abonnement Unibet Coolblue
pi_199005985
D66 laat een intern onderzoeksteam kijken naar meldingen die de partij heeft ontvangen over mogelijk ongewenst en grensoverschrijdend gedrag van het nieuwe Kamerlid Sidney Smeets. Dat zegt partijvoorzitter Anne-Marie Spierings woensdag, nadat deze week meerdere jonge mannen aan de bel trokken over berichten van Smeets op sociale media.

Eind maart kwam de eerste melding al binnen van een melder die zei namens anderen te spreken. "Samen met Sigrid Kaag heb ik op basis van die melding al een indringend gesprek gehad met Smeets", aldus Spierings.

Andere jongeren deelden deze week op Twitter screenshots van gesprekken met Smeets. "Die zijn voor de partij aanleiding geweest opnieuw het gesprek met hem aan te gaan."

D66-leider Kaag laat in een reactie weten dat er in haar partij "geen ruimte voor grensoverschrijdend gedrag" is. "D66 stelt duidelijke normen aan hoe mensen binnen onze partij zich dienen te gedragen. Daarom nemen we deze berichten zeer serieus", schrijft ze. "Daarbij is zorgvuldigheid gepast, voor de persoonlijke veiligheid van eenieder die betrokken is."

Smeets zegt het "zeer naar" te vinden dat mensen contact met hem "als ongewenst hebben ervaren". "Ik heb me naar mijn beste weten altijd gedragen binnen de wetten die in Nederland gelden. Ik snap heel goed dat de partij dit serieus oppakt. Dat steun ik zeer en vanzelfsprekend werk ik mee aan alles wat van mij wordt gevraagd", aldus het Kamerlid op de website van D66.

Het is de tweede keer in korte tijd dat D66 wordt geconfronteerd met ongewenste omgangsvormen binnen de partij. In december plaatste een anonieme klokkenluider een verhaal online waarin een prominent lid van de partij werd beschuldigd van seksuele intimidatie of machtsmisbruik. Extern onderzoek heeft hier geen bewijs voor gevonden. Wel kwamen er andere meldingen binnen van mensen die zich in de partij onveilig hebben gevoeld.

Bron:https://www.nu.nl/politie(...)ngewenst-gedrag.html

https://d66.nl/nieuws/rea(...)-over-sidney-smeets/


twitter


twitter


twitter


twitter


https://twitter.com/search?q=sidney%20smeets&src=typed_query

Dat was een korte carriere als kamerlid.

https://www.parool.nl/ned(...)d-sidney-smeets.html

Ook NOS Journalist Martijn van der Zande wordt genoemd:

twitter


[ Bericht 3% gewijzigd door potjecreme op 14-04-2021 19:53:47 ]
pi_199006017
Ben benieuwd wanneer D66 haar interne onderzoek afrond en wat de conclusies zijn.
pi_199006562
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 19:46 schreef DarkwingDuck het volgende:
Ben benieuwd wanneer D66 haar interne onderzoek afrond en wat de conclusies zijn.
Ik ben benieuwd of hij de eer aan zichzelf gaat houden.
  woensdag 14 april 2021 @ 20:17:33 #4
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199006680
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:12 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of hij de eer aan zichzelf gaat houden.
Gezien de toonzetting van de ledenmail van D66 zie ik het somber in voor Sidney.

quote:
Beste,

Vandaag hebben jullie via onze online kanalen of via de media wellicht de berichten gelezen over ons Kamerlid Sidney Smeets. In deze mail informeren we jullie ook graag hierover.

Op woensdag 31 maart is er bij de partij een bericht binnen gekomen. Dit betrof een bericht over mogelijk ongewenst gedrag van Sidney Smeets in de periode voor zijn kandidatuur als Kamerlid. De melder had dit niet zelf ervaren, maar zei namens anderen te spreken. Sinds dat moment is er meermaals contact geweest met de melder om meer informatie te krijgen. Deze melding en de opvolging ervan is door mij opgepakt, omdat ik als partijvoorzitter eindverantwoordelijke ben voor integriteit in de vereniging. Ik laat me daarbij adviseren door het recent ingestelde Team Verantwoord Gedrag.

Samen met onze partijleider en fractievoorzitter in de Tweede Kamer Sigrid Kaag heb ik op basis van die melding en de gesprekken met de melder daarover een indringend gesprek gevoerd met Sidney Smeets. Daar kwamen gisteren een aantal berichten via sociale media bij. Daarmee kwam het proces in een andere fase en zijn we als partij opnieuw het gesprek met hem aan gegaan.

Omdat we dit als partij goed en zorgvuldig willen aanpakken, hebben we – conform de nieuwe werkwijze van de partij – besloten advies te vragen aan een intern onderzoeksteam. Dit team bestaat uit Francine Giskes en Mendeltje van Keulen. Zij kunnen indien gewenst ook gebruik maken van externe kennis en expertise.

Het is de taak van dit onderzoeksteam om alle beschikbare informatie te verzamelen en bevindingen op een rij te zetten om zo te kunnen bepalen of er sprake is geweest van mogelijk ongewenste omgangsvormen of eventueel grensoverschrijdend gedrag. Mochten er meer berichten bij onze vertrouwenspersonen of het landelijk bestuur binnen komen, dan zullen deze uiteraard bij het werk van het onderzoeksteam worden betrokken.

Reactie Sigrid Kaag, fractievoorzitter Tweede Kamer en partijleider

“Laat ik duidelijk zijn: in onze partij is geen ruimte voor grensoverschrijdend gedrag. D66 stelt duidelijke normen aan hoe mensen binnen onze partij zich dienen te gedragen. Daarom nemen we deze berichten zeer serieus. Daarbij is zorgvuldigheid gepast, voor de persoonlijke veiligheid van eenieder die betrokken is. Als de bevindingen van het interne onderzoeksteam daar aanleiding toe geven, zullen we onmiddellijk vervolgstappen zetten.”

Tot slot, we zullen jullie informeren, zodra het onderzoeksteam haar werk heeft afgerond.

Met vriendelijke groet,

mede namens Sigrid,

Anne-Marie Spierings

Partijvoorzitter
pi_199006713
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 18:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Mensen die op een forum terugkomen op hun eerdere post. Daar kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen :). Je stijgt in aanzien.
Dank, nu nog eens leren om niet af en toe zo denigrerend en beschuldigend van me af te bijten in sommige discussies ;).

Eh, ja, nee ... Hoewel ik zijn gedrag gister ook al moreel laakbaar vond, dacht ik toen nog 'dat waait terecht wel over'. Maar na een stukje overpeinzing kwam ik er toch achter dat ik 1) met zo'n houding bijdraag aan een milieu waar dat soort gedrag plaats kan vinden, en 2) een politieke partij, een politicus (en ook elk mens, for that matter) beter zou moeten zijn.
"Pools are perfect for holding water"
pi_199006729
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 19:05 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
https://www.parool.nl/ned(...)in-de-haak~bccaf2d2/

Gepijpt door een 16-jarige. Die is wel klaar als Kamerlid denk ik.
[..]

Wat doet een 16-jarige op Grindr?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_199006747
Wie is de nummer 25 van D66?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_199006753


Nou .. als die berichtgeschiedenis nog bestaat, lijkt het me een vrij uitgemaakte zaak.
"Pools are perfect for holding water"
pi_199006760
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Gezien de toonzetting van de ledenmail van D66 zie ik het somber in voor Sidney.
[..]

quote:
“Laat ik duidelijk zijn: in onze partij is geen ruimte voor grensoverschrijdend gedrag. D66 stelt duidelijke normen aan hoe mensen binnen onze partij zich dienen te gedragen. Daarom nemen we deze berichten zeer serieus. Daarbij is zorgvuldigheid gepast, voor de persoonlijke veiligheid van eenieder die betrokken is. Als de bevindingen van het interne onderzoeksteam daar aanleiding toe geven, zullen we onmiddellijk vervolgstappen zetten.”
Duidelijke taal.
"Pools are perfect for holding water"
pi_199006802
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:19 schreef superniger het volgende:

[..]

Wat doet een 16-jarige op Grindr?
Zoeken naar contacten.
pi_199006808
quote:
14s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:21 schreef probeer het volgende:

[..]

[..]

Duidelijke taal.
Zou wel hilarisch zijn als de eerste eenmanspartij van dit seizoen binnen een maand afkomstig is uit de partij van nieuw leiderschap.
  Moderator woensdag 14 april 2021 @ 20:26:38 #12
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_199006810
Benieuwd of hij zijn zetel afstaat of als eenmansfractie doorgaat
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_199006816
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 19:46 schreef DarkwingDuck het volgende:
Ben benieuwd wanneer D66 haar interne onderzoek afrond en wat de conclusies zijn.
Je zou denken dat dat al afgerond was, aangezien er al melding van was, en er een "indringend" gesprek had plaatsgevonden.

quote:
Eind maart kwam de eerste melding al binnen van een melder die zei namens anderen te spreken. "Samen met Sigrid Kaag heb ik op basis van die melding al een indringend gesprek gehad met Smeets", aldus Spierings
Dan had, of; Smeets de rest geheim gehouden, in de hoop dat de stront niet de ventilator zou raken (heel erg dom).

Of; Smeets was wel eerlijk geweest, en dan hadden Kaag en Spierings de hoop dat de stront niet de ventilator zou raken (heel erg dom).

Maar in ieder geval is er bij D66 weer een zooi aan professionele incompetentie boven komen borrelen.
Niet dat dat wat uitmaakt voor de oogkleppen dragende deugschaapjes.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_199006844
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:26 schreef Plompzakker het volgende:
Benieuwd of hij zijn zetel afstaat of als eenmansfractie doorgaat
Zo hop naar het forum. Verstoten strontvliegen uit andere partijen hebben daar wel vaker hun plekje gevonden.
  Moderator woensdag 14 april 2021 @ 20:30:08 #15
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_199006851
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:29 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Zo hop naar het forum. Verstoten strontvliegen uit andere partijen hebben daar wel vaker hun plekje gevonden.
Dat zou een beste rel zijn
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_199006853
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Gezien de toonzetting van de ledenmail van D66 zie ik het somber in voor Sidney.

quote:
“Laat ik duidelijk zijn: in onze partij is geen ruimte voor grensoverschrijdend gedrag. D66 stelt duidelijke normen aan hoe mensen binnen onze partij zich dienen te gedragen. Daarom nemen we deze berichten zeer serieus.
Uhuh.

Hoe serieus zulke berichten genomen worden, dat hebben ze eind maart laten zien ja.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  woensdag 14 april 2021 @ 20:33:59 #17
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_199006909
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:29 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Zo hop naar het forum. Verstoten strontvliegen uit andere partijen hebben daar wel vaker hun plekje gevonden.
Topic heeft 0,0 te maken met forum, maar meneer vindt weer een manier om zijn gal te spuien.
Chapeau hoor.

RENT FREE
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_199006945
quote:
4s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:27 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Je zou denken dat dat al afgerond was, aangezien er al melding van was, en er een "indringend" gesprek had plaatsgevonden.
[..]

Dan had, of; Smeets de rest geheim gehouden, in de hoop dat de stront niet de ventilator zou raken (heel erg dom).

Of; Smeets was wel eerlijk geweest, en dan hadden Kaag en Spierings de hoop dat de stront niet de ventilator zou raken (heel erg dom).

Maar in ieder geval is er bij D66 weer een zooi aan professionele incompetentie boven komen borrelen.
Niet dat dat wat uitmaakt voor de oogkleppen dragende deugschaapjes.
We weten niet wat er is gemeld en welk bewijs daarbij was.
pi_199006976
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Topic heeft 0,0 te maken met forum, maar meneer vindt weer een manier om zijn gal te spuien.
Chapeau hoor.

RENT FREE
Gevoelig snaartje bij je gevonden hoor _O-

Ik zou het ook hilarisch vinden als iemand van het forum morgen bij D66 gaat zitten. Past gewoon bij de shitshow die onze volksvertegenwoordiging is.
  woensdag 14 april 2021 @ 20:52:25 #20
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_199007138
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:21 schreef probeer het volgende:
[ afbeelding ]

Nou .. als die berichtgeschiedenis nog bestaat, lijkt het me een vrij uitgemaakte zaak.
Ok nu kan ie gewoon weggezen, zetel inleveren en doei
pi_199007305
Zou Sidney ook weleens Rob Jetten hebben benaderd of zou die te oud zijn.
  woensdag 14 april 2021 @ 21:04:43 #22
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199007322
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:03 schreef Gehrman het volgende:
Zou Sidney ook weleens Rob Jetten hebben benaderd of zou die te oud zijn.
Te oud en de burgerlijk ook
pi_199007387
Het is structureel.

twitter
pi_199007446
quote:
4s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:27 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Je zou denken dat dat al afgerond was, aangezien er al melding van was, en er een "indringend" gesprek had plaatsgevonden.
[..]

Dan had, of; Smeets de rest geheim gehouden, in de hoop dat de stront niet de ventilator zou raken (heel erg dom).

Of; Smeets was wel eerlijk geweest, en dan hadden Kaag en Spierings de hoop dat de stront niet de ventilator zou raken (heel erg dom).

Maar in ieder geval is er bij D66 weer een zooi aan professionele incompetentie boven komen borrelen.
Niet dat dat wat uitmaakt voor de oogkleppen dragende deugschaapjes.
Of ze wisten het allemaal precies en vonden dit wel een mooi middel om hem onder druk te kunnen zetten wanneer nodig. Kan allemaal.
pi_199007507
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:26 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Zou wel hilarisch zijn als de eerste eenmanspartij van dit seizoen binnen een maand afkomstig is uit de partij van nieuw leiderschap.
PNVD 1 zetel, is toch ook wat waard.
pi_199007549
Nieuw Leiderschap.
pi_199007587
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:03 schreef Gehrman het volgende:
Zou Sidney ook weleens Rob Jetten hebben benaderd of zou die te oud zijn.
Te jong is een vrij gebruikelijk schoonheidsideaal onder homo's, ik probeer homoseksualiteit niet aan pedofilie te linken want pedofilie treft veel jongere kinderen, maar efebofilie is niet zo heel vergezocht. Dat kan te maken hebben met de leeftijd waarop die mannen erachter kwamen dat ze homo zijn, maar het uiterlijk verandert vanaf een jaar of 16 natuurlijk nog gewoon flink. Je ziet ook heel veel meerderjarige homomannen die zelf proberen dat 15-jarige uit te stralen met hun lichaamsverzorging, kapsel en kleding.

Ik heb daar eigenlijk niet zo'n mening over, ik weet ook niet of het wel als afwijking gekwalificeerd moet worden. Het is gewoon een kwestie van niet doen want een ongelijkwaardige verhouding. Ik zie het eerder als mannen die hun verantwoordelijkheid nemen dan als 'viezerik'.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Beste debater 2022 woensdag 14 april 2021 @ 22:14:27 #28
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199008354
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:26 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Te jong is een vrij gebruikelijk schoonheidsideaal onder homo's, ik probeer homoseksualiteit niet aan pedofilie te linken want pedofilie treft veel jongere kinderen, maar efebofilie is niet zo heel vergezocht. Dat kan te maken hebben met de leeftijd waarop die mannen erachter kwamen dat ze homo zijn, maar het uiterlijk verandert vanaf een jaar of 16 natuurlijk nog gewoon flink. Je ziet ook heel veel meerderjarige homomannen die zelf proberen dat 15-jarige uit te stralen met hun lichaamsverzorging, kapsel en kleding.

Ik heb daar eigenlijk niet zo'n mening over, ik weet ook niet of het wel als afwijking gekwalificeerd moet worden. Het is gewoon een kwestie van niet doen want een ongelijkwaardige verhouding. Ik zie het eerder als mannen die hun verantwoordelijkheid nemen dan als 'viezerik'.
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199008594
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:19 schreef superniger het volgende:

[..]

Wat doet een 16-jarige op Grindr?
Chillen met Orlando Boldewijn. Oh wacht...

Maar dat soort platforms zijn toch bij uitstek een verzamelplek voor wat vroeger de schandknapen waren.
pi_199008653
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:32 schreef Ericr het volgende:

[..]

Chillen met Orlande Boldewijn. Oh wacht...

Maar dat soort platforms zijn toch bij uitstek een verzamelplek voor wat vroeger de schandknapen waren.
Om nou alle jonge homo's op Grindr uit te maken voor hoer gaat wel echt te ver.
Ze zijn bezig zichzelf te ontdekken en dat kan niet zo makkelijk in hun eigen offline omgeving. Dat ze dan online anderen uit de Roze familie opzoeken is niet raar. En dat ontslaat een 40-jarige man er niet van om terughoudend met kwetsbaren om te gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Peter op 15-04-2021 17:38:44 ]
dag
pi_199008790
Het bleef dus niet bij heel veel foute twitterberichten. Hij voegde ook de daad bij het woord.

  Moderator woensdag 14 april 2021 @ 23:16:30 #32
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_199009233
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:42 schreef luxerobots het volgende:
Het bleef dus niet bij heel veel foute twitterberichten. Hij voegde ook de daad bij het woord.

[ afbeelding ]
Ja en?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_199009367
Tja het blijft allemaal niet bepaald fris klinken he, zeker kijkend dat het een patroon is qua contacten... je kunt zeggen dat seks als 40-jarige met een 16-jarige op basis van wederzijds goedkeuren niet strafbaar is, maar de vraag is wel of er dan toch geen bepaalde machtsverhouding ontstaat...

Wat ik bij dit soort situaties altijd lastig vind is dat er dan ineens een stortvloed aan soortgelijke situaties naar buiten komt als de dader in een bepaalde publieke functie bekend wordt, terwijl die melders los van elkaar tot nu toe niet de publiciteit of de politie hebben gezocht... toch een bepaalde angst of schaamte denk ik, maar je kunt er als individu ook een hoop schade mee voorkomen bij anderen door er meteen open kaart over te durven spelen (en ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_199009544
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:26 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Te jong is een vrij gebruikelijk schoonheidsideaal onder homo's, ik probeer homoseksualiteit niet aan pedofilie te linken want pedofilie treft veel jongere kinderen, maar efebofilie is niet zo heel vergezocht. Dat kan te maken hebben met de leeftijd waarop die mannen erachter kwamen dat ze homo zijn, maar het uiterlijk verandert vanaf een jaar of 16 natuurlijk nog gewoon flink. Je ziet ook heel veel meerderjarige homomannen die zelf proberen dat 15-jarige uit te stralen met hun lichaamsverzorging, kapsel en kleding.

Ik heb daar eigenlijk niet zo'n mening over, ik weet ook niet of het wel als afwijking gekwalificeerd moet worden. Het is gewoon een kwestie van niet doen want een ongelijkwaardige verhouding. Ik zie het eerder als mannen die hun verantwoordelijkheid nemen dan als 'viezerik'.
Mijn god :|W eerst even lezen voordat je op versturen klikt :|W
pi_199009578
twitter
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Beste debater 2022 donderdag 15 april 2021 @ 00:46:44 #36
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199009614
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 00:24 schreef Prego het volgende:

[..]

Mijn god :|W eerst even lezen voordat je op versturen klikt :|W
'Tis een full-blown Baudet-adept, dan moet dat conservatief gereutel er bij natuurlijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199009631
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 00:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

'Tis een full-blown Baudet-adept, dan moet dat conservatief gereutel er bij natuurlijk.
Politieke veroordelingen boeien me niet, ze hebben immers geen kleur. Maar een post zoals hij neerkwakt, nee, nee, gewoon niet.
pi_199009642
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 00:34 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
_O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_199009645
Er komen steeds meer freaks in de tweede kamer. Nu dus een man van middelbare leeftijd met als hobby zich te laten afzuigen door jongens van 16 of bij voorkeur nog wat jonger.

Homoseksualiteit is wel in de mode bij D66. Jetten, Ollongren, Bergkamp, Smeets, wie nog meer?
pi_199009651
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 01:02 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Er komen steeds meer freaks in de tweede kamer. Nu dus een man van middelbare leeftijd met als hobby zich te laten afzuigen door jongens van 16 of bij voorkeur nog wat jonger.

Homoseksualiteit is wel in de mode bij D66. Jetten, Ollongren, Bergkamp, Smeets, wie nog meer?
Fortuyn was er ook niet vies van, alleen die is er niet meer om tegenaan te schoppen. Maar inderdaad, we worden wel geregeerd door een stelletje pervs lijkt het. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_199009690
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 01:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

Fortuyn was er ook niet vies van, alleen die is er niet meer om tegenaan te schoppen. Maar inderdaad, we worden wel geregeerd door een stelletje pervs lijkt het. :')
Een van de nieuwste aanwinsten in de TK is een vrouw met het mannelijk geslacht, ook bij D66 toevallig.
pi_199009697
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 01:34 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Een van de nieuwste aanwinsten in de TK is een vrouw met het mannelijk geslacht, ook bij D66 toevallig.
ok dat heb ik gemist, wie is dat dan?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_199009707
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:36 schreef potjecreme het volgende:

[..]

We weten niet wat er is gemeld en welk bewijs daarbij was.
Overschrijdend gedrag is er gemeld.

Welk bewijs er was lijkt nu eigenlijk niet meer van toepassing, daar het nu ogenschijnlijk zo lijkt dat mr. Smeets daadwerkelijk die foute en domme berichten heeft gestuurd naar meerderen.

(Mocht dat echt zo zijn, want mind you; er bestaat nog steeds een summiere kans dat Smeets er in geluisd word)..
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_199009708
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 01:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

ok dat heb ik gemist, wie is dat dan?
Jij hebt dit gemist, dit nieuwe passieproject van Nikonlover?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_199009718
quote:
4s.gif Op donderdag 15 april 2021 01:46 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Jij hebt dit gemist, dit nieuwe passieproject van Nikonlover?
Ja, ik ben soms wel eens met iets anders bezig, sorry. :@
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 15 april 2021 @ 05:35:52 #46
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_199009873
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:42 schreef luxerobots het volgende:
Het bleef dus niet bij heel veel foute twitterberichten. Hij voegde ook de daad bij het woord.

[ afbeelding ]
Tja, er was dus gewoon consent. Dan lijkt me er geen probleem.

Zorgwekkender is die laatste zin, al lijkt me dat uitspreken ansich niet strafbaar. Wel verwerpelijk.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_199010091
twitter
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_199010171
Volgens de letter van de Nederlandse wet heeft hij niets fouts gedaan. :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_199010190
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 01:49 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, ik ben soms wel eens met iets anders bezig, sorry. :@
https://www.rtlnieuws.nl/(...)persoon-tweede-kamer

  donderdag 15 april 2021 @ 07:50:53 #50
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_199010197
quote:
99s.gif Op donderdag 15 april 2021 07:46 schreef bijdehand het volgende:
Volgens de letter van de Nederlandse wet heeft hij niets fouts gedaan. :D
Waren er niet jongens/mannen die claimen dat ze 15 waren toen Smeets hen benaderde?
Dat kan naar mijn weten strafbaar zijn. Grooming wordt het geloof ik genoemd.
Of is dat niet in Nederland strafbaar?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')