Tja, maar het is duidelijk dat Ajax wat creativiteit mist, en dat kan hij wel brengen. Dus dan moet er plek in het elftal worden gemaakt. En Ajax speelt zoveel wedstrijden, dat Ajax wel meer dan 11 basisspelers nodig heeft. Beetje op de plek waar Ziyech speelde zou hij toch wel uit de voeten moeten kunnen? Het is een lastige puzzel uiteraard.quote:Op zondag 18 april 2021 13:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Probleem is waar moet hij spelen? Het is geen rechtsbuiten het is een middenvelder en daar is geen plek.
Je kan geen plek ''maken'' als je met 3 middenvelders speelt. Gravenberch en Klaassen spelen en Alvarez voor de balans.quote:Op zondag 18 april 2021 13:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, maar het is duidelijk dat Ajax wat creativiteit mist, en dat kan hij wel brengen. Dus dan moet er plek in het elftal worden gemaakt. En Ajax speelt zoveel wedstrijden, dat Ajax wel meer dan 11 basisspelers nodig heeft. Beetje op de plek waar Ziyech speelde zou hij toch wel uit de voeten moeten kunnen? Het is een lastige puzzel uiteraard.
Rotatiegenotquote:Op zondag 18 april 2021 13:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Probleem is waar moet hij spelen? Het is geen rechtsbuiten het is een middenvelder en daar is geen plek.
Dat Ajax zich verheven voelt boven alle Nederlandse clubs is natuurlijk niet zo gek. Die kunnen helemaal niet mee in Europa.quote:Op zondag 18 april 2021 12:40 schreef groenen het volgende:
[..]
Europees uitgeschakeld worden door Italiaanse middenmoters Atalanta en Roma en je dan verheven voelen boven andere clubs.
Hij moet gewoon voor zijn plaats vechten bij Ajax. Laten zien dat hij de beste is. Iedereen komt echt wel aan spelen toe, daar zou ik me niet zo druk over maken. Als hij het goed doet zal Gravenberch er soms even naast staan, of Alvarez (en gaat Davy in de controle spelen). Gravenberch kan top worden, maar het is helemaal niet erg om hem er eens naast te zetten als hij slecht speelt hoor. En volgens mij zou Ihatteren op de vleugels zo af en toe ook goed uit de voeten kunnen. Zolang we maar wat creativiteit erbij krijgen.quote:Op zondag 18 april 2021 13:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je kan geen plek ''maken'' als je met 3 middenvelders speelt. Gravenberch en Klaassen spelen en Alvarez voor de balans.
Gratis of niet. Ik snap werkelijk niet waarom vele mensen hem o zo goed vinden.quote:Op zondag 18 april 2021 13:00 schreef Intint het volgende:
Wat is een prijs waar de gemiddelde ajax supporter hier Ihattaren nog voor zou willen overnemen?
Ik ga voor 6 mil.
2 a 3 miljoenquote:Op zondag 18 april 2021 13:00 schreef Intint het volgende:
Wat is een prijs waar de gemiddelde ajax supporter hier Ihattaren nog voor zou willen overnemen?
Ik ga voor 6 mil.
het ik?quote:
Een finale is altijd een wedstrijd op zich.quote:Op zondag 18 april 2021 16:01 schreef Perrin het volgende:
Ajax gaat 'm niet op een dienblaadje gepresenteerd krijgen.
Ajax net zo minquote:Op zondag 18 april 2021 16:07 schreef GGMM het volgende:
Punt is wel dat Vitesse niks te verliezen heeft.
Die zullen er vol voor gaan.
Ik ook niet. Zal juichen als die k*t corona opgezouten is. En we allemaal weer normaal met elkaar kunnen omgaan.quote:Op zondag 18 april 2021 14:11 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Sta er niet van te kijken dat er hier mensen letterlijk van moeten van huilen.
Die Kuip is aardig opgeknapt.quote:
Nou nou nou.quote:Op zondag 18 april 2021 16:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zal juichen als die k*t corona opgezouten is. En we allemaal weer normaal met elkaar kunnen omgaan.
Heel brabant is een gehuchtquote:Op zondag 18 april 2021 17:29 schreef T3hTommay het volgende:
Onana mag wanneer 'ie weer mag keepen lekker iedere vrijdag naar gehuchten als Oss en Helmond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |