Straks kijken. Kijk nu eerste afl. over Jomanda.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:20 schreef roos94 het volgende:
Die relatie van de Koertjes is zo giftig. Echt zo niet oké. Arme kindjes. Channah get out, serieus.
Is het wat?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Straks kijken. Kijk nu eerste afl. over Jomanda.
Ben jij 6 ofzo?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:22 schreef Kaatje2658 het volgende:
Dit gaat waarschijnlijk niet voorkomen in de Videoland-serie "Pietendiploma", maar wel grappig.
En inderdaad, uitgaande van de aflevering-titels op IMDb is RTL vergeten een aflevering over disciplineren te bestellen:
1: Welkom op het Kasteel
2: Lekkernijen bakken
3: Pietengym
4: Het Schoorsteenspook
5: Liedjes zingen
6: Inpakken & Strikken
7: Klimmen & Klauteren
8: De uitreiking
Het lijkt erop dat de fictieve figuren Kadopiet 1 en Kadopiet 2 (off-screen) in deze fictieve televisieserie gaan sjoemelen bij het behalen van hun Pietendiploma.
En ik gok alvast dat RTL te weinig burgeronderzoek uitgevoerd heeft bij aflevering 5.
Nee ik baalde er ook van dat het afgelopen was. Tering wat een zootjequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:29 schreef bibi het volgende:
Iemand een idee hoeveel afl er over jomanda gaan komen? Net de 1e gezien en kan niet wachten tot de volgende!
Op insta hebben ze nu ruzie. Is het echt of voor hun serie?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:20 schreef roos94 het volgende:
Die relatie van de Koertjes is zo giftig. Echt zo niet oké. Arme kindjes. Channah get out, serieus.
Zeg je dat alleen als het om Zwarte Piet gaat of zeg je dat bij elke kinderserie?quote:
Hehe, eindelijk iemand die het ook kijkt. Het was echt een trip down memory lane voor me. Voor jou ook?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:44 schreef Ama het volgende:
Ik ben de Spice Girls docu aan het kijken, erg leuk. 😊
Ik kijk het ook. Geen fan maar ik vind dat soort docu's wel leuk.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk iemand die het ook kijkt. Het was echt een trip down memory lane voor me. Voor jou ook?
Ik ben nog bezig maar de eerste aflevering voelt echt alsof ik weer een klein meisje ben haha. Blijft mijn eerste liefde qua muziek.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk iemand die het ook kijkt. Het was echt een trip down memory lane voor me. Voor jou ook?
Nu staat er op videoland vanaf 15 december. Erg vaag.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik baalde er ook van dat het afgelopen was. Tering wat een zootjeMaar ik denk vrijdag nog één dat was het wel, meer valt er niet 40 minuten te vullen
Is dit wat? Ben op zich wel benieuwd, al denk ik wel een beetje te weten hoe zijn leven zo ongeveer is gelopen.quote:
Mwah je kan het overslaan. Niks nieuws onder de horizon. Ali B die preacht als een alwetendequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 10:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Is dit wat? Ben op zich wel benieuwd, al denk ik wel een beetje te weten hoe zijn leven zo ongeveer is gelopen.
Is dat hetzelfde als Kamp Waes/van Koningsbrugge?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:51 schreef potjecreme het volgende:
Ik vrees dat we dit hier ook gaan krijgen als ik kijk wat er met Wie is de mol en ER is gebeurd. Desalniettemin celebrity SAS is wel leuk om te kijken.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als Kamp Waes/van Koningsbrugge?
Wat is deze?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 08:30 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij de koertjes is het weer ouderwets gezellig
Verdienen ze een eigen topic in sho?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 08:30 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij de koertjes is het weer ouderwets gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |