geleden schade. Is ook gebeurd met Adrian Mutu die coke had gebruikt
Geef maar aan waar dat staat in het contract dan.quote:Op zondag 18 april 2021 18:19 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Ajax staat dan gewoon in zijn recht als dat gebeurd hoor. Als een speler op doping wordt betrapt en door zijn eigen fout van geen enkele waarde is voor Ajax, hoeven ze hem ook niet te betalen.
Artikel 9 lid 3 sub cquote:Op zondag 18 april 2021 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Geef maar aan waar dat staat in het contract dan.
Die Haller is toch niks beter dan zo'n Brobby?quote:Op zondag 18 april 2021 18:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Voorhoede die ruim over de 60 miljoen heeft gekost bakt er niet zoveel van
Brobbey kan tenminste nog een bal bij zich houdenquote:Op zondag 18 april 2021 18:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die Haller is toch niks beter dan zo'n Brobby?
Denk dat Brobby in huidige vorm beter is.quote:Op zondag 18 april 2021 18:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die Haller is toch niks beter dan zo'n Brobby?
Het is een beetje te laat voor ontslag op staande voet, maar ik zou zeggen parkeerkaart inleveren, en zoek maar uit waar je gaat proberen fit te blijven.quote:Op zondag 18 april 2021 18:19 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Ajax staat dan gewoon in zijn recht als dat gebeurd hoor. Als een speler op doping wordt betrapt en door zijn eigen fout van geen enkele waarde is voor Ajax, hoeven ze hem ook niet te betalen.
Ajax heeft geld teveel en dan gaat Netto gek doen.quote:Op zondag 18 april 2021 18:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Brobbey kan tenminste nog een bal bij zich houden
Spelers met een Utrecht verleden zijn erg in trek . Wie o wie zou hem dat influisteren .quote:Op zondag 18 april 2021 18:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ajax heeft geld teveel en dan gaat Netto gek doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |