RIP voor de mogelijke nabestaandenquote:Op donderdag 15 april 2021 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ookM'n oom is op vakantie wanneer ie z'n tweede prik zou krijgen en had de afspraak verzet. Ik heb dan zoiets van Jezus, rij even op en neer.
Hoorde van een andere vriend uit een behoorlijk christelijk gezin dat zijn familie zich waarschijnlijk niet laat inenten. Z'n vader is 70 en heeft geen afspraak gemaakt.
Volkomen offtopic.quote:Op donderdag 15 april 2021 16:38 schreef phluphy het volgende:
Totaal off-topic, maar wel heel positief: ik heb zojuist gehoord dat ik een baan heb per 1 mei !![]()
Na een arbeidsconflict bij mijn vorige werkgever ben ik een jaar op zoek geweest en heb uiteindelijk na een hele brutale open sollicitatie een geweldige baan aangeboden gekregen die helemaal in mijn comfort zone zit. Het wordt keihard werken maar ik heb er zin in!![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Zet ik elke dag keurig in mijn post "Duizendmaal excuses" en meneer post gewoon anderhalf uur later dan anders en niks geen sorry.quote:Op donderdag 15 april 2021 16:45 schreef Oliver23 het volgende:
Besmettingcijfers dinsdag 24 t/m maandag 30 november (totaal: 33.940):
[...]
Klassieke vaccins, als in vaccins met doodgemaakt virus, hebben vaak een lagere effectiviteit, en dat lijkt vooralsnog ook het geval bij coronavirus vaccins zo. De hoogste baas van het Chinese CDC zei ook laatst op een conferentie dat de effectiviteit van dergelijke Chinese vaccins laag is (~50%). Dat is hem niet in dank afgenomen door de overheid, en hij heeft later mildere uitspraken over die vaccins gedaan. China is de vaccins behoorlijk aan het gebruiken om goodwill voor China te kweken in Afrika en Zuid-Amerika. Chili, waar ook al een flink deel van de bevolking is gevaccineerd, maar daar gaat het nog niet heel goed eigenlijk wat betreft cases, maar het aantal doden is niet echt toegenomen.quote:Op donderdag 15 april 2021 16:33 schreef Solstice1 het volgende:
https://www.trouw.nl/binn(...)olf-langer~b3135f86/
Het is niet geheel en al een positief bericht, maar wat ik hier uit wilde pikken is dit:
[..]
Met klassiek vaccin bedoelt hij neem ik aan de vaccins die niet op mRNA-techniek gebaseerd zijn? Die zouden eventueel nog hogere dekking geven? Of heb ik dit verkeerd?
In hetzelfde artikel staat trouwens dat de Zuid-Afrikaanse variant hier op z'n retour is.
Bij mij was het ook een eenmalige uitzondering. Bij jou komt het wel iets vaker voorquote:Op donderdag 15 april 2021 19:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zet ik elke dag keurig in mijn post "Duizendmaal excuses" en meneer post gewoon anderhalf uur later dan anders en niks geen sorry.
Dan zit je goed in de biblebelt.quote:Op donderdag 15 april 2021 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ookM'n oom is op vakantie wanneer ie z'n tweede prik zou krijgen en had de afspraak verzet. Ik heb dan zoiets van Jezus, rij even op en neer.
[...]
Ja, weet je wat ik allemaal moet doen.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:27 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Bij mij was het ook een eenmalige uitzondering. Bij jou komt het wel iets vaker voor![]()
Blijf eens lief boysquote:Op donderdag 15 april 2021 19:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, weet je wat ik allemaal moet doen.Ik sta aan de frontlinie ja.
Het was een grap. Categorie Humor.quote:
Ha ha moest gewoon even plagen hoorquote:Op donderdag 15 april 2021 20:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was een grap. Categorie Humor.
Excuses aan iedereen in het topic.
Lol, boven verwachting!quote:Op donderdag 15 april 2021 21:56 schreef svann het volgende:
Goeds nieuws uit het advertentieblaadje Leids Nieuwsblad.
[ afbeelding ]
Nou dan halen we die vaccinatiegraad welquote:Op donderdag 15 april 2021 21:56 schreef svann het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Inderdaad, het was een onderling grapje. Humor van de Covid-19 cijfermannetjes van Fok!quote:Op donderdag 15 april 2021 20:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was een grap. Categorie Humor.
Excuses aan iedereen in het topic.
Dat zijn nog eens de goede berichten. Het wordt wel een zooitje op de begraafplaats, ze moeten er wat gaan opgravenquote:Op donderdag 15 april 2021 21:56 schreef svann het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit een voorbode is voor een stevige daling de komende dagen, dan kunnen we heel positief kijken naar eind april. Dan kunnen er een paar mooie versoepelingen plaats gaan vinden.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:26 schreef Freudie het volgende:
En wederom, als NICE een voorbode betekent, IC blijft ongeveer hetzelfde, maar de laatste 4 dagen van kliniek:
13-04: 1824
14-04: 1755
15-04: 1628
16-04: 1588
Waarbij aangemerkt dient te worden dat de laatste 3 getallen nog aangepast worden op de site. Flinke daling zo. IC blijft altijd wat achter, aangezien het riedeltje is: besmet --> kliniek --> IC.
Laten we iig hopen dat de daling v.w.b. de kliniek zich zo blijft doorzetten. Zegt nog niets over instroom overigens, want die zie je niet zo bij NICE.
Dat moet ook gebeuren.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha moest gewoon even plagen hoor
quote:Op donderdag 15 april 2021 22:57 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, het was een onderling grapje. Humor van de Covid-19 cijferalfamannetjes van Fok!
https://nos.nl/liveblog/2(...)h-aan-de-regels.htmlquote:Pfizer gaat Nederland versneld veel extra vaccins leveren
Nederland heeft op korte termijn een flinke meevaller met de leveringen van het Pfizer-vaccin. De farmaceut laat aan de NOS weten vanaf eind april wekelijks tussen de 144.000 en 230.000 vaccins versneld te gaan leveren.
Deze aantallen komen bovenop de half miljoen vaccins per week die al op de planning stonden. De versnelling betekent dat er bijvoorbeeld in de week van 26 april bijna 700.000 dosis van het vaccin worden geleverd in plaats van 500.000.
In de week van 31 mei en daarna gaat het om wekelijks 1 miljoen dosis in plaats van 800.000. Van het vaccin zijn twee dosis nodig voor de beste bescherming tegen het coronavirus.
Pfizer is lekker bezig. Dat zijn toch behoorlijk aantallen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:36 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)h-aan-de-regels.html
Die stop eind februari om de fabrieken op te schalen lijkt nu uit te betalen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:07 schreef 297534 het volgende:
[..]
Pfizer is lekker bezig. Dat zijn toch behoorlijk aantallen.
En dat Rutte hier komt meelezen want die roept alweer dat de eerste versoepelingen wellicht uitgesteld moeten wordenquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:12 schreef GereDathan het volgende:
Lekkere berichten hoor, vervelend dat AZ en J&J problematisch zijn, maar Pfizer vangt dat echt geweldig op.
Gisteren ook al versneld geboortejaar 1952 die aan de afspraken kon beginnen, er is echt een hoop licht aan het einde van de tunnel.
Omslagpunt nadert met rasse schreven, ik had voorspeld dat het ergens volgende week gaat zijn. Ik denk dat dat nog steeds realistisch is. Ik hoop dat vandaag voor het eerst sinds tijden de ziekenhuisopnames weer eens onder de 200 zijn en het aantal besmettingen onder de 6500.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |